Terrasse/Patio

Bewertungen von Woodford Dolmen Hotel

4 out of 5
Woodford Dolmen Hotel
Kilkenny Road, Carlow, Carlow

Bewertungen

8,8

Hervorragend

123 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
89 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Gerd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
gutes, komfortables Hotel guter Standard
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein unglaublich zauberhaftes Hotel. Die Lage ist perfekt, das Personal enorm aufmerksam!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Colin Duggan am 3. Mai 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung, wir sind sehr dankbar und freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Hoffentlich sehen wir uns wieder. Kind Regards, Colin Duggan General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen
gute Atmosphäre und zuvorkommendes Personal

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is absolutely beautiful with an old charm. Staff was super nice and very helpful!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Kevin

Gut: Ausstattung
Great Place and will definitely be staying again. Very professional and helpful staff- James and Rachel. Great area around and very friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Emma

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Lovely hotel, great decoration in the rooms and very comfortable beds. Breakfast is very good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Ricky

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Deirdre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Home away from Home
Fantastic Hotel beautiful setting. Food was fabulous and the service. Staff on reception very welcoming efficient and very obliging at any request I made. Housekeeping staff incredible always greeted me.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Frances

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff and food
Lovely hotel with really friendly staff. Breakfast was great, huge choice of food.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Mary

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room 124 over looking heating system.
Everything great about the hotel except room 124. The room was right beside the heating system that kept us awake for 2 nights. We paid E388 for this noisy room and one would need google maps to find. We got a brick wall outside our window last stay. We won't be returning again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Darren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A convenient location for Carlow and Bagenalstown visits. Attentive staff, good breakfast and quiet surroundings.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Corey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was very comfortable. At times loud due to a wedding but understandable. Would stay again.

8/10 – Gut

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful area
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Darina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Lovely hotel. Staff very friendly, especially one particular bar man who was so accommodating and friendly. Nice little fairy garden on the grounds for the kids. 5 min drive into the town centre.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

James

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Claire

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Karla, Melvin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family loved staying here. Our room was clean and perfect for our family of 4. The hotel restaurant on site had delicious food and the staff throughout the hotel were so kind. We only got to stay one night but would have loved to have stayed longer
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Woodford Dolmen Hotel am 27. Juli 2023
Good afternoon Karla,I hope you are well.I was delighted to read your kind words regarding your recent stay with us, I will be sure to share them with the team and pass on your compliments to the head chef and his team. We appreciate all feedback as it helps us improve the service and experience we offer to our customers.We hope to welcome you back again soon.Kind regards,Colin Duggan - General Manager

10/10 – Hervorragend

Nora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Courtney

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Kim

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Ana Paula

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Geraldine

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

RAJNEESH

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad service
No hot water for two days to take a shower
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Woodford Dolmen Hotel am 29. Mai 2023
Good afternoon Rajneesh,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.I was disappointed to read your comments in regard to the water as this is not the standard we strive to provide. We had an issue with one of our boilers which affected the hot water in one wing of the hotel. Unfortunately being a weekend we had to wait for a plumber to be available to come in and fix it. All our boilers have since been reviewed and serviced before the summer season. We take all feedback on board and appreciate the time it takes to leave feedback. We hope to welcome you back again soon.Kind regards, Colin Duggan - General Manager

8/10 – Gut

Brigida

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Helen

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Donal

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Bridget

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Niamh

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

4/10 – Schlecht

Gary

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Joe

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Niamh

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

KEITH, Chalfont

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Marius

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Neem je oordoppen mee naar dit hotel.
Het hotel is zeer luidruchtig, de kamers zijn niet of nauwelijks geïsoleerd. In het hotel worden frequent bruiloften gevierd wat een enorme overlast aan geluid produceert.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Sean

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Erin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Claus

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Nice but not brilliant
Don’t expect housekeeping before 5PM!! Everything else is quite nice .. staff is very friendly and helpful.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Alisha

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Jacquelyn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The employees here were extremely friendly & competent!! They went out of their way to help us with a few things. From front desk, to bar staff, to breakfast team. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

Alane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The property was pretty but no AC, the amenities in the room were very sub par, the elevator wasn’t working and the lighting in the room was bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Toni

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at Woodford Dolman were pleasant, however, I made 3 calls to the front desk for assistance with a remote. The carpet in my room was stained in multiple places and dirty. Not something that was hidden but in numerous places on a light grey carpet. A bulb was out in a lamp and needed to be replaced. Made me feel that the room was never checked before the room was given to me. Walls are paper thin. I could hear the next room's patron yawning and snoring. There was no access to drinking water except to walk into the restaurant. No mini fridge or microwave in the rooms. No gym! Although there is space and room for it. The food wasn't good. Not many vegetarian or vegan options. There was probably one thing I could eat. I would say this hotel is good for hosting day events but not great for overnight stays. The staff was pleasant and responsive to the issues with my room and offered an upgrade.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

DAVID

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Their staff more than make up for any niggles (i.e em groining plumbing from time to time) and not to mention the absolutely lovely location. I had views over the river barrow and beyond. Breakfast service was stellar, clean attentive and professional staff. The breakfast itself was both filling, a good solid Irish breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Micaela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Jordi

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022