Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Hotel Zulum

3 out of 5
Hotel Zulum
Carretera Tulum - Boca Paila Km 6.5, Tulum, QROO

Bewertungen

6,8
99 von insgesamt 379 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
96 von insgesamt 379 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 379 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
56 von insgesamt 379 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
58 von insgesamt 379 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Juergen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The secrete paradise
What a fantastic place!! Remembers me the move "the Beach" with Leonardo Di Caprio. Relaxing in a place on the beach . simple incredible!!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Alejandra am 2. Sept. 2021
Thank you for taking a minute to comment on your stay. We are so happy to hear that it was enjoyable. We strive to keep this place beautiful, to enjoy. Best regards Zulum team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis Leistung stimmt überhaupt nicht keine Klimaanlage im Zimmer kein Pool Strand war schmutzig (Seegras) Frühstück sehr dürftig
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Reception am 23. Juli 2019
Dear guest     We regret not being the concept you were looking for, we appreciate your time in letting us know the mistakes, we will work hard to improve them, hoping in the future it will give us an opportunity to show you that we have improved. Best Regards

8/10 – Gut

Aline, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel direkt am Strand
Bis auf dass Salzwasser aus der Dusche und dem Wasserhahn kam war es perfekt :)
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Carina, münchen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sich wohlfühlen!!
Ich war für 4 Nächte im Hotel Zulum und hab mich rundum wohlgefühlt. Alle waren super freundlich und sehr hilfsbereit vom Hotel. Gerne wieder!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von Masami am 2. Mai 2018
Thank you for your response. we will be waiting for your arrival.

4/10 – Schlecht

Claudia, Munich

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hostal experience
The Hotel is difficult to find as there is no sign or real entrance. The reception is in a hidden place between cars and construction material. We got a room for 5 persons ( we were in two) but without AC. Two fans made sleeping fairly possible until about 6am when the electricity was turned off and you wake up sweating. All our clothes were moist all the time because of lack of furniture or any possibility to put them outside our bags. Funny detail was the shower sending its water out of a shell. Bar/restaurant at the seaside had about 12 or more different Margaritas - lemon was my favorite. Breakfast consists of some slices of fruit, toasted bread, butter and supersweet jam. Eggs are to be payed extra. Furniture around the bar have seen much better times, but some interesting details make it worth to have a look around. Even though it was nearly empty, we did not get the upgrade we asked and would have payed for. At 6am or latest 6.30am the horselike stubborn animal (asino) of the place yelles out loud to wake up everyone. You can count on that. It is far too expensive for what you get.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2017

4/10 – Schlecht

Lisi, Südtirol, Italien

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfaches Hotel in direkter Strandlage
Wir waren vom Hotel Zulum sehr enttäuscht. Das einzige Gute war die direkte Strandlage zum wunderbaren Strand. Zimmer war sehr einfach, wurde nur jeden 3. Tag gereinigt. Am 2. Tag war kein Wasser zum duschen, kam erst am nächsten Tag. Kein Spiegel im Zimmer, es regnete herein, beim Frühstück musste man für Saft und andere Extras dazubezahlen. Insgesamt war die Hütte sehr verwahrlost und überteuert.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Alcides

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
The beds are just a dream the view to sea front is amazing the staff is helpfull and very welcome with all your extra wishes

8/10 – Gut

Omar

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Anamaria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Liked it was close to many restaurants and clubs but the hotel needs an upgrade
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Team Zulum am 4. Apr. 2024
We appreciate your comments, they help us improve our service. In addition to an excellent location in our restaurant, you can enjoy delicious dishes prepared at the moment with the best ingredients and a variety of cocktails.

6/10 – Okay

louis

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I wish this review allowed you to post pictures. The swimming literally a swamp, not like they advertise. Launch chairs by beach are falling apart. Water pressure, i can pee stronger than that. Comforter stunk like cheap perfume, moldy, sweaty, not washed. I've written 3 emails never responded. I am sure at one point in time it was everything they advertise, however, now its falling apart, they don't care once they have your money, its over. You're stuck. I believe this should allow pictures to be posted. NO ONE WOULD RESERVE A ROOM if they saw the reality. You plan a vacation, you save, you choose a nice place and when you arrive its like seeing a person that uses filters for they're pictures and when you see them in person you're like , wait a second, wth happened here!!!!! I am just letting you know, of course the decision is yours, but you will remember me. When you arrive and when you try to reach them by email. You've been warned.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Zulum Team am 4. Apr. 2024
At Hotel Zulum your comments are very important, they help us continue working to satisfy the needs of our guests. We are sorry that your stay was not entirely satisfactory. We will take your comment into account. Any complaint or request you make to us during your stay, we will resolve it as soon as possible. Many of our guests make current publications about our facilities during their stay.Cordially

10/10 – Hervorragend

Margarita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Equipo Zulum am 4. Apr. 2024
En Hotel Zulum, agradecemos su tiempo para calificar su estadía. Esperamos tenerlos pronto de regreso.Cordialmente

2/10 – Ungenügend

ELIZABETH LUITON, Brownsville

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No cuenta con electricidad solo cuenta con un generador constantemente se corta la electricidad y tarda mucho en regresar, el agua potables es salada.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Leo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Food is excellent
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Georgina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El lugar donde se ubica es precioso, el mar esta limpio al igual que la playa, hay muchos lugares a donde se puede ir a comprar, comer o divertirse, aunque el restauurante del mismo hotel esta increible. Todos muy amables
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Zulum am 28. Feb. 2024
Muchas gracias, señorita Georgina, la esperamos su visita nuevamente.

