In Strandnähe, Liegestühle, Strandtücher, Volleyball

Bewertungen von Marble Stella Maris Ibiza

4 out of 5
Marble Stella Maris Ibiza
Ctra. Cap Negret 16, Sant Antoni de Portmany, Illes Balears

Bewertungen

8,4

Sehr gut

109 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
93 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andreas Christian, Holm

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff, ideal for families, great food. We truely enjoyed our stay!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Marble Stella Maris Team am 14. Apr. 2024
I'm delighted to hear that you had a wonderful stay with us! Thank you for sharing your positive feedback about our friendly staff, family-friendly atmosphere, and delicious food. It's always our goal to provide a memorable experience for our guests, and I'm thrilled that we succeeded in making your stay enjoyable. If you ever plan to visit again, we'd love to welcome you back for another fantastic stay.

10/10 – Hervorragend

andras, Rohrbach b Mattersburg

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Great Reception at 03 04.2024 22:30H , very welcome ath Mosphere. Friedly and kind. Good u derstanding. Regards Andras
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Marble Stella Maris Team am 4. Apr. 2024
Thank you very much for your kind review of your experience at our hotel.Hotel Marble Stella Maris Team

2/10 – Ungenügend

Gabriele

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ich habe ein Zimmer gebucht das nicht so aussah wie auf den Bildern, das Zimmer war schmutzig, voll mit Haaren, Ameisen. Ich hatte tote Ameisen zwischen den Badtücher und auf den Bettern. Sie waren nicht hilfsbereit mir ein anders Zimmer zu geben, sie schickten eine Putzfrau mit einen Besen vorbei. Sie haben uns gesagt das wäre normal, ich wäre nicht der erste und nicht der letzte der reklamiern wird
Antwort von Guest Relations Team am 12. Sept. 2023
Thank you for taking the time to leave constructive feedback on your recent stay with us. We appreciate and welcome comments across the spectrum as we learn the most from what our guests notice. I have gone through our systems and we have actually offered you a change of room, but unfortunately you didn't want it. The House keeping was informed immediately to clean the room. We apologize on behalf of the hotel for any inconvenience caused!Yours sincerely,Guest Relations team.

8/10 – Gut

Mathias

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 27. Aug. 2023
Thank you for your 4* review! Yours truly, Department of Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Bernhard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das beste war das personal sehr freundlich und aufmerksam. Bin leider kein strand typ deswegen solala.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Team am 4. Aug. 2023
Overall the hotel receives many positive reviews regarding our personal, friendly and professional service and I believe that your experience was as good and typical of that which many previous guests have enjoyed.Yours sincerely,Guest Relations team.

6/10 – Okay

Ümit

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr viele Kinder Alles sehr hellhörig Anlage ist schön groß Bietet für Familien ein gutes Angebot aber nix für Paare
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 2. Juli 2023
Thank you for taking the time to share your feedback and rating with us. Our apologies for the shortfalls in meeting your expectation, but keep in mind that the Marble Stella Maris is a family oriented hotel as advertise in our website. Yours sincerely, the Guest Relations team

4/10 – Schlecht

Sven

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Geräuschpegel ganz schrecklich. Zimmer nicht Schallisoliert…
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 3. Juni 2023
Please accept our most sincere apologies for the shortfalls in meeting your expectations. We have noted your comments on the rooms not being soundproofed and rest assure that we have taken immediate corrective action for our continuous improvement. Yours sincerely, the guest relations department.

8/10 – Gut

Jelica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel am 20. Mai 2023
Thank you very much for taking the time to share your rating with other visitos. Guest rating/feedback is something that is extremely valuable to us. Yours sincerely, Guest Relations team.

8/10 – Gut

Rino

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gemütliche und schöne Hotelanlage. Je nach zugeteiltem Zimmer, ist der Zugang mit dem Kinderwagen ein bisschen mühsam. Ansonsten sehr sauber und geräumig. Einzig die Organisation im Hauptspeisesaal hat Verbesserungspotential.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Mai 2023
Thank you for taking the time to share your comments with other visitors to Marble Stella Maris hotel. Guests feedback is something that is extremely valuable to us. We will inform the F&B regarding your constructive comment regarding the buffet. Yours sincerely, Guest Relations team

10/10 – Hervorragend

Pino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super aussicht, gutes essen, guter service, sehr sauber
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations Department am 16. Okt. 2022
Dear Pino,Thank you for reviewing us. We are delighted to see that you enjoyed the Marble Stella Maris experience and appreciate your nice comments towards the views, the food, the service and cleanliness. They will be passed onto the team! We look forwards to welcoming you soon!Warm regards,Guest Relations Department

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Alicia, Guest Relations am 25. Aug. 2022
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to review Marble Stella Maris after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future!Sincerely,Alicia - Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Astrid

