2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Flamingo Cancun - All Inclusive

3 out of 5
Flamingo Cancun - All Inclusive
Blvd. Kukulcan Km. 11, Zona Hotelera, Cancun, QROO

Bewertungen

6,4
298 von insgesamt 1159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
267 von insgesamt 1159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
197 von insgesamt 1159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
158 von insgesamt 1159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
239 von insgesamt 1159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was truly amazing! The Beach in front of it looks unreal and the hotel is beautifully styled. The only thing I can really criticize is the WiFi. I don’t know if the hotel can do anything about it but at some places at the hotel it doesn’t work. As if there were reception holes. But other than that we had an amazing stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 5. Apr. 2024
Dear guest, we want to thank you on behalf of all the flamingo staff, we are working hard to make the internet service more efficient, we are passing all your feedback to our general management for follow-up

10/10 – Hervorragend

Soenke

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von FELIPE REYES am 14. Jan. 2024
Dear guest, we want to thank you for choosing Hotel Flamingo as your first option and we hope to see you soon.

6/10 – Okay

Marco

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von social media am 5. Dez. 2023
gracias por tu visita, te esperamos en tus próximas vacaciones.

6/10 – Okay

perla

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Felipe Reyes am 25. Juli 2023
Estimada Perla,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su reciente estadía en nuestro resort. Estamos encantados de saber que su experiencia con nosotros fue excepcional.

4/10 – Schlecht

Frank

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut war der Poolbereich. Alles sauber die Drinks waren in Ordnung. Das Frühstück war eine Enttäuschung, an der Rezeption wurden mit 100 Dollar zu viel abgebucht. Fehler wurde zwar bemerkt, aber die haben es nicht sofort zurück buchen können. Peinlich. Nachts goss es in Strömen, das Wasser kam sogar in mein Zimmer 215.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Social Media Flamingo am 29. März 2022
Vielen Dank für Ihre Kommentare. Wir arbeiten weiter daran, die Qualität unserer Dienstleistungen zu verbessern. Wir entschuldigen uns für die schlechten Zeiten, die Sie in unserem Hotel verbringen mussten.

6/10 – Okay

Namgyal

Gut: Personal & Service
Okay
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Dear guest am 14. Jan. 2022
Thanks for staying here! Your opinion is very important for us

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and pleasant.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von we hope to see you soon am 28. Mai 2024
thank you very much for your comments about our quality and environment, however we continue to work for you to have a better experience, we hope you are well and have a great day and hope to see you soon

10/10 – Hervorragend

Solange

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena estadía
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Solange

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El servicio fue muy agradable, muy atentos, y serviciales. Muy recomendable
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

????

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was nice week spent there. Very friendly stuff, great food options during full day, amazing views. Just a bit boring for young people... no any entertainment at all
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Maria, Bellingham

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Change of room 3 times, bed bugs, problem with water mixer so it is cold or hot. I am 68 years old and this hotel is the worse ever. Please Expedia you need to do something about this. I was never in the room I paid for. The only good was the location, view and staff but just some of them. Food not that bad but at the same time not that good,
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Juan M., Sugar Land

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First point. safe , fast
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

JORGE

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El persosal de chequiarse mal educados la jefa de restaurant mal educada las personas que ofrecen menbresia mal educadas el personal de los bar exelentes personas
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von FELIPE REYES am 26. Mai 2024
Estimado huesped, Lamentamos mucho su perspectiva negativa nuestro personal esta para asistir sin tomar nada personal, esto no debe influir en el servicio que damos le ofrecemos nuestras más sinceras disculpas y debido a que no esta identificando a alguien en particular, estaremos bajando la información con los responsables de los departamentos o jefes directos de cada uno de ellos.

