Terrasse/Patio

Bewertungen von Palacio de los Duques Gran Meliá - The Leading Hotels of the World

5 out of 5

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

520 von insgesamt 604 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
63 von insgesamt 604 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 604 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 604 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 604 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marietta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, great staff, absolutely nice and quiet, beautiful spacious rooms, perfect location a few steps away from the royal palace and the nice park. Just perfect! We will be back and highly recommend this hotel! Thank you all for a perfect stay!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina am 24. März 2023
Dear Ms Marietta,Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for this high rating.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We look forward to seeing you again on your next stay.Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Jaime

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es ist den Preis allemal wert !
Top Lage / best attention !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina am 17. März 2023
Lieber Herr Jaime,Grüße vom Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!vielen Dank für Ihre Bewertung zu unserem Hotel!Wir freuen uns sehr, dass unser Hotel Ihre Erwartungen rundum erfüllen konnten und Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten. Toll auch, dass Sie unser Preis-Leistungs-Verhältnis als gut beurteilen.Gern würden wir Sie einmal wieder bei uns begrüßen.Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Okay

Roman, Zurich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Dunkle Zimmer, sehr gut motiviertes Personal
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Sandra Hernandez, Guest Experience Manager am 29. Nov. 2021
Lieber Herr Roman, danke für Ihre Rückmeldung zu unserem Palacio de los Duques, ein Hotel von Gran Meliá. Wir bedauern es sehr, dass wir Ihren Erwartungen und Ansprüchen an unser Hotel nicht ganz genügen konnten. Unsere Zimmer spiegeln den einzigartigen Charakter des 19. Jahrhunderts wider, daher fanden wir es sehr schade, dass Sie mit dem Lichteinfall Ihres Zimmers nicht gänzlich zufrieden waren. Gerne beraten wir Sie für einen zukünftigen Besuch zu unseren verschiedenen Zimmerkategorien. Andererseits freuen wir uns über ihr Kompliment an unsere engagierten Mitarbeiter, welches wir super gerne weitergegeben haben. Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und hoffen, dass wir Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in unserem Haus vollständig von unserem Service überzeugen können. Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen, Sandra Hernandez, Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Dejan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest experience department am 22. Okt. 2019
Dear Dejan, Thank you very much for sharing your nice words with us and the rest of the users of Expedia! We are happy to hear that you had a lovely stay with us in our little palace. With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Experience Department am 17. Juni 2019
Dear Mr/Ms, thank you very much for your feedback! We hope you are having a wonderful stay and we remind you that all the Gran Meliá Palacio de los Duques team is at your entire disposal to make your stay an unforgettable experience. With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage und sehr freundliches und zuvorkommendes Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Experience Department am 26. Mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your feedback with us! It's our pleasure to know that you have enjoyed your stay in our little Palace, which is in an excellent oasis in the heart of Madrid. Besides, we will schare your kind word addressed to our staff to the whole team. We are looking forward to welcome you back to our city. With our best wishes,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine perfekte Lage. Das Personal war sehr freundlich und die Reinigung der Zimmer war immer sehr zufriedenstellend und sehr schnell.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Experience Department am 8. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for your nice review about your stay in our hotel. We are so glad to hear that everything was to your liking and that you have enjoyed the hotel. We will share your kind words with all the team, and we will be looking forward to welcome you again very soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Konzept, Service, Ambiente optimal . Sehr freundliche Atmosphere.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Experience Department am 26. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your nice words with us and the rest of the users of Expedia! We are delighted to know that you have enjoyed 100% your stay with us in our little palace. We always do our best to provide you with the best of the experiences. Our doors will remain open for your next visit to Madrid! With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr angenehmes und vornehmes Hotel, ohne spiessig zu sein. Viel Personal, so dass man sich sehr gut betreut fühlte.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Experience Department am 19. Apr. 2019
