Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
528 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
528
322 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
322
98 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
98
26 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
26
27 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
27
8,6/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
6. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel. Not the best reception desk.
Good Hotel in central location. Unusual check out experience: The lady gave the impression that customers disturbed her.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
8/10 – Gut
Rüdiger
Geschäftlich gereist
10. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gern wieder. See you next time!
Gutes Preis-/Leistungs-Verhältnis.
Fresh Cooked English Breakfast.
Rüdiger
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
Oliver
Mit der Familie gereist
21. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oliver
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
2. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Weiter zu empfehlen. Das Hotel liegt ideal für einen mehrtägigen Städtetrip in der Nähe der Docks. Ebenso liegen ein Parkhaus (aber kostenpflichtig) und zwei Supermärkte nebenan. Die Exekutive-Zimmer sind sehr geräumig und bieten viel Platz.
Das Frühstück war ok, leider hatte es nicht die Vielfalt anderer Novotels wie bspw. London oder Moskau.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in the city centre
Good location
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Reception am 3. Nov. 2019
Thank you for your 10 out of 10 review! We look forward to welcoming you again soon.
Kind regards,
Reception
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
29. Okt. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Reception am 3. Nov. 2019
We are sorry to hear that your stay was only 2 stars out of 5. If you would like to let us know where we went wrong, please feel free to contact the hotel and we can look to make improvements.
Kind regards,
Reception
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
29. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in the city centre
Great hotel directly in the city centre and within walking distance of all sights
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Reception am 3. Nov. 2019
Thank you for your great review. We look forward to welcoming you back soon!
Kind regards,
Reception
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
8. Okt. 2019
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, sehr gutes Frühstück! Essen und Einkaufen umliegend. Alles zu Fuss gut erreichbar!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Reception am 23. Okt. 2019
Thank you for your 4 out of 15 review. We look forward to welcoming you back very soon.
Kind regards,
Reception
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
18. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstücksbereich war nicht so sauber. Ansonsten ok.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
10/10 – Hervorragend
Natalie
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for Family’s visiting the city..the pool isn’t too deep but my 6year old did need a ring and the air-con isn’t very good but all round a great hotel
Natalie
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Cordelia
26. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Cordelia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Braxton
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great experience at Novotel. It was in the perfect area and easily walkable to Mathew St., Liverpool One and Royal Albert Dock. Area was clean and staff was very friendly and helpful. The only downside to our stay was the lack of proper air conditioning! It got fairly hot during the day.
Braxton
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von LS am 14. Mai 2024
Dear Braxton, thank you for sharing your experience at Novotel Liverpool Centre. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and found our staff friendly and helpful. We appreciate your feedback regarding the air conditioning, and we will strive to improve our services. We hope to welcome you back soon. Best regards, Lisanne deputy front office manager, Novotel Liverpool Centre
8/10 – Gut
Sandra
Mit der Familie gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very central to what we wanted to do. Nice, clean rooms.
Sandra
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von LS am 10. Mai 2024
Dear Sandra, we are delighted to hear that you found our hotel very central to your activities and enjoyed our nice, clean rooms. Your feedback is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Novotel Liverpool Centre
10/10 – Hervorragend
sadegh
Geschäftlich gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and quiet
sadegh
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LS am 9. Mai 2024
Dear Sadegh, Thank you for your kind review. We are delighted to hear that you found our hotel nice and quiet. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Novotel Liverpool Centre
10/10 – Hervorragend
Gonzalo
Mit dem Partner gereist
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación, se llega a pie a los lugares más interesantes del centro de la ciudad.
Gonzalo
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Anthony
Mit dem Partner gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was like a furnace area period brought it up to the attention of the front desk and their answer was to give us two fans period made finally relented and moved us to a lower floor because in that building apparently the higher floors have cooling issues period I'm assuming that these issues have been a parent for quite some time So I don't understand why they don't fix that issue
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Novotel am 4. Mai 2024
Dear Anthony, we apologize for the inconvenience you experienced with the room temperature. We appreciate your feedback regarding the cooling issues on higher floors. At Novotel Liverpool Centre, guest comfort is our priority, and we will address this matter with our maintenance team. Please be assured that your concerns have been noted for further improvement. Thank you for bringing this to our attention. We hope to welcome you back for a more enjoyable stay. Warm regards, Lee Rimmer, Front Office Manager, Novotel Liverpool Centre
6/10 – Okay
Anthony
Mit dem Partner gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nice hotel, great location but the rooms on the upper floors are extremely warm. I would recommend anyone staying here to request a room on a lower floor. We had to change rooms from the 10th floor because our room was so warm
Anthony
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit einer Gruppe gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, excellent location
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
James
23. Apr. 2024
I loved it because it is very central !
James
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von LS am 25. Apr. 2024
Dear James, thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed our central location. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Lisanne Deputy front office manager, Novotel Liverpool Centre.
10/10 – Hervorragend
Anand
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Anand
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Novotel am 17. Apr. 2024
Dear Anand, thank you for your positive feedback regarding our great location. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon. Best regards, Lee Rimmer, Front Office Manager Novotel Liverpool Centre
10/10 – Hervorragend
Arnaldo, Droitwich spa
Mit dem Partner gereist
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was amazing good, and as all the Novotel, very clean, excellent staff.
