Superior-Zimmer, Ausblick | Terrasse/Patio

Bewertungen von NH Collection Salamanca Palacio de Castellanos

4 out of 5
NH Collection Salamanca Palacio de Castellanos
Calle San Pablo, 58, Salamanca, Salamanca

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

296 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
83 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of our favourite hotels on our trip. Very friendly and efficient staff. The room was spacious and perfect for us (including our dog). We will defenitely make use of NH Collection hotels again
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 11. Jan. 2024
Dear ManuelFirst of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NH Collection Palacio de Castellanos. It is a pleasure for me to read such a positive comment as yours. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, and the staff have helped to reached it.I am sure it will be the best motivation for his to continue providing same high level of service. We look forward to welcoming you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal gelegenes Hotel
Die Lage des Hotels ist optimal. Wir konnten zu Fuss sämtliche Sehenswürdigkeiten erreichen. Unser Zimmer war sehr ruhig. Das Hotel hat eine besondere Ausstrahlung, da es früher ein Herrschaftshaus war. Das Hotel verfügt über eine beschränkte Anzahl hoteleigener Parkplätze. Wir waren dankbar, dass das Parkieren uns abgenommen wurde.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager am 2. Juni 2023
Dear André,We can not thank you enough for such an amazing words, we really thank you for invested a few minutes of your precious time in leaving us this amazing review.Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We can not wait to welcome you back soon,Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Joerg, Zug

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
das Personal sollte in so einem Hotel besser English können. Es war sehr schwierig, eine Frage verständlich zu machen. Muss sagen, dass diese Aussage nicht für alle Mitarbeiter gilt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager am 8. Mai 2023
Dear Joerg,First of all I want to thank you for taking a few minutes of your valuable time to inform us about your recent stay.We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction. We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel liegt sehr zentral und macht einen ordentlichen Eindruck. Leider bin ich sehr enttäuscht gewesen, wie die Hotelführung hier die Corona-Maßnahmen in Bezug auf das Frühstück umgesetzt hat. Der offizielle Frühstücksraum, der auf den Bilder einen sehr angenehmen und gemütlichen Eindruck macht wurde kurzerhand geschlossen und das Frühstück für alle Gäste in einen kühlen, tristen und kahlen riesigen Konferenzraum verlegt. Ich kam mir vor wie in einem Bahnhofssaal (der Raum war komplett gefliest). Das Frühstück wird einem dann an den Tisch gebracht, nachdem man seine Wünsche dem Kellner mitteilen konnte. Hierzu lag ein kleines DIN A5 Blatt auf dem Tisch, auf dem stand, welche Dinge man bestellen kann. Brötchen gab es hier nicht zur Auswahl, es wurde nur Baquette oder Toast gereicht. Leider fehlt es der Hotelführung an Kreativität diesen provisorischen Frühstücksraum der als Notlösung gedacht ist geschmacksvoll und gemütlich einzurichten, stattdessen fühlt man sich als Gast wie in einer Bahnhofshalle und will am liebsten nur noch schnell wieder raus. Hier ist meine Empfehlung lieber ohne Frühstück buchen und stattdessen in eine der zahlreichen kleinen Cafes gehen, die in der Nähe des Hotels sind. Insgesamt ein zentrales Hotel ich würde es aber nicht mehr buchen und auch nicht empfehlen, da für mich insgesamt das Preis-Leistungs-Verhältnis nicht gepasst hat.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Remedios Madrid -General Manager am 26. Juli 2021
Dear user Expedia, First of all, I would like to thank you for taking time to comment on our Hotel and the services rendered. We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction. We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards,

