Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
403 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
403
407 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
407
121 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
121
38 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
38
35 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
35
8,8/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Bernhard, Schweitenkirchen OT Günte
13. Juni 2023
Bernhard
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
6/10 – Okay
Wai Wai Viti
11. Juni 2023
The room is tiny and dark (small window). It smells after sweat when one enters and I have to air the room the whole day.
Wai Wai Viti
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
8/10 – Gut
Erhan
Geschäftlich gereist
6. Juni 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ging so war das 4te mal. so zufriedenstellend
Erhan
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
Yvonne
Mit der Familie gereist
30. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für Kurztrips zu empfehlen
Das Preis Leistungsverhältnis ist super für die Lage. Das Personal sejr hilfsbereit und freundlich.
Yvonne
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
8/10 – Gut
Helmut
Geschäftlich gereist
14. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helmut
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Andras am 5. Juli 2019
Dear Guest,
Thank you very much for the fantastic 5* rating.
I am so delighted that you enjoyed your stay.
Hope to see you back again very soon with another great experience.
Kind regards,
Andras Koczur
General Manager
8/10 – Gut
FR, köln
18. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lockere Ankunft und einfacher check in. Freundliche Antworten auf Fragen und guter Service auch am Abend. Check out genau so simpel. Ein toller Aufenthalt in Reading
FR
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von Andras am 27. Juni 2018
Dear FR,
wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im ibis Reading Centre.
Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.
Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit herzlichen Grüßen
Andras Koczur
General Manager
ibis Reading Centre
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral, effizient, gut
Sehr nahe beim Bahnhof, in der Innenstadt. Sehr effizienter Service. Einfache, funktionale Zimmer.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
8/10 – Gut
nix da, NA Österreich
29. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in der nähe des Bahnhofes.
Als IBIS Kunde finde ich das Hotel sehr nett und hat meinen Erwartungen entsprochen. Leider ein Strommausfall und Wasserausfall im ganzen Häuserblock von 19:00 Uhr bis 09:00 Uhr macht eine Nacht (Morgenstunden) etwas ungemütlich.
nix da
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
14. Juli 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
good value for money
very friendly service, hotel bar and breakfast room not homely, so I just stayed for sleeping
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
very modern and new hotel. Perfect for short stay. Located in city center with lovely pubs and places to eat close by. Would defenetly come again.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
29. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotelpersonal war sehr freundlich und bemüht, das Zimmer war sauber , das Frühstück ok
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Anthony
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I arrived from CA after a long journey and was checked in immediately 3 hours ahead of normal time
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 22. Mai 2024
Dear Anthony, we are delighted to hear that you had a pleasant check-in experience with us, especially after a long journey. We aim to accommodate our guests as soon as possible. Looking forward to welcoming you back on your next visit. Best regards, Dzhulia AshikFront Office Team Member
6/10 – Okay
Rachel
20. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Rachel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 22. Mai 2024
Dear Rachel, thank you for taking the time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Daniel
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No problems here
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 22. Mai 2024
Dear Daniel, we are delighted to hear that you had a problem-free stay with us. Thank you for choosing ibis Reading Centre. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Philip
Mit dem Partner gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful staff; good location
Philip
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 22. Mai 2024
Dear Philip, thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you found our staff helpful and enjoyed our convenient location. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Heidi
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Heidi
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 16. Mai 2024
Dear Heidi, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind regards, Dzhulia Ashik Front Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Judith
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for my visit to Reading. Five minutes walks form the station and close to shops and local sites. Delightful friendly, helpful and courteous staff. Clean. comfortable spacious room and pleasant lounge area. Very good breakfast in bright, pleasant dinging room. The bedroom area was quiet and peaceful and I felt safe and secure in the hotel. Thank you.
Judith
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 16. Mai 2024
Dear Judith, thank you for choosing ibis Reading Centre for your visit. We are delighted to hear that you found our hotel perfect for your needs and enjoyed our convenient location, friendly staff, clean comfortable rooms, and delicious breakfast. Ensuring a peaceful and secure environment for our guests is our top priority. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back. Best regards, Dzhulia AshikFront Office Team Member
8/10 – Gut
Bridget
Mit dem Partner gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean ,basic but good facilities .
