Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
908 von insgesamt 1225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
908
187 von insgesamt 1225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
187
77 von insgesamt 1225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
77
33 von insgesamt 1225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
33
20 von insgesamt 1225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
20
9,6/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Wiliam
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wiliam
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 17. Apr. 2024
Thanks for sharing William! Hope we can welcome you back again soon,Buffi
8/10 – Gut
natpakun
17. Dez. 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
natpakun
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 27. Dez. 2023
Thank you for sharing your review :) Hope to see you soon,Buffi
8/10 – Gut
Sven
10. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sven
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 19. Nov. 2023
Hi Sven,Thanks for sharing :)Look forward to welcoming you back soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Jasmin
10. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jasmin
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 19. Nov. 2023
Thank you for the 10/10! See you soon,Buffi
8/10 – Gut
Raphael
Mit dem Partner gereist
11. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Standard is an awesome place. Very upscale interior, enough space and nice and friendly people. We did not like how they handle the reservations. Sorry if I book at a hotel and pay a good amount of money I want to enjoy the bars and clubs inside. Was tired of negotiating and even it was not full they did not let us enter. (Sweeties&Decimo) This is the reason we will not return again.
Raphael
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 12. Sept. 2023
I'm sorry you won't be returning, this really is a shame. Please feel free to contact me directly, call the hotel and ask for Buffi. I really would love to talk more and learn about your stay.Hope to hear from you soon, and of course, hope to welcome you back again.Kind regards,Buffi
8/10 – Gut
rafael
15. Apr. 2023
rafael
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 5. Mai 2023
Hey Rafael, Thank you so much for taking the time to review us. Looking forward to welcoming you back soon!All the best,Buffi
10/10 – Hervorragend
Zdun
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
8. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at the hotel for five days. It was lovely. We loved the personal service and the amazing food. We didn’t have to worry about anything, because everything was so organized. It was also very clean and the hotel looks beautiful! The thing we loved the most, was that every Person of the service had a smile on their face, and made us feel very comfortable. The Lokalisation was also perfekt we didn’t have anything far away. We’re going to come back for sure! :)
Zdun
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 9. Feb. 2023
Thanks is fab news! Thanks for taking the time to give such lovely feedback :)We do our best to make sure all guests feel at home here. Cannot wait to see you back here soon! Please let me know and come say hi :)Best,Buffi
10/10 – Hervorragend
Carina
Mit einer Gruppe gereist
5. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erstklassiger Service, gemütliches Zimmer, sehr gute Lage - perfekter Ausgangspunkt für London.
Carina
Antwort von Buffi am 10. Dez. 2022
Carina So froh, dass Sie den Service, das Zimmer und ja, natürlich die Lage ist super. Direkt gegenüber von Kings Cross - kann nichts schief gehen!Wir hoffen, Sie bald wieder hier zu sehen,BuffiGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Heiko
Geschäftlich gereist
26. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Habe noch nie Zimmer ohne Fenster gesehen….
Heiko
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
4/10 – Schlecht
Bruce
Mit dem Partner gereist
23. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Over-rated over-priced never again.
Bruce
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
6/10 – Okay
Patrick
12. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sauber und hilfbereites Personal. Im ganzen zu teuer. Preis des Zimmers viel zu hoch. Vergleichbare Hotels und Zimmer gibt es für halb den Preis
Patrick
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Kimberly Maravillas Front Desk Agent am 13. Apr. 2022
Hi Patrick, thank you so much taking the time to write this review! We will take onboard your feedback and hope you have an amazing day!
6/10 – Okay
Daniel
Geschäftlich gereist
23. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Hotel an sich ist schön, manche Zimmer
Daniel
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Adrian
Mit der Familie gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely my favourite hotel in London. Not super glamorous, but the location at kings cross is so central and convenient. Hotel has a great vibe. Nothing but positives all around.
Adrian
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. Mai 2024
Thank you so much for your wonderful feedback. I'm thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our location at King's Cross convenient. We strive to create a great vibe and a positive experience for all our guests. Looking forward to welcoming you back soon!Buffi
8/10 – Gut
Yndira
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great property, the location is perfect! The room, rooftop bar, and the staff were awesome! I would absolutely not recommend the restaurant Isla, the service was slow and not good, and for the price you’re better off going somewhere else nicer.
