Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von ibis Manchester Centre Princess Street

2 out of 5
ibis Manchester Centre Princess Street
Charles Street City Umist, Princess Street, Manchester, England

Bewertungen

8,2

Sehr gut

422 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
355 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
119 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
48 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Benedikt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in allem gutes Hotel. Zimmer und Bad sauber und ausreichend groß. Frühstück einfach, aber alles vorhanden. Gute Lage für alle Aktivitäten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Frederic Dumont am 16. Dez. 2023
Lieber Benedikt,Vielen Dank für die positiven Kommentare zu Ihrem letzten Aufenthalt.Wir freuen uns zu hören, dass Ihre Erfahrung Ihre Erwartungen übertroffen hat, denn Sie fanden unsere zentrale Lage ideal, um Manchester zu erkunden, unsere Einrichtungen sauber und auf Ihre Bedürfnisse abgestimmt, unser reichhaltiges Frühstücksbuffet.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um weitere Besuche zu unternehmen, die genauso angenehm sind wie dieser.Grüße,Frederic DumontGeneral Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Bemüht, aber suboptimal
Das Bild hat schon mal wenig mit der Realität zu tun, die "Rezeption" ist aktuell ein Tischchen mit Laptop. Generell scheint das Haus derzeit vorwiegend als Ausbildungsstandort für Service-Anfänger in allen Bereichen zu dienen, von der Rezeption bis zum Housekeeping. Zunächst wurde trotz nicht gegenteiliger Ansage unsererseits unser Zimmer überhaupt nicht gemacht, weder Reinigung noch Betten noch Bad. Nach Beschwerde wurden immerhin täglich die Betten gemacht und die Handtücher gewechselt, Bad und Dusche indes blieben die gesamte Woche lang ungeputzt. Selbst für ein Hotel einer niedrigeren Kategorie ist das ungenügend. Das Personal war aber insgesamt zumindest sehr nett, wenn auch nicht wirklich aufmerksam. Das Frühstück muss extra gebucht und bezahlt werden und ist für den Preis okay.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Frederic Dumont am 23. Sept. 2023
Hallo,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Enttäuschung über Ihren letzten Besuch mitzuteilen.Ich möchte mich aufrichtig entschuldigen, wenn Ihre Erfahrung in diesem Fall nicht Ihren Bedürfnissen und Erwartungen entsprochen hat, was vor allem auf einen Mangel an unserem Sauberkeitsstandard während Ihres Aufenthalts zurückzuführen ist.Seien Sie versichert, dass Ihr Feedback mit unserer Haushälterin besprochen wurde, die gemeinsam mit ihrem Team alle geeigneten Maßnahmen ergreifen wird, um ein erneutes Auftreten zu verhindern.Positiv zu vermerken ist, dass ich froh bin, dass Sie unser Team nett und unser Frühstücksbuffet mit einem guten Preis-Leistungs-Verhältnis fanden.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Bedenken geäußert haben, die für unser kontinuierliches Bemühen, die Qualität unserer Produkte und Dienstleistungen zu verbessern, von unschätzbarem Wert sind. Wir hoffen aufrichtig, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Sie für eine angenehmere und stressfreie Zeit wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Grüße,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Ernst, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Zimmer mit etwas Aussicht, alles da, was man so braucht, komfortable und saubere Naßzelle, etwas wenig Ablage-Möglichkeiten. Personal jung und freundlich, Frühstück in Ordnung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Frederic Dumont am 26. Juni 2023
Lieber Ernst,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, ein paar positive Gedanken über Ihren letzten Aufenthalt zu äußern. Das wissen wir wirklich zu schätzen!Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihre Erfahrung genossen haben, da Sie unsere Einrichtungen sauber und komfortabel, unser Team freundlich und unser Frühstücksbuffet als lecker empfanden.Wir freuen uns, Sie bald wieder zu einem angenehmen Besuch begrüßen zu dürfen.Grüße,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut :)
Alles ok. Preis Leistung passt. Hatten keine besonderen Ansprüche.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Frederic Dumont am 13. Apr. 2023
Hallo,Vielen Dank, dass Sie uns ein positives Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt gegeben haben.Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Besuch genossen haben, da Sie fanden, dass unsere Einrichtungen und Dienstleistungen ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis haben.Wir freuen uns darauf, Sie für ein so angenehmes Erlebnis wie dieses letzte wieder begrüßen zu dürfen.Grüße,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mike, St. Egidien

