Superior-Zimmer | Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Sao Miguel Park Hotel

4 out of 5
Sao Miguel Park Hotel
Rua Manuel Augusto Amaral, Sao Miguel Island, Ponta Delgada

Bewertungen

8,8

Hervorragend

184 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
153 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Edgars

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Breakfast and Coffee were no good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von zenaide am 25. März 2024
Dear Mr Edgars.Thank you so much for your feedback, it is very important to us.We will analyse the breakfast and of course the coffee and mae modifications.Best regardsHotel Management

10/10 – Hervorragend

Freija

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von zenaide am 24. Nov. 2023
Dear Ms FreijaIt is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagement of SMPH

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von zenaide am 10. Okt. 2023
Dear Mr Michael.We would like to thank you in advance for giving us such good feedback.Thank you very much for choosing the S. Miguel Park Hotel during your recent stay in Ponta Delgada.We hope to return to one of the Bensaude Hotels Collection hotels soon.Yours sincerely,SMPH Management

6/10 – Okay

Beat

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kaffe zum Frühstück magelhaft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Zenaide am 24. Juli 2023
Dear Guest BeatThank you so much for your feedback! We wish to welcome you many times in our hotel.Best RegardsManagement of SMPH

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel! Gute Lage und Infrastruktur! Grosszügige Zimmer! Einziges Manko, das Frühstücksbuffet wurde nie aufgefüllt!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Wilson Sousa am 6. Nov. 2019
Dear Client Thanks for your comment, we were very pleased that you enjoyed your stay here at the hotel. Regarding the breakfast we regret that you did not respond to the expectations but we will do everything to correct the problem. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superior room with great mountain /sea view. Good car parking situation (October). Nice Spa and Gym. Limited opening hours. Breakfast menu doesn't change.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Wilson Sousa am 27. Okt. 2019
Dear guest Thank you for your comment, your opinion is essential to us in order to provide a good service fo our guests. We are glad that you enjoyed your stay here at the hotel. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, sehr nettes Personal. Leider stören die Flugzeuge, da es immer mehr Flüge gibt und das Hotel recht Nahe am Flughafen ist.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2019
Antwort von Wilson Sousa am 2. Okt. 2019
Dear customer Thank you for your comment, your opinions is very important to us. We are glad you enjoyed your stay here at the hotel. Regarding the planes, we are in fact situated between the airport and the city center and is in fact very convinient to people who have early flights. The noise, i can asure you, that is not frequent but sometimes the flights delay. Hope this discourage you to visit us again in the future. Best wishes

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok for two nights. Nothing more... Breakfast options aren't that much.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Wilson Sousa am 9. Juli 2019
Dear Client Thank you for your comment. We greatly appreciate your opinion because only in this way can we improve our services and ensure that your stay is the best possible. Therefore, we will take your comment into consideration and ensure that on your next visit everything is to your liking. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gute Lage, nettes Personal. stets hilfsbereit. Sehr umfangreiches Frühstück
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Wilson Sousa am 23. Mai 2019
Sehr geehrter Kunde Vielen Dank für Ihren Kommentar. wir waren sehr zufrieden, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nach Ihren Wünschen war. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Wilson Sousa am 14. Apr. 2019
Thank you for your evalution. Your opinion is to key to keep providing a excelent service to our guests.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
friendly staff, breakfast buffet was ok but no more, especially if compared to other 4 star hotels we had been at the other islands, many bus groups and therefore quite crowded at brakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

