Lobby

Bewertungen von L'Hotel

5 out of 5
L'Hotel
13 Rue Des Beaux Arts, Paris, Paris

Bewertungen

9,2

Wunderbar

208 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
53 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 292 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anneliese

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Haus und Ambiente haben uns sehr begeistert
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

6/10 – Okay

Philipp

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Haus kommt leider im die Jahre. Eine Renovierung steht an. Das Frühstück ist lieblos. Da gab es schon bessere Zeiten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Lucas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist supper freundlich, man kann sii um jeden gefallen bitten! Wir werden garantiert wider L‘Hôtel besuchen wenn wir in Paris sind!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Myriam am 13. Jan. 2020
Dear Lucas, We do thank you for your very positive feedback. We do appreciate your nice comment regarding our team. It would be a great pleasure to welcome you back to L'Hotel. Best regards

10/10 – Hervorragend

T., Bayern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Einrichtung ist umwerfend schön, sehr stilvollen und mit viel Charme.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Myriam am 13. Jan. 2020
Dear Guest, We do thank you for your very positive feedback. We are very delighted you did appreciate our decor by Jacques Garcia. We hope to welcome you back very soon to L'Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spezielles Hotel mit viel Charisma und Charakter. Liebe zum Detail in allen Bereichen. „Retrolook“ mit moderner Technik. Klein aber fein. Sehr gute Lage. Preis-Leistung stimmt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Myriam am 8. Juli 2019
Sehr geehrte Frau, Vielen Dank für Ihren Kommentar. Wir freuen uns sehr, Sie im The Hotel begrüßen zu dürfen. Bis bald

8/10 – Gut

Reinhard

L‘ Hotel
Das Hotel ist ein nettes, vielleicht etwas old-fashioned Boutique-Hotel, acht Minuten Fußweg vom Louvre und fünfzehn Minuten von Notre-Dame entfernt. Die Bar befindet sich im ehemaligen Schlafzimmer von Oscar Wilde, der bis zu seinem Tode in diesem Haus wohnte. Sehr hübsch ist der Frühstücksraum mit einer Glaskuppel. Das Personal ist ausgesprochen freundlich und zuvorkommend. Unsere Suite war sauber und in Ordnung.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

4/10 – Schlecht

Marco, Berlin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historisches Hotel mit vielen Schwächen. Es ist mit viel Liebe eingerichtet, wurde über die Jahre aber sehr vernachlässigt. Undichte Fenster und durchweg kalte Räume, trotz Klimatisierung. Auch andere Gäste haben selbst beim Frühstück gefroren. Verdreckte Kaffeemaschine im Zimmer unbenutzbar. Beleuchtung hat in einzelnen Räumen nur noch geklimmt. Fahrstuhl außer Betrieb. Mini Kontinentales Frühstück, kein Ei oder sonstige warme Speisen. Sitzplätze noch vom Gast davor verschmutzt. Absolut kein 5 Sterne Hotel und für den Preis nicht zu empfehlen. Die Fotos Online spiegeln nicht die Realität dar.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

10/10 – Hervorragend

Roofie, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel in ruhiger Top-Lage
Kulinarische und kulturelle Städtereise

8/10 – Gut

Alfred, Heidelberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ohne die Renovierungsbelästigung schön.
Das Hotel renovierte die gesamte Außenfassade, was auf der deutschen hotels.de Internet-Seite und auf der Buchungsbestätigung nicht vermerkt war. Anders als es der Hotelmanager beim Check-In beschrieb waren bis Samstag Abend Arbeiter vor dem Fenster. Das Fenster konnte in der warmen Nacht nicht geöffnet werden, weil sonst das ganze Zimmer sofort nach Farbe roch. Auf anderen Internet-Seiten war die Renovierung angegeben (wie sich im Nachhinein herausstellte). Insgesamt sind Atmosphäre, Lage und Service gut. Das Hotel ist nicht gerade billig, aber in der Pariser Preisskala noch akzeptabel. Das ist eine gute Adresse in St. Germain. Wer mehr die große Bühne will kan ja in das renovierte George V.

