Behandlungsräume für Paare, Sauna, Dampfbad, Türkisches Bad/Hamam

Bewertungen von Eurostars Sitges

5 out of 5
Eurostars Sitges
Av. Cami De Miralpeix, 12, Sitges, Barcelona

Bewertungen

9,0

Wunderbar

568 von insgesamt 941 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
271 von insgesamt 941 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
69 von insgesamt 941 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 941 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 941 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Till

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
5 Sterne plus jede Menge Extrakosten
Wir als Familie haben uns für dieses Hotel entschieden aus einem bestimmten Grund: „beheizter Aussenpool außerhalb der Sommersaison“. Leider komplette Fehlanzeige und Irreführung. Bei 18 bis 19 Grad Wassertemperatur ist schwimmen unmöglich. Der Pool wird mit Solarenergie angeheizt und dies auch nur an bestimmten Tagen. Also hat sich die Buchung nicht gelohnt. Das Familienzimmer ist ebenfalls gegenüber der Ausschreibung keine 40 qm groß und hat für eine 3köpfige Familie viel zu wenig Stauraum. Letzter Punkt: Ich bin mir bewusst, dass es sich um ein 5 Sternehaus handelt, trotzdem sind die Preise in der Hotelbar an einigen Stellen maßlos übertrieben und stehen in keinem nachvollziehbaren Kontext. Ein Glas Sangria für 12 € und ein Softdrink (0.2l) für 6 €. Das hat den Gesamteindruck sehr stark geschmälert. Zudem kostet die Nutzung des Hallenschwimmbads pro Tag pro Person 18 € zusätzlich. So etwas sollte doch mindestens im Preis enthalten sein. Selbst der Shuttelservice zum Strand (ca. 3km entfernt) findet außerhalb der Saison nur am Wochenende statt. Fazit: Insgesamt ein tolles Hotel mit abzocke Charakter an manchen Stellen und falschen Informationen für die Gäste. Sehr schade.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Jochen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Tolles Hotel sehr freundliches Personal. Die Zimmer brächten mal ein Update sind aber sehr sauber.
Antwort von Management am 7. Dez. 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us at Dolce by Wyndham Sitges Barcelona. It is always a pleasure to receive feedback and we truly appreciate you taking the time out to share your experience with the on-line community. We do look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Armando Waser am 12. Sept. 2022
Gracias por confiar en Dolce Sitges para su reciente estancia y por compartir sus comentarios de su experiencia como Cliente nuestro: nos alegra saber que disfrutó de nuestro establecimientoSi desea compartir cualquier comentario específico que nos ayude a mejorar, estaría encantado de recibirlos personalmente.Esperamos verle muy pronto, de nuevo, por Dolce Sitges y ofrecerle la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona.Muy cordialmente

