Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Mercure Paris Saint-Ouen

4 out of 5
Mercure Paris Saint-Ouen
115 Avenue Gabriel Peri, Saint-Ouen

Bewertungen

8,0

Sehr gut

119 von insgesamt 344 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
144 von insgesamt 344 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
51 von insgesamt 344 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 344 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 344 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Marcel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis/Leistungsverhältnis.
Zimmer waren sauber und Betten sehr bequem. Gutes Frühstück mit guter Auswahl und frisch gepresster Orangensaft. Einziger Kritikpunkt: sauberkeit und service im Frühstücksraum und ständiger unangenehmer Geruch im Aufzug.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Celine am 4. Apr. 2024
Thank you for sharing this honest comment.We apologize for not having met your expectations. Please know that our team is working to prevent this kind of problem from happening again.

8/10 – Gut

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karene - Service commercial am 12. Feb. 2024
Bonjour Sarah,Nous vous remercions pour la note attribuée suite à votre séjour.Nous sommes heureux que vous ayez passé un séjour agréable parmi nous et nous vous remercions pour les notes que vous nous avez attribuées.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 – Gut

Mika-Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful Staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Karene am 13. Okt. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Karene

6/10 – Okay

Ashraf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very bad breakfast. The eggs was not cooked properly and they don’t do eggs as I wished. I just want a cooked eggs. The garage system is also bad. The grage door closed quickly you need to be fast
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Karene - Service commercial am 10. März 2023
Dear Ashraf,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Karene

4/10 – Schlecht

Pegah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Wir hatten 2 zusätzliche Nächte über Expedia gebucht und das Hotel hat es nicht organisiert bekommen, für die 3 Nächte insgesamt uns ein Zimmer zu Verfügung zu stellen. Erst nach 2 Stunden haben wir das Zimmer nicht mehr wechseln müssen.. in der zweiten Nacht kamen wir trotzdem nicht ins Zimmer und mussten warten, dass uns geöffnet wird.. Die Lage ist überhaupt nicht schön und nicht für Familien und jungen Paaren geeignet. Die Gegend ist ab 23 Uhr sehr beängstigend.. zur nächsten Sehenswürdigkeit ist man mindestens 20 min unterwegs und man muss umsteigen. Das deftige Frühstück ist roh.. aber das süße umso besser!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Casey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles war tip top
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Cristina am 6. Feb. 2022
Dear, Thank you for taking the time to share your experience regarding your stay at the Mercure Paris Saint-Ouen hotel. It was a pleasure to welcome you. Your satisfaction is our priority. We hope to see you soon. Sincerely, Critina Guest relation Assistant Manager

8/10 – Gut

Andrej

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ordentliches hotel in Metronähe
Hôtel ist für ein Ziwschenhalt in Ordnung. Gutes Frühstück.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Mercure Paris Saint-Ouen am 7. März 2020
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Katherin Muselet - Responsable Expérience Client am 22. Feb. 2020
Nous sommes désolés de constater que vous êtes mécontent. Nous faisons de notre mieux pour résoudre le problème que vous avez rencontré. Nous vous remercions de nous en fait part de votre expérience et nous expliquer ce qui s'est passé lors de votre séjour

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not a appropriate place!
When I have arrived there without credit card they had problems to give me my key even though it was part of the conditions. After some discussions I got my key and went into my room. It was smelling like a lavatory. Further the both room was in a condition that it could be deeply cleaned or just renovated. As I was there with some colleges we had drink together where the service was very unfriendly. We decided to never boot that hotel again. At the last day I wanted my caution back but the money was not there so the service personal had to scrape money together which does not fit to such a hotel group.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Katherin MUSELET - Responsable Expérience Client am 20. Feb. 2020
Hello, I understand your disappointment in your stay at our hotel. We have a policy that for every reservation we must take a guaranty for every reservation even if is prepaid in case our client take any extras they can put it directly on the room with no problem, i understand that not all the hotel work like that but we all have a different way to proceed we are very sorry about that. For the room property thank you for the feedback i will inform our housekeeping service about that and the restaurant service will be informed too, unfriendly service is not accepteble in our hotel, our clients confort is the most important for us ans it is inacceptable to have unsatisfied clients. If you allow us for a next stay we will make sure that everything is improved and give you service you deserve. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great hotel but too expensive for what it is. Would recommend finding a similar one for less
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit sehr guter Anbindung an das Verkehrsnetz)Metro-Station in der Nähe. Hotel ist sehr gut ausgestattet, Personal freundlich und zuvorkommend. Die Zimmer sind sauber und in sehr gutem Zustand.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von The front desk am 18. Apr. 2019
Dear guest. Thnaks you so much for this wonderfull feedback after your stay in Mercure Paris Saint Ouen. We hope to see you back very soon. Best regards

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes und modernes Hotel! Wir waren für einen Städtetrip dort!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von The front desk am 14. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedeback, we are glad you enjoyed your stay in mercure Paris Saint Ouen, We hope to see you again next time you vist Paris !

