Außenpool

Bewertungen von Hotel Odisej

3 out of 5
Hotel Odisej
Pomena b.b., Mljet

Bewertungen

7,8

Gut

83 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
143 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
72 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage, aber braucht dringend Renovierung
Leider ist das Hotel sehr renovierungsbedürftig. Die Lage ist toll, aber das Hotel ist sehr alt und teilweise wirklich grenzwärtig. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Essen war ok. Halt eher wie in einer Kantine.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 1. Sept. 2023
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to post a review of your recent stay with us. I am sorry that some aspects of your visit fell short of our usual standards and that you did not fully enjoy a typical hotel "Odisej" experience. We hope that you will still decide to visit us some time in the future again and give us chance to meet your expectations. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Emil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Idyllisches Hotel am Meer
Der erste Eindruck im Zimmer täuscht. Nach Koffer schleppen in den 2. Stock ohne Lift steht man im Zimmer, enges Bad, Möblierung aus den 60er Jahren. ABER, alles sauber, Betten sehr bequem, Sicht aufs azurblaue Meer, sehr ruhig, schattiger Garten, das Personal ist sehr freundlich und effizient, eine chillige Loungebar direkt am Wasser, und der Meereinstieg quasi vor dem Zimmer. Das sehr gute Buffet abends und morgens lässt keine Wünsche offen, es wird auf der Veranda mit Hafenblick eingenommen. Idyllisch. Die Hoteldirektorin macht jeden Abend die Runde und verweilt zum kurzen Schwatz bei jedem einzelnen Tisch - sehr sympathisch! Das Hotel stammt zwar aus den 60er Jahren, ist aber sehr gut in Schuss gehalten und hat ein unschlagares Preis/Leistungsverhältnis. Und die Lage ist einmalig. Sehr zu empfehlen!
Im Hintegrund mittig das Hotel
Der Garten
Die Loungebar
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 3. Juli 2022
Dear Mr. Emil, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We are so happy to read you loved cleanliness of the hotel, the food and hospitality of the staff. We are happy when we make our guests feel like at home. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, leider Essen nicht so gut
Alles gut, allerdings das Essen war nicht besonders. Die Lage ist perfekt.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear Anonymous, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are happy to read you liked our location. Be assured we will take your comments about food into consideration. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage- kompensiert alle Defizite. Das Essen ist zu dem Preis sehr gut. Getränke zu teuer.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von dado am 11. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

8/10 – Gut

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Familienfreundlicher Platz an tollem Platz
Das Hotel liegt an einem wunderschönen Ort der Insel Mljet. Das Wasser ist kristallklar und lädt zum Baden ein. Der Strand liegt direkt am Hotel; dort werden täglich frische Badetücher für die Hotelgäste bereit gelegt. Die Auswahl beim Essen war so vielseitig und immer durch neuen Speisen bereichert, dass auch Vegetarier hier stets was Passendes fanden. Das Personal war stets sehr freundlich und gab sich große Mühe. Die Zimmer waren sauber und der Wäschewechsel funktionierte tadellos. Die Betten waren neueren Datums und hervorragend, Schrank, Kommode und Schreibtisch waren dagegen älteren Datums. Ein kleiner Nachteil, das Bad und dort insbesondere die Dusche sind sehr klein. Wirklich unschön sind die Teppichbeläge in den Gängen; sie sind einfach in die Jahre gekommen. Insgesamt haben wir unseren Aufenthalt aber sehr genossen, was ganz besonders auf die Bemühungen des gesamten Personals zurück zu führen war...wo fragt schon jeden Tag der Hotelmanager nach dem Befinden seiner Gäste? Ein wunderschöner Platz zum Erholen.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von dado am 4. Sept. 2019
Dear Wolfgang, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel. Be assured that we have taken a good note of all your comments and we are working continuously to improve our amenities. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again.