6/10 – Okay

Almut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Frühstück nicht gut. Kaffee nicht gut. Kein Körnerbrot, kein Müsli, geringe Obstauswahl. Z.B. keine Erdbeeren Kosmetikprodukte aus China
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von General Manager am 3. Mai 2022
Thank you for taking the time to share your stay review for your recent stay with us in Sitges. We appreciate your comments and I apologize for the disappointing experience you encountered during your stay, rest assured we take very seriously your feedback and will investigate with the teams in each area to ensure we make the necessary corrections. We pride ourselves on great guest service and apologize for once again for letting you down. Thank you for your valued feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to prove our commitment. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
perfekt
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Conor Cushnahan am 27. Okt. 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us at Dolce by Wyndham Sitges Barcelona. We are delighted to receive your feedback and are happy to hear that you had a pleasant stay. I will share your comments with the team and appreciate you giving me this opportunity to celebrate with them. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern und sauber
Sehr schönes, modernes Hotel. Toller Pool. Einzig das Abendessen hat nicht überzeugt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Conor Cushnahan am 21. Juli 2021
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in your comments We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020
Antwort von Conor Cushnahan am 29. Juli 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Dolce by Wyndham Sitges Barcelona. It is always a pleasure to receive feedback. Should you wish to share any specific details on your stay with us I would be most happy to hear from you. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Haus und freundliches Personal. Wird aktuell renoviert, sehr gross. Mängel beim Service. Essenbestellung dauerte ewig. Fernbedienung vom Fernseher kaputt. Frühstück im Winter im beheizten Aussenbereich. Zimmer mit Whirlpool ohne eingelassenes Wasser, war erst am nächsten Morgen auf Temperatur.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von DOLCE SITGES am 14. Dez. 2019
Sehr geehrter Kunde, zunächst einmal möchte ich Ihnen dafür danken, dass Sie das Dolce Sitges für Ihren kürzlich erfolgten Besuch ausgewählt haben und dass Sie so freundlich waren, unseren Fragebogen zur Kundenzufriedenheit auszufüllen. Ich bedauere, dass Sie keine vollständig positive und angenehme Erfahrung in unserem Hotel und Resort hatten und dass wir Ihre Erwartungen bei Ihrem Aufenthalt nicht vollständig zufrieden stellen und erfüllen konnten. Daher danke ich Ihnen herzlich, dass Sie uns Ihre diesbezüglichen Kommentare und Bedenken zukommen lassen haben. Ihre Beobachtungen sind von großer Nützlichkeit um die Serviceleistungen für unsere Gäste verbessern zu können. So wurden sie auch an die Verantwortlichen der beteiligten Abteilungen weitergegeben um sie zu analysieren und daraus für die Praxis zu lernen. Ich danke Ihnen erneut für Ihr Vertrauen in das Dolce Sitges, wo wir hoffen Sie demnächst erneut empfangen zu können um Ihnen weiterhin unser Interesse an Verbesserungen und an der Zufriedenheit unserer Gäste und Kunden zeigen zu können. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels und Aussicht ist sehr schön. Leider waren einige Bauarbeiten im Hotel. Man merkt das Hotel ist teilweise sehr renovierungsbedürftig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Francisco José Jiménez am 5. Nov. 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel, the scoring and the positive remarks concerning our property and your stay, the location and the views, that we really appreciate. On the other hand, we regret the challenges you may have suffered during your stay related to some of the works we have performed and we sincerely apologize for them: we are working hard on avoiding any type of disturbance to our Guests while preparing some of the new features we will have in the future, but we will re-check all measures taken to assure full avoidance of the challenges. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon and in a complete positive way, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Jochen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfecto ;-)
Komfortables Hotel in ruhiger Lage mit tollem Blick auf den Golfplatz und das Meer. Tolle Poolanlage mit mehreren Pools, SPA innerhalb nichts Besonderes. Um ins Zentrum von Sitges zu kommen braucht man ein Taxi.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Francisco José Jiménez am 2. Okt. 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not ansering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this new stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property, that we really appreciate. Again, we thank you for this new stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Yasen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Hotel an der spanischen Küste
Das Zimmer mit Pool-Blick war groß und gemütlich. Das Personal war freundlich und hilfsbereit. Die Lage ist perfekt, nur am besten mit einem Auto erreichbar. Passend auch für Familien mit Kindern. Games-Ecke mit Billiard und Board Games.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Francisco José Jiménez am 14. Aug. 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in guter Lage
Alles gut, habe mich sehr wohl gefühlt. Sehr gutes Restaurant, schöne Poollandschaft und gute Aussicht. Shuttle zu den schönen Stränden von Sitges enthalten.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Francisco José Jiménez am 4. Juli 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the restaurants, the pools, the views, and the shuttle service to the beach, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Francisco José Jiménez am 4. Juli 2019
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Expedia.com las impresiones de su experiencia: nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su tan positiva puntuación sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Christian

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Francisco José Jiménez am 17. Juni 2019
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Hotels.com las impresiones de su experiencia: nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su tan positiva puntuación sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Roberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Francisco José Jiménez am 2. Juli 2019
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Expedia.com las impresiones de su experiencia: nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su tan positiva puntuación sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Meg, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Großes Konferenzhotel mit weitem Weg zum Steand. Kleiner Innenpool. Braucht kleinere Reparaturen (Zimmertüren verzogen, lockere Armaturen) und insgesamt zu teuer für das, was noch geboten wird. Für Konferenzen sicher hervorragend geeignet, für einen Fanilienurlaub eher nicht.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 6. Nov. 2018
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring concerning our property and your stay, that we really appreciate. On the other hand, we regret the challenges you had with the small repairs needed and we sincerely apologize for them. We will proceed to review them with our Maintenance Team, analyze them and take appropriate measures for the future. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon and in a complete positive way so you can recommend the facilities for all kind of travelers, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes und komfortables Hotel etwas außerhalb von Sitges. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Es gibt einen Shuttelservice der aber leider am letzten Ende des Standes von Sitges hält. Preise für Speisen und Getränke im Hotel sind leider sehr hoch.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von FRANCISCO JOSÉ JIMÉNEZ am 9. Okt. 2018
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the comfort, the shuttle service to the nearest beach and the working performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Gutes Hotel, Speisen und Getränke etwas gar teuer.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 12. Sept. 2018
Dear Writer, We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