6/10 – Okay

Artemy

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Little things leave not-so-good impression
A spacious room, separated bathroom and toilet, good lighting in the bathroom (photo). Subway station and multiple shops nearby. However the AC doesn’t cool it below 23 degrees and the window on 5th floor is locked "for security". The fancy "rain" showerhead is half-clogged. The lock in the toilet door is reversed: simply push the door from the outside to open it, turn the handle to close. The only storage space you get are some shelves (photo). The WiFi throughput is abysmal half of the time.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von The front desk am 29. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your comment, we hope to see you again next time you will be in Paris ! Best regards,

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von The front desk am 3. Jan. 2019
Dear guest, We are very pleased that you enjoyed your stay in Mercure Paris Saint Ouen, We hope to see you again soon, Best regards

8/10 – Gut

Flo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes City Hotel
Die Berichte über die angeblich gefährliche Gegend rund um dasHotel, kann ich nicht nachvollziehen. Saint Ouen ist eine typische Vorstadt von Paris, aber weder zur Tages noch zur Nachtzeit eine gefährliche Gegend. Das Hotel selber ist modern und komfortabel eingerichtet. Die Zimmer sind klein aber der Raum wird effizient genutzt und ist modern gestaltet. Das Bett hat eine weiche Matratze, aber für ein paar Nächte aushaltbar. Das Zimmer war sauber und hatte keine Mängel! Das Personal ist sehr freundlich und spricht relativ gutes Englisch. Rund um das Hotel gibt es verschiedene Lokale, Supermärkte und Imbisse. Hinzu kommt eine gute Anbindung an die Pariser Innenstadt. Ingesamt hat das Hotel überzeugt und ich würde es wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had to wait for 2 Hours to check in, because the room was not ready
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War gut, Hotel bräuchte aber etwas Auffrischung
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist rundum zu empfehlen. Das Zimmer war sauber, der Service war gut, somit nichts zu beanstanden. Was mir jedoch nicht so gut gefallen hat war dass man für das Frühstück 18 € pro Person/ pro Tag zu bezahlen hat falls man es in Anspruch nimmt. Dafür gibt es in der gleichen Straße wenige Meter entfernt einen Supermarkt und auch Restaurants bei denen man sich Stärkung holen kann. Die Anbindung an die öffentlichen Verkehrsmittel war auch okay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Eloisa am 11. Jan. 2018
Dear, Thank you for taking the time to give us the feeling that you had during your stay. We will definetely share your comment with the all the team. Looking forward to have you again among us, Our best regards, Eloisa

10/10 – Hervorragend

Margret u.Hans, NRW, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gepflegtes Hotel
Das Hotel liegt sehr verkehrsgünstig nahe der Peripherique und der Metrostation Garibaldi und ist auf einem ganz neuen Standard. .Gute Parkmöglichkeiten in der hoteleigenen Tiefgarage. Unser nach hinten gelegenes Balkonzimmer war sehr modern und komfortabel ausgestattet und sehr ruhig. Die Betten ausgesprochen bequem Super Bad, sehr sauber. Das Personal ist sehr hilfsbereit. Leider ist am Wochenende das Restaurant geschlossen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Nice and quiet hotel in close proximity to metro station Garibaldi, where you can take the line 13 that brings you directly to the Champs Elysee. The staff is very friendly and helpful to get you settled in quickly The accommodation is in need of some modernization and repair. The hotel was build in 1997 and I had the impression that many features in the hotel were still from the original construction period. All in all it was a nice stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Céline BIDEAU am 14. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad that you found our hotel pleasant and quiet, as well as our convenient location near Garibaldi metro station.We are also delighted that our staff lived up to your expectations in terms of service and efficiency during your check-in.We appreciate your constructive feedback regarding the need to modernize and repair certain parts of our establishment. Your feedback is valuable to help us improve our service and facilities. We will take your observations into account during our next renovations to ensure an even more enjoyable stay for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future and providing you with an enhanced experience.Best regards,Céline BIDEAUFront Desk and Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Marie-Alix

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Chantal

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Céline am 4. Apr. 2024
merci d’avoir partagé cette appréciation . Navrés de savoir votre insatisfaction. Nous aimerions comprendre les raisons de cette note 3/5. Communiquez-nous vos critiques via notre adresse email afin qu’on puisse corriger notre erreur.

8/10 – Gut

Fabiano

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Céline am 17. Apr. 2024
Un grand merci pour votre évaluation de 4/5 ! Votre retour est précieux pour nous et nous motive à continuer à nous améliorer.Nous sommes reconnaissants de votre confiance et espérons vous revoir bientôt !