Dear guest, Greetings from Gran Meliá Palacio de los Duques! It is a pleasure reading such a positive feedback of your staying in our little palace. This kind of comments motivate us to continue improving day by day in offering a high quality service to our guests. I will transmit your review to the entire team. We hope to see you soon in your next trip in Madrid. With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
hervorragender Service, angenehme Atmosphäre, gute Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Experience Department am 21. März 2019
Dear Guest, We would like to thank your wonderful and charming review shared here on Expedia. We are delighted to have reached your expectations, it's a pride to know that you had a wonderful stay in our little Palace. Looking forward to welcome you again in the near future. With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Experience Department am 1. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Gran Meliá Palacio de los Duques! It is a great pleasure for us to know you enjoyed your stay in our little Palace. We are looking forward to welcome you back in the near future. With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel-zentral gelegen elegante Einrichtung aufmerksamer Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Guest Experience Department am 2. Nov. 2018
Dear guest, Greetings from Gran Meliá Palacio de los Duques! It is a pleasure reading such a positive feedback of your staying in our little palace. This kind of comments motivate us to continue improving day by day in offering a high quality service to our guests. I will transmit your review to the entire team. We hope to see you soon in your next trip in Madrid. With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Residieren wie ein König
Das Hotel ist fantastisch! Die Lage in unmittelbarer Nachbarschaft vom Königspalast ist ausgezeichnet. Auch das Interieur-Design stellt eine Verbindung her zu der alten, royalen Zeit. Sehr geschmackvoll ist es gelungen alten epochalen Charme mit den Annehmlichkeiten des Jetzt zu verbinden. Die Ausstattung lässt keine Wünsche offen. Frühstück und das Restaurant waren ein Genuss. Die Dachterrasse mit Pool ist sicherlich bei schönem Wetter ein Erlebnis bei solch einem Fernblick! Den Spabereich konnten wir aufgrund des kurzen Aufenthaltes nicht genießen, holen wir aber sicherlich nach wenn wir wieder in Madrid sind. Es ist klar, dass wir wieder dieses Hotel buchen werden. Das Hotel gehört zu Recht zu den führenden Hotels der Welt!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Guest Experience Department am 29. Okt. 2018
Dear Marco, We would like to thank you for your kind words addressed to our Hotel facilities and Staff, which inspire us to provide the best service. Our daily aim is to fulfill your expectations. Looking forward to welcome you back in our little Palace. With our best wishes, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Guest Experience Department am 27. Feb. 2018
Dear Ali, We are delighted to know you have enjoyed your stay at the Gran Meliá Palacio de los Duques. Every day we try to give the best of us to all our guest, in this line hard work, perseverance and dedication is always in our team skills. Wishing to host you again in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr Schönes Hotel in zentraler Lage
Madrid ist eine sehr quirlige Stadt,mit sehr schönen Häusern, und sehr guten Restaurants, sowie tollen Museen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018
Antwort von Guest Experience Department am 27. Feb. 2018
Dear client, Thank you very much for sharing your positive comments through Expedia. We are delighted to know you have enjoyed your stay in Madrid. Looking forward to welcome you again in the near future and show more about our Hotel and city. With our best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Da das Hotel in sehr zentraler Lage ist, konnte man auch sehr viel unternehmen. Die meisten Sehenswürdigkeiten, Museen usw. sind in unmittelbarer Nähe, sodass man auch einmal zwischendurch schnell etwas interessantes anschauen konnte.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Guest Experience Department am 21. Dez. 2017
Dear Guest, thank you for sharing your feedback on Expedia. As you have mentioned, our hotel has a perfect location to explore the city. We would be delighted to welcome you again and live with you another memorable experience. With our best wishes, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Komfort in zentraler Lage
Zentral gelegenes Hotel (drei Minuten bis U-Bahn Santo Domingo und Teatra Real/Opera) mit super-freundlichem und kompetenten Personal. Modern und stilvoll eingerichtet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Guest Experience Department am 16. Dez. 2017
Dear Guest, We are very happy to read your lovely comments and also we would like to thank you for share it with Expedia travelers. Looking forward to host you again during your next visit in Madrid and to continue discovering our beautiful city. Kindest regards, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Dr. Michael, Dresden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herzliche Gastlichkeit, Spitzenservice, traumhaft!
Beste Lage, perfekter Service, traumhafte Dachterrasse mit Pool, herzliche Gastgeber, luxuriöse Wohlfühlzimmer, exquisites Frühstück: volle Punktzahl!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Experience Department am 2. Nov. 2017
Dear Dr. Michael, We are pleased to know you enjoyed your stay with us! Thank you for taking your time to share your feedback with other travelers. Looking forward to welcoming you again very soon, Guest Experience Department.