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moderne und Palastsubstanz gut kombiniert
Das NH Collection Hotel verfügt über eine zentrale Lage in Salamanca - es befindet sich im Zentrum mit vielen Sehenswürdigkeiten die innerhalb von 5 Minuten fussläufig erreichbar sind. Leider muss man selbst in einem öffentlichen Parkhaus in der Nähe parken. Das Hotel befindet sich in einem alten Palast und wurde erst vor wenigen Jahren neu eröffnet - entsprechend neuwertig sind die Einrichtungen. Das Zimmer verfügte über komfortable Betten, Kissen hätten aber noch etwas besser sein können. Das Badezimmer war modern und schön. Alles top sauber. Das Hotel ist insgesamt sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Remedios Madrid - Directora am 20. Juni 2021
Dear Sebatian, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity when it comes to the rating given. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we love that you have enjoyed your time with us. We truly hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Until then, please receive our warmest regards

8/10 – Gut

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erste Wahl in Salamanca.
Schöner alter Palast direkt zwischen den monumentalen Sehenswürdigkeiten Salamancas. Freundlicher, professioneller Service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Remedios Madrid - Directora am 15. Mai 2021
Dear guest, First of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NHC Palacio de Castellanos. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we love that you have enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you again soon. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mir hat besonders gefallen, dass man sich um mein Auto bzw. die Parköglichkeiten gekümmert hat, was nicht einfach ist für einen großen Pick-Up in einer Altstadt wie Salamanca.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Remedios Madrid am 28. Okt. 2019
Dear guest, Thank you very much for your kind review. I am pleased to know that you enjoyed your stay in our hotel NHC Palacio de Castellanos. Thank you for your greetings regarding our private parking. . We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichnete Lage, Zimmer groß und schön, Betten sehr bequem, Bad modern und sauber.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Remedios Madrid am 20. Sept. 2019
Dear guest Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

10/10 – Hervorragend

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöner Ort
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Remedios Madrid am 29. Aug. 2019
Dear André, First of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NHC Palacio de Castellanos. It is a pleasure for me to read such a positive comment as yours. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding I look forward to welcoming you very soon.

10/10 – Hervorragend

Björn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very amazing building and friendly service personnel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Remedios Madrid am 18. Aug. 2019
Dear Bjorn, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Remedios Madrid am 12. Aug. 2019
Dear guest, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

8/10 – Gut

Willi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit ungewöhnlichem Layout, Nähe Altstadt
regnerische Frühlingstage in Salamanca, sehr schöne Plaza Mayor, tolle Tapas-Bars ( z.b. Bambu ), traditionelle Oster-Prozessionen in der Nacht 2-geschossiges Zimmer, interessantes Layout, nicht immer praktisch
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Remedios Madrid am 8. Mai 2019
Dear Willi, I would like to thank you for sharing your opinion with booking travelers. It is very important for us to know our guests experiences, because all that information helps us to improve the quality of our service It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

10/10 – Hervorragend

Gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in Salamanca
Es hat uns sehr gut gefallen, die Lage war perfekt, Frühstück lässt keine Wünsche offen, wir kommen auf jeden Fall wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Remedios Madrid am 13. Nov. 2018
Dear Gerhard, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

10/10 – Hervorragend

Gustav, Tribuswinkel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Stadthotel gleich neben der Fußgängerzone
Waren zwei Nächte dort. Tolle Lage; geräumige Zimmer; Super Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Remedios Madrid am 3. Sept. 2018
Dear Gustav, I would like to thank you for sharing your opinion with booking travelers. It is very important for us to know our guests experiences, because all that information helps us to improve the quality of our service It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards

10/10 – Hervorragend

thierry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Emplacement idéal pour visite à pied de la vieille ville. Très bel établissement et personnel parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 22. Mai 2024
Cher ThierryTout d’abord, merci d’avoir partagé votre expérience dans notre hôtel NHC Palacio de Castellanos. Nous sommes ravis de lire des commentaires comme le vôtre. Nous sommes heureux d’apprendre que votre séjour dans notre hôtel a été merveilleux et à la hauteur de vos attentes. Nous sommes également heureux que vous ayez aimé l’emplacement.Je vous prie d’agréer nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Zustand der Unterkunft
Renovated historic building. Nice size room and large, modern bathroom. Excellent breakfast. Friendly, efficient staff. Was a bit warm in room and could not adjust thermostat below 18 C; however, opening window to let in cool air solved issue (somewhat noisy at times). With window closed, no street noise).
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 13. Mai 2024
Dear MarkFirst of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NH Collection Palacio de Castellanos. It is a pleasure for me to read such a positive comment as yours. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, gastronomy and the staff have helped to reached it. We look forward to welcoming you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El hotel está bien localizado.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Domingo

