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664 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
664
271 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
271
35 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
35
18 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
18
17 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
17
9,4/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Guoyu
Mit dem Partner gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
na
Guoyu
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Martin
Mit dem Partner gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft und Umgebung sehr gut.
Martin
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Richard
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff very unflexible
Richard
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Front-office Shiftleader am 12. Mai 2024
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are very sorry to learn that not all employees have met your expectations. We think it is the most important that our guests experience a comfortable stay. The employees are usually very accurate with regard to assisting the guests and are very welcoming and friendly. The situation you describe therefore does not match the standard we aim to strive for. We will take this into account and do our best to improve the mentioned aspect. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Daliborka
Mit einer Gruppe gereist
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes und ruhiges Hotel, ruhige Gegend. Tolle und reichhaltiges Frühstück. Schnell bei der Zaandam-Station und auf dem Hauptbahnhof.
Daliborka
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front-office Shiftleader am 5. Apr. 2024
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Nino
Mit dem Partner gereist
26. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fände Holzboden statt Teppich im Zimmer besser
Nino
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Fatih
Mit dem Partner gereist
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Ambiente und freundliches Personal. Preis Leistungsverhältnis Top. Was uns auch gelegen kam, dass es etwas außerhalb von der Innenstadt ist und direkt vor der Tür vll. 1 min Fußweg die Bahnhaltestelle ist. Hotel top Lärm isoliert, dass man von außen nichts zuhören bekommt. Team Zaan, wenn Amsterdam, dann wieder liebend gern bei euch als Gast, vielen Dank.
Fatih
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Stefan
Mit dem Partner gereist
14. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wirklich sehr schönes und empfehlenswertes Hotel in perfekter Lage. Die gute Erreichbarkeit und die Einkaufsmöglichkeiten sind ideal. Es ist einfach alles vor Ort oder in ein paar Minuten erreichbar. Ich komme sehr gerne wieder.
Stefan
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations am 16. Sept. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you so much for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed and kind review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. It is great that the location was so convenient for you as well. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Andreas
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Andreas
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations am 9. Sept. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Sabine
Mit der Familie gereist
24. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alles in allem ein sehr gutes Hotel. Sollten wir wieder nach Amsterdam kommen, würde ich dieses Hotel wieder buchen
Sabine
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Aug. 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
4/10 – Schlecht
Carmen
Mit der Familie gereist
19. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das ist mein schlechtestes Hotel, das ich besucht habe. Das Hotel liegt 20km außerhalb von Amsterdam - für einen Städtetrip ungeeignet.
Die "idyllisch romantische" Kulisse des Hotels hat nichts mit dem Inneren gemeinsam. An der Rezeption einfach abgefertigt, jede Frage zuviel. Das Zimmer ist kaum belüftbar, da sich die Fenster angeblich aus sicherheitsgründen nur einen spalt öffnen lassen. Das Bad ist extrem dunkel und beim Duschen wird alles überschwemmt. Die Kaffeemaschine leckt im Schrank.
Carmen
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 19. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. We are sorry to learn that the hotel did not meet your expectations completely. Once the reception is made aware of any inconvenience, they will do their absolute best to assist you. Have you made this known during your stay? We took note of your review score to improve our service. Maybe you may want to give Zaan Hotel a second chance in the future!
2/10 – Ungenügend
Manal
13. Aug. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das bett war unbequem 👎
Manal
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relations am 18. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are sorry to hear that the hotel accommodation has not been able to completely meet your expectations. We will take this into account and do our best to improve the mentioned aspects. The reception can also assist you if you are dissatisfied with the provided room, by providing a room move. We think it is very important that our guests experience a comfortable stay. Have you perhaps made this known? Unfortunately the reception was not aware of this at the time of your stay.
10/10 – Hervorragend
Markus Rudolf
12. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Besser gehts nicht
Das war das beste Hotel, welches ich seit 10 Jahren regelmässigen NL-Urlaub hatte. Wunderschöne Einrichtung, perfektes Zimmer und sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Top Lage. Besser geht es nicht!
Markus Rudolf
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2023
Dear Sir, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Judith
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice stay there!!!!
Judith
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Alexandra
1. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alexandra
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 2. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Marco
Mit dem Partner gereist
31. Juli 2023
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Hotel ist so nicht schlecht, aber wir haben einmal das Trinkgeld für das Housekeeping vergessen, ab da an fehlten jeden Tag Handtücher oder waren falsch geliefert. Jeden Tag unten gewesen und die "richtigen" Handtücher geholt. Irgendwann nervt sowas halt.
Marco
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 2. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Astrid
Mit einer Gruppe gereist
22. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt direkt neben dem Bahnhof und ist dennoch sehr leise.
Die Zimmer sind sehr sauber und schön.
Das Frühstücksbuffett war das Highlight. Sehr lecker und eine riesige Auswahl!
Wir kommen bestimmt wieder!
Astrid
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 22. Juli 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Laura
Mit dem Partner gereist
13. Juli 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein eigentlich sehr schönes Hotel, freundlichea Personal und sehr ruhige Lage. Die Matratze war für unseren Geschmack zu weich. In der Dusche waren leider ein paar Schimmelflecken und Spinnweben. Ansonsten waren wir rundum zufrieden.