10/10 – Hervorragend

TheEssence, Frankfurt am Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Design Hotel mitten in Madrid
Bereits nach dem ersten Schritt in das Hotel fühlt man sich willkommen und betreut. Beim Check-in bekommt man auf Wunsch ein Glas Champagner. Bei einem Aufpreis bekommt man freien Zutritt in den exklusiven Gästebereich, in dem Speisen, wie auch Getränke kostenlos sind und eigens dafür abgesperrter Gartenbereich zur Verfügung steht. Jeder Mitarbeiter, egal ob Zimmermädchen, Empfang, Service grüsst beim vorbeigehen. Qualität der Speisen, sowie der Getränke ist sensationell. Einzig das bodenständigere Restaurant im Erdgeschoss, vermittelt den Eindruck, dass dies in der Grundplanung des Hotels nicht vorgesehen war. Feuerlöscher, wie direkter Blick in die Produktionsküche, sowie freiliegende Kabel, passen nicht ganz zu dem restlichen Innendesign. Jedoch ist dies klar eine Nebensächlichkeit. Der Gesamteindruck ist top, sodass dieses Hotel weltweit zu den Besten gehört.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Experience Department am 1. Nov. 2017
Dear TheEssence, ¡Greetings from the Gran Meliá Palacio de Los Duques!. First of all we would like to say thank your kind feedback. Small details make the difference and we are here to make you feel special. We are already looking forward to host you again! With our best wishes, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes hotel
Unglaublich nettes Personal, hervorragende Lage in Madrid, alles zu Fuß erreichbar, neu renoviert, sehr geschmackvoll eingerichtet. Werde wiederkommen
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Experience Department am 27. Okt. 2017
Dear Client, thank you for your feedback. As you have mentioned, our hotel has a perfect location and wonderful staff that remains always at your assistance. We would be honored to welcome you again and live with you another memorable experience. Kindest regards, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Felix, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in guter Lage für zu Fuß
Das Hotrl muss erst vor Kurzem renoviert wirden sein. Due Zimmer (wir hatten 2) präsentierten sich technisch auf dem neuesten Stand. Bewueme Betten. Sehr ruhig. Exzellentes Personal und Essen. Es ist natürlich nicht ganz billig.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Experience Department am 7. Okt. 2017
Dear Felix, We would like to thank your nicely worded and positive review shared here on Booking.com. We are happy to have reached your expectations and will work even harder to fill in the small missing details and make the experience impeccable. Your kind words serve us as a motivation and an inspiration to continue offering only the best to our guests. Thank you once again and hope to see you soon in our beautiful city and our wonderful hotel. With our best wishes, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel Nähe des Königspalastes. Tolles dachterrasse, guter Service. Frühstück überteuert (35€). Einzelne Dinge könnten ausgebessert werden (wc war nicht festgeschraubt und andere Kleinigkeiten. Alles in allem, aber wunderschönes Hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017
Antwort von Guest Experience Department am 7. Okt. 2017
Dear Guest, Greetings from Gran Meliá Palacio de los Duques! We thank you for having chosen us during your trip to Madrid as well as for sharing your nice review with that amazing photos of our hotel and the views on Booking. We are glad to know that overall you enjoyed a wonderful and memorable experience in our "Palace" and we do hope to have more opportunities to welcome you back soon, Best regards, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Michael, Munich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic and cool hotel with great service
The Hotel is in the city centre. It is very quiet. The rooms are very nice, the staff is fantastic and very helpful. The bar, whirpool and pool are great for relaxing, it was also not very crowed. The concierge was creat help with museum entrance tickets, booking great restaurants (try ten on ten, you will love it) and other issues like charging my iPad. I can hardly remember any other hotel visit which was so perfect!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017
Antwort von Guest Experience Department am 6. Sept. 2017
Dear Michael, thank you for sharing your opinion on Expedia.com. Small details make the difference and we are here to make you feel special. As you have noted, the central location of our hotel in unbeatable and the views are indeed stunning. We use all our advantages along with personalized service, at the end it is just a perfect stay and memorable experience. We are glad to know that you enjoyed the concierge recommendations too. We are already looking forward to host you again! With our best wishes, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Hi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für allein reisende Damen ein sicherer Standort.
Hervorzuheben ist das besonders freundliche Englisch sprechende Personal

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel im Zentrum von Madrid
Jeden der 5 Sterne wert! Neues, modernes Hotel in historischen Gebäude. Sehr zu empfehlen!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
6 wunderbare Tage in Madrid
Vom Einchecken bis zum Abschied freundlicher und effizienter Service, besonders freundlicher Concierge-Desk, gute Ausstattung der (Bade-)Zimmer, ruhige Lage, dennoch im Zentrum. Schöne Dachterrasse mit Pool, ruhiger Garten mit Bar-Service. Personal sorgt dafür, dass man sich als Gast wohl fühlen und entspannen kann. Hotel kann uneingeschränkt empfohlen werden.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutes Traumhotel
Spitzenhotel im Stadtzentrum, moderne schöne Zimmer, traumhafte Dachterrasse mit Pool und Liegestühle, absolut freundliches und nicht aufdringliches Personal, große Reproduktionen der bekanntesten Velazquez Bilder im ganzen Hotel (Lobby, Gänge, Zimmer - sogar auf den Zimmertüren)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schönes Hotel, sehr zentral gelegen
Das ist das perfekte Hotel für eine Stadtbesichtigung, es ist sehr zentral gelegen, der Service ist exzellent, das Frühstücksbüffet ein Traum.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
innen: Tolles Design; Lage: sehr gut
Leider regnerische Tage: der Hotel-Schirm half; das Frühstück : große Auswahl an lokalen Spezialitäten, alles edel präsentiert