10/10 – Hervorragend

Neva

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was a beautiful area, very clean, friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von FELIPE REYES am 26. Mai 2024
Dear guest, we love to hear your positive comments are our reason to continue striving every day, our staff does their best to be able to offer you a unique experience so that you can return to our home

6/10 – Okay

Judith Vanessa

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
PESIMO SERVICIO CHECK IN EN 2 HORAS DESPUES DE LA HORA DE ENTRADA, NO BARREN NI CAMBIAN LAS SABANAS ( ESTUVIMOS (5 NOCHES) LAS RECEPCIONISTAS SEÑORAS SON GROSERAS, MAL EDUCADAS Y LENTAS EN SU SERVICIO, PARECE QUE TE HACEN UN FAVOR. PARA EL SNACK COMPARTES MESA PERO EL MESERO PROHIBE HACER ESO.. ( SOLO TIENEN 6) DESAPROVECHEN LA OPORTUNIDAD DE PASAR UN MAL RATO.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von FELIPE REYES am 26. Mai 2024
Estimada Vanessa, lamentamos mucho su mala experiencia sin embargo nos hubiera gustado saberlo al momento. ¿Trato de hablar con un gerente o encargado? Estamos seguros que su experiencia habría sido diferente. Pasaremos todas sus observaciones a cada departamento involucrado para su seguimiento inmediato.

6/10 – Okay

Akeila

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von FELIPE REYES am 26. Mai 2024
Dear guest, we love to hear your positive comments are our reason to continue striving every day, our staff does their best to be able to offer you a unique experience so that you can return to our home

10/10 – Hervorragend

Oskar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
EXCELENTE!! GRACIAS
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Calidad am 23. Mai 2024
Buenos días Oscar, Gracias por tu Calificación y te esperamos en tus próximas vacaciones. Saludos Cordiales.

8/10 – Gut

Julius

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Rooms was clean.goods stuff.I feel comfortable quiet place..food are perfect in my taste all in all is great.thank you so much
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von FELIPE REYES am 26. Mai 2024
Dear guest, we love to hear your positive comments are our reason to continue striving every day, our staff does their best to be able to offer you a unique experience so that you can return to our home

10/10 – Hervorragend

Arianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Calidad Flamingo am 21. Mai 2024
Buenas Tardes Agradecemos tu calificación y recomendación. Te esperamos en tu próxima Visita. Saludos Cordiales.

8/10 – Gut

Svetlana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The issue was AC that didn’t work but after changing the room to the lower floor the air conditioner was better..
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Social Media am 20. Mai 2024
Good morning, we appreciate your comments, we hope that your stay at the hotel has been good and we are working to improve all our areas of opportunity to offer better service.

2/10 – Ungenügend

Shauna

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in took over an hour. We got one key card, and asked for a second key, and told it wasn’t possible. They offered no direction to the room. We were given no info about dining times, locations, etc. The hotel lists free wi-fi, but in order to access it, you have to turn off private sharing its not available in the rooms. The fridge & coffee maker were both broken. The AC in the room is set to 25c (77F) and you can’t override it. There are very few English speaking employees that can assist you when you do have an issue. The manager came to the room after I posted another review and offered a comp lobster dinner. It was about 6:00pm, and we were getting ready to go get dinner. The reservation offered was at 8:00pm. We reluctantly accepted and were then asked to update our review, which I agreed to do by adding that they offered us a comp meal for the inconvenience. We waited 2 hours, went to the restaurant and ordered exactly what we were offered. We were then told there would be an up-charge to our order for this meal. At this point, we were done, got up and left. This was very disappointing. Especially after waiting 2 hours to eat. We will not return to this hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von FELIPE REYES am 26. Mai 2024
Dear guest, we are very sorry that your feeling is negative, our intention is to give you the attention immediately to change your perception, we cannot make your feeling change but we are satisfied that we did our best to make you feel heard, we noticed that we could not exceed your high expectations and we offer our most sincere apologies

10/10 – Hervorragend

Angel, Chno Hills

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property , clean and safe , staff was pleasant
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Social Media am 20. Mai 2024
We hope that your stay at the Flamingo Hotel has been good, we hope that you visit us again next time.

