Außenbereich

Bewertungen von Amsterdam Lake Hotel

3 out of 5
Amsterdam Lake Hotel
326 Nieuwemeerdijk, Badhoevedorp, NH

Bewertungen

5,8
8 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,0/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

5,0/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Beatrice

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I regret my stay at the lake hotel, it was very unpleasant. The room we booked with a double bed was sold with two single beds put together, a small window that could not be opened, no heating in the bathroom, a broken TV and just a towel for each person, almost outrageous !!!! (Room 107) On top of that the impertinence of asking for a deposit of 100 euros (which wasn’t asked for at the time of booking) for this little room,was not returned when we checked out!!! I am very disappointed!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Ertion

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

René

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Komfort-Zimmer gehabt:keine Fenster. Also genau lesen. Kein Schrank vorhanden. Man lebt aus dem Koffer. 20cm Platz neben dem Bett. Raum hat nur ca. 2 mal 2.5m. Dusche: Warmwasser nicht kontinuierlich da. Frühstück: kleine Box mit 1, Brötchen und kleinen abgepackte Beilagen. Kein Geschirr. Wie bei m c. Donalds.keine Bär vorhanden. Mitgebrachte Getränke kann man dort verzehren. Ich komme nicht wieder hierhin. Die Bilder vermitteln einen ganz anderen Eindruck.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

NicoBecker

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Katastrophe einfach dieser Urlaub
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Anait

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotelzimmer war dreckig, auf dem Bett lagen Haare als auch auf der Toilettenschüssel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Hidayet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
alles war gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Andrea

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Michaela

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr kleines Einzelzimmer, ohne Kleiderschrank.Fernseher vorhanden jedoch nicht nutzbar da kein Antenbenempfang. Dies wurde auch während des Aufenthaltes(2 Nächte) nicht behoben. Als Garderobe 2 Plastikhacken, welche sich in der ersten Nacht bereits gelöst hatten. An der Rezeption gemeldet, sollte behoben werden, jedoch nicht passiert. In dem Zimner lebt man aus dem Koffer., kleinem Tisch und Stuhl. Badezimner geräumig, jedoch kein Toilettenpapierhalter, kein Handtuchhalter und nach dem Duschen reinste Naßzelle. Dunstabzug funktionierte nicht. Bin nicht sehr anspruchsvoll, jedoch sehr enttäuscht. Hatte die Reise an meinem Geburtstag unternommen um mir was gutes zu gönnen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you for taking your time to write us a review. We are sorry to read that your stay was not satisfactory and we would like to apologise for that.We would like to welcome you again in the future and provide you with the service and the room you deserve.

8/10 – Gut

Anastasia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, Manko ist das keine Besucher mit rein dürfen.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience with us! We hope to see you again soon for another pleasant stay with us.

2/10 – Ungenügend

abigail

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Was a lovely area however the room was full of Mould which is dangerous for peoples health with no window ventilation in the bathroom. Out room wasnt cleaned for the 3 nights we was there and the breakfast was in a box … staff was very nice however with the local constructions of the bridges and local transport as roads and bridges closed for months
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Merel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Prima bed, verder nog niet klaar voor opening
Hotel is niet af, behalve koffie/thee/water nog niets verkrijgbaar, douche verstopt, bedden fijn, kamer erg klein. Kan een mooi plekje worden, maar ik had het nog niet geopend
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Fabienne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Mo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

2/10 – Ungenügend

Ki Byung

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

didier

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Jay

Gut: Sauberkeit
It was the wrong choice of hotel for an overnight flight transfer. I would have been far better off choosing a hotel serviced by the bus shuttle - this hotel was way too awkward to get to despite being so close to the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Andrea

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never again! Nothing like the pictures
The heater was broken in the room we were given. The front desk manager refused to give us another room only if we paid more which I was not willing to do as I already paid quite an amount for the room. The front desk manager quickly went onto trying to have me leave the hotel and stay somewhere else. While he said a heater would be provided, it never arrived. He said someone would come to fix the heater that was in the room, it didn't happen and I left the hotel way after the time he said someone would come to fix it. The front desk manager promised I would get a refund, however that hasn't happened yet. Additionally the room was sprayed full of perfume that we could not get rid of. It smelled like mold smell is being covered. I have never as a hotel guest been treated with such belittling and condescending manor as by this guy who called himself Patrick. I asked to speak to the Manager, however Patrick (the front desk manager) refused to connect me to him. The phone number given for the hotel on google maps was not answered by anyone. I contacted Hotels.com and they could not reach the hotel on the phone either and so far emails have gone unanswered as well. Terrible experience which also cost me a fortune.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

momen

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room have no window. Also very small. Now hangers or shelfs for clothes. The room was smilly. I felf like i was in prison. So i spent my whole day out to avoid this awful feeling of being stressed with room condition. I wouldn't rate the place more than 1 star.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The room was very small and cold, paid for a windowed room, view was to a dumpster. Room wasnt anything like in the pictures. Shower was working poorly and drain did not do its job properly. Everytime used, water stayed wet for whole day. There was no seal in the door so noise from the hallway came right in. Service at desk was nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Jack

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beperkt ontbijt(in pakketje). Goeie hulp bij problemen met TV en airco. Personeel erg vriendelijk.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Gina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Gerard

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ligt veel verder van schiphol dan de site vermeld. Er was geen gelegenheid in de buurt om nog wat te drinken. Openbaar vervoer naar schiphol niet mogelijk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Ansuyadevi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Catrine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Rosalinde

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Berend

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Voor tussenstop naar Schiphol prima. Maar kamer waar je komt aan voorzijde. Waarvan de gordijnen gewoon dicht moeten blijven. Net een etalage. Vind zelf woord hotel niet passen bij deze accommodatie. Entree maakt rommelige indruk.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Gabriette Corina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly and nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another pleasant stay with us.

10/10 – Hervorragend

Zac

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice area by the lake very friendly staff check in and check out very smooth little journey to nearest public transport is the only downside but does offer good option for bike rental
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you for the great review of our hotel! We are pleased that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

4/10 – Schlecht

Davide

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Tenían problema para cobrar con la tarjeta y me achacaron el problema. En la mañana se solucionó! No podía pagar en efectivo y me tuvieron esperando 30 minutos por gusto
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to read that your stay was not as expected and we would like to apologise for that.

8/10 – Gut

Cathy

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you very much for taking the time to review your stay at Amsterdam Lake Hotel. We greatly appreciate all feedback. We look forward to welcoming you again as a guest at our hotel.

8/10 – Gut

Diana

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another pleasant stay with us.

10/10 – Hervorragend

Carlvin Obodai

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 18. Okt. 2023
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Clean room and a nice and quiet area. The staff was very helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 15. Sept. 2023
Many thanks for your nice comments! It was a pleasure to have you as our guest.

10/10 – Hervorragend

Haval

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing canal views
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 15. Sept. 2023
Thank you for your positive review! I hope to welcome you soon again.

8/10 – Gut

Catharina Johanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was small with a small window. It was clean! Staff very friendly!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office am 29. Aug. 2023
Thank you for giving us a positive review! We look forward to welcoming you again soon.

6/10 – Okay

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Owned by lovely family and looks like in course of being upgraded. They were super helpful. Initial approach to property needs some upgrade - broken and dirty sign which creates bad first impression. Room all ok but not the most convenient for Amsterdam.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office am 16. Aug. 2023
Thank you for your review!I hope to welcome you soon again.