Yndira
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. Mai 2024
Hello,Thank you for your feedback.I’m glad to hear you enjoyed the property, location, room, rooftop bar, and staff. I’m sorry to hear about your experience at Isla. Your comments are important, and I will address them with our team to improve our service. We hope to welcome you back and provide a better dining experience next time.Buffi
8/10 – Gut
Francesca
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Francesca
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to rate us,Looking forward to welcoming you back soon!Buffi
8/10 – Gut
Natasha
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Disappointed no upgrade was given
Natasha
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. Mai 2024
Hello Natasha,Thank you for sharing your feedback. I checked your reservation and can see we did not have the availability to upgrade you.Please note we take care of our Expedia Premium guests and will always upgrade you when we can.I do hope we have the chance to welcome you back again soon.With kindest regards,Buffi
10/10 – Hervorragend
Art
Mit dem Partner gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love the hotel love the free upgrade would definitely recommend and come stay again
Art
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 19. Mai 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)
10/10 – Hervorragend
Hashem, Montreal
18. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Hashem
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 19. Mai 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)
10/10 – Hervorragend
Hashem, Montreal
Mit der Familie gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very modern
Hashem
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 24. Mai 2024
Your 5-star review made my day :) So happy you enjoyed your stay. Hope to see you again soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Paul
Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only problem was the extensive mini bar fridge was not cold.
Paul
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 18. Mai 2024
Thanks for the 5 star! Please do always let the team know if there is anything in the room not to standards - we are here 24/7 to help!
10/10 – Hervorragend
Neil
Mit der Familie gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The standard worked out amazing. Location was great for getting on the tube and seeing all the London sights and the evenings in Deicmo were awesome. Mike and Max were amazing at the bar, and the food was great. Rooms were clean and very well appointed. Will stay again next time in London
Neil
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 19. Mai 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)
8/10 – Gut
Colin
Mit dem Partner gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly, efficient service. Very comfortable well equipped and spacious room. Breakfast tasty but expensive for what it was…. and they really need to improve their coffee/ tea service!!
Colin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 19. Mai 2024
Hey Colin!Good to know your feedback and I will for sure pass this back to the team :)See you again,Buffi
10/10 – Hervorragend
Tom
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay - friendly knowledgeable staff - clean - great amenities
Tom
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 18. Mai 2024
Thank you for your review! It’s wonderful to hear you had a positive experience. See you soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Ynghua, Foster city
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location and clean modern classic style- super comfortable
Ynghua
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 4. Mai 2024
Thank you so much for sharing :)See you soon,Buffi
8/10 – Gut
tiffany
1. Mai 2024
tiffany
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. Mai 2024
Thanks for your rating.I hope you had a great experience and hope to make your next stay even better.
10/10 – Hervorragend
Per
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernt hotell i absolut bästa kommunikationsläge med påtagligt ungdomlig 'vibe'. Härlig atmosfär i hotellets restaurang- och baravdelningar. Takterassen hade vidsträckt vy över centrala London.
Per
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 30. Apr. 2024
Salut!Merci beaucoup pour votre merveilleux commentaire !Je suis ravi d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous avez trouvé l’ambiance moderne et l’emplacement idéal de notre hôtel à votre goût. Cette vue sur le toit-terrasse n’est-elle pas à couper le souffle ? Je suis heureux que vous ayez eu la chance de l’admirer et d’apprécier la beauté du centre de Londres de là-haut.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt pour un autre séjour mémorable !Meilleurs vœux,Buffi
10/10 – Hervorragend
Donna, Nutley
28. Apr. 2024
Donna
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 18. Mai 2024
Thank you for your awesome 5/5! Hope to see you soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
carlos
Mit dem Partner gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buen hotel frente a una preciosa estación muy congestionada
carlos
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. Apr. 2024
Perfect location in London; happy you got to experience and thank you for the review!
10/10 – Hervorragend
Alberto
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sweet staying
Alberto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 17. Apr. 2024
Thanks for sharing Alberto! Hope we can welcome you back again soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Suzanne
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sitting by the fire in the reference library, with a beer, is much more relaxing than I expected in such a busy location!
Suzanne
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 17. Apr. 2024
Thanks for sharing William! Hope we can welcome you back again soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Timothy
Mit dem Partner gereist
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean, conveniently located. Staff very helpful
Timothy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 14. Apr. 2024
Perfect :) thank you for sharing,Hope to welcome you back here soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Brandon, Zaandijk
Mit dem Partner gereist
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a lovely stay at the Standard hotel. Very friendly hotel staff, several nice bars in the hotel and a fairly big room for London. We were also happy that we received our expedia VIP upgrade.
Brandon
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 10. Apr. 2024
Always happy you got to enjoy your VIP perks! Thank you for sharing your feedback, and we see you soon,Buffi
8/10 – Gut
Sarah
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was terrific. Very comfortable rooms, with nice light. Great for us with a 8 year old.
