Junior-Suite, 1 King-Bett, Nichtraucher | Allergikerbettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch, schallisolierte Zimmer

Bewertungen von DoubleTree by Hilton London - Greenwich

4 out of 5
DoubleTree by Hilton London - Greenwich
Catherine Grove, London, England

Bewertungen

8,8

Hervorragend

548 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
311 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
39 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Juergen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Frühstück umfangreich und gut in ruhiger Atmosphäre. Zimmer sauber und ordentlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Saketh am 15. Mai 2024
Dear Juergen,Thank you for your wonderful feedback. We're pleased to hear that you found our staff friendly and helpful. It's great to know you enjoyed our extensive breakfast in a quiet atmosphere and that you found the rooms clean and tidy.Once again thank you for your amazing feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Kind Regards,Saketh GargulaGuest Relation Manager.

10/10 – Hervorragend

Bernhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Imran Shaikh am 22. Juli 2023
Dear Bernhard,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

6/10 – Okay

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Imran Shaikh am 28. Mai 2023
Dear Marc,Thank you for your valuable feedback. It was unfortunate that some aspects of your experience did not reflect the usual standard of experience that we provide to our guests. Kindly accept our sincerest apologies.We look forward to having the opportunity to welcome you back.Sincerely,Imran ShaikhGuest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Goran

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel aus den Achtzigern.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel für einen Londontrip
Schönes Hotel mit guter Ausstattung und hohem Maß an Sauberkeit. Einzig die Lage ist nicht ganz perfekt, aber die DLR in wenigen Fußminuten zu erreichen. Von dort aus braucht man ca 30-45 min in die Stadt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Colin am 8. Nov. 2019
Good Morning, Thank you for taking the time to review your recent stay at the DoubleTree by Hilton London Greenwich. We appreciate your comments.

10/10 – Hervorragend

Rüdiger

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Colin am 23. Okt. 2019
Good Morning Rudiger, Thank you for taking the time to review your recent stay at the DoubleTree by Hilton London Greenwich. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Alles getan, um uns einen angenehmen Aufenthalt zu generieren. London ist Bett The O2 Find events News Visit us Insert a clear and simple description of the image Important security info For Westlife Hi Lutz, We're looking forward to seeing you at The O2 and wanted to reassure you of everything we are doing to keep you safe and sound at our venue. Details of all our security measures can be found on our website here. Make sure you read all the info in this email so you know what to expect. It's really important to be aware that: • There are extra security checks in place, so please arrive early. • We do not allow large bags into The O2. • We would prefer it if you do not bring a bag with you at all; it will make entry much quicker. Security and Bag Policy There are a few things you need to know before you arrive: • Do you really need to bring a bag? It will help everyone if you can leave it at home. • If you do need a bag, remember we only allow handbags and other small bags (no larger than 35cm x 40cm x 19cm) into the venue. • Larger bags (subject to screening) can be left at our bag drop facility outside on the right of the main entrance, at a cost of £10 per bag. • To keep all our visitors safe, everyone going into the arena will be screened through our security arches. Don't worry, the arches are safe for everyone – even if you have a pacemaker or are pregnant. ○ Head to the entrance that is stated on your ticket and join on
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Colin am 24. Juni 2019
Good Afternoon, Thank you for taking the time to review your recent stay at the DoubleTree by Hilton London Greenwich. We appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
mir hat nicht gefallen, dass ich ein Doppelzimmer bekam aber ein Zweibettzimmer gebucht habe, das wifi war sehr schlecht, bin ueber nichts aufgeklaert worden, musste selbst herausfinden wie und wo das Fruehstueck serviert wurde, wo ich zu Abend essen kannn und wie das mit dem |Internet funktioniert.....mein Zimmer hatte absolut keinen Ausblick, nicht einmal in den Innenhof....einfach nur eine Mauer vorm Fenster.....sorry aber das war das Geld nicht wert
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Uschi, Wiesbaden, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist gut zu erreichen, es liegt in der Nähe der DLR-Station Deptford Bridge, ca. 5 min zu Fuß. Der Bus 453 fährt Richtung Marylebone und man kommt an Westminster, Trafalgar Sq. vorbei etc. 2 kleine Supermärkte liegen auf dem Weg vom Hotel zur Station. In den Unterlagen steht zwar Greenwich, aber eigentlich liegt das Hotel in Deptford/Lewisham. Das ist nicht die beste Gegend, aber davon haben wir nichts mitbekommen, da wir eh unterwegs waren. Das Zimmer lag in der ersten Etage (da günstigster Preis), hatte ein kleines Fenster, aber war sehr gut eingerichtet (super weicher, kuscheliger Teppich). Sogar ein Wasserkocher und Teebeutel waren da. Täglich wurden zwei kleine kostenlose Wasserflaschen nachgelegt. Das Personal ist sehr nett, an der Rezeption gibt es sensationell lecker cookies (Empfehlung: danach fragen). Das Frühstück ist sehr umfangreich und super lecker. Die Klimaanlage haben wir nachts meist abgestellt, dann wurde es morgens etwas stickig. Nervig war, dass die Duschabtrennung nur zur Hälfe ging, nach dem Duschen ist dann das halbe Badzimmer überschwämmt - aber das machen auch andere Hotels so. Aufgrund des Preis-Leistungsverhältnis und der verkehrstechnisch guten Lage (nur zwei Stationen nach Cutty Sark, Greenwich) können wir das Hotel empfehlen unnd würden beim nächsten London-Besuch bestimmt wieder dort übernachten.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Joalena Sembrano am 9. Jan. 2019
Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back at the DoubleTree by Hilton London Greenwich