10/10 – Hervorragend

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

no name, aus norddeutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
dieses hotel liegt sehr günstig in saint germain.
wir waren sehr schnell am bvd. saint germain,wo sich die bekannten cafes de margaux und de la flohr befinden. außerdem gitbt es viele kleine und auch sehr gute restaurants , z.B. Fischlokal "Petit Zino" und "L`Atlas" tolle Austern und gut Fischgerichte. Ganz besonders zu erwähnen ist "L´Atelier de Joel Robuchon" in der Rue de Montalambert. nicht billig aber erste Klasse, auch mit Stern im Mi chelin. das war ein kulinarischer Genuß!!!!! Stadtrundfahrten mit "Open-Tour" sind auch zu empfehlen. Eure 32,- p.P. und man kann überall aus- und einsteigen und 4 Touren absolvieren. auch zu empfehlen.

8/10 – Gut

Lola, Zuhause, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt zentral, aber ruhig und in unmittelbarer Nähe der wichstigsten Sehenswürdigkeiten.
Wir waren total begeistert von dem Hotel. Es liegt in unmittelbarer Nähe des Boulevard St. Germain, aber absolut ruhig. Der Louvre und Notre Dame sind ca 15 Minuten zu Fuß entfernt, auch das Musee D´Orsay kann man locker zu Fuß erreichen. Es handelt sich um ein wirklich kuscheliges Hotel, die Zimmer sind zwar klein, aber wir haben uns in dem Ambiente sofort wohl gefühlt. Im Untergeschoß befinden sich ein türkisches Bad und ein kleiner Pool. Das darf man nicht verpassen. Und nicht zu vergessen die genale Küche des Restaurants, das Degustationsmenü ist klasse. Das Personal war sehr zuvorkommend, freundlich und bemüht. Wir können das Hotel wirklich nur empfehlen, es ist aber leider etwas teuer.

10/10 – Hervorragend

Monika, London

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Olivier am 13. Mai 2024
Dear Madam, Further to your mail, we would like to thank you very much for such a wonderful feedback. Please be assured that it will be transfered to our colleagues. We would be very happy to welcome you back another time. Kindest regards, Olivier

10/10 – Hervorragend

Monika, London

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful l gem,discreet and intimate ,perfect hideout -will definitely come back .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Olivier am 13. Mai 2024
Dear Madam, Further to your mail, we would like to thank you very much for such a wonderful feedback. Please be assured that it will be transfered to our colleagues. We would be very happy to welcome you back another time. Kindest regards, Olivier

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely Hotel, it’s antiquated but has lots of charm.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Olivier am 25. März 2024
Dear Sir, We do thank you very much for your lovely feedback. We hope to welcome you another time and we wish you a wonderful day.

10/10 – Hervorragend

rosemary, Chevy Chase

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were so friendly. The hotel is beautiful. We will definitely return!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Olivier am 1. März 2024
Dear Madame, We do thank you very much for your lovely feedback and are pleased that you did enjoy your stay with us. We do hope to welcome you back soon and we wish you a wonderful day.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The bathroom -room 12 -is a fine period piece but the bathtub arrangement is very difficult for an elderly gent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Olivier am 1. März 2024
Dear Sir, We do thank you for your lovely feedback. Please be advised that we will do our outmost to improve your stay. We wish you a wonderful week-end.

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The site is centrally located and walkable to many sites.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Olivier am 1. März 2024
Dear Madame, We would like to thank you for your lovely feedback. We do hope to welcome you back at L'Hotel another time. The whole team wishes you a lovely week-end.

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Almost decadently nice. Comfortable rooms. Professional staff. Fantastic morning buffet and the heated pool in the cellar is a must.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Olivier am 1. März 2024
Dear Sir, We would like to thank you for your amazing feedback and we are so happy to read a nice review. We do hope to welcome you back another time and we wish you a wonderful week-end.

8/10 – Gut

Scott

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff is amazing and very helpful with reservations etc. I gave low scores based on the condition of the hotel itself, not on staff or management.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Olivier am 23. Jan. 2024
Dear Sir, We would like to thank you very much for your lovely feedback and we were very pleased to welcome you back. Our team aims to make your stay as enjoyable as possible. We wish you a very nice day and we hope to welcome you back another time. Kindest regards,

