Blick auf die Stadt

Bewertungen von Hôtel Charing Cross

3 out of 5
Hôtel Charing Cross
39 rue Pasquier, Paris

Bewertungen

6,6
41 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
100 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
91 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
53 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von DAVID CHAPUIS am 17. Dez. 2019
what did you not like ?

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von David CHAPUIS am 1. Okt. 2019
Thank you for coming to Charing Cross Hôtel in Paris.

4/10 – Schlecht

Bruno, Zürich

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht zu empfehlen!
Das Hotel ist keine 3 Sterne wert. Ausser der Rezeption ist alles sehr alt. Der Boden in den Etagen ist schmuddelig und wirkt sehr schmutzig. Die Zimmer sind sehr klein und laut. Bad Dusche ist soweit (dem alter entsprechend) ok. Das Frühstück für 12 Euro völlig ungenügend. Angeschnittene Parisette Stücke, dass einen Tag alt ist. Eine Sorte Käse und Fleisch. Jeden Tag genau das gleiche. Alles ist völlig lieblos, keine Freude an ihrer Arbeit der Angestellten bemerkbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von David CHAPUIS am 10. Apr. 2018
Dear, Our double rooms are 16 m2, Single 12m2 and triple 20m2. We are a family hotel and I think our staff are very happy because they have been working with us for 20 years. We keep doing some work renovation step by step in order to modernize. Our continental breakfast is a buffet supplied with croissant, pain au chocolat, French bagustte, bread without Glütten, biscottes, orange and grape fruit juice, tea, hot chocolate milk, yoghourt, Eggs, Ham, 2 kind of cheese (Tome de Savoie, Vache qui rit) prune, apple, fruit salad, rice galette. Sorry to answer you in English but I do not speak german. David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Gut

Lang, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, trauriges Einzelzimmer
Das Charing Cross Hotel liegt in einer ruhigen Nebenstrasse, die zum Bahnhof Gare St. Lazare führt. In direkter Nähe hat es eine Metrostation und mehrere Bushaltestellen, sowie einen kleinen Supermarkt. Ich hatte dort ein Einzelzimmer, sabuer, mit relativ neuem Bad, und gut ausgestattet mit Teebar und Wasserkocher. Leider öffnete das Fenster sich nur zu einem Ventilations/Lichtschacht, der immer im Halbdunkel lag - was dem Zimmer eine Art Abstellkammeratmosphäre gab.

2/10 – Ungenügend

Chuck, CA, USA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
NEVER again
~rude, unfriendly and anything but helpful. Internet didn't work, bed uncomfortable.

2/10 – Ungenügend

Norbert, Frankfurt am Main

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dieses Hotel meiden!
Völlig überteuert. In der Umgebung gibt es Gleichwertiges wesentlich preiswerter. Kleine Zimmer,sehr laut, verbrauchte Handtücher wurden weggeschafft, aber nur auf Nachfrage erneuert! Durch welche Beziehungen diese Unterkunft zu drei Sternen kam, wüssten wir gerne.

6/10 – Okay

Johannes

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Spartansich, kleine Zimmer
zentrale Lage, zu laut, Zimmer zu klein, wenig Komfort, aber sauber und rel. preiswert.

8/10 – Gut

Madoka

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Thiéry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel et personnel agréables
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von DAVID CHAPUIS am 23. Nov. 2023
Monsieur,Merci pour cette note de 4.Nous sommes heureux de lire que vous ayez apprécié notre accueil et votre séjour dans notre établissement familial.Nous vous remercions pour avoir séjourné dans notre hôtel et espérons, vous revoir prochainement, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is managed the nicest and friendlies person, the staff is also friendly, and they try to understand you even if you don't speak French. Lots of great dining, shopping is unbelievable, not even 2 blocks to the Metro. Very walkable area as well.
Antwort von DAVID CHAPUIS am 23. Nov. 2023
Dear, Thank you for those 5 grades.The hotel were renovated 2 years ago.We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melody am 14. Sept. 2023
Dear Sir,Thank you for those grades of 10We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Gut