CCR, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Dolce ist sehr ruhig an einem Golfplatz gelegen, etwas abseits vom Zentrum. Das Personal ist wahnsinnig freundlich und hilfsbereit. Schöne Poollandschaft. Das Frühstück Buffet ist reichhaltig, es fehlt aber das live cooking (Omelette frisch zubereitet etc.), was man in der Hotelkategorie erwartet. Ich würde es empfehlen!
Aufenthalt von 15 Nächten im Juli 2018
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENZ am 16. Aug. 2018
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the calmness, the pools, our breakfast, the working performance and courtesy of our Service Team and your clear recommendation, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Das Hotel Dolce ist super. Es liegt einfach toll, das Personal ist sehr nett und das Housekeeping ist spitze ! Wir waren 11 Nächte dort und hatten einen sehr schönen Aufenthalt. Als Begrüßung erhält man ein kleines Treatment und fühlt sich gleich wohl. Die Super Deals zum Mittagessen waren auch super!
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2018
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 30. Juli 2018
Dear Writer, We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the services provided and the working performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wunderschöne Anlage, auf einem Hügel gelegen => ruhig und schöne Aussicht. Ausstattung/Service Top, einzige Negativ-Punkte: das Wlan auf dem Zimmer war bei uns zu schwach, und für den Pool sollten wir Badekappen tragen/kaufen (?)
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 7. Juni 2018
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the location, the views and the working performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Siegfried

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 17. Apr. 2018
Dear Writer, We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring concerning our property and your stay, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Top standort und gut erholsam ( seeview room)
Es war sehr schön, die Lage war sehr grün. Ich kann es jedem empfehlen, würde gerne mit meiner Frau nochmal hin.
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 3. Apr. 2018
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the location, your recommendation and your wish to return with your wife, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

2/10 – Ungenügend

Phil, New York

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 Star mould
A lot of mould throughout rooms. Very antique interior. Hotel is very remote. Pools are nice. But sunbeds rather 3 star hotel level. Blonde woman at checkin very unfriendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes Hotel, sehr sauber, sehr komfortabel. Das personal ist stets hilfreich.
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 14. Nov. 2016
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the cleanliness and the working performance of our Service Team, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon and whether for business or leisure, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klasse Hotel in toller Umgebung.
Antwort von General Manager am 17. Okt. 2016
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remark concerning our property and your stay, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grosses Hotel mit schönem Umschwung
Das Hotel und die Zimmer sind im guten Zustand, denke es ist für Familien aber auch allein reisende ein gutes Ziel. Die Pool Anlage ist schön mit Blick auf den Golfplatz, vorallem schön mit der Abendsonne.
Antwort von FRANCISCO JOSÉ JIMÉNEZ am 5. Okt. 2016
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in your comments We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours, Francisco José Jiménez General Manager