Laura
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 14. Juli 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Sabine
Mit der Familie gereist
27. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war recht groß. Das Hotel ist sehr schön und nah am Bahnhof, aber auch an der Einkaufsstraße
Sabine
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Juni 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Harald
31. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Harald
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 4. Juni 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Susanne
Mit der Familie gereist
22. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war super. 2 Min. bis zum Bahnhhofgleis und in 15 Min. im Zentrum Amsterdam. Wunderschönes Hotel, neu renoviert.
Gern wieder!!!!
Susanne
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 22. Mai 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Andreas
Mit einer Gruppe gereist
23. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tophotel beim Bahnhof, in 12min beim Hauptbahnhof Amsterdam
Andreas
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Apr. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Frank
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in Ordnung
Frank
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Apr. 2023
Dear Sir, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Andrea
Mit dem Partner gereist
10. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren sehr zufrieden mit dem Hotel und unserem Zimmer. Die Mitarbeiter an der Rezeption waren sehr freundlich und zuvorkommend. Unser Zimmer sauber und es war alles da, was benötigt wurde.
Andrea
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations am 11. Apr. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Chiara
3. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chiara
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Apr. 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Vanessa
Mit einer Gruppe gereist
2. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vanessa
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relations am 4. Apr. 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Stefan
4. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In 12Min mit def Bahn in Amsterdam, in 2Min zu Fuß am Bahnhof in Zaandam. Ein angenehmes Hotel, bereits 2 Mal dort geschlafen . Frühstück habe ich nicht probiert
Stefan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Guest Relations am 4. Feb. 2023
Dear Sir, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Heiko
22. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir kommen gerne wieder!
Ein schönes Hotel in sehr praktischer Nähe zum Bahnhof. Sehr bequeme Betten und angemessene Zimmergröße. Wir haben hier eine ruhige Nacht verbracht. Das Frühstück könnte für den Preis etwas vielfältiger sein. Weiterhin haben wir eine Flasche Wasser auf dem Zimmer vermisst. Das Personal ist sehr freundlich und aufmerksam
Heiko
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Guest Relations am 25. Jan. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Anita
16. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Anita
Antwort von Guest Relations am 9. Nov. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Mike
3. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens!
Tolles Hotel und freundliches Personal. Gerne wieder!
Mike
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Guest Relations am 21. Jan. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relations am 4. Dez. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Miriam
31. Okt. 2022
Miriam
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Jakob
Mit dem Partner gereist
29. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles bestens :-)
Jakob
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Anesa
23. Okt. 2022
Anesa
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
8/10 – Gut
Denise
21. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Denise
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
4/10 – Schlecht
Yang
20. Okt. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Yang
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. We are sorry that you are not completely satisfied with the employees, may we ask what exactly went wrong? Unfortunately we were not aware of an inconvenience, we would have been happy to assist you.
6/10 – Okay
Dominic
Mit dem Partner gereist
8. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Es konnte ein Parkmöglichkeit für 10€ pro Tag kaufen
Dominic
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
2/10 – Ungenügend
Manuela
11. Aug. 2022
Manuela
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. We are sorry to learn that you are not completely satisfied with your stay, may we ask what exactly went wrong? Unfortunately we were not aware of an inconvenience, we would have been happy to assist you. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Tanja
Mit der Familie gereist
5. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super
Tanja
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Nicole
1. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nicole
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Zhangshun
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfach top!
Zhangshun
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Leonard
1. März 2022
Leonard
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Guest Relations am 30. Juli 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Meltem
15. Nov. 2021
Meltem
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Guest Relations am 30. Juli 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Maria Dolores Rodenas
8. Okt. 2021
Maria Dolores Rodenas
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Guest Relations am 30. Juli 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Jeannette
2. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jeannette
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Guest Relations am 17. Okt. 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Sarah
9. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich kann es einfach weiter empfehlen...
Es war super.👍👍
Sarah
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Guest Relations am 14. Aug. 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Henk
Geschäftlich gereist
4. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Discover Zaandam too!
Really nice, high quality rooms with great shower/bath room. Super bed. Quite area to stay and close to train station and city center (walking distance). Car parking 100 m further for €10. Super market around the corner.
Henk
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Guest Relations am 9. Aug. 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
8/10 – Gut
Erich
20. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erich
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Front Office am 22. Sept. 2020
Dear Mr. Erich, Thank you very much for placing your review. We hope that you have been able to enjoy a comfortable stay with Zaan Hotel Amsterdam Zaandam, as it has been such a pleasure to be able to assist you personally. We are already looking forward to be able to welcome you back again in the near future!
8/10 – Gut
Tobias
12. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tobias
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Front Office am 16. Sept. 2020
Dear Mr. Tobias, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
31. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Front-Office Guest Relations Agent am 1. Sept. 2020
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.
10/10 – Hervorragend
Patrizia, Sent
Mit der Familie gereist
31. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfektes Hotel und nicht mal 2 Minuten vom Bahnhof entfernt. Die Sauberkeit im Hotel ist Toll und die Corona masnahmen werden umgesetzt. Frühstücksbuffet ist Super und auch sonst ist das Essen gut.
Patrizia
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Front-Office Guest Relations Agent am 1. Sept. 2020
Dear Ms. Patrizia, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. It brings us great joy, to be able to receive your praise in regarding to the followed measurements in regarding to COVID-19. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.