10/10 – Hervorragend

Karl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel sehr gut geeignet für Besichtigung.
Split und Trogir ist Sehenswert.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von dado am 26. Mai 2019
Dear Karl, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

6/10 – Okay

Elisabeth, Warngau

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Nettes Hotel
Also das Beste des Hotels ist die geniale Lage auf der Insel Mljet. Das Personal ist sehr kompetent, freundlich , zuvorkommend und sehr hilfsbereit. Das Frühstück wunderbar und sehr umfangreich und abwechslungsreich, da ist für jeden was dabei.Leider endet die normale Frühstückszeit schon um 10.00 Uhr, das ist mir manchmal im Urlaub einfach zu früh, als Vorschlag, mindestens bis 10.30 oder 11.00. Uhr. Wenn man auf die wunderschöne Terrasse sich auf den Liegestuhl legen will, mit wunderschönem blick aufs Meer, hat man leider eine furchtbare Geräuschkulisse der , ich vermute, Klimaanlage oder Belüftung des Hauptgebäudes. Sehr störend. Unser Zimmer mit Meerblick funktional, hat ein kleines aber völlig ausreichendes Bad, WC. Es wird mit Klimaanlage und Sat TV geworben, hier kommt jetzt wirkliche Kritik. Unser Aufenthalt war 11 Übernachtungen und die Klimaanlage ging von Anfang nicht. am 3. Tag stand eine Flasche Wein als Entschuldigung im Zimmer, aber es wurde auch nichts repariert. Sie ging bis zum Schluss nicht, wir haben auch nie einen Handwerker gesehen. Das Sat TV hatte 2 deutsche Sender, ARD und ZDF. Am 4. Tag verschwand das ZDF und auch englische Nachrichtensender. Der Hausmeister schaute vorbei und erklärte, das hänge an der Antenne. Das war es, wir haben nie wieder jemand gesehen. Ich will das nicht überbewerten, weil man muss ja im Urlaub nicht unbedingt Fernsehen, aber für zusätzliche Bewerbung ist es einfach zu wenig.
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2018
Antwort von dado am 11. Juni 2018
Dear Elizabeth, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are glad that you experienced our staff very competent, friendly, courteous and very helpful. Please accept our apologize for the inconvenience caused by A/C problems. Also we will definitely take your comments about TV problems into serious consideration. Once again we would like to thank you for writing your comments which are valuable to us and we still hope that you will decide to visit our hotel again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Deputy Manager

8/10 – Gut

Dario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2017
Dear Mr. Dario, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to rate us! . We hope that you will decide to visit Mljet again and that we will have the opportunity to welcome you. Kind regards, Davor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr nett gelegen. Tolle Aussicht. Im Sommer laut durch Partyschiffe.

6/10 – Okay

julia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr schöne Natur und einsame Buchten ... Das Hotel ist Mittelklasse aber völlig ausreichend
Sonnenuntergang
Blick von der Hotel Terasse

6/10 – Okay

Mark, Wien

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Leistungen, aber sehr alte Hotelausstattung
Keine Empfehlung, da der Preis mit der sehr alten Hotelausstattung nicht übereinstimmt, wenngleich sie den Kriterien der 3 Stern Kategorie entspricht. Der Preis kann vielleicht mit Angebot und Nachfrage im Ort begründet werden, jedoch ruft mein subjektives Gefühl an dieser Stelle eine andere Meinung hervor. Ansonsten waren die Leistungen des Hotels in Ordnung.

8/10 – Gut

Ana, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Hotel auf Mljet
Tolle Lage, wunderschöne Meersicht, leckeres Frühstück,sehr sauber. Einziger Abzug: Internet nur beim Empfang. Ansonsten top.

2/10 – Ungenügend

Joseph, Sarajevo (BiH) und Biel (CH)

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein alter Kasten aus Marschall Tito's Zeiten
Bei Ankunft hat man versucht, uns in einem minderwertigen Zimmer einzuquartieren; wir mussten insistieren, dass wir erhalten, was wir auch bezahlt haben. Kleines Zimmer eingerichtet, wie zu Marschall Tito's Zeiten; der Mechanismus der Balkontüre war eingerostet (offensichtlich hat sich schon seit mehreren Jahren niemand mehr darum gekümmert). Auch nach mehrmaliger Reklamation, hatten wir auch am zweiten Morgen kein Anrecht auf eine warme Dusche; dies wurde vom Personal mit dem Hinweis quittiert, dass andere Gäste auch kein warmers Wasser hätten. Dies entspricht dem Verhalten eines Funktionärs aus Tito's Zeiten. Die auf einer Liste angegebenen TV Kanäle waren natürlich nicht erhältlich; die Bildqualität zum abgewöhnen. Bei einem guten Hotel geht man nicht gerne nach Hause; bei diesem Hotel sind wir gerne wieder abgereist, und wir werden sicher nie mehr dort absteigen. Es sollte von der Hotels.com Liste definitive entfernt warden.