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war sehr schön, nur leider haben die nur englisch gesprochen im Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Benedikt

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok, weil sehr günstig und ruhig
Personal unfreundlich, nicht hilfsbereit Essen essbar, mehr nicht. Langweilig, keine Abwechslung und nicht besonders lecker. Zimmer groß genug und sauber. Aber sehr spartanisch eingerichtet: kein großer Mülleimer, kein Wasser, kein Stift, keine Kaffeemaschine etc Das Laufen bergauf hat uns hingegen nicht gestört. Dafür wurde man mit großartigem Ausblick und Ruhe belohnt!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Janina, Deutschland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist wunderschön. An vielen Ecken wird detailliert mitgedacht. Es sind Kleinigkeiten, die hier machen, dass man sich wohl fühlt. Ein Café mit Wohlfühlatmosphäre, Coke Zero mit Eis und Zitronenscheiben, ein gutes Fitnessstudio, leckeres Essen, ein ruhiger Pool, schöne Musik, die schöne Cala Gracio/Gracioneta in der Nähe, und der gute Buggy-Service. Eine absolute Empfehlung, wir kommen wieder. Einzig und allein das Animationsteam ist schlecht. Die Sport-Animation wird nicht laut genug angekündigt und fällt meistens einfach aus (die Animateure sahen aber auch nicht nach gekonnten Yoga-Lehrern aus...). Die Abend-Animation ist oft lahm und langweilig und falls durch einen Show-Act von extern doch mal gute Stimmung aufkommt, dann schafft es das Animations-Team die Stimmung im Anschluss wieder durch ihre "easy Music" und komische Videos in den Keller zu bringen. Das kann man allenfalls noch verbessern.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Stella Maris Service Center am 8. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for your review and we hope we will have the opportunity to welcome you again next time you are visiting Ibiza! Kind regards, Stella Maris Service Center

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Stella Maris Service Center Agent am 8. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for your review and we hope we will have the chance to welcome you again next time you are visiting Ibiza! Kind regards, Stella Maris Service Center

2/10 – Ungenügend

Parviz, Deutchland

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Catastrophe!!! very unfreindly Reception, no internet at all!!! except a small area in entrence hall with very unstable wifi connection, scattered villas such as we had to walk 10min from entrance to reach the rooms!! very poor room cleanings! (every 2days and not clean enough)

8/10 – Gut

Manfred & Sohn Maxim 5, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage perfekt für Familien
Das war bereits unser zweiter Aufenthalt. Die Qualität beim Abendessen hat leider abgenommen, dafür wurden die Speisezeiten erweitert.Alles in allem zu einem sehr guten Preis-Leistungsverhältnis weiterzuempfehlen. Auch die erweiterte Kinderbetreuung setzt Maßstäbe.

4/10 – Schlecht

Stella, Hessen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schönes Hotel in Strandnähe
Es ist ein schönes Hotel, in der Nähe vom Zentrum von Sant Antoni. Keine lauten Engländer! Es liegen 2 sehr schöne kleine Strände in unmittelbarer nähe, zu Fuß zu erreichen. Wir hatten Halbpension gebucht, Frühstuck hätte gereicht, wobei auch das nicht zu empfehlen ist. Das Essen hat nicht geschmeckt, auch die Auswahl war nicht ausreichend. Die Rezeption sehr unfreundlich und auch nicht hilfreich. Das Zimmer war schön und sauber. Wenn man sich selbstverpflegt ist das Hotel zu empfehlen, durch die schöne und ruhige Lage.

8/10 – Gut

VICTOR

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Los módulos de habitaciones eran de difícil acceso, el resto bastante bien.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations. am 23. Mai 2024
Lamento escuchar que los módulos de habitaciones eran de difícil acceso durante tu estancia. Agradezco tu honestidad al compartir esta experiencia. Un saludo,Relaciones Públicas

6/10 – Okay

Bree

Mit dem Partner gereist
Quite hilly,
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations. am 26. Apr. 2024
Thank you for this review and hope you enjoyed your stay at Marble Stella Maris hotel! We have explained in all our websites that the hotel is situated on a hill, sorry for any inconvenience caused!

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a lovely stay here, albeit for jist one night. Bar was good with nice lunch menu, drinks reasonable too. Breakfast was great - loads of choice, well worth it. Room was super clean, especially the floor and bathroom. Would definitely stay again. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations. am 6. Mai 2024
Thank you very much for taking the time to leave us such a glowing review about your experience with us on Expedia. We are really pleased to know you enjoyed your stay with us and that you enjoyed the lobby bar with it's menu, drinks, breakfast buffet and the clean room and bathroom. Many of our future guests will benefit from hearing about your experience at the hotel!Best regards,Guest Relations.

