Rezeption

Bewertungen von OYO 1152 Heaven Hill 2

2 out of 5
OYO 1152 Heaven Hill 2
76c, Persiaran Camellia, Tanah Rata, Tanah Rata, Pahang

Bewertungen

6,2
2 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

6,4/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

5,6/10

Zustand der Unterkunft

5,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Izaman b ismail

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good & clean
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Maria am 12. Sept. 2023
Hi, Izaman! We are elated to know that you liked our services. Regards, Maria

8/10 – Gut

Rei

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Eva am 15. März 2023
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Rei! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Eva

2/10 – Ungenügend

Najeeb

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall not good
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

6/10 – Okay

YIP SIONG

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Leo am 2. Okt. 2020
Hi, we are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will try our best to make sure your future visits are more comfortable and relaxing. Regards, Leo

4/10 – Schlecht

oyohotel, cameron highland

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the service is a very disappointed... the room is dirty.. not worth the price☹️☹️☹️
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Thomas am 2. Sept. 2020
This is not the experience we would like you to have! We will deep dive into this issue and will put our best efforts to enhance your experience with us. Regards, Thomas

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von OYO am 8. März 2020
Hi, Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Nini!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Joey am 9. Dez. 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Joey

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Surprised at how large the room was with very pretty decor! As is standard in Malaysia, a very small bathroom with the shower over the toilet. Very noisy main road out the window did make sleeping difficult but was easy to get everywhere
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Edward am 15. Sept. 2019
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you aren't completely satisfied with our services, we've highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Edward

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Edward am 11. Sept. 2019
Hi, As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we'll definitely improvise our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we'll ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Edward

8/10 – Gut

Tan

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
All are fine
Water pressure is very low......
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Edward am 3. Sept. 2019
Hi Tan! We feel blessed to see that you took out time to update us with your valuable suggestion and review so we can reach a better quality level. Regards, Edward

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Zara am 24. Aug. 2019
We regret that the stay turned out to be an average one, Request you to consider this an off case since this is definitely not how we wish our guests to feel. We would love to know more about how we can change that in your eyes so that the required issues get eradicated properly, off our system. Feel free to reach out to our direct contact handles. Regards, Zara

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Zara am 24. Aug. 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we'll surely put in our best efforts to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara

8/10 – Gut

Aarón

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buen precio con baño privado
Buen precio con baño privado, sin desayuno. Las sábanas podrían estar en mejor estado
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Ravneet am 11. Aug. 2019
¡Gracias por calificarnos positivamente, Aarón! Seguramente trabajaremos en los comentarios compartidos para improvisar nuestros servicios en el futuro. Que tengas un buen día por delante :) Saludos, Ravneet

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I don't like the washroom door faulty.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ravneet am 1. Aug. 2019
Hi, We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. We’ll definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Ravneet

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sesuai dgn hrga bilik slesa utk kami ,tq <3
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

khairunajuwa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good place for young traveler
overall ok, but not suitable for family vacation because no lift, stairs only
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Mark am 9. Juli 2019
It seems that you aren’t completely satisfied with our services, Khairunajuwa. Be assured, we’ve marked a note of this issue and we’ll strive to ensure better services further. Regards, Mark