MIKI

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Melody am 14. Sept. 2023
Dear Miki,Thank you for those grades.We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

4/10 – Schlecht

Gretchen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Very small rooms and bathrooms, housekeeping smelled causing the rooms to smell also. Floors were dirty and stained, beds were very hard
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von DAVID CHAPUIS am 19. Juni 2023
Dear, You slept in Double room 102, 17 square meters, exactly what you booked for. The cleaning is checked every day, Bathroom floor washed and carpeting vacumed every day also .The hotel were fully renovated 2 years ago with new beds and matresses.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Gut

Jean-Luc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von DAVID CHAPUIS am 22. Apr. 2023
Monsieur, Merci pour cette note.Nous sommes heureux de lire que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement familial.Nous vous remercions pour avoir séjourné dans notre hôtel et espérons, vous revoir prochainement, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Gut

Marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
chambre ok mais VMC sdb très bruyante
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von DAVID CHAPUIS am 20. Apr. 2023
Dear, Because of healthy regulation all our rooms are equipped with a VMC to get read of moisture in bathroom.Thank you for those grades.We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Hervorragend

Philippe

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von DAVID CHAPUIS am 19. Apr. 2023
Monsieur, Merci pour ces notes.Nous sommes heureux de lire que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement familial.Nous vous remercions pour avoir séjourné dans notre hôtel et espérons, vous revoir prochainement, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Hervorragend

Takaki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von 支配人 ダヴィッド シャピュイ am 27. März 2023
この度はホテルシャリングクロスにご宿泊下さり有難うざいました。また高評価を下さりとてもうれしく存じます。またパリにお越しの際も当ホテルをご利用下さいますようお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

STEPHANE

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Sergio Augusto Alves De

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pessoal muito atencioso, mas toalhas de banho muito gastas e café da manhã com poucos itens
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

WING YIN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is clean and comfortable. Staffs are nice. The only problem is that it’s a bit noisy (due to traffic) at night. I will highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von David CHAPUIS am 1. Nov. 2022
Dear,Thank you for writing such a nice review.We are happy to read you enjoyed your stay in our family hôtel. All our rooms were renovated for covid with new double window with high sound protection but this is Paris .Sincerely yours,David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Gut

Pascal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel Agréable, personnel disponible et sympathique, chambre sur cours, très silencieuse.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von DAVID CHAPUIS am 17. Okt. 2022
Monsieur,Merci d'avoir bien voulu écrire ce commentaire chaleureux pour partager votre expérience dans notre établissement familial.Nous espérons vous revoir lors de votre prochain séjour Parisien.David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

6/10 – Okay

Florcy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Es un poco raro se debe dejar la llave al salir y entrar, los caballeros de la recepción vigilan sigilosamente los accesos lo cual daba una sensación extraña en especial que viaje sola
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von DAVID CHAPUIS am 22. Juli 2022
Dear, We ask our guest to leave their room key to the reception because for safety in case of fire we need to know who is in and out of the hôtel, for the maid to be able to come in your room to clean it without disturbing you and to take message. Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Hervorragend

Françoise

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von David CHAPUIS am 16. Juli 2022
Madame, Merci beaucoup. David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

4/10 – Schlecht

Daniella

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von DAVID CHAPUIS am 22. Juli 2022
dEAR, Thank you very much for those good grades Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING

8/10 – Gut

Jean Michel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel très bien situé
Hotel confortable , très bien situé par rapport à ma demande . Seul petit bémol , les chambres au dernier étage sont sous les toits donc très chaudes en été Petit déjeuner assez moyen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von DAVID CHAPUIS am 12. Juli 2022
Dear, Thank you very much for those good grades. Always happy to make you a pleasant stay in our family hotel in Paris. David CHAPUIS

8/10 – Gut

Eliel

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Subway and bua station near, lots aof place to visit near, lot of restaurants and goo zone to walk
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von DAVID CHAPUIS am 28. Feb. 2022
MUCHAS GRACIAS para escribir esta buena revista. Estoy feli que le ha gustado sus viajes en el hotel CHARING CROSS; sALUDOS, DAVID CHAPUIS