Gut: Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 25. Apr. 2024
Estimado DomingoEn nombre de todo el equipo le agradezco el tiempo que se ha tomado en dejarnos una reseña tan completa y amable. Es una satisfacción para todos conocer que su experiencia con nosotros ha sido fabulosa. En especial que haya disfrutado de la céntrica ubicación. Además del desayuno y la limpieza que le ha dado seguridad y tranquilidad.Esperamos volver a tenerla pronto con nosotros nuevamente,Saludos Cordiales.

10/10 – Hervorragend

Johanne

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Veronica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

audra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Salamanca was just a stopping point for us in our way to Madrid. I am SO glad we did. This little walkable city was one of my favorite places in our 3 weeks of Spain and Portugal. I can’t say enough about the NH Collection Salamanca! It’s old but beautiful and the staff is top notch! The location can’t be beat and breakfast was great! We definitely hope to make it back for more than one night.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 8. März 2024
Dear AudraFirst of all, we would like to take this opportunity to thank you for your positive comments regarding your stay and for the trust you had in our hotel NH Collection Palacio de Castellanos. It is a pleasure for me to read such a positive comment as yours. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, gastronomy and the staff have helped to reached it. I am sure it will be the best motivation for them to continue providing same high level of service. We look forward to welcoming you again soon. Best regards,

8/10 – Gut

Valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful building in a stunning location. Our room faced the convent and the view was wonderful. The room was large, well appointed and the bed comfortable. The breakfast buffet was good but sadly the tea and coffee arrangements weren’t that easy with him t water in a jug to make tea. Parking was expensive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 29. Feb. 2024
Dear ValeriaFirst of all, I would like to thank you for spending some of your valuable time in rating our Hotel and services. We are very glad to know that you have very much enjoyed your stay with us.. I am very glad to know that your overall impression about the Hotel is outstanding. Providing our guests, a great stay is our main goal and we feel really proud that the services, rooms, gastronomy and the staff have helped to reached it.We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction. We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards,

10/10 – Hervorragend

Sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A vista dos quartos para o mosteiro. Lindissima
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 26. Feb. 2024
Estimado SergioLe damos las gracias por su opinión y por recomendar nuestro hotel a otros usuarios.Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios.Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel.Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Carl, Lancaster

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish I could give this place more than five stars.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 26. Feb. 2024
Dear CarlWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards,

6/10 – Okay

MARTHA E.

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 29. Apr. 2024
Dear MarthaFirst of all, I would like to thank you for taking time to comment on our Hotel and the services rendered. We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction. We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards,

10/10 – Hervorragend

Howard

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a lovely hotel. The front entrance however is not handicap accessible so be advised (there may be an entrance in the rear which is handicap accessible so I would check). The parking is in the rear of the hotel and a staff member parks your car--very, very nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 1. Feb. 2024
Dear HowardWe very much appreciate your comments regarding your stay at the NH Collection Palacio de Castellanos.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Ana Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Local incrível
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 26. Feb. 2024
Dear AnaThank you for your recent stay at NH Collection Palacio de Castellanos and your terrific review. With no doubt the location of the hotel and the beautiful views are our strongest points! Our staff is so happy to see that you mentioned them and point out their great service. These feedbacks will encourage all the team to keep bringing excellence to hospitality.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Elaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great situation for central Salamanca
Everything was amazing at this hotel. Valet parking and dog friendly
Just 2 minutes walk from hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 26. Feb. 2024
Dear ElaineWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards

10/10 – Hervorragend

Ali

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the staff, beautiful hotel in the center with excellent views! Would come again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 25. Jan. 2024
Dear AliThank you for your recent stay at NH Collection Palacio de Castellanos and your terrific review. With no doubt the location of the hotel and the beautiful views are our strongest points! Our staff is so happy to see that you mentioned them and point out their great service. These feedbacks will encourage all the team to keep bringing excellence to hospitality.Best regards

6/10 – Okay

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El hotel está muy bien , algunas cosas un poco viejas pero cómodo y bien atendido
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 17. Jan. 2024
Estimado MartínMuchas gracias por su valoración y comentario sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Aunque parece que hemos cubierto en parte sus expectativas veo que aún tenemos áreas de mejora y en ello nos esforzaremos. Muchísimas gracias por su ayuda. Saludos cordiales.