6/10 – Okay

Princess

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stayed at this property for 3days2nights. Overall it was okay. Less than 15mins bus ride to downtown and other malls. It has only 2 restaurant options tho, 1 a la carte and 1 buffet. Not much food selection and there’s a big line up every meal time at the buffet area.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von FELIPE REYES am 26. Mai 2024
Dear guest, we are sorry to read negative reviews however they help us to work in our areas of opportunity, why did we ever contact a manager in charge?I'm sure your experience would have been different

8/10 – Gut

Timothy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Low cost with all-inclusive services. Room was clean and staff are friendly. Beach nice to see but rough for swimming. Food was great.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von Personal Concierge am 23. Mai 2024
Dear Tomothy, We appreciate your preference and your rating. We hope that soon you can enjoy our beach again when there is no wind. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Jazmin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had an amazing stay here! We booked the Junior Swim-up Suite and I absolutely fell in love with it had such an amazing view to the beach! Huge shout out to Luis he was checking in on us making sure we were okay and taken care of! Overall my stay was amazing and hoping to visit again in the future!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Social Media am 17. Mai 2024
We are glad to hear that you had a good experience, we hope you can visit us in the future. We send you a cordial greeting from the entire Flamingo Hotel team.

10/10 – Hervorragend

Carlos Noel Baez

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay. Our Butler Luis was awesome.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Social Media am 17. Mai 2024
We are glad to hear that you had a good experience, we hope you can visit us in the future. We send you a cordial greeting from the entire Flamingo Hotel team.

8/10 – Gut

ANGELA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our overall stay at the flamingo was great! Friendly happy helpful staff! The food was really good and rooms clean. The hotel itself is a little older but we really enjoyed it. For the price being affordable we were overall impressed. We will definitely consider staying here again in the future
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Social Media am 17. Mai 2024
We are glad to hear that you had a good experience, we hope you can visit us in the future. We send you a cordial greeting from the entire Flamingo Hotel team.

6/10 – Okay

Hernando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mejorar la calidad del aire en las habitaciones..
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von FELIPE REYES am 13. Mai 2024
Estimado huésped, nos da gusto saber de usted y dando seguimiento a su comentario estamos trabajando en un programa de mantenimiento general para evitar estas incidencias sin embargo en verano el calor muchas veces la capacidad de enfriamiento no llega al nivel, tenga la seguridad que pasaremos todos sus comentarios a nuestra dirección general.

10/10 – Hervorragend

Jeffrey A

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our room was amazing with a panoramic view of the ocean!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jeffrey am 8. Mai 2024
That sounds absolutely stunning! We're thrilled to hear that you enjoyed your room with a panoramic view of the ocean. There's something truly magical about waking up to the sight and sound of the ocean waves. We hope that breathtaking view added an extra layer of enjoyment to your stay. If there's anything else we can do to make your experience even more memorable, please don't hesitate to let us know. We'd love to welcome you back for another amazing stay in the future!

8/10 – Gut

hitomi

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hitomi am 9. Mai 2024
Gracias por visitarnos en el Hotel Flamingo Cancún, esperamos que tu estancia haya sido la mejor. ¡Esperamos a que nos visites nuevamente!

6/10 – Okay

maria magaly

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
El servicio es pesimo
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Joey

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view was amazing. The food ,WiFi, and rooms not so much. We had bugs in the room crawling on you at night. Not much to choose from on food and what they did have was not good. Will not stay here again. Also very loud lots of crying kids
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

ivan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This place isn’t to party. You can’t be by the pool and play music off your speaker. (we got in trouble for doing that) They don’t play music either. They closed the beach at 6pm! Forced everyone to go to the hotel/pool. What is that? The pool is small, and only has about 12-15 chairs tops. Bars close at 11, so you can’t get any kind of drinks after that. No vending machines or anything open. If you’re with a family, I guess it’s ideal… but other than that, I’d stay somewhere else.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Bertha L

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Two days mechanics working on my air conditioning because we didn’t have air. Had to sleep last night, mechanics coming in and out of my room when I needed to shower Or even just relax, they kept giving us excuses about the air conditioning, not working Waiter at buffet gave us a dirty look because we asked for Our coffee she brought us coffee and when we reminded her, she literally gave us a dirty look right in my face
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I have stayed at Flamingo Cancun 8 times over the past 30 years. The bigger resorts are swankier, but i like the smaller size of Flamingo. I'm not worn out walking back & forth from my room to the beach.
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Fredy Ochoa am 23. Apr. 2024
hello srita karen the flamingo team apreciate that you had chosen us for your vacations and we be glad to have have you back, the flamingo team says hi and see you soon.