6/10 – Okay

Philippe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This hotel is romantic, but far from practical: there is no tv in the room, but the lightning in the room is far too weak for being able to read or do something else. Also is everything small (shower cabin, bath,…) and the positioning of the door handles is very low. The chairs in the breakfeast room might be very cosy to rest in, but again not practical for eating breakfast. The breakfest however was all you need and can expect (especially the quality of the pastries was excellent). The staff was very helpful and friendly. The location of this hotal is excellent for discovering, located in a quiet street.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Olivier am 20. Dez. 2023
Dear Sir, We do thank you very much for your feedback and we delighted to read that you did enjoy our breakfast and our staff. Concerning the practicality, of our rooms, we are sorry about it and please be assured that we are currently in discussion with our CEO to improve all of our rooms, so that you could enjoy it to the fullest. Also, regarding the TVs, we are currently looking to replace all of them. We wish you a wonderful day. Kindest regards, Olivier Heinkele

10/10 – Hervorragend

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Olivier am 18. Dez. 2023
Dear Mrs. Gala, We do thank you very much for your response and your kind words. The whole team of L'Hotel joins me to wish you some lovely end of year holidays. We do hope to welcome you back soon. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Max

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabulously atmospheric and friendsdly
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Olivier am 11. Dez. 2023
Dear Mr. Du Bois, We do thank you for your lovely feedback. We were delighted to have you at L'Hotel and we hope to welcome you back. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Lai Kuen Marzena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are helpful and polite,
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Olivier am 20. Nov. 2023
Dear Ms. Kit Ling Au, We would like to thank you for your feedback and for your kind words. We are pleased to read that you enjoyed your time with us. We do hope to welcome you another time and please do not hesitate to contact us for any inquiries. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

6/10 – Okay

Nina

Gut: Sauberkeit
This used to be one of my favorite little boutique hotels, but it needs a little love
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von olivier am 20. Nov. 2023
Dear Mrs. Tiari, We do thank you very much for your lovely feedback and we are delighted to read that you had a great time with us. Please be assured that our owners are in the process of increasing the love of L'Hotel with refurbishment in the same way. Hopefully, the works would start next year with new A/C and new ground floor. We hope to welcome you another time and we wish you a very nice day. Kindest regards, Olivier Heinkele Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really great staff and a wonderful historic hotel. In a cool area.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Olivier am 3. Okt. 2023
Dear Mr. Flescher, We do thank you very much for your message. We do hope to welcome you another time and we wish you a wonderful day. Kindest regards, Olivier Heinkele

4/10 – Schlecht

Giovanni

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very nice and good staff but the hotel it is a disaster. dusty, I was feeling terrible for the entire time.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Olivier am 8. Sept. 2023
Dear Mr. Monti, We would like to thank you for your feedback and for your kind words regarding our staff. Please be assured that we are trying our best to be the nicest to our costumers. Regarding our property, we are sorry that you did not enjoy the style. Please be advised that great works are planned next year. However we do assure you that our owners are very implicated in L'Hotel. We wish you a wonderful day and we thank you again for staying with us. Kindest regards from L'Hotel Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Stephen

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Remarkable historic hotel. I will stay again in the future. The location and staff are excellent.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Olivier am 5. Juli 2023
Dear Mr. Muecke, We would like to thank you for your lovely response. We wish you a wonderful day and we hope to welcome you another time. Kindest regards, Olivier Heinkele

10/10 – Hervorragend

Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Olivier Heinkele am 17. Mai 2023
Dear Mrs. Stockley, We do thank you for your lovely rating. We hope to welcome you another time and we wish you a wonderful day. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Olivier am 7. Juni 2023
Dear Mr. Noyce, We do thank you very much for your nice feedback. We wish you a wonderful day and we hope to welcome you another time. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

8/10 – Gut

R

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth a short stay, for historic connections.
This is a small luxury hotel in rue des Beaux-Arts where Oscar Wilde stayed (and died). It is charming and historic but as a result the rooms are very small and do not have the easy comforts of a more modern hotel. For example, there is very limited cupboard space. Also the bathrooms are old fashioned, with a rather awkward hand held "shower over bathtub" arrangement. The bath was also very high with a wide lip which made it awkward to climb into and required great care not to slip. That said it was fun to stay for a couple of days and the staff were friendly and helpful. Generous breakfast and nice public rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Olivier am 24. Apr. 2023
Dear Mr. Hopkin, We were delighted to have you at L'Hotel and we do thank you very much for your lovely feedback. Please be assured, that your comment is very enlightening. We do confirm that our owners are willing to do some improvements to our bathrooms in the near future. We wish you a wonderful day. Kindest regards from L'Hotel. Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

