Außenpool

Bewertungen von The Godfrey Hotel Hollywood

4 out of 5

Bewertungen

8,4

Sehr gut

984 von insgesamt 1774 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
374 von insgesamt 1774 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
188 von insgesamt 1774 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
110 von insgesamt 1774 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
118 von insgesamt 1774 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Mira

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich habe zum zweiten Mal in diesem Hotel übernachtet, leider wurde mir trotz “VIP Access” ein winziges Zimmer zugeteilt, in welchem es schon eng war einen großen Koffer zu öffnen. Beim auschecken habe ich meine Koffer im Luggageroom geparkt, als ich diese abholen wollte musste ich jedoch 30 Minuten warten während mein uber bereits vor der Tür stand, weil die Rezeption mit mit einer Person besetzt war. Das Hotel ist ansonsten schön ausgestattet und liegt gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thibault M. am 11. Mai 2024
Sehr geehrte/r Mira,Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt nicht perfekt war. Wir werden sicherstellen, dass Ihre Anliegen an das entsprechende Team weitergeleitet werden, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir freuen uns, dass Sie unsere Ausstattung und Lage schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jonathan Vargas am 10. Apr. 2024
Thank you so much for taking the time to submit your review of our hotel. I am very happy to see that you had an enjoyable stay and I hope you will be able to be our guest again the next time your travels bring you to the Godfrey in Hollywood. Have a great day!

8/10 – Gut

Maximilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jonathan Vargas am 3. März 2024
Thank you so much for taking the time to submit your review of our hotel. I am very happy to see that you had an enjoyable stay and I hope you will be able to be our guest again the next time your travels bring you to the Godfrey in Hollywood. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Massimo

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Antonio am 7. Feb. 2024
I really appreciate you taking the time to let us know your thoughts about your recent stay. It is always good to read that our guests had a great stay and that the hotel's location and amenities suited your needs well. I hope you will be our guests again when your travels bring you back to Hollywood. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
friendly and attentive staff, breakfast & dinner great value for money
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jonathan Vargas am 18. Okt. 2023
Hello from Hollywood! I was very happy to read that you felt comfortable giving us 5 stars. Feedback from our guests is so very important so I appreciate you taking time to let us know about your stay at our hotel. Safe travels and I hope we see you in Hollywood again soon!

10/10 – Hervorragend

Renate

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jonathan Vargas am 9. Sept. 2023
Thank you so much for taking the time to submit your review of our hotel. I am very happy to see that you had an enjoyable stay and I hope you will be able to be our guest again the next time your travels bring you to the Godfrey in Hollywood. Have a great day!

6/10 – Okay

Anja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice Pool With a beautiful view on the Hollywood Sign The music is turn on for 24 Hours, That is a little Bit sad
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Jonathan Vargas am 9. Sept. 2023
Hello from Hollywood. I really appreciate you letting us know about your recent stay with us. It is very helpful to hear back from our guests to let us know us know what we are doing well on and what we can continue to improve on. I hope you are able to visit again soon. Best regards and safe travels.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jonathan Vargas am 5. Aug. 2023
Thank you so much for taking the time to submit your review of our hotel. I am very happy to see that you had an enjoyable stay and I hope you will be able to be our guest again the next time your travels bring you to Hollywood. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war spitze. Wir hatten ein Eckzimmer welches verglast war. Vom Bett hatte man einen super Blick. Von Pool sah man das Hollywood Zeichen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jonathan Vargas am 20. Juli 2023
Thank you so much for taking the time to submit your review of our hotel. I am very happy to see that you had an enjoyable stay and I hope you will be able to be our guest again the next time your travels bring you to the Godfrey in Hollywood. Have a great day!