8/10 – Gut

KF

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Nicole, Berlin

Gut: Sauberkeit
All-in-All Gut
Hotel ist so, wie man es bei diesem Preissegment erwartet. Service ist gut, Extrawünsche bzw. Essen leider ein wenig teuer. Zimmerausstattung ist soweit i. O. Einzige Problem sind die Partyschiffe, die bis spät nachts relativ laut sind. Da ärgert man sich über den Aufpreis für den Balkon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Hafen-Hotel mit Meersicht
Hotel liegt am Ende der Insel Mljet. Strassenverhältnisse sind chaotisch. Hotel verfügt über keine eigenen Parkplätze/Parkgarage. Autos stehen in der prallen Sonne bei 36 Grad! Es fehlt ein Pool. Das dazugehörige Strandbad hat nur eine Dusche, die ab vierten Tag ihre Dienste versagte. Es gibt zu wenig Liegestühle und Schattenplätze. Kurz nach 8 Uhr ist jeweils alles besetzt/reserviert. Essen: Die Menüs sind ok - es fehlt aber die Liebe zum Detail. Der Esssaal und die Lobby sind gepflegt/sauber. Zimmer eher klein.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Willemijn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 17. Sept. 2023
Dear Mr. Willmijn,Thank you for grading us positively. We do hope you enjoyed your stay with us and we hope you will visit us again.Regards,

10/10 – Hervorragend

April

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 6. Sept. 2023
Dear April,Thank you for giving us positive grade. We are happy to read you enjoyed your stay with us.We do hope you will be coming back again in our hoitel.Regards,

8/10 – Gut

Elena

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 28. Aug. 2023
Dear Mrs. Elena,Thank you for taking time to grade us. Hopefully you will be visiting us again in the future!Regards,

8/10 – Gut

Samantha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was wonderful at the hotel. The rooms had a/c, it’s right on the beach and near so many places to eat. The staff are very helpful. My only issue would be the lack of elevator for luggage however the staff are more than willing to offer someone to help with the luggage. We carried our own and it was fine. Just something to note.
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 10. Aug. 2023
Dear Mrs. Samantha,Thank you for your positive review of our hotel. You stayed in second building where we do not have elevator but we are always willing to help you with luggage.Hopefully we will be seeing you in future years ahead. Regards,

6/10 – Okay

Nancy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A solid 3 star hotel. Good buffet breakfast included.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 8. Juni 2023
Dear Mrs. Nancy,Thank you for taking time to answer my email. We are happy you liked our buffet breakfast + and we hope we will be seeing you soon in our hotel.Regards,

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful sea side beach. Wonderful staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 6. Juni 2023
Dear Mrs. Tiffany, Thank you for your positive review. We are very proud of our kind and helpful staff.We do hope you will be coming back again.Regards,

10/10 – Hervorragend

June

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
After the mixed reviews I was a little concerned, but pleasantly surprised. Excellent service, comfortable (if not a little dated) room and beautiful surroundings.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 9. Okt. 2022
Dear Mrs. Beckett,Thank you for taking time to grade us. We are so happy you enjoyed your stay with us. We are very proud of our team and kind staff and comfortable rooms. We will be happy to see you again in the future!Regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location, dissappointing hotel
We had high expectations of this hotel in a very beautiful location but were let down by rude reception staff and a faulty smoke alarm that flashed all night. As a result we slept badly and when we woke up to breakfast, that too was dissappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 17. Sept. 2022
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to post a review of your recent stay with us. We are sorry that you did not like our hotel and that some aspects of your visit fell short. We do hope you will decide to visit our hotel again and that we would be able to leave different impression. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great views
Great room with a view. Buffet was a chair lottery and food was plain.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 5. Sept. 2022
Dear Anonymous, Thank you for taking time to write a review on Expedia. We are glad you enjoyed your stay with us. We are happy to read we have met all your expectations. It is pleasure to read that our guests are enjoying here! Regards,