10/10 – Hervorragend

Marc, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt ruhig auf einem grünen Hügel!
Wir hatten einen fantastischen, erholsamen Aufenthalt. Sämtliche Hotelmitarbeiter waren äußerst bemüht und freundlich. Internationales Publikum.
Antwort von Francisco José Jiménez am 23. Aug. 2016
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the elegance of our facilities and the working performance and courtesy of our Service Team and your recommendation, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit geräumigen Zimmern
Wir hatten wegen des schlechten Wetters in Kiel kurzfristig auf dieses Hotel umgebucht.
Antwort von Francisco José Jiménez am 22. Aug. 2016
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, our breakfast, the rooms and the quietness of facilities, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Zarko, Konstanz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
schönes Hotel in der Nähe des Naturstrandes
Wir sind schon mehrere Male hier im Hotel gewesen und können es gut empfehlen. Diesmal waren relativ viele Kinder im Hotel, obwohl es nicht für Kinder geeignet ist. Dadurch viel Lärm und zum Teil sehr störendes Verhalten etwa beim Essen oder Ballspielen in den Hotelgängen und ähnliches bis spät in die Nacht.
Antwort von FRANCISCO am 8. Aug. 2016
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this new stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest in this new occasion: despite we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the location, the surroundings and the free parking, that we really appreciate, we regret that your experience in terms of spa, rooms and ambiance (related to the children we had) did not reach your expectations and we apologize for it. We will review with our Teams at Dolce Vital Spa, Housekeeping and Maintenance, as well as F&B, your notes and evaluate them to take appropriate measures for future Guest and visits. Again, we thank you for this new stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon and more positively this time, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Alex, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit freundlichem und hilfsbereitem Personal. Absolut zu empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Johann, Vienna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erstklassiges Hotel für südländische Verhältnisse.
Sehr schöner Aufenthalt. King Size Bett ist ausgezeichnet - Zimmer sehr sauber und das Personal sehr nett. Riesiger Fitnessraum und schönes Spa - alles inklusive. Ein paar Kleinigkeiten zum verbessern - bei einem 4 Stern Hotel kein Thema aber bei Zimmerpreisen von € 200,- aufwärts darf ich das hier. Gestört hat: Balkontüre schwergängig - Geräusche der Klimaanlage - Schalldämmung der Zimmertüre (keine Dichtung). Das ist aber jammern auf hohem Niveau. Ich werde sicher wieder buchen.
Antwort von Melanie am 23. Apr. 2016
Dear Writer: We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive remarks and scoring concerning our property and your visit, the beds, our rooms, Dolce Vital Spa –including its fitness- and the work performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate! We also appreciate your notes on the terrace door, the entrance door and the air conditioning and we will proceed to verify with our Maintenance Team in order to analyse the challenges and take the appropriate measures. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Walter, Wels/Austria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein idealer Rastplatz!
Nach 1.750 km abenteuerlicher Fahrt durch die spanischen Pyrenäen von Barcelona nach San Sebastian und zurück haben wir das Hotel Dolce als Platz für zwei Tage relaxen vor dem Rückflug ausgewählt. Sitges liegt in idealer Distanz zum Flughafen Barcelona, Fahrtzeit ca. 30 - 40 Minuten. Von der Ankunft bis zur Abreise haben wir den Aufenthalt im Hotel Dolce genossen. Egal ob beim Empfang, an einem der Pools oder in einem der Restaurants, wir wurden überall freundlichst bedient und haben uns von der Ankunft bis zur Abreise wie zu Hause gefühlt. Das Hotel besticht durch Großzügigkeit und geschmackvolles Design sowohl in den Zimmern als auch in allen anderen Räumlichkeiten. Die zwei Tage im Hotel Dolce haben genau das erfüllt was wir uns erwartet hatten: Luxuriöses Relaxen nach einer anstrengenden Pyrenäen-Tour. Danke an das gesamte Hotel-Team!
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 7. Okt. 2015
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering you in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your ev

10/10 – Hervorragend

Oliver, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder Genuss pur
War nun schon zum zweiten Mal im Dolce und bin nach wie vor, restlos vom Hotel begeistert. Der Service ist exzellent, das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen und die Zimmer sind großzügig und erstklassig ausgestattet. auch der Außen ereich mit drei verschiedenen Pools und großzügigem Angebot an Sonnenliegen, lässt kaum einen Wunsch offen. Lediglich der SPA/Saunabereich könnte eine Überarbeitung gebrauchen, da sich hier das Angebot auf eine Sauna und ein Dampfbad beschränkt, die ihre besten Jahre schon hinter sich haben.
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 18. Sept. 2015
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering you in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your second stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest this new visit: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive remarks concerning our property, the breakfast, our rooms, the pool area and the working performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate! On the other hand, we take good note of your comments around Dolce Vital Spa and we will include them in our investment list for coming years. Despite it, we would like to inform you that Dolce Vital Spa is made out of three different areas: therapies, with 8 treatment cabins -3 of them double- with shop and waiting area; waters, with swimming pool, Jacuzzi, cascades, steam bath, Finnish sauna and both indoor and outdoor solarium; and gym, with fitness centre and personal training studio. Again, we thank you for this new stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

2/10 – Ungenügend

Peter S.