10/10 – Hervorragend

Michele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxushotel der Extraklasse
Angenehmer Aufenthalt und wir wurden verwöhnt. Service war exzellent und das Personal sehr zuvorkommend und hilfsbereit. Jederzeit wieder

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eines der besten Stadthotels in Europa!!

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Patty

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best hotels I have ever stayed at! Great service, comfortable, beautiful and wonderfully located. Will return in 2025 and will stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 1. Apr. 2024
Dear Ms. Maria, Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.It is a delight to know that our dedication to a life well-lived resonated with you through our attentive service and the sumptuous comfort of our rooms. Your appreciation of our hotel's blend of historical architecture and avant-garde design, nestled in the heart of Old Madrid, is deeply valued. We are thrilled that our location provided the perfect backdrop for your stay, surrounded by Madrid's rich cultural tapestry and iconic luxury landmarks. Rest assured, our commitment to creating exceptional experiences and providing intuitive personal service remains unwavering.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was beautiful. Staff were friendly and very helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 1. Apr. 2024
Dear Ms. Jacqueline, Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for your review of your recent visit.We are delighted to hear that you found our hotel beautiful and our staff friendly and helpful. Your appreciation for the cleanliness of our rooms and the condition of our hotel echoes our dedication to a life well-lived, where every detail is crafted with elegance and care. It is heartening to know that our service met your expectations, providing you with the signature warmth and style that we at Gran Meliá are passionate about.Should there have been any aspect of your stay that did not meet your satisfaction, we sincerely regret the inconvenience and are committed to upholding the highest standards of our historic and architecturally exquisite establishment.We revel in the opportunity to welcome you again, Jacqueline, for another stay that promises the exclusivity and exceptional experiences that define the Gran Meliá legacy.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really beautiful hotel. Everything was great. Room, facilities, breakfast, patio, roof top etc etc. They will take great care of you and not nickel and dime you along the way. We highly recommend.
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 26. März 2024
Dear Mr. Paul,Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.We are truly delighted to hear that you appreciated the beauty and comprehensive offerings of our establishment, from the sumptuous rooms to the state-of-the-art facilities. Your commendation of our breakfast, patio, and rooftop is a testament to our dedication to a life well-lived, where simple pleasures and elegance are woven into every detail. It is heartwarming to learn that our team's personalized service contributed to a memorable stay, ensuring that your time with us was free from undue concern over the little things.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Patricia, Miami

