Außenpool (je nach Saison geöffnet), Liegestühle

Bewertungen von Hotel MiM Sitges

4.5 out of 5
Hotel MiM Sitges
Avinguda Sofia, 12, Sitges

Bewertungen

9,0

Wunderbar

346 von insgesamt 558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
153 von insgesamt 558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
40 von insgesamt 558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 558 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Zimmer. Großartige Skybar. Mittendrin aber ruhig. Strand um die Ecke.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel MIM Sitges am 19. Apr. 2024
Dear Sascha,Thank you for your recent stay at Hotel MIM Sitges and for your comments about your experience.We are glad to know that you have enjoyed your stay with us.We hope to welcoming you again soon.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Adrian

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
preis/leistung stimmt nicht! habe alles bereits in einer anderen bewertung geschrieben.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Adrian

Mit einer Gruppe gereist
das hotel hat keine balkone, und das fenster konnte man nur. ca. 10cm öffnen. klimaanlage funktionierte nicht richtig. kleider im zimmer immer feucht. belichtung im zimmer eine katastrophe, schränke unpraktisch und klein. tresor unbeleuchtet am boden beim schrank, nach dem reinigen wurden frische handtücher & toilettenpapier vergessen. frühstücksbuffet für eur 15.00 war eine frechheit!! nichts frisch, alles unhygienisch am buffet da jeder die finger überall drin hat. personal im ganzen hotel gleichgültig, begrüssung emotionslos, kein willkommensgetränk, keinen dank für 2 wochen aufenthalt, keine rückfrage beim checkout ob man zufrieden war, etc. etc. preis/leistung stimmt überhaupt nicht. dieses hotel ist masslos überteuert und wenn man den spa/pool auf dem dach nicht nutzt dann wird nichts geboten für das viele geld. werde dieses hotel nie mehr buchen und niemandem weiterempfehlen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2023
Antwort von MiM Team am 17. Juli 2023
Dear Adrian, thank you for sharing your feedback about your last stay at Hotel MiM Sitges. We are sorry to know that the lack of balconies in the room has conditioned your general assessment. The window has a security limit, and incase you open it, the AC stops working, as it is designed with an ECO system to save energy. We appreciate your improvement suggestions concerning the closet and safety box design and location. We will keep working so your next MiM experience will be 5/5. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Christopher, Regensburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von MiM Team am 27. Mai 2023
Dear Christopher, thank you for your excellent feedback. We are glad you enjoyed your MiM experience with us. We look forward to welcome you again very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel MiM Sitges am 18. Apr. 2023
Estimado cliente,Muchas gracias por su estancia en Hotel MiM Sitges.Estamos encantados de saber que han disfrutado de la experiencia.Hasta pronto!!!

10/10 – Hervorragend

Diego

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Hotel MiM Sitges am 5. Sept. 2022
Estimado Diego,Muchas gracias por su reciente estancia en Hotel MiM Sitges y por su puntuación!!!Estamos encantados que haya disfrutado de su estancia y esperamos recibirle de nuevo bien pronto.Saludos!!!

10/10 – Hervorragend

Andras

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great 👍
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von MiM Team am 15. Juni 2022
Dear Andras, Thanks for your visit! Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Fabrizio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist wirklich klasse. Super service, tolle Terrasse mit einem wunderschönes Blick
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Hotel MiM Sitges am 29. Juni 2021
Dear Fabrizio, Thank you for your nice words about your stay at Hotel MiM Sitges. We are delighted to know that you have enjoyed your stay !!!! We hope to welcome you again soon !!!! Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Hotel MiM Sitges am 24. Mai 2021
Estimado cliente, Muchas gracias por el comentario de su estancia en Hotel MiM Sitges. Estamos encantados de saber que han disfrutado ldurante su estancia en nuestro establecimiento. Esperamos recibirlos de nuevo!!! Un cordial saludo¡,

10/10 – Hervorragend

Kevin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super :)
Sehr modernes Hotel. Freundlichkeit super Sprechen verschiedene Sprachen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Miriam Candel - Hotel Manager am 21. Jan. 2021
Dear Kevin, Thank you for your review!!! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcoming you soon!!! Best regards

8/10 – Gut

Erich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Miriam Candel · Hotel MiM Sitges am 27. Jan. 2020
Dear Erich, thank you for taking a few instants in sharing your opinion about the Hotel MiM Sitges. We will keep working in order to achieve the ten points in your next experience with us. Cordially, Miriam Candel · Hotel MiM Sitges