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Erfrischender Kurzurlaub
Optimaler Zimmerkomfort, optimale Betreuung, ruhige Umgebung haben uns einen erholsamen Kurzurlaub ermöglicht. Das Hotel ist etwas weitläufig (grosse Entfernung zur Lobby) und abgelegen ohne Auto würde man sich etwas hilflos fühlen. Einen Hotelstrand am Meer haben wir nicht gefunden. Grossartige theme-dinners haben jedoch alles wettgemacht.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne!
Wir haben eine Woche im Dolce Sitges verbracht. Es war unser erster Aufenthalt in einem 5-Sterne-Hotel und wir waren hellauf begeistert. Die Zimmer, die Poolanlage, das Frühstücksbuffet, das Personal - alles bestens. Toll auch der vom Hotel organisierte Transfer zum Strand. Zwischen Juni und September bietet das Hotel auch jeden Abend Barbecue ("All you can eat") zum Preis von 39 € pro Person an. Bedenkt man die Qualität des Essens ist der Preis absolut spitze. Nun noch zum Örtchen Sitges: Einfach malerisch. Ein schöner Strand, eine hübsche Altstadt und mit dem Zug ist Barcelona absolut komfortabel zu erreichen. Fazit: Immer wieder gerne!
Antwort von FRANCISCO JOSE JIMENEZ am 1. Aug. 2015
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering you in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive remarks around our property and its views, our rooms, the breakfast and the themed nights with buffet and barbeque, the shuttle service to the beach, your desire to return and the work performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Harry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Melanie am 3. Okt. 2015
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time togive us your score. We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours, Francisco José Jiménez General Manager

10/10 – Hervorragend

Jörg, Ddorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aussicht, Entspannung und prima Service
Wir waren schon einige Male im Dolce und kommen immer gerne wieder. Trotz der Grösse ist dieses Hotel sehr angenehm, die Pool Landschaft und der Garten ist schön und der Service spitze. SPA mit Wellness indoor mit großem Angebot an Massagen etc. Ein Auto ist von Vorteil, muss aber nicht denn das Hotel bietet auch einen Shuttle Service nach Sitges zum Strand.
Antwort von Melanie am 3. Jan. 2015
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering you in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this new stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as a repeat Guest in our property: we are very happy to read your evaluation honouring our hotel and the positive remarks regarding returning to lodge with us, the comfort of the facilities, the pools and gardens, Dolce Vital Spa and the work performance and treatment of our Service Team. We really appreciate them! Again, we thank you for this new visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

6/10 – Okay

Sonja L., Deuschland

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enttäuschender 2. Besuch
Da wir diesmal nur eine Nacht gebucht hatten, haben wir "nur" ein Zimmer mit Poolblick genommen. Obwohl das Hotel nur halb belegt war, bekamen wir kein kostenloses Upgrade wie in vielen anderern Hotels. Wie dem auch sei, war das teure Zimmer für ein 5 Sterne Hotel sobald am Pool Betrieb war, viel zu laut. Das hat man trotz Poolview-Zimmer schon anders erlebt. Das Zimmer selbst ist groß und komfortabel. Nur zum Duschen muss man in die Badewanne klettern, was nicht ungefährlich ist. Außerdem muss man evtl. ganz schön weit gehen, bis man zum Zimmer kommt. Wegweiser sind Mangelware. Alles in allem ist hiier nur ein Zimmer mit Meerblick ok. Ansonsten viel zu teuer für das Gebotene.
Antwort von Melanie am 10. Jan. 2015
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in our satisfaction survey. We regret to learn that you did not have a fully positive and pleasant experience in our Hotel and Resorts and that we have not been able to reach your expectations during your stay This is the reason why I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours,