julian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Charming bijou hotel in the heart of St Germain
Antwort von Olivier am 11. Apr. 2023
Dear Mr. Tollast, We do thank you very much for your kind and lovely feedback. We would be more than happy to welcome you back at L'Hotel. Kindest regards from L'Hotel. Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

diane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is a very special hotel with spacious rooms and excellent staff. We enjoyed our balcony our breakfast, the jazz concert and more.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Olivier am 11. Apr. 2023
Dear Mrs. Appleyard, We do thank you very much for your kind and lovely feedback. We would be more than happy to welcome you back at L'Hotel. Kindest regards from L'Hotel. Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

stephen

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Olivier am 24. Apr. 2023
Dear Mr. Beer, We do thank you very much for your lovely feedback. We hope to welcome you another time and we wish youa wonderful day. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Only stayed for one night, but from the short time I was there the hotel lived up to the glowing reviews I had read. The room I was in was very spacious, chic and very comfortable. A private hour booked in the steam-room/hammam and a couple of first-rate cocktails topped things off nicely.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Olivier am 17. März 2023
Dear Mr. Regan, We do thank you very much for your nice review. We would be more than happy to welcome you back and we wish you a wonderful day. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Antonia - Front Office Manager am 22. März 2023
Dear Charles, it was a pleasure to host you and thank you for your feedback. We would love to welcome you back should your future travels take you back to Paris. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. Gorgeous!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Olivier am 20. Feb. 2023
Dear Mr. Seller, We do thank you very much for your kind feedback. We hope to welcome you another time and we wish you a wonderful day. Kindest regards from L'Hotel. Olivier HeinkeleDeputy General Manager

8/10 – Gut

YAHN

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Olivier am 20. Feb. 2023
Dear Mr. Lauru, We do thank you very much for your kind feedback. We hope to welcome you another time and we wish you a wonderful day. Kindest regards from L'Hotel. Olivier HeinkeleDeputy General Manager

4/10 – Schlecht

Steven

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not great
Nice Friendly staff. Here on a 3 day stay with my daughter. Room service not great, we ordered chicken with mustard sauce, it came in a small bowl, Microwaved food by the waiter, but still cold, and a store bought chocolate dessert., 52 Euros. We ordered a separate German bed, it wasn’t there. Eggs Benedict for breakfast was terrible, a slice of bread , ham, badly poached egg and a small bowl of congealed/split sauce, certainly not Eggs Benedict. It’s very obvious this hotel doesn’t have a chef and relies on waiters reheating food. Shower flooded bathroom. No TV in rooms, when asked I was told this is the new style of room. Pool dirty and needs cleaning, smells quite bad. Lots of dirt on the pool walls and ladder. Still, charming hotel, but does rely on the Connection with Oscar Wilde for bookings. The staff are what makes this hotel and they work hard. The food is a big let down.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Olivier am 14. Feb. 2023
Dear Mr. Redman, We would like to thank you for your feedback and for your kind words regarding the staff. We do take in great consideration the feedbacks from our guests. Our goal is to try to have the best way of service and the staff is doing his best to achieve that. Regarding the food, you are totally right, unfortunately, we no longer have any restaurant at L'Hotel, so no Chef but we have a lovely cook. We are very sorry that you did not like the eggs. We will retrain him to have them properly done. Concerning the room service, we are sorry that you did not like the meal and espacially that it was not warm as it should have. For the TV, we are actually trying to see how much they are required as they seem so strange with the decor in our rooms and we are looking to have a no screen hotel for health purposes. Please be assured that we duly noted that you would have enjoyed a TV and we will see in the near future, if we should have them back. For the state of the hotel, please be assured that our owners have some refurbishment planned in the near future to improve everything. They do love L'Hotel and want to instill this feeling to our guests. We do assure you that our aim is to make our guests happy and to make them leave L'Hotel with a fond memory of the place and of Paris. As a nice gesture, we would be delighted to offer you a 20% discount from the room rate. Please let us know if you would accept. We are looking forward to your response. Warmest regards from L'Hotel Olivier HeinkeleDeputy General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Tired and needs updating
Great location; I can imagine this was once a great stay, however, rooms are a little tired and the bathroom is in need of updating (eg, mixer tap on bath to have a shower, but couldn’t direct the water, so it dribbled from shower head and tap)…not the biggest issue in the world but certainly not a 5* experience. Evening Bar and cocktails great. Breakfast forgettable and service very slow, waited 10mins for a member of staff to order a coffee.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Olivier am 31. Jan. 2023
Dear Mrs. Wilson, We do thank you for your feedback and we were delighted to have you with us. Concerning breakfast, we are very sorry, one of our colleague did not come as sick. Please be assured that we have some works programmed for L'Hotel this year. We would be delighted to show them to you next year. We wish you a wonderful day. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