8/10 – Gut

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super! Lage, Zimmer perfekt
Super gut gelegenes Hotel! Die Zimmer sind sehr sauber und geräumig. Wir hatten einen privilege room und waren sehr zufrieden. Die Betten wirken am Anfang unangenehm weich, dann merkt man aber, dass sie doch relativ viel Komfort bieten. Die Betten sind auch sehr groß. Das ganze Zimmer ist stilvoll eingerichtet. Die Lage ist perfekt. Auf dem Dach gibt es eine tolle Bar! Zum Strand sind es nur zwei Minuten. Parken ist relativ teuer aber in unmittelbarer Nähe in einem unterirdischen Parkhaus möglich. Einziger Kritikpunkt an diesem Hotel sind die hellhörigen Wänden und Türen, sodass man in der Nacht bzw am frühen Morgen von anderen Gästen geweckt wird.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Jordi Escala - GM Hotel MiM Sitges am 6. Okt. 2019
Lieber Stephane, wir begrüßen den erfolgreichen Aufenthalt im Hotel MiM Sitges. Wir nehmen die Unannehmlichkeiten des Rauschens zur Kenntnis, um zu verhindern, dass es später auftritt. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Viele Grüße

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
An sich ein sehr schönes Hotel, schön eingerichtet, große Tochter.me
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Jordi Escala - Hotel MiM Sitges am 31. Dez. 2018
Vielen Dank für Ihren Kommentar. Wir hoffen Sie bald wieder zu erhalten. Beste Grüße

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, super Service
Das Hotel liegt perfekt nur wenige Schritte von Strand und Zentrum. Die Zimmer sind mega schön eingerichtet und gross. Das Personal ist extrem aufmerksam und natürlich freundlich. Man spürt, dass alle mit Freude arbeiten.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Jordi Escala - General Manager am 19. Sept. 2018
Lieber Martin, vielen Dank für dein Feedback. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir danken Ihnen für Ihre besondere Erwähnung unserer Mitarbeiter, der Lage des Hotels und unserer Dekoration. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen im Hotel MiM Sitges Boutique & Spa.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Relativ neues Hotel in Zentrumsnähe und liegt fast am Strand. Leider sind die beiden öffentlichen Toiletten, einmal in der Lobby und das andere an der Skylounge, renovierungsbedürftig.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2018
Antwort von Jordi Escala - Direktor des MiM Sitges Hotels. am 14. Sept. 2018
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre Kommentare mit Expedia-Nutzern. Wir nehmen die Hinweise auf die Badezimmer zur Kenntnis, um unsere Einrichtungen zu verbessern. Herzlich, Jordi Escala - Direktor des MiM Sitges Hotels.

10/10 – Hervorragend

Remo, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great boutique hotel near city beach
Friendly & helpful personal on the Rezeption Great rooftop bar Breakfast very good Service Personal very friendly and good Room 103 big and clean, thank u the cleaners Top hotel Thank u for all
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2018
Antwort von Jordi Escala Manager Hotel MiM Sitges am 13. Aug. 2018
Thank you very much for taking the time to rate your stay with us. We are happy to hear that you appreciated our services and that you enjoyed your stay. Hopefully we will welcome you back very soon! - Jordi Escala, Hotel Manager - Hotel MiM Sitges

10/10 – Hervorragend

Dieter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne auch mal mehr als ein Wochenende
Es war ein herrliches Wochenende in schöner Umgebung und das Hotel hat sehr zu unserer Entspannung beigetragen.
Antwort von Jordi Escala - GM Hotel MiM Sitges Boutique & Spa am 4. Mai 2018
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre freundlichen Kommentare zu Ihrem Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns zu wissen, dass das Hotel ihnen geholfen hat, Sitges zu genießen und sich zu entspannen. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen im Hotel MiM Sitges Boutique & Spa.

10/10 – Hervorragend

Franco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Sehr schön gestyltes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Jordi Escala - GM Hotel MiM Sitges am 10. Jan. 2018
Dear Franco, thank you very much for your high rate regarding Hotel MiM Sitges. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Arthur

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we had a lovely stay, service and staff were great and the roof top pool bar were excellent!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Matthews

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful, spacious room with a wonderful view of the beach area. Hotel is set back from the beachwalk by about two blocks, so you avoid all the late night noise. Easy, fun stroll to all the restaurants and shops. Just a few steps from the beach. Housekeeping did a remarkably good job.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel MIM Sitges am 22. Mai 2024
Dear guest,Thank you for your recent stay at Hotel MIM Sitges.We are glad to know that you have enjoyed the experience!!!!We will share your comments with our staff, specially with our Housekeeping department!!!!We hope to see you soon again!!!!Best regards

2/10 – Ungenügend

Patrick, TAMARAC

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kelsey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff went above and beyond to make us feel welcomed. Will definitely come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von MIM Team am 2. Mai 2024
Dear Kelsey, thank you so much for your excellent feedback and your beautiful words about your MIM experience in Sitges. Best regards,