8/10 – Gut

Enrique

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cancún en si ya es garantía para admirar sus bellezas, el hotel si bien es una construcción con cierto tiempo se ve con buen mantenimiento, su ubicación es ideal y se encuentra cerca de todo lo atractivo de Cancún, especialmente de plaza la isla, tiene buena conexión de trasporte y en general estuvo agradable mi estancia.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von FELIPE REYES am 24. Apr. 2024
Hola, Enrique es grato leer sus comentarios sin duda contamos con la mejor playa y por su estratégica ubicación es muy fácil de poder trasladarse a cualquier punto de Cancún. Esperamos pronto poderlo saludar y verlos más seguido siempre serán bienvenidos.

2/10 – Ungenügend

Mariana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I will never forgive the horrible week spent at Flamingo. Instead of being happy and enjoying with family, I spent my wedding week at their front desk trying to sort out all the issues from broken ACs, staff rudeness, cancelled reservations for my family and friends. The day before my wedding I was worried about where my 86 year old grandma was going to sleep because of their lack of planning and customer service. I trusted this hotel by recommending it to my guests and the experience was awful. It was embarrassing that I recommended Flamingo. It’s so sad that this is what most mexicans traveling to cancun can afford in our own country. The price difference is there for a reason, sadly. Rude, close minded staff, horrible food at the 2 tiny restaurants that makes you wait 40 minutes to sit down, room service that charges you 90 pesos PER ITEM they bring you so yes, cans of soda are included in the all inclusive package but if you want 5 cans brought to your room they will charge almost 500 pesos to bring them. ACs that don’t work, hotel staff gossiping or trying to sell things to guests starting at 7AM right outside your door. This hotel claims they can’t do you any favors due to their policy but doesn’t have any issues ignoring their policy of honoring a contract and give you a room you paid for. Flamingo robbed my family monetarily and from being able to be happy together at the beach which was a once in a lifetime trip for all of us. STAY AWAY FROM THIS HOTEL.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 21. Apr. 2024
Estimada, Mariana. Lamentamos mucho tu horrible experiencia sin duda estoy seguro que si en su momento reporto con algún encargado del hotel le debieron de atender de inmediato sin embargo reconocemos nuestras áreas de oportunidad por lo que ofrecemos nuestras más sinceras disculpas por el mal momento.Como todo establecimiento tenemos reglas y en efecto políticas que seguir mismas que nuestros huéspedes firman desde su registro. Gracias a sus comentarios estaremos reforzando nuestras áreas de oportunidad; a pesar de sus comentarios negativos el hotel siempre tendrá las puertas abiertas para usted y su familia y se mantiene al margen de el sentimiento que este pueda generar ya que nuestros huéspedes son lo más importante para nosotros.

2/10 – Ungenügend

Elyn

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They need to get BETTER at servicing guests. Staff were rude specially at the buffet area Needs to IMPROVE menu Needs to IMPROVE MANTEINANCE of rooms. Our room was dirty, toilet did not work properly, faucets was broken, mirror blocked with TV, AC only worked at one temperature, and so many more details
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 19. Apr. 2024
Dear guest, we are very sorry for the inconvenience you have mentioned, we offer our sincerest apologies. We will immediately follow up on our areas of opportunity, we hope to see you soon.

8/10 – Gut

Arturo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
El internet no abarca todas las instalaciones del hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von FELIPE REYES am 15. Apr. 2024
Estimado Arturo, Lamentamos que no hayamos superado su expectativa en relación sin embargo estamos trabajando para poder cambiar esa experiencia la próxima vez que nos honre con su visita. Las puertas de nuestro resort siempre estarán disponibles para recibirlos a usted y su familia.

