Rezeption

Bewertungen von Leonardo Hotel London Croydon

3.5 out of 5
Leonardo Hotel London Croydon
Wellesley Road, Croydon, England

Bewertungen

8,2

Sehr gut

458 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
334 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
99 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
55 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
54 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Anika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Katerina am 21. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Duty Manager

8/10 – Gut

Swetlana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War sehr gut mit Öffentlichen erreichbar. Bist in 20 min in London.Freundliches Personal, Frühstück ausreichend ausser am Wochenende obwohl das Frühstück bis 11 Uhr ist werden die Sachen nicht mehr aufgefüllt. Im Zimmer war es leider zu kalt, die Heizung hat nicht funktioniert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Loubna Kerrou am 24. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Nils Carl

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im Vergleich mit andere Hotels in London Centrum gibt dieses Hotel viel mehr. Grosse Zimmer und alles moderne.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Loubna KERROU am 16. Aug. 2023
Dear Nils,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Loubna KERROU am 16. Aug. 2023
Dear Andreas,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Umar

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Loubna KERROU am 4. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Loubna

10/10 – Hervorragend

Steffen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit nettem Personal
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Loubna Kerrou am 30. Juli 2023
Dear Steffen,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Loubna Kerrou am 4. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Guntram

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Front Desk. am 19. Jan. 2023
Good Evening,We greatly appreciate the feedback you've provided us. We're happy to hear you enjoyed your stay with us! We would love to see you back at our hotel in the near future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel! Everything is clean and tidy. Looks pretty new. Good service and friendly people. Will definitely recommend it.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Front Desk. am 19. Jan. 2023
Good Evening,We greatly appreciate the feedback you've provided us. We're happy to hear you enjoyed your stay with us! We would love to see you back at our hotel in the near future!

8/10 – Gut

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Andreas, Oberding

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ordentliche Zimmer, zentral gelegen und man kommt per Zug schnell weg ;-)
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erst mal das positive. Obwohl wir schon vor der angegeben Check-In Zeit ankamen konnten wir sofort aufs Zimmer welches schön hell und verhältnismäßig groß war. Das Zimmer war sehr staubig und die Luft auf dem Zimmer empfanden wir als schlecht und stickig. Die Klimaanlage auf dem Zimmer konnte daran nichts ändern. Das Bett empfand ich als unkomfortabel, mein Rück war glücklich wieder zu Hause zu sein. Rückenprobleme hatte ich eigentlich noch nie in Hotels dieser Preisklasse. Das Bad war alt, es gab keine Klobürste und die angepriesene Dusch-Badewannen Kombination war weder zum Duschen noch zum Baden vernünftig geeignet. Kann das Hotel nicht wirklich weiterempfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Martina

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Covid cannot be the excuse for everything and if the room is only cleaned every day bit only after 3 days for Covid reasons, this seems to be completely ridiculous. Not that you pay less because of this…. It is just a fact that they don’t do it
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Duty Manager am 29. Jan. 2022
Thank you for your review, following your recent trip to Croydon. I am delighted to learn that you enjoyed your stay and I hope we can look forward to welcoming you back very soon!

6/10 – Okay

Christian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Duty Manager am 30. Jan. 2022
Dear Christian, Thank you for taking the time to share your feedback. Kind Regards, Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Lutz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Duty Manager am 30. Jan. 2022
Dear Lutz, Thank you for a perfect rating, We hope to welcome you back soon at Jurys Inn Croydon. Kind Regards, Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Kai

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel für nicht einmal eine Nacht
Das betreffende Hotel liegt zentral. Das Zimmer war jedoch eine Zumutung und im Bad befanden sich noch die Körperflüssigkeiten von dem Vorgänger am Boden. Die Mitarbeiterin hat die Beschwerde zwar professionell entgegen genommen. Ein anderes Zimmer gab es jedoch nicht. Am liebsten hätte ich im Stehen geschlafen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Julian

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles im Allen in Ordnung, England halt...
In London Croydon unsere Erste Wahl. Nicht perfekt, aber für 1-2 Tage Aufenthalt OK. Nähe zu Restaurants etc. Vorteilhaft.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Franz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Duty Manager am 17. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for reviewing our hotel. We are glad that you enjoyed your stay overall and thank you for your feedback. Sincerely, Duty Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Atanu Bhowmick am 13. Nov. 2020
Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at Jurys Inn Croydon.

