Außenbereich

Bewertungen von Maitrise Hotel Wembley

3 out of 5
Maitrise Hotel Wembley
40 London Road, Wembley, England

Bewertungen

5,0
10 von insgesamt 171 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
29 von insgesamt 171 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
37 von insgesamt 171 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
50 von insgesamt 171 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
45 von insgesamt 171 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,6/10

Sauberkeit

5,6/10

Personal & Service

4,2/10

Ausstattung

4,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Einfaches Hotel mit super Service.
X Japan - We Are X concert at The SSE Arena, Wembley, London

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ausser fruhstuck den rest Ungenugend
die Service Zeit furs fruhstuck erst ab 8.00 Am, es sollte ab 6.00.- Morgen oder spatestens 6.30 sein MUSS

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent value for price
The hotel is ideally located for a stay before or after an event at Wembley, with Wembley Stadium only a 10-15 minute walk away. Staff of the hotel were friendly. Nice continental breakfast. You could well hear some noise from the nearby tube station, but one can hardly blame the hotel for that. All in all, good value for the price.

6/10 – Okay

Rudolf, Zürich, Schweiz

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel nahe einer U-Bahnstation
Das Preis-Leistungsverhältnis hält sich in Grenzen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There is no heating and t.v working and room is so smelly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

2/10 – Ungenügend

gary

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bad visit in Wembley
first I thought the bill was very expensive and also wasn't sure if I had already paid for the room? the was no plug in sink and shower was broken and to be honest very small room and single bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

2/10 – Ungenügend

marie

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Malgorzata am 9. Jan. 2020
Dear Guest, We cannot thank you enough for taking time to provide us with your valuable feedback and we can assure you that this feedback is the basis of training and development of our enthusiastic team here at the Maitrise group of hotels in London. Please let us know when you are planning to come back and we would ensure that you are delighted once again with our passion for hospitality.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very poor
Terrible unfriendly check in staff that had no knowledge at all of the booking and turned us away even though we had proof of the booking, they then tried to charge us again and didn’t have the room that we had booked either. Then they tried to take my ID and not return it. Very strange place and definitely wouldn’t recommend or return.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hussain am 9. Jan. 2020
Dear Guest, We cannot thank you enough for taking time to provide us with your valuable feedback and we can assure you that this feedback is the basis of training and development of our enthusiastic team here at the Maitrise group of hotels in London. Please let us know when you are planning to come back and we would ensure that you are delighted once again with our passion for hospitality.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
omplaint hope for some reimbursement
Reception good room fair. Bathroom terrible. Window no catch wide open no plug in sink no handle on toilet seat did not fit no support for shower cupboard did not open no light for shaving No TV No connection to WiFi. And ground floor swarm of large flies otherwise bedroom clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Hussain am 9. Jan. 2020
Dear Guest, We cannot thank you enough for taking time to provide us with your valuable feedback and we can assure you that this feedback is the basis of training and development of our enthusiastic team here at the Maitrise group of hotels in London. Please let us know when you are planning to come back and we would ensure that you are delighted once again with our passion for hospitality.

6/10 – Okay

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Should not keep your personal info
No hot water they want to keep a copy of your I d on file.. apart from that not too bad overall
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

2/10 – Ungenügend

Ejaz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Mel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Close to town is an advantage, but they need to change the boiler as it takes ages for the hot water to come.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Only problem my room the water presure was so low 8 couldnt get a good shower
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Francisco

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Maryam

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Firstly, I know a lot of people have complained on here at the noise from the train station. Its true, you can hear trains going past, loudly, and constantly from your room however, this wasn't an issue for me as I chose this place for its closeness to Webmley Central Station. If you choose a hotel right next to the station, there's really no reason for you to be complaining about train noises- but beware, it IS loud, and it IS constant. You have the Bakerloo and Overgeound lines operating from WCS as well, so we are talking trains from first thing in the morning until maybe gone midnight, later maybe (bakerloo is on the night tube line and begins overground at WCS). Okay, on to my stay. Check in was a breeze. The woman at reception was lovely, polite and friendly. She was, however, to my eyes, the only member of staff on site. We got our room on the second floor and as soon as we walked in we were greeted with a strong smoke smell. It was clear the guest before had been smoking. Informed the receptionist, as didn't want to be slapped with the £60 smoking fine. Fast forward to night time- the bathroom light didn't work, nightmare. Worse, the building next door to us had upward facing floor spotlights. They shined STRAIGHT in to our window, and our curtains did absolutely nothing to block it out. Its safe to say that we got pretty much no sleep what with the light and noise combined, and just ended up stressed and overly tired for our long return trip home.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Orchid am 23. Sept. 2019
Dear guest , Thank you very much for your email ! And thank you for your compliments.I am really sorry you didn't enjoy your stay with us and that you didn't ask for more help . I remember you told me about the smoke smell and I asked you if you are happy with the room and you agreed . I know that's a noisy room but not all of them are the same and that's why I am sorry you didn't ask me to change you the room . However it was nice to meet you and hopefully on the future I will see you again ! We are sorry for any inconvenience caused ! Kind regards , Orhideea

