Außenbereich

Bewertungen von Hilton London Paddington

4 out of 5
Hilton London Paddington
146 Praed Street, Paddington, London, England

Bewertungen

7,8

Gut

415 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
282 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
170 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
77 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
66 von insgesamt 1010 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Markus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Leider etwas in die Jahre gekommenes Hotel. Kühlschrank war ausgebaut.Frühstück zwar immer noch gut,hat aber leider auch nachgelassen und somit Unterkunft und Frühstück zu teuer und dem Preis nicht angemessen.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

olaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Lars

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Daniel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hilton London Paddington am 19. Apr. 2023
Thank you for taking the time to share review. We sincerely appreciate your participation and we're very sorry you were unhappy with your recent stay. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will give us another opportunity to stay with us in the future so that we can make it right for you.Kind regards Hilton London Paddington

8/10 – Gut

Michael, Kaltenkirchen

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt zu teuer. Lage ist perfekt. Super Anbindung an den Flughafen. Subway vor der Tür. Keine minibar vorhanden
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Hilton London Paddington am 17. Okt. 2022
Thank you for taking the time to review. We are sorry you were not entirely pleased with your stay. I do believe that our rates are reasonable and value for money, these are determined by the competitive environment, location, brand and guest service we offer. As a business we constantly review these to ensure we are competitive. Your feedback is valuable and we appreciate your time and the opportunity given to improve our services. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Make It Right for you.

8/10 – Gut

Silja

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Die Lage des Hotels ist toll. Ich hatte das große Glück, ein normales Doppelzimmer zu einem günstigen Preis zu erhalten. Mehr hätte ich auch definitiv nicht gezahlt. Es war recht zugig im Zimmer und ich habe sehr gefroren. Die Dusche sorgte mit Heiß-/Kalteinlagen für Kneippsche Anwendungen. Das Zimmer war recht hellhörig und leider hatte ich laute Nachbarn. Das Personal trug keine Schutzmasken, was mich bei der Zimmerreinigung doch recht irritierte und das Schlimmste für mich war, dass ich eine neue Kaffeetasse haben wollte, ich aber keine bekam, sondern diese einfach nur kurz im Bad unterm Wasserhahn ausgespült wurde. Die Bürste wurde vermutlich in allen Zimmern genutzt, das Wasser war selbstverständlich nicht heiß. Und das zu Corona-Zeiten. Ich hatte davor im Tower gewohnt. Ein Unterschied wie Tag und Nacht.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Ralf

Mit der Familie gereist
wenig überzeugend
Hatte das Hotel wegen des Namens gebucht und weil die Fassade sehr ansprechend aussieht. Das Hotel heißt 'Hilton' und die Fassade ist wirklich schön. Ansonsten jedoch wenig überzeugend. Durch die Lage zum angrenzenden Bahnhof, dem Krankenhaus, der befahrenen Straße vor der Tür sowie mehrerer Baustellen ist es recht laut. Die Zimmer könnten renoviert werden und machen einen etwas abgewohnten Eindruck. Wir hatten die teure Rate mit Frühstück gebucht, das wohl Corona-bedingt aus einem minimalistischen Snack sowie einem Pappbecher Tee oder Kaffee bestand (Kakao war schon nicht mehr möglich). Dieses 'Frühstück' wurde morgens mehr oder weniger pünktlich zum Zimmer gebracht. Wir sind dann lieber in ein Cafe gegangen, haben das Frühstück aber somit doppelt bezahlt. Da wäre eine Information vor unserer Anreise hilfreich gewesen. Ansonsten viele Kleinigkeiten: Minibar war nicht befüllt und Kühlschrank funktionierte nicht. Dafür gab es drei Telefone, die nachts mehrfach klingelten, bis wir die Stecker gezogen haben. Einziger Wunsch unsererseits im Vorfeld war ein Zimmer auf höherer Etage. Bekommen haben wir einen Raum im 1. Stock mit direktem Blick auf eine der Baustellen. Es gab (vermutlich wegen Corona) keine Form der Zimmerreinigung; insofern wäre es erfreulich gewesen, den Gästen bei einem längeren Aufenthalt ein zusätzliches Handtuch oder ein zweites Stück Seife zur Verfügung zu stellen. Da scheint es beim Management des Hilton Paddington noch einige 'Luft nach oben' zu geben.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

6/10 – Okay

Volker, Frankfurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very good location, nice rooms, clean and quiet. Third stay, due to Corona fears London was empty. Arrived at 10 am, hotel was not really booked well, BUT: staff told us no room available at arrival time ( ok for us ) but offered room „upgrade“ for 30£ with immediate access. Thanks for great service !!! If you want to satisfy clients this way you should change your policy.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 23. März 2020
Dear Volker Thank you for taking the time in providing feedback which has been relayed to the relevant department, If you would like to discuss your stay further, please contact our Guest Relations desk Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal, Ausnahme Hotelbar. Das war micht susreichend
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 7. März 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback and comments. We hope to see you once again at the Hilton London Paddington. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Diana, Frechen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der direkte Zugang zum Bahnhof Paddington war phantastisch,
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 25. Feb. 2020
Dear Diana, Thank you for your great feedback and comments! We hope to see you once again at the Hilton London Paddington. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Schönes viktorianisches Hotel, wir erhielten ein kostenloses Upgrade - die mittelmäßige Bewertung ergibt sich allein aus dem fehlenden WLAN (Wi-Fi): Trotz eines Zimmerpreises für ein Vier-Sterne-Hotel kostet ein einfacher Internetzugang 13 Pfund am Tag („gut für eMails“), ein „richtiger“ Internetzugang sogar 16 Pfund am Tag!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations Manager am 21. Feb. 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time in providing feedback and we are sorry you were disappointed in your stay with us. By signing up to our Hilton Honors scheme you will receive free WIFI. If you would like to discuss your stay further, please contact our Guest Relations desk Regards