8/10 – Gut

Kyung-Mi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Insgesamt ein sehr schöner Aufenthalt. Tolle, geschmackvoll eingerichtete Zimmer, wenn auch klein. Positiv hervorzuheben: kein Teppich! Ideale Lage, toller Rooftop Swimmingpool, der allerdings nur eingeschränkt zu nutzen ist, da häufige Veranstaltungen (Partys) mit Gästen von außen. Unter 21 Jahre hat man dann keinen Zutritt und wir waren mit zwei Teenager Kindern da… deshalb nur vier von fünf Sternen. Sonst sehr empfehlenswert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Thibault M. am 6. Juli 2023
Hello,Thank you kindly for the positive review! We are thrilled that you found our property ideally located and that our rooms have great taste. In hopes you return soon to enjoy the pool when we are not hosting an event!Kindly,

10/10 – Hervorragend

Roland

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Antonio am 6. Apr. 2023
I really appreciate you taking the time to let us know your thoughts about your recent stay. It is always good to read that our guests had a great stay and that the hotel's location and amenities suited your needs well. I hope you will be our guests again when your travels bring you back to Hollywood. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Mira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location, cute gym
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr modern und bei jüngeren Leuten angesagt. Wir waren mit unseren Kindern die Ausnahme. Dennoch haben wir uns sehr wohl gefühlt. Man fühlt sich sehr sicher in diesem Hotel. Auf dem Dach wird am Abend laute Musik gespielt. Da unser Zimmer im dritten Stock gelegen war und die Zimmer sehr gut isoliert sind hat uns das nicht gestört.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Front Desk Staff am 6. Sept. 2022
Thank you Markus!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir mussten Valet Parking machen, da es keine andere Möglichkeit gab, sehr teuer! Das Zimmer war sehr klein für 3 Erwachsene Personen. Am Abend Party auf dem Dach… ein kommen und gehen… wir haben auf der Strasse alles gehört, es ist so schlecht isoliert! Übrigens die Feuerwehr ist gegenüber…
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von The Godfrey Hotel Hollywood am 15. Aug. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Sylwia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Just ok. Rooms are small, AC is not working properly - way too hot rooms. Ladies in grey at the reception AWFUL - rest of personnel very friendly and helpful. Very nice view from rooftop, cute pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Jason am 15. Juli 2022
Sylwia thank you so much for the feedback. We hope you give us another chance in the future to turn that 3 into a 5.

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel mit Pool und top Service
Schönes hotel die umgebung war leider etwas laut die zimmer modern ausgestattet und das personal sehr hilfsbereit und nett ,mit pool auf der 7 etage Was gestört hatte war das das zimmer bei 3 tage nicht einmal gereinigt wurde was ich bei einem haus dieser kategorie nicht nachvollziehen kann !! Dennoch ist das hotel zu empfehlen ,ich werde das hotel bei der nächsten reiseplanung wieder mit einbeziehen
Zimmer 2 Queensize betten
Badezimmer
Pool
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von The Godfrey Hotel Hollywood am 23. Juni 2022
Thank you for your feedback! We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Kurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel an sich ist gut, nur die Gegend, in der sich das Hotel befindet ist nicht besonders schön. was mir nicht gefallen hat, war der laute Sound am Pool
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von The Godfrey Hotel Hollywood am 20. Juni 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Lisa-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Kathrin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind klein, aber hübsch und donnerstags bis samstags sehr laut durch den Club nebenan. Rooftop Bar und Pool sehr schön. Wünsche wurden sofort erfüllt.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2022
Antwort von The Godfrey Hotel Hollywood am 3. Mai 2022
Thank you for your feedback! We hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Lukas

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Harald

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein stylisches Hotel in direkter Nähe zum Netflix headquarter. Von der Top of the roof Bar hat man einen prima Blick. Kostenloses parken war kein Problem in der Umgebung.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Jason am 30. Apr. 2022
Thank you for the review Harald

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
new hotel, great team
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022
Antwort von Jason am 7. Apr. 2022
Thank you for the 10 out of 10!

8/10 – Gut

Jens

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ambiente und gute Erreichbarkeit mit dem Auto
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Jason am 7. Apr. 2022
Jen, we are so happy you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Niyma

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles zur vollsten zufriedenheit
Aufenthalt von 28 Nächten im Januar 2022
Antwort von Jason am 7. Apr. 2022
Niyma, Thank you so much for the 5 out of 5. We look forward to you staying with us again.

