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Bewertungen von Zedwell Piccadilly Circus

3 out of 5
Zedwell Piccadilly Circus
Great Windmill Street, London, England

Bewertungen

7,6

Gut

1233 von insgesamt 3368 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
970 von insgesamt 3368 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
516 von insgesamt 3368 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
312 von insgesamt 3368 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
337 von insgesamt 3368 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Sevde

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist gut und der Emfpangsbereich modern. Aber in den Zimmer wird kein einziges Mal gereinigt, obwohl ich es jeden Tag angesprochen habe.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Care Team am 8. Mai 2024
Hello there, we're deeply sorry to hear about the issues you encountered during your stay. Your feedback regarding the cleanliness of the rooms and the service provided by our staff is concerning, and we apologise for falling short of your expectations in these areas, Sevde. We take cleanliness and guest satisfaction very seriously, and we'll share these concerns with our housekeeping and reception teams to ensure improvements are made immediately. Your comments regarding amenities and property conditions are also noted, and we'll use them to continue improving our offerings for our guests. We appreciate your honesty and assure you that your feedback will be taken into consideration as we strive to provide a better experience for our guests in the future. If you have any further concerns or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you have a comfortable and enjoyable visit.Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Central gelegen und perfekt für einen Städetrip. Zimmer und Allgemeinzustand sehr modern aber auch einfach.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 25. Apr. 2024
Hello there, thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel super centrally located and perfect for a city trip, Simon. We're glad that you appreciated the modern and simple design of our rooms and the overall condition of the hotel. Providing a comfortable and contemporary environment for our guests is one of our top priorities. If there's anything else we can assist you with or if you have further feedback, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

8/10 – Gut

Elisabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Care Team am 11. Apr. 2024
Dear Elisabeth, we are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long. Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

8/10 – Gut

Matthias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentral am Picadilly Circus. Keine Fenster. Kein TV. Aber man ist ja auch nicht dafür da. Frühstück konnte nicht nachgebucht werden, aber man findet genug Alternativen in der Nähe.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Care Team am 11. Apr. 2024
Hello Matthias, Thank you for sharing your experience at Zedwell Piccadilly Circus. We're delighted to hear that you enjoyed our central location. While we don't have windows or TV in our rooms to enhance sleep quality, we understand it might not be for everyone. We apologize for the inconvenience regarding breakfast but we're glad you found alternatives nearby. If there's anything else we can do to make your stay more comfortable, please let us know. Our team is always here to help. We hope to welcome you back soon for another relaxing stay.Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

4/10 – Schlecht

Johannes

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft ist sehr zentral gelegen, man ist schnell an der U-Bahn und an den zentralen Sehenswürdigkeiten. Der Check-in und Check-out Prozess ist sehr einfach mit iPads geregelt. Trotzdem steht jederzeit Personal bereit um bei Fragen behilflich zu sein. Die Zimmer entsprachen leider nicht den Bildern im Netz. Unser Zimmer war eher wie ein Gefängnis, nicht so indirekt beleuchtet wie auf den Hotelbildern, sondern kaltes Licht. Kaum Platz im Zimmer und keine großartigen Ablagemöglichkeiten. Es gab kein Fenster und auch keinen TV. Als das Zimmer bezogen wurde, war das Housekeeping gerade mit der Reinigung fertig. Es roch als wäre mit reinem Chlor gereinigt worden und dieser Geruch ging erst auch nicht weg, atmen war schwer möglich. Richtig sauber war das Zimmer trotzdem nach der Reinigung nicht, es lagen noch Haare auf dem Bett u.ä. Ein Föhn muss man sich gegen eine Gebühr von 10£ an der Rezeption ausleihen, dieser war bei uns aber auch nicht verfügbar. Im Badezimmer gab es zudem keine Steckdosen, somit ist föhnen vorm Spiegel eher schwierig.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Team am 11. Apr. 2024
Hello there, Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear that you found our location convenient and our check-in process efficient. We are sorry to hear that your room did not meet your expectations. We strive to provide a relaxing environment for our guests, and we apologize for any inconvenience caused by the lighting and cleanliness issues you experienced. Your comments are valuable to us, and we will address them with our team to ensure a better experience for our future guests. If there is anything we can do to improve your stay, please do not hesitate to let us know. We are here to help. Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

6/10 – Okay

Kristin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In den oberen Stockwerken ruhig. In den unteren extremer Lärm durch nächtliche Clubmusik mit viel Bass. Klein aber ausreichend zum schlafen frisch machen.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Team am 11. Apr. 2024
Hello Kristin, Thank you for sharing your experience at Zedwell Piccadilly Circus. We're glad to hear that you found the upper floors quiet for a peaceful night's sleep. We apologize for any inconvenience caused by noise on the lower floors due to nearby nightlife. We are thrilled that you found the room sufficient for a good rest and refreshing. Our team is always here to assist, so please let us know if there is anything we can do to enhance your stay. We hope to welcome you back for an even better experience.Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

8/10 – Gut

Tamara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positiv: Suuuuper Lage, um mit der Underground und zu Fuß alles zu erreichen! Freundliches Personal und sehr schöne Zimmer. Negativ: 15£ pro Gepäckstück zur Aufbewahrung (z.B. am An- oder Abreisetag) finde ich sehr übertrieben. Außerdem wäre ein Föhn im Badezimmer standardmäßig sehr gut (kostet 10£ zum Ausleihen)
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 4. März 2024
Hello Tamara, We're thrilled to hear that you enjoyed our prime location and the friendly staff at Zedwell Piccadilly Circus. It's great to know that you found the rooms to be very nice. We appreciate your feedback regarding the luggage storage fee and the hairdryer rental cost. Your comments will be shared with our team for review. If there's anything else we can do to enhance your stay, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon! Wishing you peaceful travels ahead.Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

2/10 – Ungenügend

Sonia Maria

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très déçue de cet hôtel Il faut payer 15 livres sterling par bagage pour laisser les bagages en consigne. Il y a une personne du personnel qui surveille la salle de consigne et seulement elle a accès à cette salle. Quel déception de découvrir que la personne de l’hôtel qui a pris nos bagages le 14.02.2024 entre 10h00 et 13h30 nous a volé nos irpode dans notre sac. Également très déçue quand on arrive à 14h30 pour le checking qu’on nous disent qu’on avait 30 minutes d’avance donc si on voulais prendre la chambre il fallait payer 80 livre sterling supplémentaire ou si on voulait laisser nos valises il fallait aussi payer 15 livre sterling par sac Cet hôtel ne pense qu’à facturer Je ne reviendrai jamais dans cette hôtel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 21. Feb. 2024
Hello,Thank you for reaching out and sharing your experience. We're truly sorry to hear about the challenges you faced during your stay, especially regarding the luggage storage and early check-in. At Zedwell, our aim is to provide a serene sanctuary in the midst of the city's hustle and to ensure your comfort and well-being above all.We deeply regret any inconvenience caused and take your feedback seriously as it helps us improve. We're addressing the concerns raised to ensure they are not repeated and to better align with our commitment to offering a calming, balanced experience.Your trust is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back, providing the peaceful and restorative stay Zedwell strives to offer.Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

8/10 – Gut

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Selfcheckin and perfect location
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 15. Feb. 2024
Hello Christian, Thank you for choosing Zedwell Piccadilly Circus for your stay and for sharing your positive experience with us and others. We are happy to hear that you appreciated our innovative self-check-in service, designed for your convenience so you can start your Zedwell experience without delay, and it's great to know that our excellent central location was a highlight of your visit. We hope you enjoyed tuning out in the heart of London and exploring the city from our central location. We'd love to exceed your expectations of restorative rest, so if there's anything we can do to provide you with a more enjoyable experience, please don't hesitate to share it with us. We look forward to seeing you again soon and hope to share a full Zedwell experience with you on your next visit.Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

8/10 – Gut

Michelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It would have been nice to have a window in the room. But therefore it was in de middle of the Picadilly Circus and near Oxford street.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 15. Feb. 2024
Hello Michelle,Thank you for choosing Zedwell Piccadilly Circus for your stay in London. We appreciate you leaving us a positive rating and hope you had a restful stay in our private sanctuary in the heart of London.Zedwell is a hotel you check in to tune out - your calm escape from the chaos of the city. Windows were intentionally not included in the design to create a secluded feel within the hotel. Our windowless concept ensures no daylight or noise will disturb your sleep, so you can rest for as long as you need to, waking fully recharged. Our purified air flow systems also maintain a high quality of air throughout the hotel despite the lack of windows. We thank you for sharing your suggestion for improvement; however, we would like to clarify that we do advertise our hotel on all our web pages as an establishment with windowless rooms so that it is not a surprise for our guests.We trust that everything else was to your satisfaction, and we look forward to welcoming you back for another serene and rejuvenating stay in line with our values.Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

2/10 – Ungenügend

Matthias

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 13. Feb. 2024
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Andjela

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 5. Feb. 2024
Hello Andjela, We are always pleased to receive feedback from our guests in relation to their stays at Zedwell Piccadilly Circus, and we are thrilled to hear that you had a 5-star experience with us! We trust this means you could connect with our Zedwell experience and appreciate our focus on promoting sleep, positive health, and well-being, allowing you to tune out and find a calm and balanced state of mind amidst the chaos of the city. Your satisfaction means everything to us, and we can't wait to have you back soon for another pleasant and comfortable stay in the heart of London. Safe travels!Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

8/10 – Gut

Jonas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Care Team am 5. Feb. 2024
Hello Jonas, Thank you for choosing to stay with us at Zedwell Piccadilly Circus. We appreciate you leaving us a review and are pleased to learn you had a positive overall experience at our hotel. We hope you had a restful stay with us and were able to appreciate the simplicity of our property. Our team at Zedwell is dedicated to providing you with a comfortable and calming experience, and we'd love to know if there is anything that we can do to exceed your expectations of comfort and tranquillity. We look forward to seeing you again soon and hope to share a 5-star experience with you on your next visit. Take care!Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

