Balkon

Bewertungen von Hôtel Le Marianne

4 out of 5
Hôtel Le Marianne
11 Rue Paul Baudry, Paris, Paris

Bewertungen

9,0

Wunderbar

209 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
83 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 323 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
es wird leider kein Parkplatz vor Ort angeboten obwohl dies bei der Hotelbescheibung ausgewiesen wird. Es gibt lediglich einen Platz vor dem Hotel zum be- und entladen. Die Parkplätze im Umfeld kosten Zw. 25 und 43 € für 24h.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Le Marianne team am 24. Dez. 2021
ieber Paul, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Gedanken zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir haben 2 Parkplätze (nach Reservierung) und wenn es voll ist, schicken wir unsere Kunden zum Parkplatz Claridge, der 5 Gehminuten vom Hotel entfernt ist. Wir hoffen, Sie für einen zukünftigen Aufenthalt in Paris wieder im Marianne begrüßen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Jahresabschluss. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal, schöne Zimmer in ausgefallenem Design! Sehr sauber, kein Teppich, sehr hygienisch! Es fehlen leider Haken an der Wand um Kleidung aufzuhängen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Le Marianne Team am 21. Aug. 2019
Dear guests, Thank you so much for your positive feedback and your lovely rating. We're glad that you enjoyed our location, the friendliness of our staff and the comfort of your room. We take good note about the lack of hangers in your room, we're working on it. We look forward to welcoming you another time in our property. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Le Marianne Team am 25. Juni 2019
Dear Guest We do thank you for your nice review and for this excellent quotation! We are delighted that you enjoyed the friendliness of the staff ! We will be very pleased to welcome you once again. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Die Zimmer waren sehr klein, aber zu einem kleinen Innenhof sehr ruhig gelegen.

10/10 – Hervorragend

Courtney

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the front desk, very friendly people!! Right by Champs Elysees, so lots of delicious restaurants and shopping nearby! Also within 4 minutes walking of a metro which was very easy to use. Definitely recommend!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Bethany

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This boutique hotel was so cute! It was clean and inviting. The bed was the most comfortable of any hotel on our 2 week trip to Europe. The room had nice amenities, and breakfast was delicious. We could walk to many main attractions or easily catch a bus to other locations. The only negative was the room was small making it difficult to have 2 suitcases open and still walk around.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Ivonnne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
El personal muy atento y amable. Pero estuvimos dos días sin agua calentito
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Erika Berenice

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Eviten escoger este hotel, con menos de 24 hrs me avisaron que me cambiarían a otro hotel por temas de logística. Y al que me enviaron la habitación no correspondía a lo que yo reservé.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Claude

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
EXCELLENT RAPPORT SERVICE CONFORT PRIX
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Youcef, McLean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean hotel, friendly and professional staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Cengiz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Temiz konum iyi, küçük oda.
Oda temizliği ve banyo kullanimi gayet iyiydi. Konum olarak iyi bir bölgede, nazik personeller. Oda küçüktü ve gardrop yoktu fazla eşyasi olanlar için sorun olabilir. Genel olarak memnun kaldık.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Georgina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved our stay at Hotel Le Marianne! All Staff were welcoming and friendly and our rooms were cosy and clean. The location of the hotel is fantastic and very convenient with just a few minutes walk from everything (especially the main shopping area). We will definitely come back here next time we are in Paris!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Jade

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
The beddings are not completely clean and the washroom is just acceptable for cleaniness and not too tidy on towels
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Zulma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, great staff. Walking distance to Champs-Elysées and even Eiffel Tower.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Dejah

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upon arrival, the guest service person was very confused and not helpful. When we finally got our keys to room and inspected the bed for bedbugs there was an infestation. When informing service desk, he was not surprised and told us good luck finding another hotel. Horrible experience!
Antwort von Franck am 10. Nov. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your concerns about your recent stay at our hotel in Paris. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced.We take reports of bedbugs very seriously, and we immediately conducted a thorough investigation in response to your feedback. However, after careful examination, we could not find any evidence of a bedbug infestation in the reported room or any other areas of the hotel.Nevertheless, we understand that your perception is crucial, and we want to assure you that we are committed to providing a clean and comfortable environment for our guests. Our pest control measures are comprehensive, and we regularly collaborate with professional exterminators to maintain high standards of cleanliness.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to welcome you back in the future for a more positive experience.Kind regards,Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Hassan Rod

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff & Very clean.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Amir

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jason

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Carlos Humberto

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were brilliant and friendly. Location very good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von LMT am 26. Aug. 2023
Dear guest,We thank you for this very nice comment.Of course, we hope to see you back soon !Kind regards, Le Marianne Team

10/10 – Hervorragend

ayala

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Megan

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Domina

Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel was perfection and I will def be back
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Rodolfo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Safiyyah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good overall. Water pressure in shower is weak and the hotel is slightly outdated
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Ronald

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me encanto el hotel, volveria a regresar, personal muy amable, lindo y nuevo el hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Demetris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great boutique hotel in a great location.

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay at Le Marianne. Service was friendly and efficient. Room was really clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Stina

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Aminata

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Beatrix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, close to the Champs Elysees. Comfortable room; quiet location with lots of dining options, shopping and Metro nearby.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Fabio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A beautiful boutique hotel in Champs Elysee area
Friendly and accommodating - Small boutique hotel, off from Champ Elysee, perfect for our stay. Nice restaurants/brassieres in the area and small supermarkets too. I would recommend this hotel based on great service, cleanliness and location
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not how smal the rooms were. But overall it is a good hotel

10/10 – Hervorragend

Nadia

10/10 – Hervorragend

Kim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a fabulous location, extremely clean - best breakfast -

10/10 – Hervorragend

Esther

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

TERESA

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Yves

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was charming - not a lot of guestrooms - which helps the staff provide exceptional personalized care. We interacted with at least 5 staff members during our stay and all we uncommonly warm and accommodating. Rooms are very clean. The help-yourself espresso machine added a lot of value and enjoyment. The only sloght negative - and the hotel really cant change it - is the street it's on (and nearby streets) feel more like where youd expect a 2 or 3 star property. But overall we strongly recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von The reception team am 16. Aug. 2022
Dear Michael, We do thank you for your nice & positive review. We're very glad that you and your family had a delightful stay with us and appreciated our location and all the services we could offer. We look forward to welcoming you another time in our property. Best wishes.

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stunning
I stayed here with my daughter and it is the most beautiful hotel. Clean with stunning decor. The breakfast was perfect with lots of choice. The staff were friendly and helpful. Definitely 10/10.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von The reception team am 16. Aug. 2022
Dear James, Thank you very much for the beautiful comment and this perfect note! We're happy to have met all your expectations during your stay with us! We really appreciate! Warmest regards,

8/10 – Gut

Pui Shan Alice

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von The reception team am 16. Aug. 2022
Dear Mrs Pui Shan Alice, We do thank you very much for staying with us and for this nice notation. We hope to have the pleasure to welcome you back. Kind regards,