10/10 – Hervorragend

Gilles

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 25. Jan. 2024
Dear GillesWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards,

2/10 – Ungenügend

ortmans

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 12. Jan. 2024
DearOrtmansThank you for choosing the NH Collection Palacio de Castellanos during your recent visit to Salamanca. One of our key priorities is to provide the high level of friendly and courteous service and we are truly sorry to learn that your stay with us is not as expected. If you could write more details in your feedback always help us to improve and give to future guest a high quality services.Have a wonderful day

10/10 – Hervorragend

Isabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous
NH is impecably clean, comfortable and great location, it could be a 5 star hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 16. Jan. 2024
Dear IsabelFirst of all, I would like to thank you for taking your time in sharing your experience during your recent stay at our hotel. It is such a pleasure to know that you found your stay at your convenience. We are glad to know that you enjoyed our city.We are looking forward to welcome you again at NH Collection Palacio de Castellanos.

10/10 – Hervorragend

sarah, los angeles

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 16. Jan. 2024
Dear SarahWe cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards

10/10 – Hervorragend

Jeanne Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with ideal location. Accommodating staff. Decent breakfast.
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 26. Feb. 2024
Dear JeanneWe very much appreciate your comments regarding your stay at the NH Collection Palacio de Castellanos.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Campos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 25. Jan. 2024
We cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards,

6/10 – Okay

Miguel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 25. Jan. 2024
Estimado MiguelMuchas gracias por compartir su experiencia en el NHC Palacio de Castellanos con nosotros.Le agradecemos enormemente que nos haga llegar su valoración, sus opiniones son sin duda la base que nos ayuda a crecer. Nos hubiera gustado conocer cómo mejorar su experiencia con nosotros.Esperamos tener la ocasión de cambiar esta impresión en un futuro.Reciba un saludo

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel in a beautiful city
Very nice hotel in a perfect location. If you are there as a tourist you couldn’t pick a better situated hotel within walking distance to the tourist sites. Salamanca is a beautiful city as is the hotel. We had a pleasant stay at the hotel in October, there was a delay in getting the heat on when it turned cold but it was resolved within a day.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 26. Jan. 2024
Dear DeborahFirst of all, I would like to thank you for taking your time in sharing your experience during your recent stay at our hotel. It is such a pleasure to know that you found your stay at your convenience. We are glad to know that you enjoyed our city.We are looking forward to welcome you again at NH Collection Palacio de Castellanos.Remedios Madrid -General Manager

10/10 – Hervorragend

Tony

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First class hotel, great staff but parking is a nightmare!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 26. Jan. 2024
Dear TonyWe very much appreciate your comments regarding your stay at the NH Collection Palacio de Castellanos.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

6/10 – Okay

Norma, Monterrey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Todo estuvo muy bien solamente el checking muy confuso porque traíamos carro y maletas y no sabíamos cómo hacerle para llegar al hotel al estacionamiento muy complicado nadie nos puede explicar y tuvimos que subir muchas escaleras con las maletas y traíamos mis maletas grandes puerto
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 20. Nov. 2023
Estimada NormaMuchas gracias por compartir su experiencia en el NHC Palacio de Castellanos con nosotros.Le agradecemos enormemente que nos haga llegar su valoración, sus opiniones son sin duda la base que nos ayuda a crecer y poner atención en los aspectos que podemos mejorar. Lamentamos la impresión que se lleva de su estancia con nosotros, por lo que esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia en un futuro cercano.Esperamos poder recibirle de nuevo en muchas otras ocasiones y poder proporcionarle una estancia memorable como nos gustaría. Atentamente