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal,gutes Frühstück saubere Zimmer und sehr gute,zentrale Lage zum Stadtzentrum.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Jörg

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Leider ging die Lüftung nicht und das erbetene Ruhige zimmer war direkt zur oxford road hin...
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Jürgen

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Akzeptables Preis-/Leistungsverhältnis!
Die Lage Citynah, aber Parkhaus sehr teuer.. Frühstück für Ibis-Verhältnisse sehr gut, doch es fehlen Schränk oder sonstige Ablagemöglichkeiten für 3 Tage!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Christoph

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Andreas

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern rooms and good location. We always stay here whenever we are in Manchester.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Silke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Betten sehr bequem, Badezimmer sauber und gepflegt :)
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach super
Also für unseren Aufenthalt super 👍, leicht erreichbar gute Umgebung, Personal super 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Empfang, große geräumige Zimmer mit Klimaanlage, tolles Frühstücksbüffet
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

4/10 – Schlecht

Mira, Schweiz

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Top Lage, leider nicht so sauber
Ich war mit einer Freundin für 4 Übernachtungen im Ibis Hotel. Das Hotelzimmer war nicht gerade sauber; Flecken auf dem Teppich und Staub auf dem Sofa. Auch der Badezimmer-Boden hatte schwarze Flecken. Die Schiebetür zum Badezimmer klemmte oft und konnte somit nicht gut geöffnet werden. In der Nacht kam oft ein Kanalisationsartiger Gestank hoch. Am Vorletzten Tag hatte wohl die Putzfrau keine lust mehr unser Zimmer zu reinigen und die Handtücher auszuwechseln. Als wir dann nach dem Städtetrip zurück ins Zimmer wollten, hang eine Plastiktüte am Türgriff mit frischen Handtüchern, die wir dann selber auswechseln mussten. Das Frühstücksbuffet war wiederrum ausreichend. Es war für jeden etwas dabei und wurde immer frisch aufgefüllt. Die Mitarbeiter waren sehr nett. Rieser Pluspunkt ist die Lage des Hotels. Man kann alles zu Fuss erreichen oder die Bushaltestelle und Bahnhof liegt gleich in der Nähe. Ich würde trotz guter Lage nicht wieder in das Ibis Hotel gehen.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Mona, Buchen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zentrumnahes Hotel
Die Lage des Hotels ist für einen Städtetrip wirklich perfekt, man kann alles sehr gut erreichen. Das Personal war freundlich, alles lief unkompliziert. Das Zimmer war modern eingerichtet und sauber. Einziger Kritikpunkt: Das Bad. Es hatte eine Schiebetür, die nicht richtig zu schließen war. Also jedes Mal, wenn wir sie zu gezogen haben, ging sie von selbst wieder auf... Das ging echt gar nicht. Ansonsten waren wir aber sehr zufrieden!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Ralf, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein gutes Hotel, sehr sauber, nettes Team
Ich hatte schon mehrere Unterkünfte in Manchester. Dieses Hotel gehört sicherlich zu den besseren Häusern. Gute Lage, freundliches und kompetentes Personal. Die Sauberkeit der Räume ist besonders angenehm.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

In der 1. Nacht war sehr laut durch die Mega-Beats aus dem Club auf der anderen Straßenseite.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Kazuhiro

最低限の宿です
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Saul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was in good location and room was great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Frederic Dumont am 26. Apr. 2024
Dear Saul,Many thanks for your positive feedback following your recent stay.Your high score must reflect that you had an enjoyable time and we look forward to being part again of your future trips to Manchester.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Selena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Frederic Dumont am 24. Apr. 2024
Dear Selena,Many thanks for scoring your recent stay with the highest rating, this is truly appreciated!The Team and I are very pleased to know that you enjoyed your visit and we look forward to seeing you back soon for more pleasant experiences with us.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent, quiet, comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Frederic Dumont am 12. Apr. 2024
Dear James,Thank you for rating us with the best score and for adding some positive comments.We are delighted to hear that your found our facilities quiet & comfortable.We look forward to being part of your future trips to Manchester, we'll be ready to welcome you!Regards,Frederic DumontGeneral Manager

