Springbrunnen

Bewertungen von Golden Mansion Aparthotel

3 out of 5
Golden Mansion Aparthotel
Huidekoperstraat 21-23, Amsterdam

Bewertungen

7,6

Gut

34 von insgesamt 120 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
46 von insgesamt 120 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 120 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 120 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 120 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Ok, gute Lage
Hotel ganz offensichtlich in den letzten Jahren renoviert, ansprechendes Dekor des Zimmers, leider in manchen Details nicht wirklich durchdacht, sehr stickig da schlecht zu lüften auch mit 2 Ventilatoren, Duschkabine zu klein und an einer Seite offen mit unvermeidlicher Überschwemmung und Rutschgefahr, sehr freundliches Personal, gute Lage, schwierige Parksituation
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Siavash am 5. Aug. 2023
Dear, Thanks a lot for stayin with us. We have some plans for renovation and in low season we will take actions. Next time that you stay with us you will see a much nicer rooms. Best regardsGM Team

6/10 – Okay

Agov

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Glodt

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von reception am 4. Dez. 2021
Hello Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, GM Staff

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Das wechseln des zimmers hat gut geklappt.die sauberkeit der zimmer war mäßig .der raucherbereich stört in den unteren zimmern erheblich
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von reception am 12. Sept. 2020
Dear Guest, Thanks for your feedback. We would like to inform you that we are taking action on the matter to get it resolved. I apologize for any inconvenience we may have caused you, and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Miray-Mirel

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
unkompliziert, gute Lage, hilfsbereites personal, gut ausgestattetes apartment
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Reception am 13. Sept. 2019
Hello Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes, sauberes Apartement mit Kaffeemaschine, Mikrowelle und Bügeleisen. 3. Stock ohne Lift könnte für Leute mit schwerem Gepäck ein Problem darstellen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Reception am 8. Aug. 2019
Hello Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von reception am 2. Aug. 2019
Dear Guest, We’re very sorry to hear that you had a bad experience at Golden Mansion Apartment. It’s our goal to deliver the highest quality of service to all of our customers so we’d love to learn a little bit more about what prompted your feedback. We would like to know more about your stay in our property. What exactly was wrong? Issues were not reported at our Reception or Housekeeping during your stay, we could fix it right away. We look forward to speaking with you. I apologize for any inconvenience we may have caused you, and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von GM Staff am 17. Juni 2019
Hello Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dachgeschosswohnung sehr top. Ruhige Lage Kurzer Fußweg in die Innenstadt
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Reception am 25. Apr. 2019
Hello Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, geräumig, sehr schönes Appartement. An der Ausstattung gefehlt hat für die Küche ein Geschirrhandtuch und Lappen, und beim Schlafsofa wäre eine Leselampe gut gewesen. Komischer Geruch im Badezimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Reception am 3. Mai 2019
Dear Guest, We’re very sorry to hear that you had a bad experience at Golden Mansion Apartment. It’s our goal to deliver the highest quality of service to all of our customers so we’d love to learn a little bit more about what prompted your feedback. We would like to know more about your stay in our property. What exactly was wrong? We look forward to speaking with you. I apologize for any inconvenience we may have caused you, and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Reception am 1. Mai 2019
Dear Guest, We’re very sorry to hear that you had a bad experience at Golden Mansion Apartment. It’s our goal to deliver the highest quality of service to all of our customers so we’d love to learn a little bit more about what prompted your feedback. We would like to know more about your stay in our property. What exactly was wrong? We look forward to speaking with you. I apologize for any inconvenience we may have caused you, and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmerwechsel hat uns nicht gefallen, Lage gut, Betten gut
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Serena am 15. März 2019
Hello Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, GM Staff

2/10 – Ungenügend

Sarina, Zurich

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Please don't go there!!!!! Most Disgusting hotel experience we've ever had, and we traveled the world by backpacking...never did something like this happen to us like golden mansion apartment!!!!! !! They are Crooks!! They will cancel your booking on ebookers and will let you pay more at check-in because the booking on the site just a reservation is. extra you will have to pay 150 euros more at arrival as deposit they told me wich i would get back at check out, i mever did! i still am trying to get this money back, now they are telling me the first charging on ebookers was the deposit they never booked 150 euros more, but i have the records of my credit card company. Horrible Chinese Hotel Owners who just want your money with nothing to offer! the apartments are not near to the center, walking distance 30min, we did not even get fresh towels in 3 days nor did they clean our room! the cleaning company was standing there and chatted all along, although i asked at the reception if they could clean our room and film up toilett paper, the same thing i told the cleaning people...as we came back nothing was done, nothing cleaned, no dry towels, no toilet paper, we had to buy it by our own although we payed nearly 200 euros more then on eebookers booking incl. room cleaning!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The room is definitely to small. No space for luggage. Dark
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

andrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhig gelegenes Hotel, schnell im Zentrum
Wir waren für 2Nächte in Amsterdam. Das Hotel ist sehr ruhig gelegen. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Uns hat es super gefallen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Apartment Hotel im Gold Look
Ein gutes Hotel, günstig im Last Minute gebucht. 2 Zimmer bestehend aus Schlafzimmer mit Doppel bzw 2 Einzelbetten und Wohnzimmer mit Fernseher, Küche, Kühlschrank, Esstisch und Schlafsofa, Abstellraum vorhanden. Großes Badezimmer mit Toilette und Regendusche. Zimmerservice jeden Tag gut aufgeräumt, einmal vergessen Mül zu entsorgen ansonsten alles perfekt. Hotel befindet sich in ruhiger Lage unmittelbar des Zentrums und Partymeile von Amsterdam.

10/10 – Hervorragend

Martina, Osnabrück

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Das Hotel und die Zimmer waren echt Super. Der Service beim Einchecken war auch echt kompetent und nett. Extrawünsche wie mehr Handtücher und Klopapier wurden sofort erledigt. Das einzige Minus war für mich das es keinen Ganzkörperspiegel gab. Und für meinen Geschmack ist es etwas weit vom Schuss aber das ist wirklich nur meine Faulheit.

8/10 – Gut

Aleks

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The property is in a good condition. The employees are amazingly helpful and friendly. I think the only problem was the cleaning. I understand that it’s a busy aparthotel so it might be difficult to clean fast before the guests arrive. But there was long, black woman hair on my pillow as well as dirts on the floor. Other than that I would definitely come back and stay here again.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

JESUS MANUEL

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very low-average apartment to stay
I stayed in room 12. Nice for 2 people not for 4. Good heated system. The suppletory bed (couch) was comfy. What isn't good is the pillows, I asked for a flat pillow because the one we had was extra high but unfortunately they have only this kind of high, hard pillows. There was a window in the bedroom in the ceiling. The system to open the curtain didn't work or the receptionist didn't know how to use it. No toaster in the kitchen appliances. Very limited kitchen stuff to use properly in the kitchen. I couldn't close the couch during the day so the space for 4 adults inside the living room area was small. Not enough space to leave the hand luggage (we didn't have suitcases). No space for the raincoats for 4 people (the wardrobe is small)... Some switches were not working properly. Some lights were broken or not working. Very noisy room. The main door of the hotel doesn't close properly so everyone has to slap very strong the door to close it so they make noise all day and night. Please fix that problem urgently. They didn't replace coffee or tea bags during our 4-day stay. No shampoo, only a bottle of gel in the shower for body and hair (no good quality). The location was good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

JESUS MANUEL

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Very dirty room. Walls had cobwebs and dead bugs. Bed sheets were stained with dirt and blood.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Lee

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rude terrible staff
Room stunk of smoke and fish! Asked to change room but he want to charge an extra €50! We checked out, no refund given & we lost our money !
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Siavash am 2. Nov. 2023
Dear, Thanks for your comment. Our staff are not rude, but they are professional. Because they follow our rules and not just accept all you wanted doesn't make them rude or terrible. You paid for a studio room and you received a studio room. According to our staff the room was OK, yet we do understand that you might be more sensitive. As we didn't have any other Studio room we offered you a Deluxe room, and of course you need to pay for the difference. The 50 was also a rate with discount, not even the actual price difference. Best regardsGM Team

8/10 – Gut

Suzanne Laura

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

SOPHIE

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

ruben

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
SI PUEDES, BUSCA UNA OPCIÓN MEJOR
Relación calidad precio mejorable. Habitación con cocina impracticable por el espacio reducido y con el extractor de humo estropeado.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 1. Okt. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for choosing to stay with us and for sharing your feed back. Kind RegardsTeam G M

4/10 – Schlecht

Ailish

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Lucila

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 6. Aug. 2023
Dear Lucia,Really appreciate for giving us your feedback. Kind RegardsTeam G M