4/10 – Schlecht

Edel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
For a supposed 4* property this was lacking in the details. Significant mould smell in the hotel Room coffee supplies not replenished daily. Room bottled water not replenished. No tissues/Kleenex in the room. No face cloths No pen and paper in the room Roof top pool had no towels, one had to go to reception and sign out towels. Inconvenient. Poor service despite adequate staff on rooftop bar.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel MIM Sitges am 19. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for taking a few minutes of your time to rate your visit to Hotel MiM Sitges.Your opinion is very important for us and I appreciate your suggestions concerning the amenities in the room in order to improve our services.We will share your comments with all our staff.I would really appreciate to have the chance to welcome you back in the near future and offer you the spotless experience you deserve.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Christopher

Perfect location near the beach and close to town centre and still quiet. Lovely rooftop bar/restaurant with amazing view.staff are very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von MiM Team am 7. Apr. 2024
Dear Christopher, thank you so much for your amazing feedback about your recent MIM experience in Sitges. We are glad you enjoyed our location, our hotel facilities and our staff's friendliness. We will be happy to welcome you soon next time in Sitges. Best regards

10/10 – Hervorragend

Ronald, Lorraine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is friendly and helpful and rooms are great.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von MiM Team am 23. März 2024
Dear Ronald, thank you very much for your wonderful feedback. We are glad you enjoyed your room and appreciate your words about our staff's friendliness. Looking forward to welcome you soon again at Hotel MIM Sitges. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel bien placé . En centre historique avec possibilité de garage . Belle chambre.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von MiM Team am 17. Feb. 2024
Chère Dominique, merci beaucoup pour votre excellent commentaire sur votre expérience MIM à Sitges. Nous sommes ravis de savoir que vous avez aimé notre emplacement, la chambre et la possibilité de garer dans notre parking privé avec des places limitées. En espérant vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

WONJIN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von MIM Team am 17. Feb. 2024
Dear Wojin, thank you so much for your excellent feedback. Looking forward to welcome you soon again at Hotel MIM Sitges. Best regards,

8/10 – Gut

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von MiM Team am 21. Jan. 2024
Dear Kathryn, thank you so much for your feedback about your recent MIM experience. Looking forward to welcome you soon again in Sitges. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Francisco José

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Book the hotel directly
If you are in a business travel and you need an invoice, Hoteles.com will not give you the invoice. My advice is to book the hotel directly. Si estás en un viaje de negocios y necesitas una factura, Hoteles.com no te proporcionará la factura. Mi consejo es reservar el hotel directamente
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von MIM Team am 20. Jan. 2024
Apreciado Francisco José, gracias por dedicar unos minutos de su tiempo en compartir su feedback con otros usuarios de Hotels.com, esperamos que le puedan enviar la factura que solicitó pronto. Un saludo y hasta la próxima.

10/10 – Hervorragend

Arthur

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A lovely stay
A beautiful hotel with all the amenities. We loved our room, luxurious bedding and very clean. The staff throughout the hotel are warm, friendly and helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von MiM Team am 18. Jan. 2024
Dear Arthur, thank you so much for your excellent feedback. We are glad you enjoyed the riinm the amenities, bedding and cleaness. We also appreciate your special mention about our staff. Looking forward to welcome you soon again in Sitges. Best regards,

10/10 – Hervorragend

GILLES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super hôtel
Tres bel hôtel bien situé, merite ses étoiles. SPA formidable a ne pas rater. Juste un problème d'isolation phonique et de réglage climatisation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von MiM Team am 18. Jan. 2024
Cher Mr. Gilles, merci beaucoup pour votre généreux commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez profité de votre séjour à MIM Sitges. Nous apprécions aussi vos jolies paroles sur notre localisation et nos installations du SPA. Nous notons vos suggestions d'amélioration de l'isolation et la climatisation. En espérant vous revoir bientôt. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Julian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful hotel: clean, modern, and the rooftop Skybar is fantastic.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von MiM Team am 18. Jan. 2024
Dear Julian, thank you so much for your excellent feedback. We are glad you enjoyed the hotel's design, cleaness and Sky Bar facilities. Looking forward to welcome you soon again at Hotel MIM Sitges. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Pim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von MiM Team am 18. Jan. 2024
Dear Pim, thank you so much for your wonderful feedback. Best regards,