8/10 – Gut

Benjamin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Care Team am 7. Feb. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

Cemre Ismet

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Sara Di

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
People are nice and helpful, I dont like the hidden costs, for example you have to pay 10 pounds a day for a hair dryer because there is none in the room. Even to leave the bagage after check out you would need to pay a fee of 15 pounds. The Rooms have no windows just to inform people who read this review.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Ena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Top Lage! Man ist wirklich mittendrin und man fühlt sich sicher. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. An der Sauberkeit muss man definitiv noch arbeiten. Es wurde nicht gründlich gereinigt, der Boden wurde in diesen 5 Tagen wo wir dort waren nicht einmal gewischt. Föhn, Bügeleisen alles erhältlich jedoch muss man zusätzlich dafür bezahlen. Gepäck deponieren ebenfalls nicht kostenlos.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Artin

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 7. Feb. 2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

6/10 – Okay

Agneta

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 7. Feb. 2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

victoria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 7. Feb. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

6/10 – Okay

Marie

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage war sehr gut, alles zu Fuß erreichbar. Die Sauberkeit in dem Zimmer hinterließ leider keinen guten Eindruck. Innerhalb der 4 Tage keine Reinigung, keine Müllentsorgung und Handtuchwechsel nur auf Nachfrage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Abdullah

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 7. Feb. 2024
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

Vanesa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 7. Feb. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

4/10 – Schlecht

Nick

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal sehr nett, sonst zahlt man nur für die Lage... Beginnen wir mit dem positivem: Die Lage ist mehr als top! Man ist mittendrin und hat alles was man braucht um sich rum. Das war es leider auch schon zum positiven Teil. Wenn man vor 15 Uhr ankommt, kann man sich entscheiden 40£ für ein früheren Check in zu bezahlen, oder 15£ pro Gepäckstück zum einlagern... Ich verstehe wenn man für früheren Check in etwas verlangt aber eine Gebühr pro Gepäckstück ist schon hart... Vor allem, wenn im Hotel ein Schild steht, das diese Gebühr erst seit dem 11. Dezember gültig ist. Zufall vor Weihnachten? Ich glaube eher weniger... Die Zimmer an sich sind klein und ohne Fenster, das war mir allerdings bewusst und sehe ich jetzt nicht als Problem. Muss man einfach wissen. Sauberkeit des Zimmer was ok. Einmal mehr staubsaugen hätte allerdings nicht geschadet. Die Ausstattung ist minimalistisch: Bett, drei Kleiderhaken, Waschbecken, Toilette, Dusche, zwei Handtücher. Weitere Handtücher gab es auch Nachfrage an der Rezeption allerdings Problemlos. Anders bei einem Fön: Der kostet mal eben 15£ wenn man einen braucht... Das lasse ich jetzt mal so stehen. Das Personal war immer sehr nett, sie können ja auch nichts für diesen Gebührenwahnsinn den man da von oben auf die Kunden abwälst... Alles im allen: Top Lage, schwaches Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Yari

Gut: Zustand der Unterkunft
Die Lage ist sehr sehr sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfach gut und Umgebung unbezahlbar
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jakob

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Lena

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Daisy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Furkan

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Rollstuhlgerecht, super Zentral. Alles super.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Hendrik

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind winzig. Was soweit ok ist. Das Bad ist jedoch dreckig gewesen und die Armaturen fallen fast von der Wand. Von den Dichtungen im Bad wollen wir mal gar nicht reden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral gelegen, alles super zu Fuss erreichbar. Vom Flughafen Heathrow direkt per ubahn erreichbar. Fantastisch
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Dominik

Mit dem Partner gereist
Sehr Zentral Shopping wo das Auge reicht, U-Bahn direkt um die Ecke
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Zilan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alles super, aber leider gab es einfach keinen Föhn, was sehr unüblich ist
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super Lage
Super zentrale Lage in London. Auch die Zimmer sind geräumig und komfortabel. Immer wieder gerne.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Maren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Emre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hatte keinen Fön
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Lisa-Marie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Keine Fenster und viel zu klein
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Manu

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Piccadilly Station.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Hubert

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Ursula Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The central location of the hotel is great! The lack of windows takes some getting used to, the shower water could much warmer and the sink had unsightly edges. Also the toilet paper was unfortunately not replenished.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Benjamin

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Regula

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Max

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt für kurze Städtetrips. Etwas ungewohnt ohne Fenster, aber für die Lage und Preis ein sehr verkraftbares Minus.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jona, Zedwell Family am 9. Okt. 2023
Hello Michael,Thank you for the great review and for choosing to stay with us at Zedwell. It is great to see that you enjoyed interacting with the Zedwell family. We look forward to welcoming you again soon. Be well… Zedwell,

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jona, Zedwell Family am 9. Okt. 2023
Hello Sven,Thank you for the great review and for choosing to stay with us at Zedwell. It is great to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again soon. Be well… Zedwell,

10/10 – Hervorragend

Kyra

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Yiwen

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023