8/10 – Gut

özzi, wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice staff.... reception let us check in early ..that saved us at least 3 hrs...thx for that
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Joalena Sembrano am 14. Nov. 2018
Thank you for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back at the DoubleTree by Hilton London Greenwich!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel in ruhiger Lage. Leider kein Föhn im Zimmer. Sonst alles top.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Joalena am 15. Aug. 2018
Thanks for taking the time to send us the a review. We are glad you liked the hotel and the location. All of our rooms have hairdryers, some being kept in the wardrobe or drawer. We hope to see you again soon at the DoubleTree by Hilton London Greenwich. Safe Travels…

8/10 – Gut

Christian, Potsdam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Double Tree im August 2018
Ruhiges und gemütliches Hotel. Sehr angenehmes freundliches und hilfsbereites Personal. Tolle Betten, schöner geschmackvoller Raum. Das Frühstück war auch sehr gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Joalena am 15. Aug. 2018
We’re happy you had a great stay at the DoubleTree by Hilton London Greenwich. Come see us again soon – we’ve got a delicious chocolate chip cookie waiting for you! Safe travels….

6/10 – Okay

Angela, Kiel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
gute Verkehrsanbindung
waren nur zum schlafen und duschen im Hotel, dafür vollkommen ausreichend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurzaufenthalt in London
Hotel gut gelegen in der nähe einer DLR Station vgl. S-Bahn. Hotelteam sehr freundlich und aufmerksam, als wir nach einer langen Reise gegen 22Uhr im Hotel ankamen, teilte man uns mit, dass sie augrund Vollbelegung unser reserviertes Zimmer nicht verfügbar hätten. Wir befürchteten schon in ein anderes Hotel zu müssen und waren kurz davor ungehalten zu werden. Dazu kam es zum Glück nicht, mit der Ansage, des freundlichen Rezeptionisten, dass wir nicht unser gebuchtes Zimmer beziehen können, kam der Vorschlag uns ein größeres Zimmer zu geben, welches zwar nicht ganz unserer gewünschten Ausstattung entsprechen würde, aber dies würde man am nächsten Tag beheben bzw.wir könnten auch nochmal das Zimmer wechseln. Fazit, am nächsten Tag wurde das Zimmer unseren Wünschen hergerichtet, während wir uns London anschauten. Wir blieben in dem Zimmer und sind mit dem Hotel,aber vor allem mit dem Service vollkommen zufrieden. Und die Cookies waren echt lecker.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt eher am Stadtrand von London
Nähe zur DLR-Station und zu Greenwich - netter Stadtteil mit vielen Restaurants
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Taveler , Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideales Stadthotel für Unternehmungen.
DLR Train liegt 5 Minuten entfernt. Essen im Hotel sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges schönes Zimmer und sehr geräumig.

4/10 – Schlecht

Rose-Ann

Mit dem Partner gereist
The shower layout leaves for a very wet bathroom floor after a shower
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Kantubhai, Ga

Mit dem Partner gereist
Near tube 🚇 station,
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Justin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although only stayed one night, all the staff were very friendly and full of smiles
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Saketh am 28. Mai 2024
Dear Mr. Justin,Thank you for taking time to give your amazing feedback.We're glad to hear that our friendly staff and their smiles made your stay more enjoyable.We look forward to welcoming you back soon again for longer stay next time.Kind regards,Saketh GargulaGuest Relation Manager.

10/10 – Hervorragend

Lucinda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice comfortable hotel and friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von SAKETH am 28. Mai 2024
Dear Lucinda,Thank you very much for your fantastic feedback. We're delighted to hear that you found our hotel comfortable and our staff friendly. Your positive feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing excellent service.We look forward to welcoming you back on your next visit!Warm regards,Saketh GargulaGuest Relation Manager.

