Außenbereich

Bewertungen von Aloft by Marriott Reno-Tahoe International Airport

3 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

500 von insgesamt 753 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
142 von insgesamt 753 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
57 von insgesamt 753 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 753 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 753 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

4/10 – Schlecht

Jacqueline

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Room had a ton of clover mites and some ants. Was too tired from traveling to ask to switch rooms since I was only staying 6hrs. The hotel also accidentally charged me for the room even though I paid through Expedia, was refunded within 24hrs after bringing it to their attention. The room I was assigned was on the first floor, not a safe feeling for a female traveling alone, most hotels would never do this unless asked. I usually love aloft but this particular stay was meh.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Staff am 21. Mai 2024
Thank you so much for your feedback.

6/10 – Okay

Lillian

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel staff am 21. Mai 2024
Thank you so much for your feedback

8/10 – Gut

celia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel staff am 8. Mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Joan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved being so close to the airport and the gym has what I need and coffee and tea always avsilable
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel staff am 6. Mai 2024
We appreciate your feedback

8/10 – Gut

Terri, Minden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Our room was very noisy - there was a huge gap between the bottom of the door and the floor. We heard everyone getting ice/vending and using the stairs all night long.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel staff am 8. Mai 2024
Thank you so much for your feedback

10/10 – Hervorragend

Juan, Fallon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo esta excelente en el hotel excepto que hay algunas manchas profundasen la alfombra en algunas partes del pasillo que le dan mala imagen al hotel. Pero si eso no lo hubiéramos visto estaría excelente.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel staff am 5. Mai 2024
We truly appreciate your feedback

2/10 – Ungenügend

Grant

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Staff am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback. Kindly let us know so we can improve in the areas we are lacking.

10/10 – Hervorragend

Andrea, Scappoose

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Staff am 21. Mai 2024
Thank you so much for your feedback

6/10 – Okay

Douglas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The smoke detector made a loud clicking noise all night
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Staff am 27. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback. we will be looking into it

8/10 – Gut

Brent

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Hotel is clean, but basic, no breakfast, and you’ll need a car to go anywhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Morvin am 19. Apr. 2024
Dear Brent , The hotel has a breakfast menu available in refuel from 6am - 10amAlot of options available on UberEats and door dash as well. We have a shuttle than can drop you in 3 mile radius Kindly let us know if you need anything

10/10 – Hervorragend

Scotty

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Staff am 19. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback

4/10 – Schlecht

Sean

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Staff am 8. Mai 2024
Thank you so much for your feedback. Can we kindly get some more details

10/10 – Hervorragend

Marci

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property. Easy and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel staff am 19. Apr. 2024
We truly appreciate your feedback

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel staff am 19. Apr. 2024
Thank you

8/10 – Gut

diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice new place convenient to the airport. Room was comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Morvin am 19. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback

10/10 – Hervorragend

Mollie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel staff am 5. Mai 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
hipster but a smell in lobby. bathroom issue?
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Staff am 12. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you so much for your feedback. We will definitely check this.

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was close to the airport. It was quiet and clean. Our room faced the runway and you could watch the planes taking off while lying in bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jose am 8. Apr. 2024
Thank you for sharing positive feedback about your recent stay with us. We hope to see you again next time you are in the Reno/Sparks area.

10/10 – Hervorragend

Staci

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aloft is one of my favorite hotels! Staff is super nice and the rooms are cute! Always clean. I look for these wherever I travel to!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jose am 6. Apr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We hope to see you next time you come to Reno/Sparks.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Located directly across the street from the Reno airport - perfect when your flight leaves at 5:40 am the next day!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jose am 6. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We truly appreciate your time.We hope to see you next time you are in the Reno/Sparks area.

10/10 – Hervorragend

Maria G

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 – Hervorragend

Michael, Fairbanks

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very conveniently located next to RNO without the noise.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

4/10 – Schlecht

Bryan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Was not informed on the master switch light switch in the room. No bathroom or toilet area lights switches work unless the master light switch was on. Bathroom and toilet area are dark not acceptable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

8/10 – Gut

Ciarra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location to airport late arrivals. Pleasant staff. Random throw rugs make luggage wheels tough at times.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

8/10 – Gut

ted

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Close to the airport for a quick check in after a long flight
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 – Hervorragend

Heather

Gut: Sauberkeit
It was clean and workers were friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

4/10 – Schlecht

sola

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It's very unusual you can't order breakfast room service via phone. Have to go downstairs. Also no freebreakfast for all.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 4. März 2024
Hello Sola, thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Katy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was so pleased with my stay! It felt clean and updated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 1. März 2024
Hello Katy, thank you very much for your review! We appreciate the feedback and are so glad you enjoyed your stay at the Aloft Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel. See you again soon!

