Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Hotel Rosslare

3 out of 5
Hotel Rosslare
St Martins Road, Rosslare Harbour

Bewertungen

6,8
8 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
9 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Rolf

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Thomas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Rita

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’ve always stayed at this hotel because it’s good and handy for the ferry. I didn’t stay last year and was surprised at how downhill it had gone. After checking in I asked if there was a lift as I have a bad knee (awaiting knee replacement) to be told there wasn’t and had to walk up the two flights of stairs. They did offer to get someone to bring my case up but I wasn’t sure how long I’d have to wait. In the room, whilst it was clean, the phone to reception didn’t work and the bath was badly broken.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing at all I checked in but it was so disgusting I did not stay. I would like my money back,
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
When you book this hotel you’re probably using it because you have an early ferry crossing and this hotel is very conveniently located for Rosslare Harbour which is why you’ve booked it. The hotel is tired and run down, but it’s in a great location for the harbour and serves its purpose well. The staff were very friendly with us, the room was ok except our shower didn’t work properly which we found out at 6am. Fire alarm went off at 3.30am because of a door being opened somewhere in the hotel which woke our 7month old up which wasn’t great, but on the flip side it worked very well if there was a fire. We were able to make our early ferry with a 5 min drive and that’s why we booked this hotel. Food in the bar was ok and doesn’t pretend to be anything more than bar food. Overall don’t expect much from the hotel, but if you’re catching an early ferry it’s an easy drive there in only 5 mins.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
It was tatty..smelly and terrible breakfast. We cancelled our return booking even though it was handy for the ferry port
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Tv in the room not working. Breakfast was cereal, and toast only
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bonne situation mais l’hôtel a besoin d’amour. Les plafonds du resto menacent de nous tomber sur la tête
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Sonya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Stay
Hotel is located conveniently within walking distance of train/ferry stations. Beautiful ocean view from many of the rooms. Hotel is older, but room is clean, comfortable and bathroom is nicely modernly updated. Staff are extremely nice and accommodating. Would stay here again if we can get back to Ireland!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

a

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A quite night
We found the staff there very friendly, and helpful in all I had asked of them, the rooms were tidy and comfortable. What surprised us was the cost of beer- accommodation- and above all the food which was top drawer the service was excellent and all served with a smile will definitely be back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Mrs C

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Just a one night stay. Staff were very helpful and the food was very good but the rooms were looking a bit worn!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
The staff were very attentive and helpful. However the general condition of the hotel needs maintenance.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No hot water! No WiFi reception in room. Noisy bar below until 1.00am.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Hayley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was lovely except a bit of entertainment at night would be good. Very boring had to leave for the room at nine or before
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The location was great for getting the morning ferry. The hotel was rather tired and in need of refurbishment, but the room itself was comfortable and spotlessly clean. Plenty of hot water for a welcome soak in the bath after a long drive. I would have passed a very comfortable night, had it not been for an alarm sounding loudly at approximately 10.45, waking me from a sound sleep. I started to grab my things, only for the alarm to stop after a few seconds. I fell asleep again, only for the same thing to happen again an hour later. After that, any sleep was fitful and I woke exhausted in the morning. As I made my way downstairs, I could hear the same alarm ringing further down the corridor. There was nobody on Reception and I was more concerned about getting my ferry, so I dropped my room key in the receptacle and left. Were it not for the unexplained alarms, it would have been a comfortable, if basic, stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Abraham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff clean and comfortable bed near ferry port
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Colin

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A Little Disappointing
The location was ideal for the ferry to Fishguard but that is only high point of this hotel. The building is pretty run down and furnishings very dated and could do with a revamp, i cant comment on the food as i arrived quite late for dinner. As for the free breakfast, i was told at check-in that cooked food was not available for breakfast even though that's what was advertised in the hotel description. Instead it was a poor continental spread of which i took one look and left, so overall a disappointing visit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Front Office Manager am 2. Jan. 2019
Thank you for taking the time to review Hotel Rosslare