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Everything was perfect. It is like a home from home.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Andra Vasile am 21. Mai 2024
Dear Edward, Thank you very much for taking the time to share your feedback and we appreciate your review!We are looking forward to your return!Kind Regards,Andra VasileFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

CLAIRE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel and staff very welcoming and friendly . Gave you good directions . Thankyou . Rooms are well kept well done Housekeeping.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von SAKETH am 15. Mai 2024
Dear Ms. Claire,Thank you very much for your kind words and positive feedback.We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our staff made you feel welcome. It's wonderful to know that you found our directions helpful and that our housekeeping team maintained your room to your satisfaction.We look forward to welcoming you back on your next visit.Kind Regards,Saketh GargulaGuest Relations manager.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and only 10 minutes from all the activities in Greenwich. 4 minutes to DLR.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Saketh am 12. Mai 2024
Dear Mr. Stephen,Thank you very much for taking your valuable time to share your excellent feedback. Its really good to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you again in future. Kind Regards,Saketh GargulaGuest Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

Albert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quite and safety,but problem of packing.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Andra Vasile, Front Office Manager am 1. Mai 2024
Dear Albert, Thank you for taking the time to share your feedback! We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Obinna, Aberdeen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did find the staff very helpful, especially Mr Warisa who was very responsive.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Andra Vasile, Front Office Manager am 1. Mai 2024
Dear Obinna, Thank you for your positive feedback, especially regarding Mr. Wasim's helpfulness. We'll make sure to pass on your kind words to him. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

viktoria

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Andra Vasile, Front Office Manager am 23. Apr. 2024
Dear Viktoria, Thank you for taking the time to leave us a 5/5 rating! We are delighted that you had a great experience with us. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again in the future.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Andra Vasile, Front Office Manager am 1. Mai 2024
Dear Thomas,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to DoubleTree by Hilton London Greenwich soon.Kind Regards,

6/10 – Okay

Alex

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Andra Vasile, Front Office Manager am 2. Mai 2024
Dear Alex,Thank you for your rating! We are happy to know that you had an overall good stay with us!We hope to have the opportunity to welcome you soon again!Regards,

10/10 – Hervorragend

Nigel

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Andra Vasile, Front Office Manager am 1. Mai 2024
Dear Nigel, We are delighted to hear that your stay was exceptional! Thank you for choosing our hotel and sharing your review. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards,

2/10 – Ungenügend

Dual

Bad terrible customer service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andra Vasile, Front Office Manager am 4. Mai 2024
Dear Duval, Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate all feedback, whether positive or constructive. If there are specific areas where we can improve or if you have any concerns, please feel free to contact us directly. We value your input and are committed to continuously enhancing our services.Regards,Andra VasileFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cannot fault this hotel. Staff were great. Very clean. Would recommend highly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 4. März 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

6/10 – Okay

Knowledge

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Saketh am 15. Mai 2024
Dear Knowledge,Thank you for your rating! We are happy to know that you had an overall good stay with us!We hope to have the opportunity to welcome you soon again!Kind Regards,Saketh GargulaGuest Relation Manager.

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pleasant, clean, lovely staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 22. Feb. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Steve

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 20. Feb. 2024
Dear Steve,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Emoefeke

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 20. Feb. 2024
Dear Emoefeke,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

8/10 – Gut

DAVID

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 20. Feb. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

6/10 – Okay

Jacqueline

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 20. Feb. 2024
Dear Jacqueline,Thank you for your valuable feedback. It was unfortunate that some aspects of your experience did not reflect the usual standard of experience that we provide to our guests. Kindly accept our sincerest apologies.Sincerely,Imran ShaikhGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Lester

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very helpful staff manager was great I would stay here again no problem.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 20. Feb. 2024
Dear Lester,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 20. Feb. 2024
Dear Paul,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Steviejo

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 6. Feb. 2024
Dear Steviejo,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 31. Jan. 2024
Dear John,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Martyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 31. Jan. 2024
Dear Martyn,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

2/10 – Ungenügend

Kyungsuk

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 22. Jan. 2024
Dear Kyungsuk,Thank you for your valuable feedback. It was unfortunate that some aspects of your experience did not reflect the usual standard of experience that we provide to our guests. Kindly accept our sincerest apologies.Sincerely,Imran ShaikhGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Quentin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfort
Very comfortable stay but tiny rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 15. Jan. 2024
Dear Quentin,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Zubaidah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Imran Shaikh am 15. Jan. 2024
Dear Zubaidah,Thank you for taking the time to share your compliment with us.We are delighted that you had a great stay with us. Your positive review will certainly motivate us further in our mission to completely delight and satisfy our guests.My team and I look forward to the pleasure of welcoming you again.Best regards,Imran ShaikhGuest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Hye Won

Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Imran Shaikh am 15. Jan. 2024
Dear Hye,Thank you for your valuable feedback. It was unfortunate that some aspects of your experience did not reflect the usual standard of experience that we provide to our guests. Kindly accept our sincerest apologies.Sincerely,Imran ShaikhGuest Relations Manager