2/10 – Ungenügend

steven

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Training goes a long way
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Feb. 2024
Hello Steven, we are sorry to hear that your stay wasn't exceptional. We will ensure that our staff is aware of your review. Please give us another try when you are in the Reno area.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not bad, but not great.
Room condition was less than expected. Broken window shade wouldn't open, so it was stuck closed our entire stay. No desk in room to work on laptop. A table and bench was in the room, but the frame of the bench was bent, causing it to wobble when you sat in it - not an ideal workspace. Lighting in the room was really poor, especially in the bathroom. No cleaning service during our 2-night stay, even though we requested it. On a positive note, bar staff was very friendly and the living room/lobby was a pleasant place to spend time. Also loved that it was dog friendly. Will try another place next time we're in town.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2024
Thank you very much for sending your review. At the Aloft it is our mission to provide a comfortable stay and we will take your feedback to our staff. Please give us another try when you are in the area again.

8/10 – Gut

melinda, south lake tahoe

Mit dem Partner gereist
Need better towels and pillows.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2024
Thank you for your comments Melinda. We look forward to seeing you back at the Aloft by Marriott!

8/10 – Gut

jason, san antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place outside airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2024
Thank you Jason! We look forward to seeing you next time at the Aloft by Marriott!

10/10 – Hervorragend

Alice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel
This was an unexpected perfect little stay over for us. The customer service was excellent and the rooms were nice and clean. There is no continental breakfast but a nice restaurant. It turned out to be a perfect stay for us
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2024
Thank you, Alice, for letting us know that you had a great stay! See you next time at the Aloft by Marriott!

10/10 – Hervorragend

James

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quiet comfortable rooms located close to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 9. Feb. 2024
Hello James, thank you for your positive review! We look forward to seeing you again at the Aloft by Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel!

10/10 – Hervorragend

Donna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 9. Feb. 2024
Thank you, Donna! We look forward to seeing you soon!

10/10 – Hervorragend

Whitney

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 6. Feb. 2024
Hello Whitney, thank you very much for the perfect score! We look forward to seeing you the next time you are in Reno.

10/10 – Hervorragend

Justine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Great hotel right next to the airport. Clean and nice facilities. Would recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 5. Feb. 2024
Hello Justine,Thank you for your positive review. We look forward to seeing you the next time you are in the Reno area!

10/10 – Hervorragend

jason, san antonio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right outside the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 5. Feb. 2024
Thank you, Jason, for your positive review! We will see you next time!

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 5. Feb. 2024
Thank you, John, for the positive review. We will see you next time!

10/10 – Hervorragend

Brian, Roswell

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 – Hervorragend

Twila

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Morvin am 30. März 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We enjoyed our brief stay at the hotel. The staff were all incredibly friendly. We appreciated the fact that they were dog friendly!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Jan. 2024
Hello! Thank you for the positive review! We are so excited that you enjoyed your stay at the Aloft Marriott Reno-Tahoe Int'l Airport Hotel. We look forward to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Ai

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2024
Thank you Ai for the "5"! We look forward to seeing you the next time you are in the Reno area!

10/10 – Hervorragend

Sonya

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Feb. 2024
Hello Sonya, Thank you for your score of 5! We appreciate your feedback and look forward to seeing you soon!

10/10 – Hervorragend

Morced

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Feb. 2024
Hello Morced, Thank you for your score of 5! We appreciate your feedback and look forward to seeing you soon!

6/10 – Okay

maggie

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
When we arrived, our room was dusty and the cushions stained and the toilet was not flushed. No bottles of water in the room. they moved us to another room very far away from the elevator. thats it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 24. Jan. 2024
Hello Maggie, Thank you for voicing your concerns. Please know that at the Aloft Marriott Hotel, your comfort is our priority. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We will be using your feedback to implement improvements to ensure a better experience in the future.

6/10 – Okay

Kimberly

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nice room, fee for parking
Very nice room but was very surprised to be charged for parking at box hotel of this style. Was not notified that I would be charged for parking. Also heads up there is no door to close for privacy for shower! Would avoid if traveling with your kids, friends or others you don't wanna be naked in front of :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 24. Jan. 2024
Thank you for voicing your concerns about the Aloft Marriott Hotel's unique design. Recently, we have installed privacy curtains in all of our Double Queen Rooms! We look forward to seeing you on your next trip to Reno!

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent airport stay
Needed a place to stay after late night flight. V close to the airport. Charge for parking seemed a bit ridiculous. Rooms were nice, updated showers. No hand soaps provided (I'm guessing this was a mistake) so had to use the shower soaps.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 24. Jan. 2024
Hello Robert, Thank you for voicing your concerns. Please know that at the Aloft Marriott Hotel, your comfort is our priority. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We will be using your feedback to implement improvements to ensure a better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Siyao

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 24. Jan. 2024
Thank you for your score,Siyao. We hope to see you back at the Aloft Marriott Reno-Tahoe Int'l Airport Hotel in the future!