8/10 – Gut

Scott

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
L’ Hotel
Beds are terribly uncomfortable, they need new mattresses. The front desk staff are wonderful as well as the staff in the bar and resturant, overall a great visit as usual.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023
Antwort von Olivier am 24. Jan. 2023
Dear Mr. Lang, As always it is a pleasure to welcome you back at L'Hotel and we do thank you very much for your feedback. We would like to apologize that the beds were not to your likings. Please be assured that we will change the mattresses as soon as possible. Indeed we always value feedbacks especially regarding beds and mattresses. We do hope to welcome you soon and we wish you a wonderful day. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
An amazing place ! Super clean ! Friendly staff ! Excellent location !
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Benjamin L am 13. Jan. 2023
Dear Mr. Larry, We thank you for your feedback.We are pleased to read that you had a wonderful time with us.We hope to see you again at L'Hotel.The entire team wishes you a wondeful day. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful location in the arts district. 4 minute walk to the Sein river. Lots of close restaurants and shops. The property is beautiful, rooms aren’t huge but are spacious enough. Bathrooms are big and well appointed. Staff was super helpful and accommodating. Included breakfast for a higher rate was well worth it. Be aware that there is an extra city tax not included in the Expedia rate. We visited for our wedding anniversary and would absolutely stay here again- great experience!
Antwort von Olivier am 20. Nov. 2023
Dear Mr. Griffin, We would like to thank you very much for your kind words and we are delighted to read that you enjoyed your time at L'Hotel. We do hope to welcome you next year for your next wedding anniversary. We wish you a wonderful day. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Kenneth, Croydon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the hotels style, history and the decor and cleanliness
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Kristen

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Kendall

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This chic boutique hotel was fantastic! Great area close to action, but quiet at night. Never crowded with only 36 rooms. Staff friendly and helpful. Great room, comfortable bed. Great continental breakfast and bar service, Only issue was the air-conditioning never worked well ... it never got the room down to 21 C... would go back!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Jordan

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunately this property has seen better days. It’s just flat out old with zero modernization at all. Musty smell echoes throughout the hotel and the amenities are just really poor. We stayed in their biggest room L’apartment and for $1100 a night it’s just not worth the price with other options available. Advertised a king bed, it’s a queen. Shower is so small you can barely fit in it and filled with grout, the second vanity sink is literally the worst sink I’ve ever seen in a hotel, carpet peeling up from the floor. Just a really disappointing place that’s seen much better days.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Olivier am 6. Sept. 2022
Dear Mr. Phillipps, We do thank you very much for your feedback and we are very sorry that you did not like our property. Please be assured that we do our outmost to give our guests the best stay possible. We do assure you that L'Hotel is trying to have the best standard. We can tell you that your feedback has been discussed with our General Manager and we will do all the refreshment to meet your standard. We wish you a very nice day and we hope to welcome back when we will have done some refurbishment. Anyway, we hope that the service was up to your standards. Kindest regards, Olivier HeinkeleDeputy General Manager

8/10 – Gut

Hathami Jabbar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel building is of exceptional beauty and charm. It oozed charm from every corner. Cleanliness and service were perfect. The aircon unfortunately was not working properly to the point of as if it was nonexistent we had to open the window and the staff helped with bringing a fan which helped a bit in this year’s the heat of August in Paris. The room was a bit on the small size and the bar fridge was so small and was inside a cabinet that made the entire place hot. The highlight that we were waiting for was the Turkish Hammam which was not working but we were not told that it was not working when we booked to use it , a cold Turkish Hammam ??!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Matthew

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres Chic!
Such a great hotel with so much style and attention to detail. Chic!!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022