10/10 – Hervorragend

Katrien

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Speciaal ontbijt gegeven om onze vroege vlucht te halen! Topservice!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations. am 22. Apr. 2024
Thank you for your 5* review!

10/10 – Hervorragend

Jodi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent few days in the sun. The facilities were great and rooms were spotless
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Marble Stella Maris Team am 14. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience, and we hope to welcome you back for another excellent stay in the future!

4/10 – Schlecht

Jamie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Myself and my partner were put in a room which was right next door to the staff store room/boiler room as well as being underneath the deck area of the pool which meant that when the staff started work in the morning around 7am it sounded like they were in the room with you as the walls were so thin and they were shouting back and forth to each other and you could hear sun loungers etc being dragged around above your head. This mean that we were up every morning from 7am as there was no chance of sleeping in any later. There was also construction work taking place on site which added to the noisy atmosphere. On top of this we didn’t have water in our room for a day which meant going without a shower and using the toilet before we left in the morning as the reception toilets were also closed for cleaning. Overall the hotel looks like it should be really good and have everything you need but we were disappointed in our stay. We did voice or disappointment to staff at the reception desk but they didn’t seem too fussed about it.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Marble Stella Maris Team am 14. Apr. 2024
Your feedback is incredibly important to us, and I assure you that we take these issues very seriously. We strive to provide excellent service, and it's clear that we fell short of your expectations in this instance. Your feedback will be shared with our team to ensure that we learn from this experience and make improvements.

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Gut: Ausstattung
Lovely location and hotel. Thank you for a relaxing stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Marble Stella Maris Team. am 8. Apr. 2024
Thank you for choosing us for your relaxing getaway. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable experience.

10/10 – Hervorragend

Joanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved this hotel. The staff were friendly and helpful. The room was clean and comfortable. The dining was spacious and clean and very pleasant to be in. The food was excellent. Thank you. The pool and relaxing areas were clean and easy to access and use. We enjoyed the evening entertainment and the activities staff were brilliant. Xavier is a star, they all made sure everyone felt welcome and included.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Marble Stella Maris Team am 7. Apr. 2024
Thank you for your positive review! We're thrilled to hear that you loved our hotel. It's fantastic to know that you found our staff friendly and helpful, and that you enjoyed your clean and comfortable room. We're delighted that you had a pleasant dining experience and enjoyed the excellent food. It's also great to hear that you found our pool and relaxing areas clean and easily accessible. We're glad you enjoyed the evening entertainment, and we'll be sure to pass your compliments to Xavier and our activities staff. They will be thrilled to hear that they made your stay enjoyable. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay!

10/10 – Hervorragend

Khadija

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nos gustó mucho el hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Marble Stella Maris Team am 4. Apr. 2024
Thank you very much for your review.We hope to see you again very soon at our hotel!Hotel Marble Stella Maris Team

8/10 – Gut

Raul

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations. am 22. Apr. 2024
Thank you for taking the time to give us this rating!

10/10 – Hervorragend

LE SI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly rated for cleaning staff - very friendly and hard working. Flawless cleaning in the room. All staff are nice and friendly. One suggestion for improvement is to have better blackout curtains to provide a darker sleeping place will be absolutely perfect.
Antwort von Hotel Manager am 31. März 2024
Thank you very much for your review and for highlighting our dedicated and hard-working cleaning staff. We are delighted to hear that you found the cleanliness of your room flawless and that all our staff were friendly and accommodating. Your suggestion regarding the blackout curtains is greatly appreciated, and we will definitely take it into consideration for future improvements. We strive to provide our guests with a comfortable and restful stay, and your feedback helps us to achieve that goal. We hope to welcome you back again in the future for another enjoyable stay. Thank you for choosing us!Marble Stella Maris Team!

8/10 – Gut

Raquel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Viejo y ruidoso, se escucha a los trabajadores por la mañana y no deja dormir
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Manager am 31. März 2024
Agradecemos sinceramente su comentario y lamentamos mucho los inconvenientes que experimentó durante su estancia. Nos tomamos muy en serio todas las opiniones de nuestros huéspedes y trabajaremos activamente para abordar el problema del ruido que comenta y garantizar que todos nuestros huéspedes disfruten de una estancia tranquila y relajante. Apreciamos su paciencia y comprensión mientras trabajamos para mejorar nuestra calidad de servicio. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle que sus comentarios han sido tomados en cuenta.Equipo Hotel Marble Stella Maris!

10/10 – Hervorragend

Joshua

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 24. Nov. 2023
Thank you for your 5* points! We strive to provide memorable experiences for our guests, and it is wonderful to hear that we succeeded.Yours sincerely,Guest Relations team.

