Außenbereich

Bewertungen von Hampton Inn Boston/Peabody

2.5 out of 5
Hampton Inn Boston/Peabody
59 Newbury St, Peabody, MA

Bewertungen

8,6

Hervorragend

566 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
284 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
76 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
44 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Andreas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok for a night.
Ok for a night, pretty good breakfast. Our room was not really clean. Shower full of hair….
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Supervisor am 26. Okt. 2023
Thank you for your feedback! I'm so sorry to hear about the hair in your shower. I am working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. I hope that if your travels bring you back to the area, you'll consider staying with us again.

10/10 – Hervorragend

Selcuk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage. Ca. 40 Minuten entfernt von Boston Logan Flughafen. Sauber und ruhig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 9. Juli 2023
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit gutem Preis- Leistungsverhältnis
Schneller Check in und Check out. Freundlicher Empfang. Zimmer war ordentlich. Der Bettbezug hatte Löcher, die Matratze war bequem und die Kissen ebenfalls. Steckdosen und USB Anschlüsse ausreichend vorhanden. Internet war aus meinem Zimmer gut. Störend war das früh morgens das Personal laut auf dem Flur telefoniert haben und man dadurch geweckt wurde. Klimaanlage/Heizung funktionierte tadellos. Badezimmer waren ausreichend Handtücher und Pflegeprodukte vorhanden. Leider ließ sich der Abfluss der Badewanne nicht dicht schließen so dass ein Bad nur für 3 Minuten möglich war - dann war das Wasser bereits wieder abgelaufen. Frühstück, wie in Amerika üblich. Ebenso Plastikbesteck, Plastikbecher und Pappteller.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Cameron, Operations Manager am 25. Nov. 2022
Thank you so much for staying with us, Frank! I'm glad it was a good stay for you but sorry if the staff was noisy in the hallways during the morning. We appreciate the feedback. Hopefully we will see you again on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gepasst
Alles sehr gut, insbesondere sehr ordentliches Frühstück
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Serkan A., GM am 27. Juli 2022
Thank you Martin! I'm so pleased to hear that you had an enjoyable stay and that our staff provided excellent customer service. Thank you for taking time to review your visit and kind rating. We hope you will stay with us again soon! Kind regards, Serkan A., AGM

8/10 – Gut

Miriam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel in modernen Look 3***
Modernes Hotel. Großzügige Zimmer mit allen Annehmlichkeiten. Großer TV, Badezimmer mit großer gefliester Dusche. Bequwme Betten. Minus: die Klimaanlage knattert eie ein slter Diesel und ist in der Nacht sehr störend. Dsher ausgemacht was bei den sehr warmen Temperaturen unglücklich ist. Frühstück ist ok. Leider jeden Tag das Gleiche gehabt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Serkan A., AGM, Hampton Inn Boston/Peabody am 16. Juli 2022
Hi Miriam, Thank you for taking the time to provide your detailed feedback following your recent stay with us at Hampton Inn Boston Peabody. We were delighted to read that you were generally pleased with our service and facilities. We know this makes a lasting impression. I truly hope you had an opportunity to relax by the pool and perhaps have a swim. We are truly delighted that we could make your stay memorable and hope it’s not too long before we can welcome you back. Until next time, best wishes from all the team. Regards, Serkan A., AGM

8/10 – Gut

Sean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nice staff. Hotel is a bit dated but room was clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us, Sean! Appreciate the positive feedback.

8/10 – Gut

Katilynn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel itself was wonderful and the staff was even better. Our only complaints were based on where the hotel was positioned, we were really close to the highway and could hear cars wizzing by at all hours, and the bathtub was constantly dripping. That all said the hotel itself was clean and the staff was so very helpful and very friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us, Kaitlynn! I'm sorry the noise and the dripping in the tub was a detractor, but I'll let the staff know how much you appreciated them!

6/10 – Okay

Moussa, Granville

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
- Unfortunately, our room (and the other room we booked) was never cleaned during our three night stay, even though we were told it would be. The bathroom had some odd orange drip marks along the wall and doors. - It was extremely loud….all night heard high school kids shouting and running in the halls. - Breakfast was nice with a wide selection. - The front desk staff was very friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
I'm so sorry your stay wasn't all it could have been, Moussa. My apologies for the rowdy kids you could hear, and that housekeeping didn't clean your room. We really appreciate you staying with us and will do better in the future.

8/10 – Gut

Assefa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall it is good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us, Assefa!

10/10 – Hervorragend

Yvette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was a tear in the sheets. The toilet didn't flush very well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
Sorry you ran into issues during your stay, Yvette, but I'm so glad it was good overall! Thanks for staying with us!

6/10 – Okay

George, Danvers

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us, George!

6/10 – Okay

Raynald

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Thank you for staying with us, Raynald!

4/10 – Schlecht

Anne, Christiansted

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
there were many things that needed to updated, carpets was dirty and worn to the point of needing replacement, vent cover missing in bathroom and bathroom outlet wasn’t properly attached to wall , with a water environment that could be dangerous.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Thank you so much for the feedback, Anne, and for staying with us. We'll have that bathroom outlet checked. Sorry it wasn't as good of a stay as it could have been!