2/10 – Ungenügend

Denise

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The check in was terrible. I was charged twice and when I complained it was ignored. At check out, the same I complained about the double charge and was made to wait. There was no solution before I had to leave to make my flight. Just overall awful experience, inside the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideal base to stay when arriving at Paddington.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

ELVA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to restaurants, train and shopping
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Eve, Boston

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We use this hotel for the night before catching an early flight out of Heathrow. Really convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lucy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

KAZUYA

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ran out of toilet paper. My room didn’t get cleaned when I requested it. And when I used the blue card to not clean my room. I didn’t get the ten pound voucher for the bar. I had to ask for them. And one day I didn’t put the blue tag on my door my room didn’t get cleaned. I also ran out of soap in the shower disi asked at the desk twice to get it refilled I it was still empty when I left.
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Armand

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property experienced fire alarm. We were not able to checkin right away. Since i was getting impatient, i keep bugging when can we checkin. They said that we can drop luggage if we want. They should have said that to us right away. I wasted 2 hours waiting. I could have gone some places to see and do things in London. I paid extra for the convinient and location but end up wasting time waiting due out of their control fire alarm. Not happy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 14. Mai 2024
Dear Armand,Thank you for taking the time to share your review. I am sorry to hear you were not entirely happy with your stay. In regards with the fire alarm evacuation that took place during the start of your stay it is our priority and procedure to evacuate the entire building and I believe our team followed the correct procedure and we made sure all our guests and staff were safely out of the building. These incidents can be very long and exhausting I am very sorry for this. However it is something that we cannot risk nor rush as it is impediment we keep everyone safe.Please accept my apologies for any inconveniences this may have caused to your stay. We have considered your comments and we will continually work to improve our guest experience. I personally hope to have the opportunity to welcome you back for a smoother and more enjoyable experience. Kind regards,Keyla AguilarDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Bello

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient for short stay in London, easy access to and from the airport. In the central London.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

TAKANORI

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Its historic origins
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Kathy

Mit der Familie gereist
Location perfect from airport
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

TAKURO

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Facility is old and the maintance is below expectations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

KARI

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

TAKURO

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Bara

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Naoko

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carolyn, Brooklyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great breakfast. Helpful staff. Large room!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Travis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome Place to stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Luke

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were nice and clean. Staff was not overly friendly or helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton London Paddington am 30. Apr. 2024
Dear Mr. Luke. Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear that you liked the room and the facilities. We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve on this occasion and felt that the team were not helpful. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Please accept our apologies for all the highlighted issues encountered. This is certainly not the lasting impression we wish to leave with our valued guests, we would like to assure you that your feedback is important to us and thus will be actioned accordingly. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Hidetaka

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I always love to be there, this hotel. Super. Staff and managers are very friendly and warm hearted persons only. Superb. Thanks.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

ANDREW

Noise from the bathroom extraction / air conditioning meant I had the worst night ever in a hotel room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

JOSEPHINE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was lovely and convenient for Paddington. The breakfast was the best hotel breakfast ive had 5*
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved staying here and will do so again in the future. The only issue I had was with room service. I ordered a tuna sandwich with crisps. Tuna sandwich was what I expected but very few crunched crisps were poured onto my plate as if they were the bottom of the bag. I often order room service from my Hiltons but never have had this. Breakfast and dinner was amazing but I will not order room service again. It is too easy to access Paddington Station food options. Great location, great rooms!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arrived at 1400 and our room was not ready, but we were offered an upgraded room at 30 pounds more. This seems to happen every time we visit London. I would just like to get the room I paid for a little early, without being uncharged. This seems like a coordinated strategy to extract more money from guests.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

DENIA

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient hotel to stay with clean comfortable beds, it is also easy to get taxis and a wide range of restaurants and places nearby to eat. Convenient shopping in the station area if you need to grab any items you forgot.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Jangho, Palo Alto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed this beautiful luxury hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Munehiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient ! Super helpful staff and a great room
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Samira, Venice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect location for staying in London & being ably to get to London Heathrow easily with the Elizabeth Line.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Adam

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient and close to everything you would need.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Velma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was conveniently located by Paddington station. The staff was awesome. Will definitely return.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Richard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Noritsune

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is nice place that exist close to London Paddington Station.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was great and the location perfect for traveling into and out of London on the Heathrow Express.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024