8/10 – Gut

Petrus

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was great but block 13 (we nicknamed it cellblock 13 was not nice like others. No lighting and no thrills on the outside. Our room had one window that was in the entrance hall. It had a TV but it was wall mounted and was at a 45 degree angle to the bed and not adjustable and a shower without curtains or walls so the entire bathroom was wet after showering and you needed to squeegee the floor. Staff and food was great.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 6. Nov. 2023
Thank you very much for your stay at Marble Stella Maris hotel and for sharing your rating and comments on Expedia. We are very glad to read your comments about the staff and food and we have also taken note of your comments on block 13. We have informed the management regarding this review! Hope to see you again in the near future!Yours sincerely,Guest Relations team!

10/10 – Hervorragend

Lucinda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast buffet is a delight. The property is set out on a hill so expect to walk uphill occasionally :) The car park gets full by late pm, however we were always able to park car in rural street outside. We enjoyed our stay - and would return!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 6. Nov. 2023
Thank you for your 5* review! Many sincere thanks for your kind review and recommendation to Marble Stella Maris Hotel. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back next season too!Kind regards, Guest Relations Team

8/10 – Gut

Jean pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 14. Okt. 2023
Thank you for your review! Yours truly, Guest Relations department

8/10 – Gut

Malcolm

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were exceptional across all areas. Food was delicious, plentiful and varied Rooms spacious and clean. Facilities excellent. Resort like a mini village on a steep hillside a good distance away from main town. Buggy shuttle service provided to transport you to your rooms - reliable but inconvenient. Very steep steps to rooms. Location very isolated without having a car - taxi 10 euro each way to main town. VERY steep incline if walking to/from beach.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Okt. 2023
We are pleased to hear that you enjoyed the services of our friendly staff, food, and clean and spacious rooms, although we regret that other aspects of your stay did not completely live up to your expectations like our location, we are sorry but we can not change this and we have also informed on our websites the location of the hotel. We take note of all the suggestions and comments with the aim of improving our quality.Yours sincerely,Guest Relations team!

6/10 – Okay

Sherifat

Nice
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Okt. 2023
We thank you for your comments about your recent stay at Marble Stella Maris Hotel and for taking the time to give us these points! We would appreciate if you could explain as to what aspects you liked and didn't like so we could improve our services for the future!Yours sincerely,Guest Relations team.

8/10 – Gut

Martijn

Aufenthalt von 11 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 27. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share these points with us! Guest feedback is something that is extremely valuable to us. Hope you enjoyed your holiday and we hope to welcome you back in the Future!Yours sincerely,Gues Relations team.

10/10 – Hervorragend

Virgile

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 10. Okt. 2023
Thank you for giving us full points and taking the time to do so! We greatly appreciate it! We work very hard to offer our guests high standards of service and it gives us great pleasure to know that you had a great experience with us and we look forward to welcoming you back in the near future!Yours sincerely,Guest Relations team.

10/10 – Hervorragend

Sebastien

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 7. Okt. 2023
Thank you for your 5* review! We hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future. Yours truly, department of Guest Relations

8/10 – Gut

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
mE HA GUSTADO
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 3. Okt. 2023
Gracias por su tiempo y comentario sobre su estancia en nuestro hotel. Las opiniones de nuestros huéspedes son extremadamente valiosas para mejorar nuestra calidad y servicios. Nos alegra saber que nuestro hotel le ha causado una impresión tan positiva. Esperamos poder volverle a dar la bienvenida la temporada próxima. Saludos cordiales, Equipo de relaciones públicas.

10/10 – Hervorragend

natasha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A really positive customer experience throughout my stay. My third year staying at Marble Stella Maris and will be back again.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 1. Okt. 2023
Many sincere thanks for your kind review since many of our future guests will benefit from hearing about the experience of past guests like yourself in our hotel. We are very pleased to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very happy that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Yours truly, department of Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Milagros

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bonita
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 27. Sept. 2023
Thank you for giving our hotel these great points and for taking the time to do so! We hope to welcome you back in the not so distant future!Yours sincerely,Guest Relations team.

10/10 – Hervorragend

Julia Diane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel and incredible staff. Brilliant if you want the fun of San Antonio but some peace and quiet too
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 22. Sept. 2023
Your positive feedback is really appreciated and we would like to thank you for taking the time to inform us about your recent visit to Marble Stella Maris hotel. We were pleased to read that you thoroughly enjoyed our the hotel and our incredible staff!Yours sincerely,Guest Relations team.

10/10 – Hervorragend

wilma

Gut: Personal & Service
Top locatie
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 16. Sept. 2023
Thank you for your 5* review!

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team am 16. Sept. 2023
Thank you for your 5* review!