Arnaldo
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Novotel am 5. Apr. 2024
Dear Arnaldo, thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed our amazing location, cleanliness, and excellent staff. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Novotel Liverpool Centre
10/10 – Hervorragend
Clare
10. März 2024
Clare
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
James
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family half term trip
Great location and everything we expected from the hotel. Clean, quiet and fine for family of 4. Hotel bar was ideal and had nice cocktails
James
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Sakina
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The security guard was grumpy and rude. Reception staff were lovely. Room and pool were great. Hotel is in a great location
Sakina
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Novotel am 20. Feb. 2024
Dear Sakina, thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about our reception staff and the great location of our hotel. We apologize for any inconvenience you experienced with our security guard and assure you that we will address this matter internally. We hope to welcome you back to Novotel Liverpool Centre in the future. Sincerely, Novotel Liverpool Centre.
8/10 – Gut
Cath
18. Feb. 2024
Reception staff were fantastic. Nice lobby area, great swimming facilities. Room was clean but a little on the smaller side for a family room. Great location right in the city centre.
Cath
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
15. Feb. 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, well located. Staff very helpful, good breakfast and a nice bar.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Novotel am 20. Feb. 2024
Dear Robert, thank you for your kind review of Novotel Liverpool Centre. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel to be well located. We appreciate your compliments on our helpful staff, delicious breakfast, and pleasant bar. We hope to welcome you back soon. Best regards, Novotel Liverpool Centre.
6/10 – Okay
Mrs M A
Geschäftlich gereist
15. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Going down the hill.
Stayed many times in this hotel with average experience, but this time around was below average. Room wasnt clean, blood stain on the curtain. Bedsheets and towels couldnt guarantee that they were changed. No take away coffee cups available, although they were always there on previous stays. Check in - waited for a while to be acknowledged, despite being the only guest. Going down the hill, there is so many better hotels in Liverpool.
Mrs M A
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von LS am 16. Feb. 2024
Dear Mrs M A,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your loyalty as a returning guest, and we apologize for the experience you had during your recent stay at Novotel Liverpool Centre.We are truly sorry to hear about the cleanliness issues you encountered in your room. Please be assured that we take your feedback seriously and we will address this matter with our housekeeping team to ensure that such situations do not occur in the future.We regret any inconvenience caused by the lack of take away coffee cups during your stay. Your comment has been duly noted, and we will make sure to consider it for future improvements.Furthermore, we apologize for any delay you experienced during the check-in process. We will discuss this with our front desk team to ensure that all guests receive prompt and efficient service.We appreciate your valuable feedback, as it allows us to continuously improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more pleasant experience.Warm regards,Novotel Liverpool Centre
10/10 – Hervorragend
Valentina
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Valentina
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Hojoon
14. Feb. 2024
Hojoon
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Steve
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Steve
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Harvey
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was extremely clean and a lovely place to stay, only downfall was our room phone to get room/cleaning service never worked as no one ever picked up, but all staff were lovely, amazing pool.
Harvey
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
rebecca
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
rebecca
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Alan
29. Jan. 2024
Alan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Louise
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super location
It’s a really good location- stones throw from public transport, Liverpool one, the waterfront and lots of eateries. Room not wow but plenty big enough and very clean. One small irritation was the lumpy pillows and the maximum volume of the TV which was not loud at all! Had to strain. Other than that a really good find for the money
Louise
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
DAVID
26. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location in the city centre
Very good location in Hanover with its many bars and restaurants ,within 200 metres of the bus station and Liverpool one shopping centre , Lime street train station is just a short walk away.We always stay at this hotel when visiting Liverpool .....no negatives
DAVID
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Jódís
Mit einer Gruppe gereist
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jódís
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Karan
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Karan
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
John
22. Jan. 2024
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Andrea
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Andrea
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Mr m t hannan
Mit der Familie gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location
Excellent location and hotel, staff really helpful
Mr m t hannan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Anne
Mit dem Partner gereist
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is conveniently located.
Facilities are good. The staff were pleasant and helpful.
The layout of the room itself was really odd but it had everything needed and was comfortable.
Anne
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Novotel am 13. Feb. 2024
Dear Anne, thank you for taking the time to leave us a review. We are glad to hear that you found our location convenient and our facilities good. It is also great to know that our staff were pleasant and helpful. We apologize that the layout of your room was not to your liking, but we are pleased to know that it had everything you needed and was comfortable. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Novotel Liverpool Centre. Best regards.
10/10 – Hervorragend
Stein Jarle
Mit der Familie gereist
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stein Jarle
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Jan. 2024
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Vegard
Mit der Familie gereist
9. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vegard
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Gustavo
8. Jan. 2024
Gustavo
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
6/10 – Okay
Ffion
Mit der Familie gereist
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Convenient location for train station and Liverpool One. Bathroom needs updating (cracked tiles, leaking shower screen). Air conditioning not working and room extremely hot.
Ffion
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Charlotte
31. Dez. 2023
Charlotte
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Chris Andre
29. Dez. 2023
Chris Andre
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
8/10 – Gut
ERIK GARCIA
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ERIK GARCIA
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
28. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fix the key card
Always a nice stay at the Novotel but the key card didn’t work a few times & had to go down to reception twice apart from that, excellent!