8/10 – Gut

Nathalie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ravis de notre séjour
Nous avons passé un agréable séjour . Vue magnifique. Bonne situation : à quelques minutes à pied de l’entrée du parc national. Personnel extrêmement gentil et serviable. Les chambres sont très bien , mais il faudrait peut-être moderniser les salles de bain . Dommage que les vacanciers monopolisent les transats dès 8h du matin , car à partir de 10h il n’y a plus de place et pourtant les gens ne sont pas là .
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 20. Aug. 2022
Dear Mrs. Nathalie, Thank you for taking time to write a review on expedia. It is pleasure to read you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again in the future, Regards,

10/10 – Hervorragend

Sabine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel très bien situé en face de l’arrivée du ferry. Très bon accueil et personnel charmant et serviable. On a eu une chambre avec une grande terrasse vue sur la mer! Belle chambre pour 3 personnes et très bonne literie. Buffet excellent pour le petit déjeuner, décevant pour le dîner. On sent que les équipements sont un peu vieillissants mais c’est une très bonne adresse pour Mjet!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 21. Aug. 2022
Dear Mrs. Sabine,Thank you for taking time to grade us. We hope we will be able to accommodate you in the future again.Regards,

8/10 – Gut

frederic

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 1. Aug. 2022
Dear Mr. Frederic, Thank you for taking time to grade us on expedia. We hope we will accommodate you in our hotel again in the future. Regards,

4/10 – Schlecht

Slobodan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 1. Aug. 2022
Dear Mr. Slobodan, Thank you for taking time to grade us on expedia. We do hope you will visit us again in the future. Regards,

8/10 – Gut

Rolf

Gut: Personal & Service
Visit to the island Mljet.
The hotel has a great location but has a little wear and tear in the rooms. Our room had a bad smell and a lot of noice from the sourrounding rooms. After writing the review on this website,we were contacted by the staff emediately with the choise of changing to a different room. Great service! Upon arrival, we were taken good care of and a lot of useful information given.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 1. Aug. 2022
Dear Mr. Rolf, Thank you for taking time to grade us on expedia. We are happy to read you enjoyed location of the hotel and great service you experienced after having trouble with your room upon arrival. We are glad we could help and acted immediately. We hope you will visit us again in the future. Regards,

10/10 – Hervorragend

annie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je recommande vivement
L'emplacement de l'hôtel est exceptionnel. L'accueil est chaleureux mais aussi très professionnel. Le personnel a été très réactif à nos demandes. Le confort de la chambre était parfait ( nous étions 2 et avons eu une suite -269- avec 2 chambres et un balcon). Le repas et le buffet sont complets. Je recommande vivement cet hôtel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 3. Juli 2022
Dear Mrs. Annie, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

10/10 – Hervorragend

Ashley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon rapport qualité prix avec vue imprenable sur la ville d’Omis depuis le restaurant. Jacuzzi sur le toit de l’immeuble. Le personnel est serviable et accueillant.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 23. Juni 2022
Dear Mrs. Carr, Thank you for taking time to write a review for our hotel and gave us positive grade. We are happy to read you loved our location, view from the room and our kind and friendly staff. We hope we will be able to accommodate you in the future again! Regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

6/10 – Okay

Ben

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great location, tired condition
The location of the hotel is fantastic, right on the quay side where the ferry docks and within 10min walk of the stunning Mljet national park. The buffet at breakfast and dinner is pretty good, with a broad selection of international choices. The hotel itself whilst clean, is tired and in need of a refresh. Based on the condition, we felt the hotel was over priced compared to other accommodate taken across other parts of Dalmatian islands.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear Ben, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are that you had nice stay in our hotel. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

8/10 – Gut

MARC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon hôtel dans son ensemble
Hôtel efficace et très bien situé Bon accueil Chambre agréable Petit déjeuner bien fourni et très correct Dîner : très moyen Pour le reste rien à redire
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear Marc, Thank you for staying in Hotel Odisej and taking your time to write your review! We are happy to read you enjoyed staying in our hotel. We do hope that we will have an opportunity to welcome you again. Kind regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

8/10 – Gut

Bekir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Really nice location, amazing beachfront with very peaceful sea and inspirational view. Also very close to the national park, which basically has wonderful nature. Also really friendly staff, who are very professional and make you feel welcomed. The only downside is that the facilities have started to look old. The corridors and main building could benefit from some renovation. Otherwise, i would definitely recommend it for a nice, peaceful stay in Mljet
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear Bekir, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. Customer service is very important to us! We truly hope that we will have the opportunity to welcome you again. Kind regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