6/10 – Okay

Gurpreet

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Very average
I thought all of the rooms were new like my last stay but there were not. So no ones fault, I wouldn't stay again as the bedrooms need a upgrade. The staff were pleasant but not very knowledge able about the area or even about common tourist information. The breakfast was very average, the gym very good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von MiM Team am 18. Jan. 2024
Dear Gurpeet, thank you for your feedback. We only have two rooms reniewed so far, waiting to renew the rest in the near future. We are surprised about the information given by our staff, as all of them are local and know the area. We appreciate your mention about our buffet breakfast and Gym. Looking forward to welcome you soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jordi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel de gran qualité et un service très à l'écoute. Proche de la plage et de la gare, bien équipé, habitations d'une grande qualité. Je recommande
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von MiM Team am 18. Jan. 2024
Cher Jordi, merci beaucoup pour votre excellent commentaire sur votre récent séjour à MIM Sitges. Nous sommes ravis de savoir que vous avez aimé l'hôtel, le service, la localisation et la chambre. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Thierry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A reco
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von MIM Team am 18. Jan. 2024
Cher Thierry, merci beaucoup pour votre feedback. En espérant vous revoir bientôt

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von MIM Team am 18. Jan. 2024
Thank you very much for your feedback. Best regards,

10/10 – Hervorragend

WONJIN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bien
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel MIM Sitges am 30. Nov. 2023
Dear Wonjin,Thank you for your recent stay at Hotel MIM Sitges.We are glad to know that you have enjoyed the MIM Experience!!!! Thank you for your score!!!We hope to welcoming you soon!!!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jhon Elton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
To start with check in. Zoe and Alex was extremely friendly and welcoming made me and my partner happy specially after a delay flight. Then the sky bar on rooftop, what amazing sunset with delicious cocktails. Then to say goodbye Cristina on check out again helpfull and so friendly we definitely coming back very soon. Warm regards Jhon Andrade
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MIM Team am 22. Nov. 2023
Dear Jhon, thank you for your nice review about your recent stay at Hotel MIM Sitges. We appreciate your beautiful words about our staff, Sky Bar facilities and cocktails. We will be happy to welcome you back soon again in Sitges. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Belinda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Short but very pleasant place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel MIM Sitges am 14. Nov. 2023
Dear Belinda,Thank you for your nice review and for your recent stay at Hotel MIM Sitges.We are glad to know that you have enjoyed the MIM Experience.We hope to welcoming you soon for a longer stay!!!!!!!!!!!!!Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel MIM Sitges am 9. Nov. 2023
Dear guest,Thank you for 10 about your stay!!!!!!!!!!!!!!!Best regards

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you drive and park at the hotel be aware they use a car elevator. Our small SUV Hybrid rental worked fine. Large SUVs may need to park on the street. Quiet, well located hotel with a friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel MIM Sitges am 9. Nov. 2023
Dear John,Thank you for your recent stay at Hotel MiM Sitges and for taking the time to write your comments about it, specially your nice words about our staff.We will share your review with our team!!!!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Bernard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je viens régulièrement ici et c'est toujours aussi cool et sympa
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel MIM Sitges am 9. Nov. 2023
Cher Bernard,Merci beaucoup pour votre récent séjour à l'Hôtel MiM Sitges.C'est toujours un plaisir de vous recevoir !!!!!À bientôt

10/10 – Hervorragend

Virgilio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gran hotel en Sitges
Personal muy profesional. Nos sentimos como en casa. Lo mejor, la piscina en la terraza superior con vistas sobre todo Sitges y el Skybar, sin olvidar el SPA muy bien cuidado. La localización del hotel es inmejorable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MIM Team am 28. Okt. 2023
Apreciado Virgilio, mil gracias por su fantástica reseña. Nos alegra saber que tanto el trato recibido por parte de nuestro equipo como las instalaciones del hotel, hayan satisfecho sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto. Un saludo,

10/10 – Hervorragend

serge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alex Giménez - Hotel MIM Sitges am 23. Okt. 2023
Dear Serge,Thanks for your feedback, we are happy to see you enjoied the stay with us,Regards,

10/10 – Hervorragend

Karen

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alex Giménez - Hotel MIM Sitges am 23. Okt. 2023
Dear Karen,Thanks for your feedback, we are happy to see you enjoyed the stay with us,Regards,

10/10 – Hervorragend

Stephen

Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel MiM SItges am 9. Nov. 2023
Dear Stephen,Thank you for your recent stay at Hotel MiM Sitges.We are glad to know that you have enjoyed your stay with us,We hope to welcoming you again soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alvaro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel MiM Sitges am 16. Okt. 2023
Estimado Alvaro,Muchas gracias por tu reciente estancia en Hotel MiM Sitges !!!Estamos encantados de saber que has disfrutado de la experiencia MIM!!!!Esperamos poder recibirte bien pronto.Saludos

6/10 – Okay

Stuart, Gravesend

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MIM Team am 28. Okt. 2023
Dear Stuart, thank you for taking a few minutes of your time in rating your recent MIM experience with us. We look forward to welcome you soon again in MIM Sitges. Best regards,