6/10 – Okay

Glenn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Frederic Dumont am 5. Apr. 2024
Dear Glenn,Thank you for taking the time to rate your recent stay.We are disappointed to have only received an average score and we'll be happy to further hear from you regarding the inconvenience you may have experienced.We'll be able to look into it and take all the needed actions to address the problems in order to prevent re-occurrences.Please feel free to contact us at your earliest convenience and we hope that we'll have the opportunity to welcoming you back for a more pleasant time.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Nicola

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dirty room, not be properly cleaned in ages, mouldy grapes under the desk. No staff in reception in the morning to discuss, just had to drop keys and leave. There's a reason this place is cheap.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Frederic Dumont am 27. März 2024
Dear Nicola,Thank you for bringing to our attention your disappointment with your recent stay.I am truly sorry to hear that, on this occasion, you've experienced a shortfall in our cleanliness standard. Rest assured that our Head Housekeeper has already been informed so she can look into the matter further and take all needed actions with her Team to prevent re-occurrence.I apologise if you were unable to raise your concerns with a member of the Team on departure. Surely, they were busy dealing with other guests queries.Thanks again for your feedback which will certainly help us improve the quality of our facilities. We sincerely hope that you'll give us the chance to welcoming you back for a much more enjoyable time.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Matthew

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As it was only a short 2-night stay for us, overall the hotel served its purpose nicely. The staff were friendly and helpful, it was perfectly situated in the city for our needs, there were some decent drinks available in the reception bar, the bed was comfy and everything from the TV and wifi to the shower and kettle worked well. The room could have been cleaner (we came across several stray hairs in the shower when we arrived) and there were construction works happening across from us, which disturbed our sleep. But despite these small drawbacks, we'd definitely stay in an Ibis again
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Frederic Dumont am 17. März 2024
Dear Matthew,Many thanks for taking the time to post a detailed review about your recent 2 nights stay.We are happy to find out that your overall visit met your expectations as you found our Team friendly & helpful, our central location ideal and our facilities comfortable & in working order.We have noted your feedback about the cleanliness of your shower and you can be assured that our Head Housekeeper has already been made aware so she can take all needed actions to prevent re-occurrence.We are pleased to know that you'd happily return, we look forward to welcoming you back soon for another enjoyable time.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Renaye

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Frederic Dumont am 5. März 2024
Dear Renaye,Thanks for scoring your recent stay.Your high rating must prove that you've enjoyed your visit overall and we look forward to seeing you back soon for another experience as pleasant as this latest one.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall this place a I good place to stay. I would not mind staying here again and hope the next time, I stay there, these minor items will be fixed. 1) Reservation system is not linked to Hotel.com. This caused a delay in checking in. 2) The room were in was hard to close. The location is good, but another ibis location in Manchester is better if you are a tourist.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 27. Feb. 2024
Dear Jonathan,Many thanks for giving us some feedback about your recent visit.We are happy to hear that your overall experience met your expectations. We have taken note of your comments and we will look into it so all appropriate actions can be taken in order to prevent re-occurrences.Thank you again for sharing your thoughts and we hope that your next stay with us will be even more pleasant than this latest one.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Hannah

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skid row
For £100 a night it has to be 100% the worst place we have visited by far was that bad that we paid £100 for our last night and stil left and paid £90 for a different hotel witch was amazing! We will not return ever! Place was disgusting and falling to peace’s and to make things worse staff hardly spoke English and also I’d like to add! Blocking tvs to take fire sticks is absolute madness and pathetic! Unblock HDMIs on your tvs take my advice
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 24. Feb. 2024
Dear Hannah,Thank you for your comments regarding your recent stay although I am shocked by your feedback.Indeed, you stayed with us for 5 nights without raising any concerns with our facilities, You have also forgotten to mention that you were asked to leave the hotel because of a domestic between you and your partner which occurred on your last night and created a lot of disturbance to other guests. After you left, we've also noticed some damages to the room and particularly in the bathroom.I would like to point out that my Team do speak English and has no problem communicated with other guests.Please feel free to contact us should you wish to discuss the matter further.Meanwhile, we have taken note of your decision not to return to our hotel.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