8/10 – Gut

Jean Baptiste

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Céline am 4. Apr. 2024
Merci pour votre note a bientôt

10/10 – Hervorragend

Celine

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un hôtel Mercure fidèle au niveau attendu
Très bon séjour. Très bonne isolation phonique. Télé de qualité. Salle de bain très agréable. Très bon petit déjeuner. Équipe de l’accueil attentive et efficace. Seul bémol sur l’odeur déplaisante dans les toilettes qui laisse à penser à un manque de nettoyage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karene am 12. Feb. 2024
Chère Céline,Nous vous remercions pour la note attribuée suite à votre séjour au Mercure Saint Ouen.Nous sommes heureux que vous ayez passé un séjour agréable parmi nous et nous vous remercions pour les notes que vous nous avez attribuées.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Hervorragend

Jean Baptiste

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karene am 16. Jan. 2024
Cher Jean Baptiste,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction suite à votre séjour à l'Hôtel Mercure Paris Saint Ouen.Nous sommes heureux que vous ayez passé un séjour agréable parmi nous et nous vous remercions pour la note attribuée.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 – Gut

Emma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karene am 16. Jan. 2024
Chère Emma,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction suite à votre séjour à l'Hôtel Mercure Paris Saint Ouen.Nous sommes heureux que vous ayez passé un séjour agréable parmi nous et nous vous remercions pour la note attribuée.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

2/10 – Ungenügend

Yvonne O

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Please do not book
I thought its a 4 star hotel so il book regardless of the negative reviews. Please do not make same mistake I did. I believe any reviews saying excellent should be taken down as they must be fraudulent. Book only if after a 2.5 star hotel. Smell on entry to the hotel lobby was more repulsive than a public toilet. All floors smelled of wee. The hotel mentainace is none existent you can tell, toilet was broken and didnt flush, even though i brought it to their attention. Wasn't fixed till 3rd day. Honestly only book if you are after a poor quality disgusting hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mrs.J.A

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Karene am 4. Jan. 2024
Hi,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Karene

8/10 – Gut

Jean Baptiste

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Karene am 4. Jan. 2024
Cher Jean Baptiste,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

Nils

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Karene am 4. Jan. 2024
Dear Nils,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Karene

8/10 – Gut

Salah

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karene am 4. Jan. 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.Karene

10/10 – Hervorragend

michael

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Karene am 4. Jan. 2024
Dear Michael,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Karene

8/10 – Gut

Ron

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Karene am 21. Nov. 2023
Dear Ron,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Karene

8/10 – Gut

Jean Baptiste

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Karene am 21. Nov. 2023
Cher Jean Baptiste,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.Karene

8/10 – Gut

Pierre-Yves

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Karene am 16. Nov. 2023
Che Pierre Yves,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, nos salutations distinguées.Karene

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Karene am 13. Okt. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Karene

6/10 – Okay

Marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Good for flea market, poor for anything else
It serves its purpose if you are visiting the Marche aux puces but if visiting Paris as a tourist I would avoid. Far from city centre in an area I would describe as deprived. Reception staff not the friendliest or helpful either. Breakfast very good.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

STEFANO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buona esperienza
Ci siamo trovati molto bene. Il personale dell'hotel è molto professionale e particolarmente gentile e cordiale. La struttura, pur trovandosi in un quartiere della prima periferia - in evidente riqualificazione - è ordinato, pulito e confortevole. Personale ineccepibile. A duecento metri di distanza in opposte direzioni ci sono due fermate della metropolitana. Raccomandato
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

RENE

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Karene am 13. Okt. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Karene

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Karene am 13. Okt. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Karene

10/10 – Hervorragend

christele

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bel hotel propre et acceuillant .
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Karene am 13. Okt. 2023
Dear Christele,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Karene

2/10 – Ungenügend

FRANCIS

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Mercure ça. Non c'est indigne d'un Mercure.
4 étoiles cet hôtel Mercure ? C'est une véritable arnaque. 3 étoiles serait déjà trop. Pas de restaurant. Pas de bar. Petit dejeuner moyen et panne de jus d'orange. Le personnel est impoli, non respectueux et pas du tout serviable. Hôtel à eviter.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

SEBASTIEN

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Carmen ionelia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

6/10 – Okay

Laurent

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Karene - Service commercial am 14. März 2023
Cher Laurent,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, nos salutations distinguées. Karene

10/10 – Hervorragend

Jolanda

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Karene - Service commercial am 10. März 2023
Chère Jolanda,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments lesmeilleurs.Karene

6/10 – Okay

Tim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Goede uitvalsbasis voor Parijs
Goed hotel om Parijs te bezoeken. Let wel dat er goede boekafspraken zijn rond ontbijt. We hadden kamer met ontbijt betaald, maar de uitbater wou ze alsnog aanrekenen. Kamers ruim en verzorgd. Druk aan ontbijt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

france helene

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Karene - Service commercial am 10. März 2023
Madame,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments lesmeilleurs.Karene

10/10 – Hervorragend

Jean Baptiste

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Karene - Service commercial am 10. März 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Paris Saint-Ouen.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments lesmeilleurs.Karene