Well staffed
Bridget
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 2. Mai 2024
Dear Bridget, thank you for your positive review. We are glad you appreciated our clean facilities and well-staffed team. We strive to offer a comfortable stay with excellent service. Looking forward to welcoming you back soon. Best regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
6/10 – Okay
Karla
29. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Karla
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 22. Mai 2024
Dear Karla, thank you for taking the time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
8/10 – Gut
Dalton
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Dalton
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 1. Mai 2024
Dear Michael,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
6/10 – Okay
Thomas
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Noise coming from bathrooms every time water was turned on in another room... EVERY time.
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Portia Y
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property is located in prime are of Reading but there are homeless around the area, unsafe location
Portia Y
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Averil
23. Apr. 2024
Comfortable room. Pleasant friendly staff
Averil
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 24. Apr. 2024
Dear Averil, thank you for your positive feedback on the comfortable room and our friendly staff. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
8/10 – Gut
Ershad
16. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ershad
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 18. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Lynnette
14. Apr. 2024
Lynnette
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 4. Mai 2024
Dear Lynnette,Thank you very much for staying with us and for your review. It makes us truly that you were fully satisfied during your stay at the Ibis Reading Center.We are looking forward to see you again in our hotel.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
8/10 – Gut
Thomas
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Went for a drink to find bars locally closed at 10pm.
Parking information inaccurate and got over charged due to the member of staff messing up our parking ticket.
Thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 13. Apr. 2024
Dear Thomas, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We apologize for the inconvenience you experienced with the early closures of local bars and the parking ticket issue. We will address this issue with our team to improve our services. Your input is valuable, and we hope to welcome you back for a better experience in the future.Warm regards, Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Yuk Wan
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
完美
Yuk Wan
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Tamas am 8. Apr. 2024
Dear Yuk Wan,Thank you for your kind words. We are delighted to hear that your stay was perfect. We look forward to welcoming you back soon.Tamas Racz, Front Office Manager
6/10 – Okay
Mavis, Cruz Bay
6. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The showers never got properly hot.
Not one of the staff ever asked whether things were okay. They were basically polite but nothing more.
The hotel probably can’t help it but in the evenings that area is very sketchy.
Mavis
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Tamas Racz am 7. Apr. 2024
Dear Mavis, We apologize for the inconvenience with the water temperature. Guest feedback is crucial for us to improve. Regarding the area, your safety is our priority, and we have security measures in place. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Tamas RaczFront Office Manager
8/10 – Gut
Chun Kong Ricky
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall is good.
Chun Kong Ricky
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tamas am 29. März 2024
Dear Ricky, Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a good experience with us. We hope to welcome you back soon. Tamas Racz, Front Office Manager
8/10 – Gut
Ezra, Pinellas Park
23. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ezra
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Tamas am 31. März 2024
Dear Ezra, Thank you for your review. We hope to see you again soon. Sincerely,Tamas RaczFront Office Manager
6/10 – Okay
Gee
Mit dem Partner gereist
16. März 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Easy acess to everywhere, and the mug in the room was dirt
Gee
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ibis Reading am 29. März 2024
Dear Gee, We appreciate your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the cleanliness issue. We will ensure our housekeeping team pays more attention to detail. Thank you for bringing this to our attention. Best regards,Ibis Reading Centre
8/10 – Gut
debbie
Geschäftlich gereist
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Its the usual standard for ibis. Clean, tidy, central.
debbie
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 16. März 2024
Dear Debbie, Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us, and that our services met your expectations! We work harder everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again very soon! Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Kevin
Mit der Familie gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean corporate image, great staff, easy check in.
Overall a very pleasant experience ☺️
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 16. März 2024
Dear Kevin,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Reading Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
8/10 – Gut
Andy
Mit einer Gruppe gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Standard ibis. Good stay - quiet, clean and decent facilities.
Andy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 16. März 2024
Dear Andy, Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us, and that our services met your expectations! We work harder everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you again very soon! Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
6/10 – Okay
Clarisse Ann
29. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Sound proofing is not adequate considering the location is central to nightlife ie bars and pubs.
