Lobby-Lounge

Bewertungen von Zaan Hotel Amsterdam - Zaandam

4 out of 5
Zaan Hotel Amsterdam - Zaandam
Ebbehout 22, Zaandam, North Holland

Bewertungen

9,2

Wunderbar

664 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
271 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
35 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Guoyu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
na
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft und Umgebung sehr gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Richard

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff very unflexible
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Front-office Shiftleader am 12. Mai 2024
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are very sorry to learn that not all employees have met your expectations. We think it is the most important that our guests experience a comfortable stay. The employees are usually very accurate with regard to assisting the guests and are very welcoming and friendly. The situation you describe therefore does not match the standard we aim to strive for. We will take this into account and do our best to improve the mentioned aspect. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Daliborka

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes und ruhiges Hotel, ruhige Gegend. Tolle und reichhaltiges Frühstück. Schnell bei der Zaandam-Station und auf dem Hauptbahnhof.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front-office Shiftleader am 5. Apr. 2024
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Nino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fände Holzboden statt Teppich im Zimmer besser
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Fatih

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Ambiente und freundliches Personal. Preis Leistungsverhältnis Top. Was uns auch gelegen kam, dass es etwas außerhalb von der Innenstadt ist und direkt vor der Tür vll. 1 min Fußweg die Bahnhaltestelle ist. Hotel top Lärm isoliert, dass man von außen nichts zuhören bekommt. Team Zaan, wenn Amsterdam, dann wieder liebend gern bei euch als Gast, vielen Dank.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wirklich sehr schönes und empfehlenswertes Hotel in perfekter Lage. Die gute Erreichbarkeit und die Einkaufsmöglichkeiten sind ideal. Es ist einfach alles vor Ort oder in ein paar Minuten erreichbar. Ich komme sehr gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations am 16. Sept. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you so much for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed and kind review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. It is great that the location was so convenient for you as well. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations am 9. Sept. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Sabine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alles in allem ein sehr gutes Hotel. Sollten wir wieder nach Amsterdam kommen, würde ich dieses Hotel wieder buchen
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Aug. 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

4/10 – Schlecht

Carmen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das ist mein schlechtestes Hotel, das ich besucht habe. Das Hotel liegt 20km außerhalb von Amsterdam - für einen Städtetrip ungeeignet. Die "idyllisch romantische" Kulisse des Hotels hat nichts mit dem Inneren gemeinsam. An der Rezeption einfach abgefertigt, jede Frage zuviel. Das Zimmer ist kaum belüftbar, da sich die Fenster angeblich aus sicherheitsgründen nur einen spalt öffnen lassen. Das Bad ist extrem dunkel und beim Duschen wird alles überschwemmt. Die Kaffeemaschine leckt im Schrank.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 19. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. We are sorry to learn that the hotel did not meet your expectations completely. Once the reception is made aware of any inconvenience, they will do their absolute best to assist you. Have you made this known during your stay? We took note of your review score to improve our service. Maybe you may want to give Zaan Hotel a second chance in the future!

2/10 – Ungenügend

Manal

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das bett war unbequem 👎
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relations am 18. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are sorry to hear that the hotel accommodation has not been able to completely meet your expectations. We will take this into account and do our best to improve the mentioned aspects. The reception can also assist you if you are dissatisfied with the provided room, by providing a room move. We think it is very important that our guests experience a comfortable stay. Have you perhaps made this known? Unfortunately the reception was not aware of this at the time of your stay.

10/10 – Hervorragend

Markus Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Besser gehts nicht
Das war das beste Hotel, welches ich seit 10 Jahren regelmässigen NL-Urlaub hatte. Wunderschöne Einrichtung, perfektes Zimmer und sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Top Lage. Besser geht es nicht!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2023
Dear Sir, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Judith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice stay there!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 2. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Marco

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Hotel ist so nicht schlecht, aber wir haben einmal das Trinkgeld für das Housekeeping vergessen, ab da an fehlten jeden Tag Handtücher oder waren falsch geliefert. Jeden Tag unten gewesen und die "richtigen" Handtücher geholt. Irgendwann nervt sowas halt.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 2. Aug. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Astrid

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt direkt neben dem Bahnhof und ist dennoch sehr leise. Die Zimmer sind sehr sauber und schön. Das Frühstücksbuffett war das Highlight. Sehr lecker und eine riesige Auswahl! Wir kommen bestimmt wieder!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 22. Juli 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein eigentlich sehr schönes Hotel, freundlichea Personal und sehr ruhige Lage. Die Matratze war für unseren Geschmack zu weich. In der Dusche waren leider ein paar Schimmelflecken und Spinnweben. Ansonsten waren wir rundum zufrieden.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 14. Juli 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Sabine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war recht groß. Das Hotel ist sehr schön und nah am Bahnhof, aber auch an der Einkaufsstraße
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Juni 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 4. Juni 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war super. 2 Min. bis zum Bahnhhofgleis und in 15 Min. im Zentrum Amsterdam. Wunderschönes Hotel, neu renoviert. Gern wieder!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 22. Mai 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tophotel beim Bahnhof, in 12min beim Hauptbahnhof Amsterdam
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Apr. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in Ordnung
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Apr. 2023
Dear Sir, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren sehr zufrieden mit dem Hotel und unserem Zimmer. Die Mitarbeiter an der Rezeption waren sehr freundlich und zuvorkommend. Unser Zimmer sauber und es war alles da, was benötigt wurde.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations am 11. Apr. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Chiara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Apr. 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relations am 4. Apr. 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In 12Min mit def Bahn in Amsterdam, in 2Min zu Fuß am Bahnhof in Zaandam. Ein angenehmes Hotel, bereits 2 Mal dort geschlafen . Frühstück habe ich nicht probiert
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Guest Relations am 4. Feb. 2023
Dear Sir, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Heiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir kommen gerne wieder!
Ein schönes Hotel in sehr praktischer Nähe zum Bahnhof. Sehr bequeme Betten und angemessene Zimmergröße. Wir haben hier eine ruhige Nacht verbracht. Das Frühstück könnte für den Preis etwas vielfältiger sein. Weiterhin haben wir eine Flasche Wasser auf dem Zimmer vermisst. Das Personal ist sehr freundlich und aufmerksam
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Guest Relations am 25. Jan. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Anita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Guest Relations am 9. Nov. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens!
Tolles Hotel und freundliches Personal. Gerne wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Guest Relations am 21. Jan. 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relations am 4. Dez. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Miriam

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Jakob

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles bestens :-)
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Anesa

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

4/10 – Schlecht

Yang

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. We are sorry that you are not completely satisfied with the employees, may we ask what exactly went wrong? Unfortunately we were not aware of an inconvenience, we would have been happy to assist you.

6/10 – Okay

Dominic

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Es konnte ein Parkmöglichkeit für 10€ pro Tag kaufen
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

2/10 – Ungenügend

Manuela

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. We are sorry to learn that you are not completely satisfied with your stay, may we ask what exactly went wrong? Unfortunately we were not aware of an inconvenience, we would have been happy to assist you. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Tanja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relations am 12. Aug. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Nov. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Zhangshun

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfach top!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Leonard

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Guest Relations am 30. Juli 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Meltem

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Guest Relations am 30. Juli 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Maria Dolores Rodenas

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Guest Relations am 30. Juli 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Jeannette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Guest Relations am 17. Okt. 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich kann es einfach weiter empfehlen... Es war super.👍👍
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Guest Relations am 14. Aug. 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Henk

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Discover Zaandam too!
Really nice, high quality rooms with great shower/bath room. Super bed. Quite area to stay and close to train station and city center (walking distance). Car parking 100 m further for €10. Super market around the corner.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Guest Relations am 9. Aug. 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Gut

Erich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Front Office am 22. Sept. 2020
Dear Mr. Erich, Thank you very much for placing your review. We hope that you have been able to enjoy a comfortable stay with Zaan Hotel Amsterdam Zaandam, as it has been such a pleasure to be able to assist you personally. We are already looking forward to be able to welcome you back again in the near future!

8/10 – Gut

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Front Office am 16. Sept. 2020
Dear Mr. Tobias, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Front-Office Guest Relations Agent am 1. Sept. 2020
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Hervorragend

Patrizia, Sent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfektes Hotel und nicht mal 2 Minuten vom Bahnhof entfernt. Die Sauberkeit im Hotel ist Toll und die Corona masnahmen werden umgesetzt. Frühstücksbuffet ist Super und auch sonst ist das Essen gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Front-Office Guest Relations Agent am 1. Sept. 2020
Dear Ms. Patrizia, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. It brings us great joy, to be able to receive your praise in regarding to the followed measurements in regarding to COVID-19. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.