10/10 – Hervorragend

Aleksandr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear Aleksandr, Thank you for grading us! Hopefully we will be seeing you in the future in our hotel! Regards, Lindita Zecevic,Hotel Director

10/10 – Hervorragend

isabelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent emplacement
Hotel très agreable. Proche de la mer. Possibilité de nager à partir d'un ponton avec des transats à disposition. Petit dej bien. Le repas du soir était correct pour 2 soirée mais pas plus. Très proche des lacs et du ferry. Attention à certaine chambre accessibles par des escaliers uniquement
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear Isabelle,, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you again. Kind regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear guest, Thank you for staying with us and taking your time to grade us. Hopefully we will be seeing you in near future. Regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Davor Jancic, Hotel Director am 7. Sept. 2021
Dear James, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are that you had nice stay in our hotel. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

10/10 – Hervorragend

Jakob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect base for exploring Mljet
This hotel is really nice, and it’s location literally inside the national park is phenomenal. Breakfast was absolutely fine, and the views are amazing. Highly recommended (especially as a base to explore Mljet)!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von dado am 31. Aug. 2021
Dear Jakob, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Average hotel in a stunning island!
It is the only hotel in the beautiful island of Mljet, hence it might need some competition to aim for improvements. The service is very correct but no smiles. Rooms need a bit of updating but the bed is comfortable. Not good feedback regarding cleaning as we found several hairs in our bathroom. Food is average. Nice location overlooking a bay and with a pleasant beach bar.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von dado am 30. Aug. 2021
Dear Tiago, Thank you for choosing Hotel Odisej and taking your time to write your review! I am sorry to read that you were not fully satisfied in all areas of our service, but I would like to thank you for writing your comments which are valuable to us. We still hope that you will decide to visit our hotel again and that we will meet all your expectations next time. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely room with a balcony and a delicious breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von dado am 30. Aug. 2021
Dear Gabriel, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

2/10 – Ungenügend

Edin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von dado am 28. Aug. 2021
Dear Edin, Thank you for visiting our hotel and for rating us review Expedia. We are saddened to read that we have not met your expectations and that you were not satisfied with our Hotel. We still hope that you might be willing to visit our hotel for longer period and that we would be able to leave different impression. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

8/10 – Gut

Richard

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von Lindita Zecevic, Hotel Director am 30. Sept. 2021
Dear guest, Thank you for staying with us and taking your time to grade us. Hopefully we will be seeing you in near future. Regards, Lindita Zecevic, Hotel Director

10/10 – Hervorragend

Audrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le paradis!
Lieu magique
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von dado am 7. Aug. 2021
Dear Audrey, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you in our hotel again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

10/10 – Hervorragend

Mladen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von dado am 27. Juli 2021
Dear Mladen, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to rate us! We truly hope that we will have the opportunity to welcome you again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

6/10 – Okay

Cécilia

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Accueil quelconque, retenue des passeports sans explication pendant plus d’une heure et chambre pas prête malgré la remise des clés : le personnel chargé du nettoyage a dû se presser pendant que l’on attendait dans le couloir ce qui est gênant pour tout le monde!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von dado am 27. Juli 2021
Dear Cécilia, Thank you for taking the time to post a review of your recent stay with us. We are sorry to learn that you were not completely satisfied with our hotel, but we would like to thank you for writing your comments which are valuable to us. We do hope that we will have an opportunity to welcome you again to improve your impressions. Kind regards, Davor Jancic Hotel Director

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
National park hotel in a beautiful setting
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von dado am 19. Juli 2021
Dear Guest, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel. We truly hope that we will have the opportunity to welcome you again. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director

8/10 – Gut

Cara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice for short stay
The hotel is in a great location in quiet town on Mljet, within the national park. The condition of the room and furnishings are very dated, but fine for a short stay. The price is relatively high -- but seems to capitalize on few options around. The front desk staff was very helpful, and arranged a transfer to the next town over to catch the ferry in the morning. Mljet and the town, Pomena, were both beautiful with lovely options for food and easy travel. The beach bar and swimming area are both very nice and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von dado am 19. Juli 2021
Dear Cara, Thank you very much for staying in Hotel Odisej and taking your time to share your experience! We are delighted to read that you had nice stay in our hotel and that we have met your expectations. We hope that you will decide to visit Mljet again and that we will have the opportunity to welcome you. Kind regards, Davor Jancic, Hotel Director