Sarah
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 5. Apr. 2024
Hi Sarah,I am so happy you and your family enjoyed :)See you soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Barbara
31. März 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Barbara
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Fabulous Barbara!Thank you for sharing,Buffi
10/10 – Hervorragend
Christina
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Christina
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Fabulous Christina!Thank you for sharing,Buffi
10/10 – Hervorragend
Sara
Mit der Familie gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my favorite London hotel. Very comfortable and staff are fantastic. Very convenient location on multiple tube lines and opposite 2 major train lines complete with multiple shops making snack and supplies shopping v easy as well as excellent morning coffee options. Stylish and dining options are distinctive making it a fun experience but most of all the beds are so comfortable and black out drapes are effective making it a good night sleep
Sara
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 4. Apr. 2024
Hello Sara,Thank you for taking the time to share all this. :) I am so happy you enjoyed everything from the location to the sleep.I agree with you on all!See you soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
David
30. März 2024
Gut: Ausstattung
Very comfortable, great location, friendly staff
David
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Fabulous David!Thank you for sharing with us,Buffi
10/10 – Hervorragend
Tayo
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service, great food. Dropped off my luggage at 5am to get to my pre-scheduled Paris tour. I returned at 11pm to my luggage in my room! My stay at this hotel was **chef’s kiss**
Tayo
Antwort von Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Thank you Tayo,Very happy to hear you enjoyed, Buffi
6/10 – Okay
Krista, Oakville
26. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Krista
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 4. Apr. 2024
Hello Krista,Thank you for sharing. I would love to know more about your visit and how we could get that rating to a 5 :)Feel free to reach out to me directly, I am here at the hotel and always happy to have a chat.BuffiGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Jordan
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property! Friendly helpful staff! Great location!
Jordan
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. März 2024
We will take that lovely review, thank you.Hope to welcome you back here soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Carlos, Guaynabo
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Carlos
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. März 2024
We will take that lovely 5 rating! Hope to welcome you back here soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Samuel
Mit dem Partner gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean very nice, access to train rail was great. The room was very nice.
Samuel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. März 2024
Fabulous to hear :)See you again Samuel,Best,Buffi
10/10 – Hervorragend
Simon
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel with excellent service from the lady who did my checkin
Would highly recommend this hotel and I will certainly stay there again should the need arise
Simon
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. März 2024
We will take that lovely review, thank you Simon. Hope to welcome you back here soon,Buffi
10/10 – Hervorragend
Robin, New Orleans
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love coming to London to visit my daughter AND to stay at the Standard. Thank you for helping me make memories with my family and in your beautiful city.
Robin
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 25. März 2024
THANK YOU ROBIN! You are so welcome.
8/10 – Gut
Stanley
Mit dem Partner gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location, staff are friendly.
Stanley
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 20. März 2024
Thank you so much!
10/10 – Hervorragend
kevin
Mit der Familie gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
staff was fantastic.
location was the best at kings cross.
kevin
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 18. März 2024
Thank you so much!
6/10 – Okay
Maxime
Mit dem Partner gereist
15. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
C'est surtout pas un 5 étoiles. Peut être un 3 étoiles à mon sens. Seul avantage notable c'est la proximité à la gare qui est à confirmer.
Le mobilier est d'un style ancien. La literie n'est pas top.
Pour le prix proposé pour le petit déjeuner le contenu est très moyen. Nous avons préféré prendre le petit déjeuner dans un restaurant de la gare.
Maxime
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 17. März 2024
Bonjour, merci d'avoir pris le temps de partager votre retour. Je suis vraiment désolé d'apprendre que vous n'avez pas apprécié nos jolis lits et que vous avez estimé que le petit-déjeuner n'était pas ce à quoi vous vous attendiez. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau, n'hésitez pas à nous contacter lors de la planification de votre prochain voyage, je pourrais peut-être vous proposer d'autres chambres plus adaptées à vos besoins.Tous mes vœux,Buffi et l'équipe
10/10 – Hervorragend
Christopher
14. März 2024
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 4. Apr. 2024
Thanks for sharing Christopher!Buffi
10/10 – Hervorragend
Jack
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jack
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience Manager am 12. März 2024
THANKS JACK
10/10 – Hervorragend
Kaelyn, van nuys
Mit dem Partner gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would give this hotel 10 stars if i could!!! We took the train -Piccadilly line from the airport and it drops you off right at the steps of the hotel which is so convenient. The hotel itself is so aesthetically pleasing and the staff was great. Our room was huge and so cute. There are many restaurants and bars inside your hotel and they stay open late which is so nice!! Our experience was seriously 10/10 and we would love to come back!!