10/10 – Hervorragend

FLORENCE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Une nuit réservée proche du théâtre. Tout est à proximité, surtout les grands magasins pour leurs belles vitrines de Noël et parking proche l'hôtel est super l'accueil excellent. Bref une adresse à retenir
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Serge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comme d'habitude
Je séjourne régulièrement dans cet hôtel, et j'en suis satisfait. Le petit déjeuner s'est bien amélioré.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von David CHAPUIS am 6. Feb. 2020
Monsieur, Merci pour ces commentaires positifs.

10/10 – Hervorragend

Serge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
une bonne solution
J'ai déjà à plusieurs reprises donné mon avis sur cet hôtel. J'y séjourne régulièrement. Il me convient parfaitement. Actuellement en partie en rénovation. Je trouve que la qualité du petit déjeuner, s'est bien améliorée.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von David CHAPUIS am 28. Jan. 2020
Monsieur, Merci pour ces commentaires positifs. David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

6/10 – Okay

stephane

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von DAVID Chapuis am 25. Jan. 2020
Monsieur, Merci d'avoir séjourné à l'hôtel CHARING CROSS; DAVID Chapuis, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
交通ストライキに見舞われ、サンラザールがどこにも行き安かったので急遽決めました。日本語を片言で話すスタッフがいて使い安かったです。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von David CHAPUIS am 25. Jan. 2020
dEAR, We apreciate you enjoyed your stay in our family hotel in Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Gut

KWOK KEUNG SPANDAU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
位置頂級的。去哪兒都方便。吃的更不用费心。 下次再到巴黎也首选入住的。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von David CHAPUIS am 19. Dez. 2019
Dear, Thank you for coming to Paris and spending your treap in our family hotel in Paris. We like to read when our guests enjoyed their stay with us. Sincerely yours, David CHAPUIS, Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von David CHAPUIS am 17. Dez. 2019
Thank you

6/10 – Okay

Varfolomey

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Honestly not that great
The hotel was in a nice and good location but the lobby was small and smelled like smoke. The elevator was very outdated and the single bed room was smaller than a decent sized walk in closet. The bathroom was updated. This would be a 1 star or two star at the maximum rating in the USA.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von David CHAPUIS am 5. Dez. 2019
Dear, Our Single rooms are 12 square meters and equipped with a Double bed.

4/10 – Schlecht

Marie Line

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von David CHAPUIS am 18. Nov. 2019
Thank you for Staying with us in Paris

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Belligenhed belligenhed belligenhed. God service og sødt personale
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von David CHAPUIS, Director am 30. Okt. 2019
Dear, I apreciate you enjoyed your stay in our family hotel in Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Director

8/10 – Gut

sylvie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
BIEN
SUITE A UNE VISTE A PARIS POUR UN CONCERT NOUS NOUS SOMMES REPOSES LA NUIT. ACCUEIL TRES PLAISANT MAIS ON ENTEND TOUT A TRAVERS LES MURS? MAUVAISE INSONORITE ET LA FENETRE FERMAIT MAL
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von David CHAPUIS, Directeur am 26. Okt. 2019
Nos chambres sont toutes équipées de double vitrage et seront changées cet hiver suite à une rénovation. Merci d'avoir bien voulu vos impressions.

2/10 – Ungenügend

Emmanuel

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel vestuste
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von David CHAPUIS, Directeur am 23. Okt. 2019
Madame, l'hôtel sera entièrement rénové cet hiver.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von David CHAPUIS am 1. Okt. 2019
Thank you for coming to Charing Cross Hôtel in Paris.

6/10 – Okay

Byeong Gwan

호텔스닷컴 다시는 이용안해요
숙박을 해봤어야 평가를 하지 뭐 이딴 메일을 보내세요? 호텔스닷컴에서 예약하고 예약확인 메일도 받았는데 호텔에 가보니 예약확인이 안된다고 하네요 호텔스닷컴 예약관리를 왜 그따구로 하세요? 예약확인 안되서 부랴부랴 근처 다른 호텔에서 묵었어요 이 사이트 다시는 이용할 일 없겠네요 환불 불가 옵션으로 예약해서 예약 취소해도 환불도 안된다는데 어쩌자는건지
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von David CHAPUIS am 19. Sept. 2019
dEAR, we are Charing Cross Hotel in Paris, France

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Room very small but clean. Windows on the main road and very noisy.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von David CHAPUIS am 19. Sept. 2019
Dear, our Single rooms are 10 square meters, our Double are 12 square meters and our Triple are 15 square meters. All our rooms are equipped with double window.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Localização e atendimento da equipe. Qualidade do banheiro boa. Quartos precisam de uma boa pintura nas paredes, trocar os carpetes e melhorar a iluminação e móveis, recepção bem antiga
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von David CHAPUIS am 16. Sept. 2019
Dear, the hotel will be completely renovated this winter from January 1st to March 30th 2020.

8/10 – Gut

Edilberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel con buena ubicación y fácil moverse en el trasporte su desayuno está bueno y económico...
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von David CHAPUIS am 16. Sept. 2019
DEAR, Thank you for those good grades.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Dirty and outdated. Carpet was super old and worn out. Staff was not friendly and there is no air conditioning. The fan worked for couple of days then quit. Never recommend it to any one
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Reception am 21. Aug. 2019
Dear, We were very polite and helpful durant your stay. Anwering at all your questions and informations needed every day and every hours. Carpeting is a little bite old but it 's vacuumed every day and shampooed every two weeks. Best wishes.

6/10 – Okay

Huifen

與網站有落差
地點方便,但房間太小
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von David CHAPUIS am 16. Sept. 2019
Dear, Thank you for writing this review.

4/10 – Schlecht

yasuko

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
パリの滞在
クーラーが無いので、1日だけの滞在にしました。言葉に自信がない人には、良いホテルとガイドに載っていましたが、実際は、日本語は通じず、他のホテルと何も変わらなかった。 日本語で書かれた名所交通案内の紙は、ありがたかったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von David CHAPUIS am 7. Aug. 2019
dEAR, I speak little japenese and I work at the front desk from 7:30 am to 8:00 pm. We do not have air conditioning but we have a fan in each room. Our prices are are very moderate for our location in the heart of Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Director

10/10 – Hervorragend

Serge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pas mal du tout.
J'ai déjà eu l'occasion de répondre à une enquête semblable. Je viens régulièrement dans cet hôtel, à proximité immédiate de la gare St. Lazare, lorsque je rends visite à mes enfants. Je trouve que le confort de la literie s'est amélioré ainsi que la qualité du petit déjeuner. L'accueil est cordial. Dans la mesure où mes séjours sont courts, cet hôtel répond bien à ma recherche. J'y reviendrai.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von David CHAPUIS am 12. Juli 2019
Merci pour ce commentaire positif. Nous sommes toujours très heureux de lire que nos clients aiment revenir séjourner dans notre établissement. David CHAPUIS

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von DAVID CHAPUIS am 20. Juni 2019
Désolé mais en restant anonyme nous ne pouvons répondre à votre commentaire sans savoir ce qui vous aurait déplu lors de votre séjour ? David CHAPUIS

8/10 – Gut

SIMON/HOI

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Decide after you read this
Dry Cobi Eng next to a lot of restaurants and the train station. Unfortunately it doesn’t allow u to eat in ur room or have a trash can in ur room. However they have a trash can in the bathroom. It’s tiny for a room and the lift only fits two ppl at a time or 1 person with suitcase. There is a weighing scale for ur luggage it’s just that it’s a person weight scale. The staff is nice and super helpful so if u need to ask something don’t hesitate to inquire it
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von David CHAPUIS am 18. Juni 2019
Dear, We apreciated you enjoyed your stay in our family hotel in Paris and shared your impression in writting this review. Sincerely yours, David CHAPUIS