4/10 – Schlecht

Hans, Portugal

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Stadthotel
Kurzurlaub ca. 1 Woche. Einkaufen für Weihnachten. Gute Einkaufsmöglichkeiten in der Nähe.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Lisa-Marie, Austria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rundumpaket
Frühstücksbuffet - für jeden was dabei, sehr lecker, Automatenkaffee Personal sehr freundlich und bemüht Zimmer sauber, nur die Terasentüre war nicht geputzt (wenn man genau hingeschaut hat) ;D Pool/Liegen sahen hygienisch und sauber aus - mann konnte sogar sich Getränke zum Pool bringen lassen :) Der Flughafen ist ca. 10min mit dem Auto weg - Fluglärm stört nicht (zwar kurz hörbar aber nicht zu oft/zu laut) ...am Tag unserer Abreise bekamen wir sogar das Frühstück im Zimmer - da wir vor Öffnung des Buffets abreisen mussten. TOP! August 2017
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Matt, Schopfheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grosser Betonkomplex in Stadtnähe
Ruhiges beschauliches Hotel ist in Fusswegnähe zur Innenstadt, Hafen (Tauchbasen), Krankenhaus, Aquapark Shoppingcenter. Flughafen ebenso nicht weit, Fluglärm sehr erträglich, Flugzeugfans könnten von den oberen Balkonen (die wenigen) Starts und Landungen beobachten. Grosse Küche mit abendlichem Buffet zu vernünftigen Preisen. Ab und zu Liveshows von Musik und Folkloregruppen, ist aber kein professionelles tägliches Showprogramm, kein Discobetrieb etc, Publikum eher ruhige Kategorie. Personal professionell und reaktiv. Pool und Indoorpool gut gepflegt, an Wochentagen täglich gratis gutes Aquagym, Fitnesstudio gratis, bei Maschinen gut ausgerüstet, es kommen auch ambitionierte Einheimische von aussen. Lauffreaks brauchen auf den etwas älteren drei Bändern gute Musikohrenstöpsel. Zwei gute Spinningbikes funktionieren, sind aber schon reichlich benutzt. Wir sind Taucher und Mountainbiker und waren sehr zufrieden.
Aufenthalt von 18 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Daniel, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Diese Hotel ist sehr konfortabel, wie auch fast im Zentrum von Ponta Delgada. Das Hotelteam wie auch das Frühstück waren sehr gut und freundlich!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Jochen, Bayreuth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruiges Hotel im Zentrum
Alles war bestens.Die Einrichtung war nicht abgewohnt wie in manchen Bewertungen zu lesen. Negativ zu erwähnen wäre: Am Pool gibt es keine Liegen und der Pool wird auch von Sportunterricht und Wassergymnastikgruppen benutzt

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Zentrale Lage
Personal war sehr freundlich. Frühstück gut. Leider kann man beim Buchen nur Zimmer mit Balkon sehen, aber es gibt zur Seite des Swimmingpools viele Zimmer ohne Balkon. Das wäre ja nicht so schlimm, aber man wird auf dieser Seite 24 Stunden vom Gebläse des Hotels beschallt. Der Indoor-Pool ist ein Schwimmbad, das von örtlichen Vereinen benutzt wird, so dass Hotelgäste nicht immer Zugang haben und wer rein möchte- Bademütze nicht vergessen;)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel in guter Lage
Eine Woche Kurzurlaub über Silvester. Das Wetter war etwas stürmisch, selbst für diese Jahreszeit, was uns nicht von den geplanten Wanderungen abgehalten hat. Sao Miguel ist eine wunderschöne Insel und wir werden definitiv zur Sommerzeit zurückkehren.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Weihnachtsurlaub trotz Sturm! Wir würden gerne wiederkommen und freuen uns schon auf's Hotel und die Azoren.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Meerblick, nachts leise
1 Woche Ponta Delgada , grüne Insel mit vielen Gärten und interessanter Landschaft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Also, okay, aber der Kühlschrank fehlt
Das Hotel kann man ohne Zweifel weiter empfehlen. Frühstück ausreichend, könnte vielleicht ein wenig variantenreicher werden. Zimmer voll okay, auch Matratzen; Pools und Whirlpool okay, Badekappe nicht für Pools vergessen, aber auch externe Veranstaltungen an den Pools (nicht immer absolute Ruhe) - keinen Plan über Belegungen gefunden. Zentral gelegen, Aussicht auf Meer möglich.

8/10 – Gut

Andreas, Bodensee Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt 10 min vom Hafen
Es gab nicht zu meckern

6/10 – Okay

Evheniya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
I stayed in this property for the second time and probably the last. Nothing to say, the property is clean, but rooms are very basic. No coffee machine. You need to know that you can order an electric kettle. Breakfast is very unemegenetive and absolutely the same every day. The staff at the reception does not know what is happening in the city or even in the hotel in terms of cultural events.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von zenaide am 14. Mai 2024
Dear Ms Evheniya.Thank you for taking the time to share your feedback with us. We value your patronage and are truly sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations.While we're pleased to hear that you found our property clean, we regret any inconvenience caused by the basic room amenities. We understand the importance of having certain comforts during your stay, such as a coffee machine, and we apologize for not meeting this expectation. Your feedback regarding the availability of an electric kettle will be shared with our team for consideration and improvement.Regarding breakfast, we apologize for the lack of variety and excitement in our offerings. We strive to provide a satisfying and diverse breakfast experience for our guests, and we're sorry to hear that we fell short in this regard. Your comments will be taken into account as we review and enhance our breakfast options.We also apologize for any shortcomings in the knowledge and assistance provided by our reception staff. We aim to ensure that our team is well-informed and equipped to assist guests with any inquiries or recommendations, including cultural events in the city. Rest assured, we'll address this internally to ensure better communication and knowledge sharing among our staff members.Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our guest experience. We genuinely hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future. Should you choose to return, please feel free to reach out to me directly, and I'll ensure your stay is nothing short of excellent.Thank you once again for your feedback and for choosing to stay with us.Warm regards,Hotel Management

8/10 – Gut

Stephane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von zenaide am 8. Mai 2024
Dear Ms Stephane.Thank you so much for the time you taked to give us so good classification.We hope to welcome you again in our hotel.Best regards.Hoyel Managemet

10/10 – Hervorragend

Clife M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von zenaide am 30. Apr. 2024
Dear Guest Clife.Thank you so much for the 5 stars!.Hope to welcome you again in our hotel.Best regards.Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Robert, East Harwich

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice view of town and ocean. Indoor pool was good the buffet breakfast had good food options.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von zenaide am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Robert.Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the stunning views of both the town and the ocean during your stay. It's fantastic to know that you found our indoor pool enjoyable, and that the buffet breakfast offered a variety of delicious options to start your day right. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience!Best regardsHotel Management

6/10 – Okay

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff are all extremely pleasant, our flight got canceled and extended and they accommodate us and made sure we were taken care of. It’s an extremely humid climate and the smell in the room they put us in was a bit off due to no circulation, the staff gladly accommodated us into a room in better condition and once the room had air circulation everything was pleasant and smooth. It would have bey ice to have Kleenex and hair conditioner in the room. Otherwise, extremely pleasant stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von zenaide am 16. Apr. 2024
Dear Mr Robert.Thank you very much for sharing your feedback with us. We are thrilled to hear that our staff provided exceptional service during your stay, especially during the unexpected flight changes. Ensuring our guests' comfort and well-being is always our top priority, and we are delighted that we could accommodate you accordingly.We apologize for any inconvenience caused by the initial room condition due to the humid climate. We're glad that our team promptly addressed the issue and relocated you to a more suitable room with better air circulation, resulting in a pleasant and smooth experience for the rest of your stay.Your suggestions regarding the availability of Kleenex and hair conditioner in the room are duly noted. We continuously strive to improve our amenities and services based on guest feedback, and your input will certainly be taken into consideration for future enhancements.We truly appreciate your kind words and understanding, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another pleasant stay in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Best regards.Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location to downtown, gardens, and airport were excellent. Property was very clean and easy access to parking.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von zenaide am 21. März 2024
Dear Mr Gerardo.Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our location to downtown, gardens, and the airport excellent. It's wonderful to know that you appreciated the cleanliness of our property and found the parking easily accessible. Your satisfaction is our priority, and we're thrilled to have met your expectations in these areas. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Thank you for choosing our property for your accommodations.Best regardsHotel Management

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’ve stayed here twice now and both times were great. Highly recommend would stay here again !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von zenaide am 18. März 2024
Dear Mr. Jonathan.We really appreciate your feedback, your opinion is very important to us and motivates us to continue offering the best service possible. We are always here to help with whatever is needed. If you need anything else, don't hesitate to get in touch.Yours sincerely,The SMPH Management

10/10 – Hervorragend

Tammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would stay here again. Very nice staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von zenaide am 13. März 2024
Dear Guest Tammy.Thank you so much for your feedback and the message.It is very important to us.Best regardsHotel Mangement

10/10 – Hervorragend

Derrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice stay. Hotel is very good. Buffet is good as well. Woold recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von zenaide am 12. März 2024
Dear Guest Derrick.Thank you so much for your words and the 5.It is very important to us your feedback.Best regardsHotel Management

10/10 – Hervorragend

anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had all amenities- easy parking and very nice breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von zenaide am 11. März 2024
Dear Ms Anne.Thank you so much for the 5. It is very important to us your feedback.Best regards.Mangement of SMPH

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von zenaide am 21. März 2024
Prezada D. Maria.Muito obrigada pela classificação de 5!É muitíssimo importante para nós.Atenciosamente.A Direção do SMPH

10/10 – Hervorragend

Harriet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von zenaide am 26. Feb. 2024
Dear Guest Harriet.Thank you so much for the 5, it is very important to us your fedback.Looking fowardo to welcome you in our hotel.Best Regards.Management of SMPH

10/10 – Hervorragend

Emanuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, excellent food, will go back again.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von zenaide am 15. Feb. 2024
Dear Mr Emanuel.Thank you so much for the 5 stars and the feedback.We will share with all our staff.Best regardsManagement of SMPH

8/10 – Gut

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von zenaide am 7. Feb. 2024
Dear Ms Jennifer.Thank you so much for the time you taked to give us so good feedback.Best regards.Management of SMPH

6/10 – Okay

Gregory

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von zenaide am 12. Jan. 2024
Dear Sir Greogory.It is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagement of SMPH

10/10 – Hervorragend

Mark E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a clean well organized hotel with a very knowledgeable staff, willing to do what ever was necessary. The breakfasts were a very broad selection of foods, all well prepared.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von zenaide am 9. Jan. 2024
Dear Sir Mark.It is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagement of SMPH

6/10 – Okay

Michel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Slechte parking .Niet goed afgesloten en dus te veel Nietklanten van het hotel .Ontbijd zou beter kunnen,te weinig charcuterie en geen spek .Wel heel goed gelegen tussen Park Atlantique en Centrum.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von zenaide am 3. Jan. 2024
Dear Mr MichelFirstly, we would like to thank you for choosing the S. Miguel Park Hotel for your stay. We greatly value your opinion and are truly disappointed to hear that you had a less than perfect experience during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced.We understand that our guests' expectations are paramount and we are committed to providing exceptional service. Your review is extremely important to us as it helps us identify areas that need improvement.We would like to further investigate the issue you raised to ensure similar issues do not occur in the future. Thanks for letting us know about this.Regarding your concern, we are taking immediate action to resolve breakfast service and more electrical outlet options. We will work diligently to ensure this does not happen again and that our guests' future stays are free from any inconveniences.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future to showcase our continuous improvement.If you require further assistance or have any additional questions, please do not hesitate to contact us directly.Yours sincerely,The SMPH Management

10/10 – Hervorragend

Raul

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Fatima Raposo am 16. Dez. 2023
Estimado Sr, Rui ,Agradecemos ter dispensado o seu tempo para nos fazer uma avaliação , a qual nos deixou muito felizes.Esperamos voltar a recebe lo numa próxima estada-Cumprimentos,

10/10 – Hervorragend

Laurindo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The service was excellent. Clean room beautiful pool excellent food and service at the restaurant.I travel to Ponta Delgada several times a year.I will be back .
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von zenaide am 11. Dez. 2023
Dear Sir Laurindo.It is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagment of SMPH

10/10 – Hervorragend

Joseph

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von zenaide am 16. Nov. 2023
Dear Sir JosephIt is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regards,Management of SMPH

10/10 – Hervorragend

Marie-josee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Belles installations pour y passer quelques jours
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von zenaide am 27. Okt. 2023
Dear Ms. Marie-Josee.We would like to express our sincere thanks for your positive comments on our questionnaire. We are really happy to know that you had such a positive experience with the S. Miguel Park Hotel.It is very important for us to hear feedback like yours as it helps us understand what we are doing well and continuing to improve our products/services to meet your expectations.We are committed to providing the best possible experience for our customers, and your compliments motivate us to continue on this path. If there is anything else you would like to share or if you have any suggestions to improve our offering even better, please feel free to let us know.Thanks again for taking the time to provide important feedback. We hope to continue to serve you exceptionally well in the future.Yours sincerely,The SMPH Management

8/10 – Gut

Michele Denise

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would have preferred to have more restaurants within a short walk from the hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von zenaide am 27. Okt. 2023
Dear Ms. Michele Denise.We would like to express our sincere thanks for your positive comments on our questionnaire. We are really happy to know that you had such a positive experience with the S. Miguel Park Hotel.It is very important for us to hear feedback like yours as it helps us understand what we are doing well and continuing to improve our products/services to meet your expectations.We are committed to providing the best possible experience for our customers, and your compliments motivate us to continue on this path. If there is anything else you would like to share or if you have any suggestions to improve our offering even better, please feel free to let us know.Thanks again for taking the time to provide important feedback. We hope to continue to serve you exceptionally well in the future.Yours sincerely,The SMPH Management

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von zenaide am 25. Okt. 2023
Olá Caro JoshuaEm primeiro lugar, gostaríamos de agradecer por escolher o S. Miguel Park Hotel para a sua estadia. Valorizamos muito sua opinião.Bem haja.A Direção do SMPH

10/10 – Hervorragend

Ilkka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyvin varusteltu liikemieshotelli
Nykyaikainen, joskin hieman 'hengetön' hotelli. Monipuoliset palvelut ja hyvä aamiainen. Vähän hinnakas, mutta ilmainen oma parkkialue plussaa.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Zenaide am 25. Sept. 2023
Good morning Ms Ilkka.We thank you in advance for taking the time to send us such important feedback.Thank you very much for choosing the S. Miguel Park Hotel during your recent stay in Ponta Delgada.Best regards,The SMPH Management

4/10 – Schlecht

Michelle

Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023
Antwort von Zenaide am 20. Sept. 2023
Dear Ms. MichelleWe would like to thank you in advance for taking the time to complete our evaluation questionnaire.Much appreciated by the S. Miguel Park Hotel school during their recent stay in Ponta Delgada.We look forward to welcoming you again and in short, two hotels from the Bensaude Hotels Collection.With best regards,To the SMPH Board