8/10 – Gut

jun, Nishitama-gun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテル、スタッフの方は親切でキレイでしたが、周りの治安があまり良くなかった。
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Amin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It’s an okay hotel for a night stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome Hotel…very clean and great staff. Awesome on-site dining and drinking options. Food was excellent. I will definitely stay again on my next trip to LA.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 26. Mai 2024
Thank you so much for feeling comfortable giving us a 5 star! We are happy to hear our staff and amenities fit your needs and we hope to see you again in the future. Safe travels from Hollywood.

2/10 – Ungenügend

Amir

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I booked a room with a tub and i paid for it. When i arrived the front desk it was a lady who did the checked in for me she was extremely rude and angry and it was very obvious she dealing with mental illness. I went upstairs and checked the room there was no tub and the it was different than what i paid for. I came back to front desk and ask her can you tell why i didn’t get a room that i paid for, She said oh we don’t have that room available so why you charge me for that price since it wasn’t available!!? Then she said it is what it is. Really!? If you want you can cancel it and return the key. This is most ridiculous thing i have ever seen for booking a hotel. Even though i contacted the Expedia to tell them what happened they call this hotel and said front desk told them they already upgraded the room but they lied to them there was no upgrade at all. Don’t even waste your time and money to book with this hotel they have rudest front desk you can ever imagine. I will never ever going back to this location amd i don’t recommend it to anyone!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 26. Mai 2024
We do apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We hope we are able to truly show what we at our property represent to give you a warm and welcoming stay. Thank you for the feedback this is something I will be taking directly to our management team in order to improve our team. Safe travels.

8/10 – Gut

Cathy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Godfrey is off Sunset so less touristy than Hollywood Bl which I love. The rooms are quite small and were really tough to navigate. There isn’t really anywhere for your luggage. And forget about unpacking. For the same price I could have stayed somewhere with a bit larger room. I didn’t love that. You can tell the hotel was made for efficiency. However, the staff was lovely and the rooftop is a great vibe. There is a pool. The Hollywood sign in the backdrop. And walkable to some of the hottest nightlife. It’s a great spot. Prepare yourself for a small room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 24. Mai 2024
Thank you so much for feeling comfortable giving us a good review. I do apologize for the room size however I am very pleased to hear our staff and amenities fit your needs! We hope to see you again soon, from Hollywood.

2/10 – Ungenügend

samer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Séjour du 20 au 22/5/2024:le 21 soir on a dîné au 7ème étage avec mon cousin ZEN ABEDINE Fares et on a réglé la facture sur place. Je découvre que pour le même soir,j’étais facturé en plus 2 dîners que j’ai jamais eu(51,01 9,18 5,72$) et(50 9 5,61$).Donc j’ai payé le dîner 3 fois.Je demande le remboursement
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 23. Mai 2024
I will be sharing your comments regarding yourexperience with some of our staff with ourmanagement team so that we can focus on training.Our goal is to have every guest feel welcome by everyteam member.

6/10 – Okay

RUMIKO, taishichou

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
バス付きの部屋を予約していたがシャワーのみの部屋になっていた。フロントで予約表と、メールを見せて説明したが、その部屋はもうないということで諦めました。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Alexis Martinez am 23. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotel's location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

8/10 – Gut

Mark

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are small
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 23. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotel's location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Dana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 23. Mai 2024
Hello from Hollywood! I was very happy to read thatyou felt comfortable giving us 5 stars. Feedback fromour guests is so very important so I appreciate youtaking time to let us know about your stay at our hotel.Safe travels and I hope we see you in Hollywood againsoon!

8/10 – Gut

Shamira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was beautiful. Staff and valet people were very friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 23. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotel's location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

8/10 – Gut

Jamilyn Dela

It was chilly during our stay so we haven’t really used the amenities.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 23. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotel's location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

8/10 – Gut

Anabel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Overall hotel was good. Room was small for my liking but ok. Bathroom sink was draining slow and phone was not working.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 23. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotel's location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit
Would not let me check in before 4 pm. I arrived at 2 pm and they wanted an extra fee to check in early, even though the room was apparently available.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Alexis Martinez am 19. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotels location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

8/10 – Gut

Santa

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Rooms are clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 19. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotels location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

carl

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 19. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotels location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

KEIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel staff took the hope that there was yes. And I was able to spend time comfortably.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 19. Mai 2024
I really appreciate you taking the time to let us knowyour thoughts about your recent stay. It is alwaysgood to read that our guests had a great stay and thatthe hotels location and amenities suited your needswell. I hope you will be our guests again when yourtravels bring you back to Hollywood. Have a great day!