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was exceptional at all times. Very beautiful property. Beds were phenomenal. Food and drinks were also great quality.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 21. März 2024
Dear Ms. Patricia, Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We always welcome feedback from our guests and appreciate you taking the time to share your thoughts.We are thrilled to hear that our service met your expectations, consistently delivering the exceptional experiences we strive for. The allure of our property is indeed accentuated by its historical elegance, and we are delighted that you appreciated its beauty. Your commendation of our sumptuous beds is particularly gratifying, as we aim to provide unparalleled rest and comfort through our luxurious Egyptian cotton linens and a diverse pillow menu. Moreover, we take pride in our state-of-the-art gastronomy, and it is rewarding to know that the quality of our food and drinks contributed positively to your stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a very nice stay at this hotel. The breakfast was very good and the staff was accommodating to all our needs. Great location to walk everywhere.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 15. März 2024
Dear Ms. Sandra, Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We appreciate you taking the time to review your recent experience.We are delighted to hear that the breakfast offerings were to your satisfaction, reflecting our commitment to state-of-the-art gastronomy. It is heartwarming to know that our staff provided the intuitive personal service that is a hallmark of our brand, ensuring your needs were met with warmth and efficiency. Your appreciation for our privileged location, allowing guests the pleasure of exploring the historic heart of Madrid with ease, truly resonates with our dedication to a life well-lived in a city so rich in culture.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bueno el personal muy amable lo recomiendo
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 28. Feb. 2024
Estimada Sra. Maria, ¡Saludos desde Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!Muchas gracias por la reseña sobre su excelente estancia en nuestras instalaciones.Le agradecemos sinceramente que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Es un placer saber que nuestro personal le brindó un servicio excepcional, digno de la calidez y el estilo característicos de Gran Meliá. Nos llena de orgullo que la limpieza de nuestras habitaciones, la condición del hotel, las amenidades de la habitación y la calidad de nuestro servicio hayan cumplido con sus expectativas y reflejen nuestro compromiso con la excelencia. En Gran Meliá, cada detalle está pensado para ofrecer una estancia inolvidable, inmersa en la riqueza cultural y en un estilo de vida refinado que nos define.Esperamos que vuelva a visitarnos muy pronto. Un saludo,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Paulo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel has an excellent cost-benefit ratio. It is in very good condition and has very comfortable rooms, but without a doubt what I like the most about this hotel is the friendly, efficient and very attentive staff! I have been to all the best hotels of Madrid and I can say that, because of the professional and very high quality level of service this is my hotel of choice in Madrid. World class service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 19. Feb. 2024
Dear Mr. Paulo,Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.We are truly elated to hear that you found the rooms at our establishment comfortable and in excellent condition, reflecting our dedication to elegance and exclusivity. Your commendations on the friendliness, efficiency, and attentiveness of our staff resonate deeply with our commitment to providing intuitive personal service and embodying the warmth of Spanish hospitality. It is an honor to be your hotel of choice in Madrid, and we take great pride in offering a seamless blend of architectural heritage and modern luxury, ensuring a stay that is both culturally rich and indulgently comfortable.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Yunett

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un excelente servicio, el hotel está bello y súper bien ubicado
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 19. Feb. 2024
Estimado Huésped, ¡Saludos desde Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!Estamos seguros de que habrá tenido una experiencia inolvidable en nuestra ciudad y estamos muy contentos de haber podido formar parte de la misma.Nos llena de satisfacción saber que nuestro servicio ha cumplido con sus expectativas y que la belleza y la ubicación céntrica de nuestro establecimiento han contribuido a una estancia memorable. Es un placer que haya disfrutado de la limpieza impecable de nuestras instalaciones, el meticuloso mantenimiento del hotel y la calidad de nuestras amenidades, cada una cuidadosamente seleccionada para reflejar la elegancia y el confort que caracterizan a Gran Meliá. Su reconocimiento hacia el servicio que brindamos es un reflejo de nuestro compromiso con la excelencia y el cuidado personalizado que nos esforzamos por ofrecer a cada huésped.Reciba un cordial saludo,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Ernest, englewood cliffs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 5. Feb. 2024
Dear Mr. Ernest,Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We thank you for sharing this feedback on your recent stay.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ernest, englewood cliffs

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good overall
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 22. Jan. 2024
Dear Mr. Ernest,Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We always welcome feedback from our guests and appreciate you taking the time to share your thoughts.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Eugene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Rafael Eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Chema

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Servicio de primera y el Hotel está Divino .
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina am 8. Jan. 2024
Estimada Sra. Chema,¡Saludos desde el Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!Su magnífica reseña nos ha llenado de satisfacción.Nos complace enormemente saber que ha disfrutado de la calidad de nuestro establecimiento y del servicio prestado. Es un honor para nosotros que mencione la excelencia de nuestras instalaciones y la comodidad de las habitaciones. Nos enorgullece que haya percibido la dedicación a una vida bien vivida que nos esforzamos por ofrecer a nuestros huéspedes. Su reconocimiento hacia la limpieza y el estado del hotel refleja nuestro compromiso con la excelencia en cada detalle.Apreciamos sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente para seguir brindándole experiencias excepcionales.Tras una estancia tan agradable, esperamos que vuelva a visitarnos en un futuro. Un saludo muy cordial,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Shivek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Irene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, impeccable reception.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina am 3. Jan. 2024
Dear Ms. Irene, Greetings from Palacio de los Duques, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.We are thrilled to hear that our hotel's charm and your interactions with our staff met your high expectations. We pride ourselves on maintaining impeccable standards of cleanliness and are glad this was reflected during your stay. Your appreciation for our room amenities is also greatly valued, as we strive to provide comfort with a touch of Spanish elegance and modernity. While we are pleased with your overall positive experience, we noticed your rating for the hotel's condition. Rest assured, our dedication to excellence is unwavering, and we continuously seek ways to ensure our historical building's architectural grandeur meets the expectations of our discerning guests. We understand the importance of maintaining our facilities to reflect the iconic luxury and style that Gran Meliá is known for.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator