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Bewertungen von Hôtel Barrière Fouquet's Paris

5 out of 5
Hôtel Barrière Fouquet's Paris
46 Avenue George V, Paris, Paris

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

168 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
23 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 204 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

arnaud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Oualid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris am 9. Dez. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We hope to welcome you back to our Maison Parisienne very soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Personal. Leider war zur unserer Zeit der Streik der gelben Westen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris am 4. Dez. 2018
Thank you for taking the time to share such positive feedback with us! We hope to welcome you back to our Parisian Brasserie very soon.

10/10 – Hervorragend

Satit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erholung pur
Eines der schönsten Hotels in Paris.
Antwort von Geraldine Dobey am 15. Mai 2018
Dear Guest, I would like to thank you very much for sharing with us such nice comments following your stay! I am thrilled to read that you have enjoyed your visit with us. It is important for us to reach the level of expectation of our guest as it is a great source of motivation for us all. I truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in the not too distant future and provide you with another unforgettable moment in the City of Lights. Sincerely yours, Geraldine Dobey General Manager.

10/10 – Hervorragend

Bader, Jeddah

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and very nice staff 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Reyna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Brilliant!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

sean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
From the moment we arrived to the moment we departed the staff treated my wife and I like royalty. Everyone went above and beyond making sure that our experience was amazing. The hotel was beautiful and the rooms were amazing. We are already planning another trip to Paris.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nishant

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tatiana

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

carla and manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Parisian Hotel!
This is our favorite hotel in Paris. We love the location ! And even more the staff! They are very professional and make us always feel well taken care of. Geoffrey is the best!!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

MAMORU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
パリで最高にステキなホテル。
すべてが、最高に良かった。パーキングは敷地内になかったが、荷物をおろし、車をあずかってれた。私は、英語もフランス語も得意ではないがスタッフ全ての人が、丁寧に対応してくれた。ディナーの時も若いスタッフが一生懸命に、楽しく食事が出来るよう気を使ってくれました。最高級ホテルなのに、我々に気を使わせず、リラックスした、時間が過ごせました。もちろん、部屋も、ベルサイユのへやをおもわせるほど素晴らしく、調度品も、高級で、最高。レストランの味も最高。帰る時は車をすぐに回してくれ、駐車場に関しても、何の問題も無かった。次に来る時は、長期滞在をしたいと思う。
窓から見たシャンデリゼ
ロビーで
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Satomi

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceptional! We booked this hotel to change hotels last minute after arriving in Paris Thursday evening 06/29/2023. We booked the room at 7:00 pm and arrived at 7:30 pm (same day), and we are glad we made the change. The front desk staff was amazing. They were all very helpful, hospitable, and knowledgeable. Clifford was EXCEPTIONAL - he gets ten stars out of five, thank you sir!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Rockey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome stay
Absolutely wonderful stay. Staff were wonderful and so friendly and helpful. The hotel is very unique and we loved it. We would definitely stay again. Location also was perfect.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

YUN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
all i like it , the food , hotel room shopping area etc
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Milo, the woodlands

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Fiona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Christie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Lynn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Erick

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unique experience

10/10 – Hervorragend

Maame Efua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Dan, Georgetown

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous Hotel and Staff. Five Star quality hotel and service. I highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

rawan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked that we have a free minibar at the room We didnt wait for LV line
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 1. Aug. 2022
Dear Mr. Alzamzami, It was a real pleasure to welcome you to our Parisian Home during your visit to the City of Light, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We strive to achieve the highest level of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was very enjoyable. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful, spacious rooms! The rooftop bar is a romantic place for a drink.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 1. Aug. 2022
Dear Mr. Hunt, I would like to thank you for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. I am delighted to learn that you enjoyed the room and our rooftop bar during your stay with us. Your satisfaction is a great source of motivation for all of our teams thus I have of course shared your comments with them. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Charles

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff Clemens, and Mario were standouts!
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 8. Juli 2022
Dear Mr. Hawkins Jr. , We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your kind feedback with us. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Hotel. Naturally, I have shared your comments with our teams, in particular with Clément and Maura, for whom your satisfaction is a great source of motivation. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Elsa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Alena

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Taddao

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 15. Juni 2022
Dear Taddao, We would like to thank you for choosing the hotel Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. We have read your enthusiastic comments and we are enchanted to read that you enjoyed your stay in our Parisian Home in particular the location. Naturally, I have shared your comments with our teams as your satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Homme in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Garbis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, Excellent rooms, but most of all AMAZING service/staff and hospitality!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 15. Juni 2022
Dear Garbis, We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your generous feedback with us. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us and that you appreciated our location, our rooms and our services. I have shared your enthousiastic comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Keith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service and attention to detail. Giuseppe was fun and took excellent car of us in the lounge. Thank you Giuseppe! We will definitely be back to this amazing hotel in Paris!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 16. Mai 2022
Dear Keith, We would like to thank you for sharing your kind thoughts after your experience at the Hotel Fouquet's Paris. We are absolutely enchanted to read that you had an excellent time with us and that you appreciated the services and the attention to detail. Your comments have naturally been shared with our teams, especially Giuseppe, for whom our guest's satisfaction is the greatest source of motivation and reward. We will be only too happy to welcome you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Mohamed, Oakville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the very nice property, the excellent service by the staff (front desk, concierge, housekeeping, staff at Joy). An overall outstanding experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 6. Mai 2022
Dear Mohamed Le, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are so delighted to read that you had a very enjoyable experience with us, and that you appreciated the quality of our service. Your compliments have naturally been passed on to our teams for whom the satisfaction of our customers is an immense source of motivation. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Hens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel ever
One of the best hotels I’ve ever experienced! Staff goes out of their way to make you feel welcome. Super nice spa/swimming pool. Breakfast was heavenly (coffee: outstanding! Waffles: to die for! Unbelievable pancakes! Fruit! French toast: wow!!). Room was spacious with daily refilled free mini bar. Incredible beds. And all the luxuries you could ever want and more.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 2. Mai 2022
Dear Hens, It is with great pleasure that we read your impressions following your stay in our Parisian Home, and we thank you sincerely for having taken the time to share them with us. We are delighted to learn that you appreciated the spa, the breakfast, the room and the quality of our services. The satisfaction of our customers being the greatest source of motivation and the greatest reward for our staff, I have shared your feedback to all our teams. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in order to make you live an unforgettable experience one more time. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Priyanka

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in Paris!! All rounder!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Jean-Marie Le Gall am 19. Apr. 2022
Dear Mrs. Le Orbitz, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback following your experience at Hotel Barrière le Fouquet's Paris. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our parisian Maison in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Director

10/10 – Hervorragend

SOFIANE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Formidable
Fantastique
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Christer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

anat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

FOUZE AMER

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Curtis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel in Paris
The hotel is based upon excellence in service . Excellent spa staff! The comfort level of the hotel is the best I have ever experienced in my life. Special shout out to Julien for his very charming personality and attentive attention to the smallest details. Ian always went above and beyond our expectations in the restaurant and has the most dynamic personality that has remarkable memory for our wants and needs.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Loic am 23. Sept. 2021
Dear Mr Kobylnyk, Thank you very much for taking the time to share your feeback. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Parisian Home. Naturally, I have shared your compliments with Julien and Ian, and with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Maison parisienne in the near future. Sincerely yours, Loic Executive Assistant

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

2/10 – Ungenügend

Abbas

Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2021