2/10 – Ungenügend

Cristina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Snotty & rude receptionist as well as manager not accommodating to the mistake that was made.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Alexis Martinez am 19. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your experienceabout your recent stay at our hotel. I appreciate yourfeedback and am very sorry we did not offer you thebest service we could. I hope you will consider stayingwith us in the future so you may have a moreenjoyable stay. Best regards and safe travels.

6/10 – Okay

Shina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Can hear everything from the inside out. I think the walls and door are too thin. People coming in and out their rooms is easily heard or if house keeping is cleaning next room it’s again easily heard. So if you need to rest throughout the day, not a good hotel to stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 14. Mai 2024
As a valued guest, your patronage is greatly valued. Isincerely apologize for the issues you encounteredduring your stay. I will be taking this matter directly toour management team as well as reviewing the teammembers who were on duty on that date. While it isnever easy to hear we have not done the best job wecan it is important to hear back from our guests whenthere is an issue so we can work on coaching andcorrecting performance. Thank you again and I dohope you will choose to stay with us at another timeso we may have the opportunity to give a morefavorable impression of our hotel. Best regards andsafe travels.

8/10 – Gut

Nobuyuki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 14. Mai 2024
Hello from Hollywood. I am so glad to read that youhad a great stay at our hotel when you visited. It'simportant to hear from our guests to be able tocontinue to strive to do the best job possible. I reallyappreciate your kind words and hope to see you againsoon. Best regards.

10/10 – Hervorragend

joe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location and access to Pantages Theatre is ideal!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 14. Mai 2024
Hello from Hollywood. I am so glad to read that youhad a great stay at our hotel when you visited. It'simportant to hear from our guests to be able tocontinue to strive to do the best job possible. I reallyappreciate your kind words and hope to see you againsoon. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Michael L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s luxury living. Who doesn’t love that?
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Alexis Martinez am 14. Mai 2024
Hello from Hollywood. I am so glad to read that youhad a great stay at our hotel when you visited. It'simportant to hear from our guests to be able tocontinue to strive to do the best job possible. I reallyappreciate your kind words and hope to see you againsoon. Best regards.

2/10 – Ungenügend

Dominic

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
place said check in any time and then they gave my room away
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thibault M. am 11. Mai 2024
Dear Dominic,We apologize for any miscommunication. A valid card is required to keep any booking active, regardless of the time you arrive. We do offer a check-in at any time of the day.Best,

6/10 – Okay

Daphne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was very clean and nice. Food was good thought it would be small portions but it was delicious and filling. But they charged me for the hotel even though I already booked it a week ago and had to wait for a refund but besides that all good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Thibault M. am 11. Mai 2024
Dear Daphne,Thank you for sharing your experience with us. We're thrilled to hear that you found our property clean and enjoyed our delicious and filling food offerings.We apologize for any inconvenience caused by the billing issue you encountered. Rest assured, we take your feedback seriously, and we'll review our procedures to prevent similar occurrences in the future.We appreciate your understanding and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

barrie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lounge, the rooftop. Some rooms have view to courtyard. Nice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Thibault M. am 11. Mai 2024
Thank you for the positive review!

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Thibault M. am 11. Mai 2024
Thank you for the positive review!

6/10 – Okay

Ian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Other than the valet team and the housekeeping team, who were great, the roof top staff and reception staff were very condescending
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jonathan Vargas am 7. Mai 2024
Thank you for taking the time to submit your review about your recent stay with us. I am sorry you did not enjoy your stay as much as you could have because of the issues you mentioned. It is helpful to hear from our guests so we can improve on the experience for everyone and I appreciate you taking the time to share your thoughts. Best regards and safe travels.