10/10 – Hervorragend

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Essen
Alles toll
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Atanu Bhowmick am 13. Nov. 2020
Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at Jurys Inn Croydon.

8/10 – Gut

Cornelia Sonja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice room, good location for local trains, clean, well presented room, friendly. Very good wheelchair accesibility!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Atanu Bhowmick am 23. Okt. 2020
Dear Cornelia, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at Jurys Inn Croydon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens
Sehr nettes und ordentliches Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Duty Manager am 20. Sept. 2020
Dear Guest, I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Jury's Inn Croydon and also for your review regarding your stay. I am very happy to read you had a delightful stay with us and hope to see you again in the future. Kind regards, Duty Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Deputy General Manager am 28. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for your recent stay with us. We are sorry to hear that you did not have a positive experience. Would you like to let us know what we could have done better to improve your stay? Warm Regards, Atanu Bhowmick

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Lobby ist sehr sehr schön, das Zimmer hat mir auch sehr gut gefallen, insbesondere die Steckdosen, die einen USB Anschluss hatten, sodass man keinen Adapter mehr benötigt. Dass sogar Bügeleisen vorhanden war, war ziemlich gut. Es könnte etwas sauberer sein an der einen oder anderen Stelle, insgesamt war es jedoch hygienisch sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 23. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at Jurys Inn Croydon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 31. Okt. 2019
Dear, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at Jurys Inn Croydon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 26. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you at Jurys Inn Croydon. Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hatten das Glück zwei Einzelbetten zu bekommen wie gewünscht obwohl ein Doppelbett nur zur Verfügung stand bei der Buchung. Das Zimmer hatte auch ein Wasserkocher und einen Föhn, den man leider nicht im Badezimmer benutzen konnte und beim Spiegel im Zimmer gab es auch keine Steckdose dafür. Das Bad war bißchen älter aber in Ordnung. Negativ fand ich, dass es keine WC Bürste gab. Den Flughafen (LHR) erreicht man gut und günstig (1,50£) mit den Bus x26 ohne umzusteigen. Dauer ca. 100min, 30min schneller geht es mit der Over/Underground
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 19. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at the Jurys Inn Croydon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
War alles in Ordnung, hotel auch schön, Frühstück war nicht so groß wie angekündigt
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 17. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at the Jurys Inn Croydon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 17. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at the Jurys Inn Croydon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preisleistungsverhältnis und doch ist London Zentrum in gut 30 Minuten erreichbar. War mit der Familie da (Kinder 6 und 8 Jahre).
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 17. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at the Jurys Inn Croydon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 17. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at the Jurys Inn Croydon. Regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel hatte die Buchung nicht gefunden, am Anfang wurde das Check,in verweigert. Das Personal war mit der Situation überfordert. Sonst gab es viele Kleinigkeiten, die nicht stimmten, z.B. keine Sektgläser, Personalmangel beim Frühstück, usw.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 21. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your comments about your stay with us. All our guest's feedback are very important to us and taken into consideration. We do apologize for the inconveniences you have faced during your stay and we will definitely work on those issues to ensure they don't repeat itself. We hope to have the opportunity to welcome you back at the Jurys Inn Croydon and to provide you with a hassle-free experience. Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel liegt unweit der Station East Crayton, man kommt in ca 20 min bis zu Victoria. Alles super im Hotel, ein kleiner Minuspunkt: Es gibt keine Klobürste. Wlan überall gut verfügbar und super schnell.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Atanu Bhowmick am 17. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcome you back at the Jurys Inn Croydon.

