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428 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
428
257 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
257
115 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
115
74 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
74
126 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
126
8,0/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
7,0/10
Ausstattung
7,6/10
Zustand der Unterkunft
7,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Sylwester Damian
Mit der Familie gereist
21. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Unfortunately, it was far away from the beaches and you needed a rental car. Besides, it was loud outside and dirty inside.
Sylwester Damian
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Aug. 2023
Hi Sylwester,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 – Okay
Hans-Werner
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
-
Hans-Werner
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 18. Aug. 2023
Hi Hans, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Kaur J. #team6
8/10 – Gut
Veronika
Mit der Familie gereist
28. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kann nichts negatives berichten.
Veronika
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
hector
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The was a small piece of glass on the bathroom floor and make me an small wound in my foot, besides that Ill give 5 stars overall
hector
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Lasha, Brooklyn
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super clean and ultra modern 😊
Lasha
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Delia
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Delia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Miles
15. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I did not like the smell of my room.
Miles
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Miles, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jeanette
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jeanette
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Jeanette,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Armando
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Armando
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Armando,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Deborah
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean but very Spartan, which was okay because of location. Bed could have been more comfortable. Location was great for us because of the choices for dining.
Deborah
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Deborah,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Maz K. #Team6
6/10 – Okay
Adrian
5. Mai 2024
Adrian
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Adrian, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
bassam
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
unsafe
bassam
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
tellez
Mit einer Gruppe gereist
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bueno todo
tellez
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Ralph
2. Mai 2024
Ralph
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Ralph, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Lourdes
Mit dem Partner gereist
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Lourdes
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Manuel
Geschäftlich gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and well lit
Manuel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Manuel,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Lunda
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
We found our sheets stained and then mold on the bottom sheets
Lunda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Lunda,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Mario
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Mario
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Mario,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Ruben
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruben
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Ruben,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Vanessa
23. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Theÿ are no good
Vanessa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Vanessa, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Vanessa
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
23. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vanessa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Karina
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stayed 3 nights and didnt get anyroom service (cleang service) and at night really hard to find parking lot other than that it was good
Karina
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Karina, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6
6/10 – Okay
Alexandru
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good location, easy check in, check out.
The down side noisy, very small room, no microwave even on the premises, no tissues or toiletries.
Alexandru
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Alexandru,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Vahe
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super
Vahe
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Vahe,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Estela, West Covina
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Estela
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Estela, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
ALYSSA, EL CAJON
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed on the back street side, a little noisy. Overall the room was clean and area was safe and close to everything.
ALYSSA
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Kecia
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is very nice and helpful.
Kecia
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Belen
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Belen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
4/10 – Schlecht
Nicteha
4. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nicteha
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Nicteha, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
8/10 – Gut
Kevin mario
3. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Kevin mario
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Kevin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Tammy, Pomona
Mit Haustieren gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was convenient for me and dining was within walking distance. The room was clean.
Tammy
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi TammyThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 – Gut
Ryan, Ridgecrest
31. März 2024
Ryan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Eric
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Eric
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Eric,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Diane
30. März 2024
Gut: Personal & Service
Diane
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Diane,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Ralph
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Like everything no dislikes
Ralph
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi RalphWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
4/10 – Schlecht
william
Mit einer Gruppe gereist
29. März 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The fact you have to upgrade for a refrigerator or a microwave not even a coffee machine in the room no condiments, such as shampoo, body wash, hair conditioning, unbelievably cheap
william
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi William,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Héctor Moises
Mit dem Partner gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La ubicación es excelente, la zona súper bien , muy recomendable
Héctor Moises
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Hector, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Estela, West Covina
23. März 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Estela
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Estela, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Mario
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mario
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Mario, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Ralph
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Ralph
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Ralph, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Janet
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
19. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn’t like the listing said something else and you get a different thing.
Janet
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Janet,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Scott
18. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not have a blanket,the television did not work and the shower was dirty
Scott
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Scott,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
alberto, jr.
16. März 2024
alberto, jr.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Ralph
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ralph
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Ralph,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Nakia
Mit der Familie gereist
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very clean and quiet. The staff was nice, and it was close to a lot of different things.
Nakia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Eric
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Extremely friendly.
Eric
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Eric,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Kecia
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place 👌
Kecia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Kecia,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Ralph
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ralph
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Sonja
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sonja
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Gabriela
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gabriela
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Gabriela,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6