10/10 – Hervorragend

JORGE, MONTERREY NL MEX

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es un hotel para turistas de bajo presupuesto y cumple con lo esperado, si se tardan 10 minutos en asignarte mesa del restaurante pero es normal en restaurantes de ciudad, todo su personal se esmera en atenderte bien. A veces en el bar se tardan pero a todos le preparan lo que piden. Las instalaciones no son lujosas pero tiene una hermosa playa con palmeras, es mi quinta vez aquí y si regreso.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von FELIPE REYES am 15. Apr. 2024
Estimado Jorge, Nos da mucho gusto leer tus comentarios sinceramente agradecemos que reconozca el esfuerzo que toda nuestra familia flamingo hace día a día para poder ofrecerles el mejor servicio, la próxima vez que nos visite hágame saber para atenderlo personalmente. gterecepcion@flamingocancunresort.com.mx

2/10 – Ungenügend

Heather

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The beach was perfect but the service was awful. It should not be classified as an all inclusive everything cost extra including simply having drinks in the refrigerator in your room. You can only get one drink at a time and they will not fill water bottles. There was never any ice in the ice machine. The buffet food was below average and no one ever ask me if i would like a drink. We decided to eat at 10:30 one night , the restaurant closed at 11 as soon as we sat to eat the staff was flickering the lights as if to rush us out of there. I also wasn’t a huge fan of the security walking around at night shining there flashlights on everyone and being on the beach blowing a whistle at everyone and telling everyone where to swim. I read the negative reviews about this property before I booked it and decided i would judge for myself and even splurged on a swim up suite for added privacy but there was none.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von FELIPE REYES am 12. Apr. 2024
Dear guest, we are very sorry that we did not exceed your expectations, we are intrigued that you did not request to speak to a person on duty during your stay so that we can attend to you immediately. For us, all comments are very valuable, so they are attended to immediately and thus avoid finding out until our guests have already checked out of our hotel. We are passing your feedback to all departments for follow-up, a thousand apologies

6/10 – Okay

Alma Clementina Velez

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von FELIPE REYES am 11. Apr. 2024
Estimada huésped, estamos contentos de que nos haya dado la oportunidad de conocernos, estamos seguros que toda su experiencia la recordará y compartirá con sus seres queridos. ¡En nombre de todo el staff de Flamingo hotel deseamos verlos pronto!

8/10 – Gut

katherine

Hotel was good! Love the staff super friendly and the good was super delicious. The cleanness also was good areas were kept clean. The only thing I would say it needs it more entertaining and also music around the hotel. Besides that everything was wonderful stay.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 5. Apr. 2024
Dear guest, we want to thank you for your comments, we will certainly work immediately in all areas of opportunity, we hope to count on your loyalty in future occasions.

4/10 – Schlecht

john

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
our AC did not work. the manager repeatedly told us it was fixed, but was not. the food was horrible. the staff wasnt accomodating. and when truing to book an excursion the conceirge mislead us. the only nice thing about this plasce was the that it had a nice beach
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 5. Apr. 2024
Dear guest, we are very sorry that we have not been able to meet your high expectations, however our team does its best not to have failures in the service

10/10 – Hervorragend

Trevor Clayton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a great week long stay with friendly staff and great food. Beach was great and clean quiet.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 5. Apr. 2024
Dear guest, we want to thank you on behalf of all the flamingo staff, we are working hard to make the service efficient and you will honor us with your visit again

4/10 – Schlecht

Adam

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 30. März 2024
Dear guest, we want to thank you on behalf of all the staff at Hotel Flamingo for choosing us as your first option and visiting us. The flamingo family wishes to see you soon in this home.

2/10 – Ungenügend

Diego

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
A/c did not work, got room almost at 7pm had to wait in lobby all day.. they overbooked rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Felipe Reyes am 27. März 2024
Dear guest, we are very sorry for not having exceeded your expectations, however we want to express our deepest apologies for the incidents during your stay. Your comments help us improve every day, rest assured that we will act immediately.

10/10 – Hervorragend

Joel

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von FELIPE REYES am 10. Apr. 2024
Estimado huesped, Joel queremos agradecerle por haber elegido a nuestro hotel como su primer opcion de viaje. estamos seguros que nos volveremos a ver en sus proximas vacaciones si nos honrra con su visita. Reciba un afectuoso saludo de parte de todo el staff de flamingo hotel

4/10 – Schlecht

Bijumon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
it's all pretty bad
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Felipe Reyes am 21. März 2024
Dear guest,We are very sorry for not having exceeded your high expectations. Your comments encourage us to continue working on our service and work in all areas of opportunity. We hope to see you soon!