6/10 – Okay

Brian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Fault in sink waste reported, actioned within thirty minutes. Well done.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 21. Feb. 2024
Dear Brian,Thank you for giving us some feedback about your recent visit.While we are pleased to know that your overall experience met your needs, we are sorry to hear about the issue you've encountered with your sink. Nonetheless, we are happy that our Team was able to fix it quickly which helps make your stay more positive.We hope that we'll have the chance to seeing you back in the future for an even more pleasant time.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Bethan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly helpful reception staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 17. Feb. 2024
Dear Bethan,Thank you for writing a positive review about your latest visit.We are very happy to hear that you've enjoyed your recent stay as you particularly found our Team friendly and helpful.We look forward to welcoming you back soon!Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Hanif

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 17. Feb. 2024
Dear Hanif,Thank you so much for giving us the best score regarding your latest stay.The Team and I are thrilled to find out that your experience with us was a positive one and we look forward to seeing you back soon for more enjoyable visits.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Luke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was no-frills, but a decent size and clean. Basic amenities were provided, and staff were friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Frederic Dumont am 12. Feb. 2024
Dear Luke,Many thanks for your positive words regarding your latest visit.We are very pleased to find out that your stay met your needs as you found our facilities basic but clean and our Team friendly & helpful.We look forward to seeing you back in the future for an experience as enjoyable as this latest one.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

6/10 – Okay

S

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 13. Feb. 2024
Dear S., Thanks for giving us a rating following your latest stay although we are disappointed to have only received an average score.Please feel free to contact us and let us know further about the inconvenience you may have encountered so we'll be able to take all the appropriate actions to address the problems in order to avoid similar occurrences.We look forward to hearing from you and sincerely hope that you'll give us another chance to welcoming you back for a much better experience.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

6/10 – Okay

Brian, Bristol

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Close to all that you will need for a short stay in Manchester. Overall the hotel is great however the rooms are rather aged. Staff were attentive and kind this made up for the aged rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 12. Feb. 2024
Dear Brian,Thank you for sharing some feedback about your recent stay.While we are happy that you found our central location convenient and our Team kind, we are sorry to hear that our facilities didn't fully met your expectations. Nonetheless we are glad that this wasn't too much of an inconvenience to your overall visit and we hope that you'll give us the opportunity to welcoming you back for an even more pleasant time.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Nick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Train noise disturbs sleep
Windows dont appear to he double glazed. Very noisy from the trainline opposite the hotel especially if youre on the 5th floor at the dame level as the train bridge
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 8. Feb. 2024
Dear Nick, Thank you for taking the time to let us know about your disappointment regarding your recent visit.I'm sorry to hear that, on this occasion, you couldn't enjoy a peaceful night due to the disturbance caused by the trainline nearby.All our rooms are fitted with double glazing windows and complimentary ear plugs are available at Reception. Sadly, this wasn't sufficient to you.May I also point out that some of our rooms are facing the back of our hotel and tend to be quieter. However, due to limited availability, we would suggest guests to ask for them prior to arrival so they can be pre-allocated.Thanks again for your comments which will certainly help us improve the quality of our products. We truly hope that you'll give us the chance to seeing you back in the future for a quieter stay.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Kevin

