Rezeption

Bewertungen von Motel 6 San Dimas, CA - Los Angeles

2 out of 5
Motel 6 San Dimas, CA - Los Angeles
502 West Arrow Highway, San Dimas, CA

Bewertungen

7,6

Gut

428 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
257 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
115 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
74 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
126 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Sylwester Damian

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Unfortunately, it was far away from the beaches and you needed a rental car. Besides, it was loud outside and dirty inside.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Aug. 2023
Hi Sylwester,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 – Okay

Hans-Werner

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
-
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 18. Aug. 2023
Hi Hans, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Kaur J. #team6

8/10 – Gut

Veronika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kann nichts negatives berichten.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

hector

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The was a small piece of glass on the bathroom floor and make me an small wound in my foot, besides that Ill give 5 stars overall
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lasha, Brooklyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super clean and ultra modern 😊
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Delia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Miles

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I did not like the smell of my room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Miles, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jeanette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Jeanette,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Armando

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Armando,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean but very Spartan, which was okay because of location. Bed could have been more comfortable. Location was great for us because of the choices for dining.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Deborah,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Maz K. #Team6

6/10 – Okay

Adrian

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Adrian, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

bassam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
unsafe
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

tellez

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bueno todo
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Ralph

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Ralph, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Lourdes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Manuel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and well lit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Manuel,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Lunda

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
We found our sheets stained and then mold on the bottom sheets
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Lunda,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Mario

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Mario,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Ruben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Ruben,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Vanessa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Theÿ are no good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Vanessa, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Vanessa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Karina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stayed 3 nights and didnt get anyroom service (cleang service) and at night really hard to find parking lot other than that it was good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Karina, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Alexandru

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good location, easy check in, check out. The down side noisy, very small room, no microwave even on the premises, no tissues or toiletries.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Alexandru,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Vahe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Vahe,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Estela, West Covina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Estela, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

ALYSSA, EL CAJON

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed on the back street side, a little noisy. Overall the room was clean and area was safe and close to everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Kecia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is very nice and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Belen

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Nicteha

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Nicteha, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Kevin mario

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Kevin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Tammy, Pomona

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was convenient for me and dining was within walking distance. The room was clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi TammyThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Ryan, Ridgecrest

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Eric,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Diane

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Diane,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Ralph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Like everything no dislikes
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi RalphWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

william

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The fact you have to upgrade for a refrigerator or a microwave not even a coffee machine in the room no condiments, such as shampoo, body wash, hair conditioning, unbelievably cheap
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi William,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Héctor Moises

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La ubicación es excelente, la zona súper bien , muy recomendable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Hector, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Estela, West Covina

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Estela, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Mario, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Ralph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Ralph, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Janet

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn’t like the listing said something else and you get a different thing.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Janet,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Scott

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not have a blanket,the television did not work and the shower was dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Scott,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

alberto, jr.

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ralph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Ralph,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Nakia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very clean and quiet. The staff was nice, and it was close to a lot of different things.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Extremely friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Eric,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Kecia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place 👌
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Kecia,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Ralph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sonja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Gabriela,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6