10/10 – Hervorragend

Dylan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Amsterdam hotel for backpackers
Golden mansion was another hotel I stayed in during my 21 day backpacking trip. I was new to Amsterdam and the staff were very accommodating, helpful and quite nice. The room satisfied our needs to excess. Everything was diligently cleaned prior to our stay. Kitchen accommodations came in nicely once we found a Lidl just down the street. I’d be happy to stay here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 12. Juli 2023
Dear valued guest,Greetings from Golden Mansion Apatment. Thank you so much for your compliment. We are glad that you enjoyed our services and amenities. We always focus on our values which is personal, instinctive, and renewal. We believe that each guest is unique to us. So do you. We try to treat each and every guest of us in a distinctive manner. Regards

8/10 – Gut

Ajaya

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 12. Juli 2023
Greetings from Golden Mansion Apatment. Thank you so much for your compliment. Regards

10/10 – Hervorragend

Anni

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 21. Juni 2023
Thank you for reviewing our property. Kind regardsGolden Mansion Apartment

8/10 – Gut

Mihaela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 13. Juni 2023
Thank you for reviewing Golden Mansion Apartment. Looking forward your visit next time. Team Golden Mansion Apartment

10/10 – Hervorragend

Elle Abigale

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very convenient and quiet
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 13. Juni 2023
Thank you for reviewing us. Looking forward for your visit here again. Team Golden Mansion Apartment

2/10 – Ungenügend

Tuomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
House rules are totally ridiculous.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 13. Juni 2023
Really apologies for our inconvenient. We want to hear on this matter more details from you so that we can improve. Thank you for your feed back. Team Golden Mansion Apartment

10/10 – Hervorragend

Lourival, Sao Paulo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prática, bonita, confortável, bem equipada e bem localizada.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 13. Juni 2023
Thank you for reviewing us. Looking forward for your visit here again. Team Golden Mansion Apartment

10/10 – Hervorragend

Rudich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Exelent location, kitchennete...
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 13. Juni 2023
Thank you for reviewing us excellent. Looking forward for your visit here again. Team Golden Mansion Apartment

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Golden Mansion Apartment am 13. Juni 2023
Thank you for reviewing us. If is there any suggestion you can share with us. Looking forward for your visit here again. Team Golden Mansion Apartment

10/10 – Hervorragend

Brando

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Instalaciones son bilingües
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Kari Marie Widerøe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Brandon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Simple and pleasant space to stay while you adventure around town. 3 guests, pretty comfy, bathroom was great.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Kilian

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

ioan

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von reception am 29. Apr. 2022
Hello Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

PIERRE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Amsterdam sous le soleil
Super rapport qualité prix. Appartement spacieux, bien agencé, bien placé à 15 minutes à pied du quartier des musées, mais tout est accessible facilement. Calme. Dommage qu'il n'y ait pas un canapé, 1 seule chaîne TV française. il n'y avait pas de casserole mais il suffit de demander et mon système d'ouverture électronique de porte est malheureusement tombé en panne... car piles HS. Réparé en 15 minutes. Je recommande, séjour agréable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von reception am 5. März 2022
Dear Guest, Thanks for your feedback. We apologize for any inconvenience we may have caused you and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

10/10 – Hervorragend

Rhea

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Very nice
Very nice with kitchen and dine in area highly recommended
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von reception am 5. März 2022
Dear Guest, Thanks for your feedback. We apologize for any inconvenience we may have caused you and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

6/10 – Okay

marc

On arrival our sofa bed was broken, and was so complicated that even if it werent broken, trying to change it from a bed to a sofa during the day wouldve been unmanagable. the handsanitizer station at the bottom of the stairs was always empty. Great location for getting around.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von reception am 4. Dez. 2021
Dear Guest, Thanks for your feedback. We would like to inform you that we are taking action on the matter to get it resolved. I apologize for any inconvenience we may have caused you, and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

aime

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
convenable
Bon sejour proche du centre ville bon accueil appartement sombre
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von reception am 2. Sept. 2021
Dear Guest, Thanks for your feedback. We apologize for any inconvenience we may have caused you and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

10/10 – Hervorragend

Aslihan

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2021
Antwort von reception am 27. Mai 2021
Dear Guest, Thanks for your feedback. We apologize for any inconvenience we may have caused you and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Marcel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von reception am 27. Mai 2021
Dear Guest, Thanks for your feedback. We apologize for any inconvenience we may have caused you and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff

8/10 – Gut

Michel, Eindhoven

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
De lokatie lag super gunstig voor centrum en rustig. Vanwege Corna hebben we veel zelf gekookt. Daar mag wel wat bestek of servies voor aangevuld worden. Verder alles aanwezig.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2020
Antwort von reception am 20. Dez. 2020
Dear Guest, Thanks for your feedback. We apologize for any inconvenience we may have caused you and thank you for your cooperation. Sincerely, GM Staff