8/10 – Gut

Tobias F., Aargau

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, leider ohne Strandzugang
Wir haben uns wohlgefühlt. Leider gibt es keinen Strandzugang auch ein "zu Fuss gehen" ist unmöglich, da man zwischen Strand und Hotel an einem Golfplatz vorbei muss und daher einen Umweg laufen muss (30 Min). Wen aber die Kosten für ein Taxi in die Stadt nicht stören oder wer ein eigenes Auto hat kann das Hotel sicher nutzen. Schlecht war dass die Preise in den Hotels ca. 400% teuerer waren wie in Sitges selbst und die Poolumgebung zur Hochsaison zu klein ist (viele Kinder und kaum Platz)
Antwort von Melanie am 25. Okt. 2014
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering you in German but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our hotel and the positive general remark around our property. We really appreciate it! Regarding our location, we would like to inform you that you will not find on our website and in the channels we sell our rooms and facilities (and that we control) that we are located on the beach: this is the reason why we offer, during beach season, a shuttle service to one of the Sitges nearest and best beaches, running every 30 minutes up and down. And also, as an advantage to our Clients, we do provide with special discount vouchers on a beach club located nearby. Again, we thank you for this visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Paar mittleren Alters, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Indoor-Pool mit Meerblick, Auto notwendig
Ideal fuer Golfer und Schwimmer. Indoor-Pool hat Meerblick, ist richtig gross und hat von 7.00 bis 21.30 Uhr geoeffnet, das Fitness-Center sogar rund um die Uhr. Grosses Hotel, was jedoch nicht unangenehm auffaellt. Gutes Fruehstuecksbuffet (angesichts des Preis-Leistungs-Verhaeltnisses auch zu erwarten), leider nur bis 10.00 Uhr (am Wochenende bis 10.30 Uhr). Super Blick auf das Meer, aber zu weit um zu laufen, Auto erforderlich.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Strand/Shuttleservice
kein Shuttleservice zum Strand ausserhalb der Saison; zu Fuss 2,5 km
Antwort von Melanie am 17. Mai 2014
Dear Writer: Thank you for trusting Dolce Sitges for your stay and for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your comments honouring Dolce Sitges and your positive remark related to our location. We really appreciate it! On the other hand, we would like to apologize for the challenges you had during your stay: we have a large amount of English and French speaking Associates, but are sorry that those who served you were not up to your expectations. Also, our shuttle service to the beach (as informed on the hotel documents as well as in our website) takes place during the season that beach services are opened. And finally, and regarding vegetarian options, we would like to inform you that 5 out of 18 dishes are full vegetarian options in our Restaurant La Punta; 5 out of 19 at our Restaurant Esmarris; and 11 out of 36 options in our ddb Dolce Deli Bar. Again, we thank you for this visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next visit to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Gut

Jörg, Elmpt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht nur für Golfer
angenehme Atmossphäre trotz der Grösse des Hotels. Geräumige Zimmer mit guter Ausstattung . Sehr schöne Aussicht auf Sitges. Mobilität ist von Vorteil, da ausserhalb. Geeignet als Business oder "Relax"Hotel

10/10 – Hervorragend

mah, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt in jeder Hinsicht...
+ Das Hotel ist einfach perfekt.. Die Ruhe, das Design, die Sauberkeit, der Service, die Aussicht, die Zimmer, die großen sehr bequemen Betten, das Frühstück ist das beste, das ich in Spanien erlebt habe.. Wir haben uns einfach wohl gefühlt... - Wellness könnte besser ausgestattet sein. Der Weg zum Zimmer - fast 5 Min. von der Rezeption aus! Aber nächstes Jahr gerne wieder ...
Antwort von Melanie am 17. Mai 2014
Dear Writer: Thank you for trusting Dolce Sitges for your stay and for reflecting in Expedia your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your comments honouring Dolce Sitges and your positive remarks related to our hotel, the quietness, the cleanliness, our rooms, our breakfast and to our Service Team. We really appreciate them! On the other hand, we regret that you found that our Dolce Vital Spa needed to be better equipped: we will take it into account in our investment programs so we can adjust in the future. Again, we thank you for this visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next visit to welcoming you again at Dolce Sitges. Your sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Ivan, Frankfurt am Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dolce Sitges
Alles entsprach der Erwartungen, die man an einen 5 Sterne Hotel hat. Sehr schönes Garten & Swimmingpool. Das Hotel liegt außerhalb des Ortes und ist ohne Auto praktisch nicht zu erreichen.

8/10 – Gut

Jan, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel
Das Hotel liegt auf einer Anhöhe am Stadtrand. Uns hat die Lage und die Hotelanlage sehr gut gefallen. Das Essen im Hotel ist teuer, aber von sehr hoher Qualität und mit extrem großer Auswahl z.B. beim Frühstücksbuffet, der Service freundlich, wenn auch nicht immer 5-Sterne Standard. Einziger Nachteil: Ins Stadtzentrum bzw. zum Strand ist es ein gut 30-minütiger Fussmarsch, wer also auf ein belebtes Umfeld und Nähe zur Strandpromenade Wert legt, sollte ein Auto dabei haben bzw. mieten. Die vom Hotel angebotenen Shuttels fahren nur zum Strand und nicht ins Stadtzentrum und werden auch nur bis 18:00 Uhr angeboten.

10/10 – Hervorragend

Thomas, Otis Orchards

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great! No cost shuttle to beach and town center! Fun destination!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Malini

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and helpful staff but cleanliness in the rooms need an improvement
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Leszek, Kitchener

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024