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 8. Feb. 2024
Dear Kevin, Thank you for scoring our latest stay, although we are disappointed to have received a very low rating.Please feel free to get in touch and give us further feedback which impacted your overall visit. We will be able to look into it and take the appropriate actions in order to prevent re-occurrences.We look forward to hearing from you and hope that we will have the opportunity to welcoming you back in the future for a much more pleasant experience.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 9. Feb. 2024
Dear Christian,Thanks for scoring your recent stay.We are very disappointed to have received a very low rating We hope that you will get in touch to express the issues you have experienced so we'll be able to look into it and take the needed actions in order to prevent re-occurrences.We look forward to hearing from you and sincerely hope that you'll give us another chance to welcome you back for a more enjoyable time.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, room and price
Central location, clean and comfortable room. I didn't have any food or drinks but the cafe area looked attractive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 6. Feb. 2024
Dear Kathryn,Thank you very much for all your compliments following your recent stay.The Team and I are so pleased to hear that you enjoyed your experience as you found our central location convenient and our facilities clean & comfortable.We look forward to welcoming you back soon for another visit as pleasant as this latest one.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay of three days, where all the staff was both very friendly, pleasant, and professional. Special thanks to Emilio, who helped me by giving many useful tips about good places in town or to fix some stuff in my room, and plus in french language ! My room was clean, calm and with a very comfortable bed. I definitely recommend !
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 3. Feb. 2024
Dear Eric,Thank you very much for all your compliments about your recent stay.We are delighted to hear your kind words about our friendly, pleasant & professional Team, particularly Emilio. Your nice comments will definitely give us all a boost. We are also pleased that you found our facilities clean & comfortable and that you'd happily recommend us to future travellers.We look forward to welcoming you back soon for more experiences as pleasant as this latest one!Regards,Frederic DumontGeneral Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 31. Jan. 2024
Hello,Thanks for rating your recent visit although we are disappointed to only receive an average score.Feel free to share the issues you may have encountered during your stay so we'll be able to look into any of the problems in order to prevent re-occurrences.We look forward to hearing from you and hope you'll give us another chance to seeing you back for a more enjoyable experience.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Jeno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ibis
The hotel is great for value, I use ibis quite often, and Manchester has a lot of them. The bed was comfortable, I had a soft and a firm pillow, however the interior if the room is dented here and there, and I thought the toilet seat will not last.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 31. Jan. 2024
Dear Jeno,Thank you for choosing to stay at Ibis again and for expressing your thoughts about your latest stay with us.While we are happy that your overall experience met your expectations, we have noted your comments regarding your room and we will make any needed improvements in order to prevent re-occurrences.Thanks again for your feedback and we look forward to welcoming you back in the future for an even more pleasant time.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were great and really helpful. Easy walk to both Oxford Road and Piccadilly stations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 30. Jan. 2024
Dear Rebecca,Thank you very much for all your positive comments regarding your recent stay.We are so pleased to hear that your visit was a pleasant one as you particularly enjoy our central location and found our Team very helpful.We look forward to welcoming you back soon!Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 30. Jan. 2024
Dear Cheryl,Many thanks for scoring us with the highest rating following your latest stay.We are thrilled to find out that you enjoyed your experience with us and we look forward to being part of your next trips to Manchester.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Jordan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stop for a business stay. Quick and easy check in / out. Would recommend as a stay if you need the close amenities and ease of walking from Piccadilly!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 20. Jan. 2024
Dear Jordan,Thank you for sharing some positive feedback about your recent business stay with us.We are so thrilled to hear that your experience met your needs as you particularly enjoyed our central location. We are also pleased that you'd happily recommend us to future travellers and we look forward to having you back soon as 1 of our guests.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nobuko

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely staying
Easy check in, nice staffs, comfort bed, quiet room, perfect !
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 13. Jan. 2024
Dear Nobuka,Thank you for sharing some compliments about your recent stay.We are so pleased to hear that you enjoyed your experience as you found our Team nice and our facilities comfortable & quiet.We look forward to welcoming you back soon for more visits as pleasant as this latest one.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfy room, welcoming staff. Fine for short stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 13. Jan. 2024
Dear Richard,Thank you very much for posting some positive feedback about your latest stay.We are delighted to hear that your short visit met your needs as you found our room comfortable and our Team welcoming.We look forward to being a part of your next trips to Manchester, we'll be ready to welcoming you back!Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Mike

Mit einer Gruppe gereist
Quiet and comfortable although the TV did not work
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frederic Dumont am 13. Jan. 2024
Dear Mike,Thank you for sharing your thoughts about your recent visit.While I am happy that you found your overall stay comfortable, I'm sorry to hear that your TV didn't work.Our Maintenance Engineer has been informed and the appropriate repair will be done as needed. We hope that this issue didn't have a major impact on your time with us and we look forward to having you back as 1 of our guests in the future for an even better experience.Regards,Frederic DumontGeneral Manager

8/10 – Gut

Lotte vd

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Frederic Dumont am 13. Jan. 2024
Dear Lotte,Many thanks for giving us a high score regarding your recent stay.We are very happy to hear that your visit was a pleasant one overall and we look forward to seeing you back soon for more enjoyable time with us.Regards,Frederic DumontGeneral Manager