10/10 – Hervorragend

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von San am 28. Mai 2024
Dear Carol,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Jay

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recently stayed at the Leonardo Hotel in East Croydon and overall, I had a positive experience. The location was very convenient, just a short walk from the train station, which was perfect for travel to London. The staff at the reception were friendly and check-in was smooth. My room was comfortable and clean, with all the necessary amenities for a pleasant stay. The breakfast buffet offered a good selection of hot and cold dishes, and the quality of the food was good. Although there were some minor downsides, such as the room's soundproofing, I would still recommend the Leonardo Hotel for its convenient location, friendly staff, and comfortable accommodations.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brooke am 24. Mai 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate feedback from our customers, it’s a great way to tell what improvements we can make to further make your future stay even better.It's always a pleasure knowing our guests had a wonderful stay with us. And I do hope you find the opportunity to visit us all again in the near future. I will pass on your wonderful review to the team and I am sure they will be thrilled as I am to know you had an enjoyable stay.We hope to welcome you back again soon!Kind regards,Brooke,Front Office Supervisor.

10/10 – Hervorragend

Catherine, Leigh-on-Sea

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really friendly check in staff. Room was really spacious with a fridge. Nice bar and patio area (albeit overlooking a main road). A few bits could be improved; soap dispensers weren't clean and a bit dusty all round, but would stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von San am 15. Mai 2024
Dear Catherine,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We're delighted to hear that you found our check-in staff really friendly and enjoyed the spacious room with a fridge, as well as our bar and patio area.We apologize for the oversight with the soap dispensers and the dust. We take cleanliness seriously and will address this with our housekeeping team to ensure improvements are made.We appreciate your comments and look forward to welcoming you back for an even better stay in the future.Best regards,Duty Manager

8/10 – Gut

Fabio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
High level considering the price. Far from London center but well connected by train
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 14. Mai 2024
Dear Fabio,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you found Leonardo Hotels Croydon to offer good value for the price. While we may be located a bit further from the London city center, we're glad that you found our hotel to be well-connected by train, providing convenient access to the city.Your satisfaction is important to us, and we're delighted that you had a positive experience overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leonardo Hotel is always a great go to when off to England. Convenient for Gatwick Airport, East Croydon train station and Central London. Sad to see what Croydon has become, Leonardo is safe and always welcoming.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Katerina am 13. Mai 2024
Dear Simon,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Katerina

2/10 – Ungenügend

Morgan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von San am 5. Mai 2024
Dear Morgan,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Heel aardig en behulpzaam personeel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von San am 5. Mai 2024
Dear Maria,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our staff very nice and helpful during your stay. Providing excellent service is our top priority, and we're glad we could make your experience enjoyable.We hope to welcome you back soon!Best regards,Duty Manager

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff didn’t inform me that I could receive a £6 reduction of my parking fee. I consequently ended up paying the full price – £18 per day.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Katerina am 27. Apr. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Duty Manager

8/10 – Gut

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was all types of restaurants options around
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katerina am 27. Apr. 2024
Dear Jason,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Duty Manager

8/10 – Gut

serge

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Katerina am 13. Mai 2024
Dear Serge,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Katerina

10/10 – Hervorragend

Newton Aloysius

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room is very clean, Very close to the public transport. Staff s are very polite and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Katerina am 17. Apr. 2024
Dear Newton,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Duty Manager

8/10 – Gut

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed was very comfortable. Lifts were a bit slow - waited quite a long time for a lift at checkout time.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von San am 5. Mai 2024
Dear Stephen,Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you found the bed very comfortable during your stay. However, we apologize for any inconvenience caused by the slow lifts, especially during checkout time. Your feedback is valuable to us, and we will address this issue with our team to improve our service efficiency.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless stay in the future.Warm regards,Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Colin

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katerina am 16. Apr. 2024
Dear Colin,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Duty Manager