8/10 – Gut

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel and breakfast was decent.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Thanks for staying with us, Jose! I'm glad you liked the breakfast!

10/10 – Hervorragend

amy

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always love staying here!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Well we love having you! Thanks for staying with us!

2/10 – Ungenügend

gina

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
Sorry you didn't enjoy your stay, Gina. We'll take this opportunity to improve. Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

allan

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
fine accommodations, good breakfast a bit noisy being on rte 1, no guide channel on tv
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Thank you for staying with us, Allan!

10/10 – Hervorragend

Vince

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff went above and beyond to ensure my needs were taken care of. Very friendly and welcoming. By far the BEST experience I've had in years. Highly recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
We love to hear that, Vince! Thank you so so much for staying with us, and for the positive feedback! I'll let the team know they blew you away!

10/10 – Hervorragend

Jean

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Cami, AGM am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us, Jean!

8/10 – Gut

alice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great except the coffee was not strong enough and the juice was watered down
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 24. Apr. 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay.Your feedback is important, as our goal is to ensure every guest feels at home while staying with us. We hope you will consider staying at Hampton Inn in the future!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convienient and friendly staff!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 24. Apr. 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon!

6/10 – Okay

Yuling

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Thank you for staying with us, Yuling!

8/10 – Gut

Steve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien situé
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Supervisor am 24. Apr. 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Ghassan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very helpful front desk staff. Good breakfast options and clean room. Enjoyed my stay therez
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 24. Apr. 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Sharukh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 17. Apr. 2024
Thank you Sharukh!

10/10 – Hervorragend

Paulo Vieira De, KISSIMMEE

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 17. Apr. 2024
Thank you so much for staying with us!

10/10 – Hervorragend

ANA, LANCASTER

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 17. Apr. 2024
Thank you so much for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Jacquelyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and comfortable, good breakfast. I would stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 17. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback, Jacquelyn!

6/10 – Okay

Elaine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
No fan in bathroom, hot & cold water were opposite, where called b/c we had wrong room...this was fine & we stayed in room...but when call came in person just said "hi, who is in this room?" Weird. Wish we did move b/c we were right above hotel entrance & it was loud all night
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Hi Elaine, I'm sorry your stay had some issues! Thank you for your patience and understanding, and thanks for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Sasha

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful stay. Hotel well cleaned and the staff are great!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 24. Apr. 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Thanks for staying with us, Paul! Appreciate the feedback.

2/10 – Ungenügend

Amber

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Cami, AGM am 16. Mai 2024
Thanks for staying with us, Amber. I'm sorry your experience wasn't all it could have been.

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast very good
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback, Jill!

6/10 – Okay

Emilee

Gut: Sauberkeit
Easy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 24. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we're very sorry you were unhappy. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 – Hervorragend

Kelly

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 9. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback, Kelly!

10/10 – Hervorragend

Daniel, Falmouth

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Helpful staff that accommodated my needs to perfection.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 5. Apr. 2024
Thank you for staying with us, Daniel! I'm happy to hear we were able to accommodate you! We hope that if your travels bring you back to the area, you will stay with us again!

10/10 – Hervorragend

shelley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay. Would recommend and stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 4. Apr. 2024
Thank you for staying with us, Shelley!

8/10 – Gut

Khatereh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a good experience
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 3. Apr. 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Soraya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean. Staff were friendly. Breakfast options were provided.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 3. Apr. 2024
Thank you for your stay and your review, Soraya!

10/10 – Hervorragend

vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Supervisor am 3. Apr. 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Erin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great breakfast. Friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 31. März 2024
Thank you for your feedback, Erin!

10/10 – Hervorragend

Bonnie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Economical and nice accommodations
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 31. März 2024
Thank you for staying with us Bonnie!

10/10 – Hervorragend

Geoffrey, Carleton Place

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 31. März 2024
Thank you for your feedback Geoffrey!

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Such a great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 29. März 2024
Thank you for staying with us Stephen!

10/10 – Hervorragend

Amber

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel clerk was extremely kind and let me check in early after a long flight. She made sure that we got some sleep and I appreciate that so much. Everything was clean and beds were comfortable. Would definitely recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 29. März 2024
Thank you for your feedback, Amber! I'm so glad to hear that you were able to be checked in early and that you had a good experience at our hotel! We hope you'll come back and stay with us again!

8/10 – Gut

marcie

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 17. Apr. 2024
Thank you for your feedback Marcie!

10/10 – Hervorragend

Roderick, Stuart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Predictable
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 28. März 2024
Thank you for staying with us, Roderick!

10/10 – Hervorragend

Taylor Annalisa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 28. März 2024
Thank you for staying with us, Taylor!

8/10 – Gut

Russell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Please offer a dark roast coffee option.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 26. März 2024
We really appreciate the feedback! I'm so glad you had an enjoyable stay. As for the coffee suggestion, we'll most definitely take your comment under consideration as we continually strive to improve our guest experience! Thanks so much for choosing us, and I hope we'll see you again soon

8/10 – Gut

Robert

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Yasmina Bendahou, Front Desk Agent am 17. Apr. 2024
Thank you Robert!