2/10 – Ungenügend

Naveed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awful rating
Broken shower, squeaking bed, no fan in the room. Right next to Wembley Railway station. Very noisy due to trains passing all night. Next morning they said had fixed the shower but it wasn't fixed. They changed my room next day but it again had a broken shower holder. A must stay away Hotels.com shouldn't have them listed on the their website
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Basim

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

david, london

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok for a night lovely staff
Was o.k for a night room very small only 1 plug socket bed wasn't great walls in bathroom had brown marks and shower needs renewal as does decor. Stayed s it was quite cheap and is a 3_4 min walk from.Wembley Central station with v good bus access and also lots of quick take away places to grab a quick bite and supermarket nearby
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Darren

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very expensive for what you get
No hotwater for 3 days asked for 3 days but the excuse was the manager wasnt in today
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Ajulo

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Yvonne

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
new change hotelsss
need bussiess priavte and view people make happy is need change hotel Garden Tress
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We changed our room three times showed didn’t work
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Ian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Poor customer service. I will never stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Klas G

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad Very bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheap but very poor quality/price relation
Lots of noises, you can hear the speakers of the station from your room, only very hot water in the shower, people in the stairs in high volumen at 12:30 AM, no WiFi in the room (just in the ground floor), bathroom furniture not fixed so you can not open it... definetly the most uncomfortable place I have ever paid for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Helen Clare

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dreadful
This is the worst hotel I’ve ever stayed in, curtains hanging off the rail, a window that couldn’t be closed because “it may fall out” and taps that didn’t work properly. Extremely overpriced due to a concert in Wembley - complete rip off.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Pearl

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Run down and neglected
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Margaret

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don’t stay here. Sorry my pictures don’t seem to w
The lady behind reception was the saving grace of the hotel. Everything else was appalling. The breakfast was so bad that we couldn’t eat the second day even though we had paid for it. It was in really poor repair. Several other people walked out and other guests couldn’t eat breakfast. The shower was boiling hot and there was no way of turning it down. No plug in the sink meant we did not wash properly. Bare wires in the ceiling rose, I could go on and on but I would like to say the receptionist was great and I wish her every luck for her future.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Voor een nacht was het prima maar de kamer zelf zag een prima uit alleen in de douche was kit heel vies dat moet zeker wel vervangen worden en de rest was prima
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was awful the exterier facade was the best bit . The en-suite facilities all need a refurb dirty grouting cracked sinks showers hanging off the wall with no visible way to attach and no hot water to have a shower. I would be astounded if the electrics were checked bare wires loose sockets some of which do not work surely this presents a fire hazard !!!. The heating was on full blast due to the boiler being stuck on and no way to turn it down as the staff were not allowed in the "back room" We tried 3 rooms before we found one with the radiator off and as it was a hot day that was acceptable . In all 3 rooms the curtains were hanging off the rails and no television or bedside table in the last bedroom. The labarynth of passages upstairs seemed to go on forever without and fire doors fitted to any of the rooms. I would be suprised if this "Hotel" has been checked by either the Fire officer or Local council because in my mind this is an accident waiting to happen !!. I am am also suprised that you have this property on your books Susan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No hot water, found a man's shirt under bed pillow covered in hair, rubbish left in hall ways, limited reception availability.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A very nice & small hotel. Small room, but big enough for me. Near tube station.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

4/10 – Schlecht

Barry

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
B&B not a hotel!
Bathroom sink was blocked told them and when I returned it was clear only to find when I run the tap it was still blocked. Mattress was old and sagged. There was a bar but didn’t open until 9pm
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Basic. Broken shower
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
filthy
room was very dirty, curtains hanging off pole, blood/stain on bedside lamp, and lots of mould in bathroom.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel was close to shops and to wembley arena - great area however I guess you get what you pay for. Not the greatest room; the toilet handle was a screw, every time someone else flushed our shower would drip water, the door could not be locked from inside, breakfast bread for sandwiches was stale bread, there was not enough breakfast tables however luckily someone left soon after we came down. Overall if you just need somewhere to sleep close to the arena and aren't fussed about quality then this hotel is ideal and on the cheaper side.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

Daniel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sämsta hotellet någonsin
Detta var det snuskigaste hotellet jag någonsin har bott på. Det växte svamp på väggarna, luktar mögel i hela hotellet, duschblandaren fungerade inte då det endast kom iskallt eller skållhet vatten. Rummet var ohygieniskt och dåligt städat med dammråttor och väggfärg på golv och gardiner, hittade även hår i sängen, dålig ventilation, dålig frukost som bestod av endast ett par torra brödskivor och lite pålägg som serverades först kl 8.00. Detta var det sämsta hotellet jag någonsin har besökt och det var inte heller billigt, det kostade 77 GBP/natt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Eirik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Considering the price og course it was a nice hotell. Very helpfull staff, ok breakfest , clean. Went with a friend to watch a fotball match and its close to Wembley.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

2/10 – Ungenügend

Shady, Amsterdam

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1 van slecht hotel in London was geen hotel slecht bed tv werk niet kamer was niet schoen geen kast
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Johnhodges

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was very clean breakfast was good an staff very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

4/10 – Schlecht

Rachel, Walsall

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No where nearly worth the £154 I paid
When we arrived the room was dated old fashioned the shower was not working we did get moved to a better rim still dated but shower worked but with handle loose on bathroom door amit was shabby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018