10/10 – Hervorragend

Marina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Elizenda Tellez

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
El personal muy amable sobre todo el personal del restaurante pero en el hotel falta mucho el agua ya se necesita darle un cambio a las instalaciones de los baños toallas y sábanas
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Zulum am 16. Feb. 2024
Buenos días , muchas gracias por su visita, tomaremos en cuenta su recomendación para mejorar. Esperamos nos visite pronto nuevamente.

8/10 – Gut

Amelia

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Zulum am 15. Feb. 2024
Estamos muy agradecidos. Muchas gracias

6/10 – Okay

Maria

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Esta descuidado Nesecita remodelación
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Moises

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Equipo Zulum am 4. Apr. 2024
Gracias por su tiempo para calificar su estadía en Hotel Zulum, Nos complace saber que nuestro esfuerzo es compensado con su satisfacción.Gracias.

6/10 – Okay

Christiane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Zulum am 16. Feb. 2024
Muchas gracias

2/10 – Ungenügend

Jesus, San Bruno

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only good thing the location. The vents did not work, no regular hot water, staff not really friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Amber

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mosquitos in room, property run down, beach chairs falling apart, pool dirty and not cleaned, staff are great, food is also pretty good. Don’t be so cheap and spend more to stay at a place that is comfortable. There is no ac so you will be sweating all night with 1 fan in a hot room. Would never stay here again, you have been warned.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Hannah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Zulum am 16. Feb. 2024
Muchas gracias.

2/10 – Ungenügend

Jessie, Miami

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Water was cold the first two days. No hot shower Extremely poor lighting Bathroom set up very uncomfortable Power outage in different occasions that lasted more than 10 minutes.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Alina

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are of very poor condition, no AC, smell of mold. Hot water faucet was broken and “continental breakfast was a joke”, it was a tiny banana and watermelon (or probably 3rd of it) sliced into tiny peaces. Ocean area was nice though
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

dulce maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Todo súper bien! Desde que llegamos en recepción fueron muy amables nos dieron un Up grade a una habitación mejor ubicada, nosotros viajamos con mascotas y para mi es muy importante te que el hotel sea 100% pet friendly y este hotel cumple con ese requisito ✅. Además el restaurante súper rico todo con muy buenas porciones y no es muy caro . Me parece una de mis mejores opciones para vacacionar en Tulum. Seguro volveremos pronto
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Equipo Zulúm am 19. Juni 2023
Muy agradecidos estamos con su comentarios. Nos complace saber que su estadía fue muy satisfactoria. Seguiremos trabajando con entusiasmo y dedicacion.

4/10 – Schlecht

NIDIA PAOLA

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Equipo Zulúm am 1. Juni 2023
En Hotel Zulum agradecemos su puntuación.

2/10 – Ungenügend

Jarleen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel does **NOT** have A/C. While visiting Tulum during hot weather, this stay was not it. The room i stayed in had a cealing fan & a floor fan and that does not help. The other room we had didn't have a cealing fan, and the power kept going out. We didnt last here. We checked in & checked back out the same day. The staff was great thou, they got us atleast one room before actual check in time. The hotel is diff. The rooms are cute its like a jungle, the beds that have an aesthetic are cute ! Just the no A/C is what makes this not a good place to start during hot wather.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Team Zulúm am 1. Juni 2023
Thank you for contacting us, your comments are important to us.We are pleased to know that you liked our attention and our facilities, we want to preserve what characterizes Tulum.We regret that not having air conditioning in the rooms has affected your stay. We hope to have this facility in the future.

2/10 – Ungenügend

Melissa, Silver spring

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The heat with no A/C is unbearable, I highly do not recommend. Way too hot, we had to leave after the first night and booked a cheaper hotel a little further with A/C.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Team Zulúm am 1. Juni 2023
Thank you for contacting us, your comments are important to us.We regret that not having air conditioning in the rooms has affected your stay. We hope to have this facility in the future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great views and a/c. Good breakfast too
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Equipo Zulum am 5. Mai 2023
Para Zulum tus comentarios son muy importantes,nos encanta que le haya pasado agradable . Su opinion hace que podamos mejorar en nuestros servicios. Esperamos su visita pronto.

8/10 – Gut

Maria Antonieta

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sé va la Luz ve repente
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Equipo Zulúm am 13. Apr. 2023
Muchas gracias por contactarnos. Sus comentarios son muy importantes para nosotros. Nuestro sistema de energía es a través de generadores por esta razón cuando se hace cambio de un generador a otro hay una interrupción de la energía por unos minutos. Seguiremos trabajando para mejorar nuestros servicio para no causar inconvenientes a nuestros huespedes.

8/10 – Gut

Serafin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Esta bien ubicada y tiene buen mantenimiento. El personal es amable y atento. Buena experiencia.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Equipo Zulúm am 14. Apr. 2023
En hotel Zulúm nos complace saber que nuestro trabajo se ve reflejado en su satisfacción. Los esperamos pronto.

10/10 – Hervorragend

ROCIO BERENICE

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

Ceylan, Valley Glen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extrenely worn out, no internet no ac no safe no ourlets

8/10 – Gut

Alfonso, Hoover

8/10 – Gut

Adrián

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Desde que llegamos les comentamos que uno de los WC públicos tenía fuga y nunca lo arreglaron, también hubo fuga de agua en nuestra habitación, cada día se hicieron reportes y nunca llegó personal a solucionarlo. Había focos fundidos en el cuarto y no los repararon. Había mucho ruido por las noches pero eso fue debido a los negocios cerca del hotel, es ajeno a la administración. Puntos buenos a destacar: La playa es muy linda, el hotel tiene poca capacidad, para los que prefieren poca gente es magnífico, la comida es muy rica, a unos pasos hay un Gomart que te saca de cualquier apuro, el precio es bastante razonable si buscas un lugar solo para descansar. Otros puntos a destacar: No tiene aire acondicionado, frigobar ni puerta entre el sanitario y las camas.

10/10 – Hervorragend

Ana Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Moises

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lindo, limpio buen lugar para caminar
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Victor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stuck in 90's
Rundown Hotel that pretends to be luxury
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Obdulia

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Magnolia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un lugar tranquilo para quedarse y cerca de buenos restaurantes
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Equipo Zulúm am 19. Juli 2022
En hotel Zulúm agradecemos sus comentarios, nos alegra saber que nuestro trabajo es compensado con su satisfacción, además de nuestra buena ubicación nuestro restaurante ofrece alimentos y bebidos de la mejor calidad y sabor con una espectacular vista a la playa. Y nuestras habitaciones tienen ese toque especial que caracteriza a Tulum. Gracias y esperamos verlos pronto. Cordialmente

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The worst
The worst hotel I ever stayed in my life and I’ve stayed in some bad hotels in some bad places this by far is the worst basically sleeping in a tea house with no AC and humid weather Horses next door with a white dog that runs around biting at your ankles The only one thing I can say good about this hotel was the food next to it With a nice beach view why are you eat otherwise the worst on Earth Honestly I need my money back
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Zulúm Team am 19. Juli 2022
We read and attend to all your comments, with the purpose of meeting the needs of our guests, we would have been pleased if you had approached us in person to offer a solution to the disagreement that you had. Regarding the air conditioning, we are sorry for the confusion but on our page it specifies that we have ceiling and/or pedestal fans. We hope to offer this service in the future. Cordially

4/10 – Schlecht

Jonathan

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Equipo Zulúm am 21. Juni 2022
Gracias por tomarse unos minutos de su tiempo para evaluar su estadía. Cordialmente

8/10 – Gut

Anne

Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Equipo Zulúm am 24. Mai 2022
Agradecemos los momento de su tiempo en calificar su estadía.

6/10 – Okay

Marialena

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Run down, no AC, and the food and drinks are way over priced. The shells and swinging bed were different but not enough to recommend the place to others.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Zulúm team am 4. Mai 2022
We appreciate the minutes of your time in telling us about his experience in Zulúm, we are sorry that it was not to his liking. We will work on the areas that we can improve. Best regards

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked that it was close to all the big bars like taboo. Great for walking around the main hotel zone
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Zulúm Team am 25. Apr. 2022
At hotel Zulum we appreciate your comments. In addition to our excellent location we have delicious dishes in our restaurant, prepared at the moment and with the best ingredients. In addition to the wide variety of margaritas in our bar. Best regards

2/10 – Ungenügend

Nicolas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not stay there.
The location is great, however, the room was outdated, smelled really moldy, and was without air conditioning. We had to check out and book another hotel because the person at the desk didn't change our room. This is without mentioning the servers at the restaurant who were not helpful and inviting. The pool was disgusting and extremely dirty. Horrible time.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Zulúm am 19. Apr. 2022
At Hotel Zulum we appreciate the time you spend sharing your opinion with us. We are sorry that your stay was not completely satisfactory. In our pages it specifies that we have ceiling or pedestal fans. We will continue to train our staff to provide our guests with the attention they deserve and in the care of our facilities.

8/10 – Gut

María Eugenia

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ubicación única servicio horrible
El lugar tiene una ubicación excelente , muy ruidoso ya que se encuentra en el centro de las atracciones , la habitación aceptable muy calurosa , la atención del resto es horrible , las meseras son desatentas , es inexplicable ya que los mexicanos son súper serviciales . Precio calidad no corresponde .
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Equipo Zulúm am 23. Mai 2022
Sus comentarios son importantes para nosotros, lamentamos que no haya recibido la atención que ustedes se merecen. Revisaremos y corregiremos esta parte. Cordialmente