10/10 – Hervorragend

Juan Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will stay again and again
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 13. Nov. 2023
Dear Juan José,We cannot thank you enough for such an amazing words, we really thank you for invested a few minutes of your precious time in leaving us this amazing review.Our dream here at NH Collection is for all of our guest to have an unforgettable experience with us and it looks like this time we made it.We cannot wait to welcome you back soon,Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel es precioso y muy cómodo. El servicio de desayuno estuvo fenomenal y los empleados encantadores.
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 7. Nov. 2023
Estimada MariaGracias por compartir con nosotros su opinión sobre su pasada estancia en nuestro hotel NHC Palacio de Castellanos, cada observación que nos ha dado como la ubicación, el desayuno, y el personal, son fundamentales para conocer cuál es la percepción que se llevan nuestros huéspedes tras su estancia en nuestro Hotel. Valoramos mucho su contribución y esperamos que a nuestros futuros huéspedes les sirva como guía para conocernos un poquito más. Esperamos que regrese pronto y le prometemos que continuaremos trabajando con el mismo entusiasmo para seguir ofreciendo estancias 100% recomendables.Reciba un saludo

10/10 – Hervorragend

Francisco, Santa Cruz de la Sierra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We just stay for one night, but the room was great with a very comfortable bed. The hotel is also very well located, in front of St Esteban’s church.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 6. Nov. 2023
Dear FranciscoFirst of all, I would like to thank you for taking your time in sharing your experience during your recent stay at our hotel. It is such a pleasure to know that you found your stay at your convenience. We are glad to know that you enjoyed our city.We are looking forward to welcome you again at NH Collection Palacio de Castellanos.

6/10 – Okay

Åsa

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 6. Nov. 2023
Dear AsaWe are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.

10/10 – Hervorragend

Yakov

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager- am 13. Nov. 2023
Dear YakovThank you so much for taking the time to share your impression with Expedia Travelers.We are looking forward to welcome you back at NH Collection Palacio de Castellanos for leaving us take care of you during your next visit to Salamanca. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Amanda

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 20. Okt. 2023
Dear Amanda,Thank you very much for taking the time to share your pleasant experience and rating of the hotel. On behalf of the entire team, thank you very much for your generosity. It has been an enormous pleasure to have you stay with us and we can only hope to have the opportunity many more times. Until then, please accept our best regards

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Overpriced
Good location.Surprised that guests think the breakfast is good as I found it poor-value compared to similar Spanish hotels.Interestingly front desk was more interested in selling breakfast than providing information.No replacement of room refreshments during the stay.Over priced compared to better hotels.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Remedios Madrid-General Manager- am 20. Okt. 2023
Dear JohnFirst of all, I would like to thank you for taking time to comment on our Hotel and the services rendered. We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction. We hope to see you in the near future and I remain at your disposal for anything you may need. My very best regards,

10/10 – Hervorragend

andres felipe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager am 9. Okt. 2023
Estimado Andres Felipe,Apreciamos su fabulosa valoración sobre nuestro hotel NHC Palacio de Castellanos.Todo el equipo trabaja para ofrecer a nuestros clientes estancias 100% satisfactorias y puntuaciones como la suya son la perfecta motivación para continuar trabajando en la misma línea.Esperamos que ésta sea una de muchas mas visitas.Reciba un cordial saludo

8/10 – Gut

Daniel, Ottawa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Remedios Madrid -General Manager am 2. Okt. 2023
Estimado Daniel,Muchas gracias por compartir su experiencia en el NHC Palacio de Castellanos con nosotros.Le agradecemos enormemente que nos haga llegar su valoración, sus opiniones son sin duda la base que nos ayuda a crecer. Nos hubiera gustado conocer cómo mejorar su experiencia con nosotros.Esperamos tener la ocasión de cambiar esta impresión en un futuro.Reciba un saludoRemedios Madrid -Directora