Clarisse Ann
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tamas am 29. März 2024
Dear Clarisse Ann, We appreciate your feedback regarding the soundproofing. Please note that our hotel is centrally located for guests to enjoy the nearby nightlife. Your comments will be shared with our team for improvements. Best regards, Tamas RaczFront Office Manager
6/10 – Okay
Nathan
Geschäftlich gereist
27. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The check in was easy with pleasant team members.
The room unfortunately was not great, the bed sheets were clean at least but the bathroom had a constant smell of the drains coming through. There's 1 iron to cover the entire hotel which was so filthy it stained and ruined my shirt.
Won't be booking another ibis hotel after this.
Nathan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tamas am 31. März 2024
Dear Nathan, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Reading Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Tamas RaczFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Dashnor
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dashnor
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 20. März 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Norman
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for a overnight stay.
Norman
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 20. März 2024
Dear Norman,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
8/10 – Gut
Fola
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reading city centre
The whole experience in Reading was ok but it would be nice if the parking arrangements were indicated in the hotel description. I spent a lot of time trying to locate the parking and eventually the hotel.
Fola
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tamas am 29. März 2024
Dear Fola, hank you for your feedback. We appreciate your comments regarding the parking information and we will consider updating our hotel description to include more details about parking arrangements. We hope to welcome you back in the future. Best regards, Tamas Racz, Front Office Manager
2/10 – Ungenügend
Constantin
16. Feb. 2024
Constantin
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tamas am 29. März 2024
Dear Constantin,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Tamas Racz, Front Office Manager
6/10 – Okay
Stuart
Mit einer Gruppe gereist
11. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Reading reunion.
Miserable customer service, rooms okay but other guests noisey. Asked for twin rooms, but 2 x beds next to each other is not a twin! However, met the aim of somewhere safe and clean to stay, but will think twice if booking again.
Stuart
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tamas am 29. März 2024
Dear Stuart, We apologize for the inconvenience you faced during your stay. We appreciate your feedback regarding the room type and noise disturbance. We aim to provide a safe and clean environment and your concerns will be addressed internally. Thank you for choosing ibis Reading Centre. Tamas Racz, Front Office Manager
6/10 – Okay
A-LA
Geschäftlich gereist
8. Feb. 2024
Internet speed was too slow to watch even a 10 minute youtube clip. Couldnt watch smoothely. Stoped again again..It would be good to have an option to choose for speedy internet even if it should be paid more fir the faster internet connection.
A-LA
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tamas am 31. März 2024
Dear A-LA, We apologize for the inconvenience you experienced with the slow internet speed. Thank you for sharing your feedback. Tamas Racz, Front Office Manager
4/10 – Schlecht
Alicia
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Alicia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tamas am 31. März 2024
Dear Alicia, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. We hope to welcome you back soon for a better experience. Regards, Tamas RaczFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Sriram
Geschäftlich gereist
6. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay at IBIS Reading
Had a good stay, staff are helpful and welcoming. Overall cleanliness was good and breakfast was nice.
Would definitely recommend others to stay here and the location is the best
Sriram
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 20. März 2024
Dear Sriram,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Reading Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
William
4. Feb. 2024
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 8. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
10/10 – Hervorragend
Barbara
4. Feb. 2024
Barbara
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dzhulia Ashik am 20. März 2024
Dear Barbara,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Dzhulia AshikFront Office Team Member
8/10 – Gut
Janet
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Janet
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tamas am 31. März 2024
Dear Janet,We are happy to hear you had a positive experience at Ibis Reading centre!We hope to see you again soon. Best regards, Tamas RaczFront Office Manager
8/10 – Gut
Michael
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sporting Weekend
For a hotel in the heart of Reading it was very quiet. Ideal place for my weekend watching Football & Rugby League in the South East.
Michael
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tamas am 29. März 2024
Dear Michael, Thank you for choosing our hotel for your sporting weekend. We are delighted to hear that you found our location quiet and ideal for watching football and rugby league in the South East. Looking forward to welcoming you back soon. Tamas Racz, Front Office Manager
2/10 – Ungenügend
Rupinder
30. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Rupinder
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tamas am 29. März 2024
Hi Rupinder, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Kind regards, Tamas Racz, Front Office manager