Außenbereich

Bewertungen von Leonardo Hotel Liverpool

4 out of 5
Leonardo Hotel Liverpool
No. 31 Keel Wharf, Liverpool, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

640 von insgesamt 1294 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
384 von insgesamt 1294 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
157 von insgesamt 1294 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
76 von insgesamt 1294 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 1294 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Anja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sehr nettes und hilfsbereites Personal, sowohl an der Rezeption, im Frühstücksbereich, als auch die Mitarbeiter:innen der Zimmerreinigung. Zimmerausstattung okay, aber gerade die Badezimmer haben schon bessere Zeiten gesehen. Die Wände sind leider sehr dünn und man kann Gespräche aus den Nebenzimmern quasi ohne Probleme hören. Frühstück war annehmbar, aber für ein Hotel dieser Preisklasse schon etwas wenig Auswahl. Da habe ich schon deutlich mehr erlebt in anderen gleichwertigen Unterkünften. Die Lage ist sehr schön, direkt am Wasser, aber für den Weg in die Innenstadt muss man, wenn man denn zu Fuß unterwegs ist, ein bisschen bergauf, was für mich okay war, aber bestimmt auch bei einigen Gästen als Nachteil gewertet werden könnte.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 18. Sept. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Manuel

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Charlie am 4. Juli 2023
Dear Manuel, Thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay with us at Leonardo Hotel Liverpool. I am delighted to see that your score reflects a positive experience at our hotel. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Hilmar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
schöne Lage im Bereich der Docks. Ansprechende Bar
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Customer Experience Team am 31. Jan. 2023
Good afternoon Hilmar, Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate feedback from our customers, it’s a great way to tell what improvements we can make to further make your future stay even better.We are happy to hear that you have enjoyed your stay. We must agree with you in regard to our location being perfect. Being so close to the Beatles Story, makes it a perfect place for all the people who want to see some of the instruments outfits that were used by one of the most famous bands in history. It'd be brilliant if you could come back to a Jurys Inn or Leonardo’s Hotel soon and we can continue to show off our passion for excellent customer service!

8/10 – Gut

Ines

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Megan- Operations Manager am 2. Sept. 2022
Thank you for taking the time to review our hotel!

10/10 – Hervorragend

Jeannine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location for visiting nearby museums. And walked to the Mannanon ferry ticket office. Open only while ferry is loading.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

brendon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great servcie and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación en Royal Albert Dock así como un excelente trato del personal de recepción , muy amables y atentos.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Paul, Staffordshire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Mrs Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
No parking at hotel but parking nearby which was not well sign posted but secure and reasonably priced multistorey car park
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location for a family trip, receptionist was brilliant and checked us in when we arrived to drop off our bags ar 11am which was a bonus. Everything very clean, only negative was the rooms were very basic, bathrooms in particular were similar to a more budget chain. But for what we wanted it was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Easy access to city centre and Albert Dock.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Robyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mathew

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay walking distance to most areas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is adequate. Rooms average
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

david

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the excellent staff. nothing i didntlike
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Annette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
It was ludicrously expensive for what felt basically like a premier inn. However, it was in a very convenient position.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
LOVE: Location, friendliness of staff, soundproofing (considering there was a storm outside, you couldn't hear a thing!) and the bonus of a sizeable discount on Kings Dock car park! LOATHE: If I had to nitpick; Bathroom was a little worn out. Aside from that, and especially for the price this weekend - absolutely brilliant!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 14. Apr. 2024
Hi Daniel,Thank you for taking the time to submit us a review, we hope to welcome you back soon! Kind Regards

6/10 – Okay

Jennifer

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 14. Apr. 2024
Hi Jennifer,Thank you for taking the time to submit us a review, we hope to welcome you back soon! Kind Regards

8/10 – Gut

Nicholas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is perfect for the Albert Docks area, and the staff are lovely and friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 9. Apr. 2024
Good Evening Nicholas,Thank you for taking the time to leave us a review!I'm glad to hear you enjoyed the location of the hotel and that the staff were all friendly. We hope to welcome you back soon. Many Thanks

6/10 – Okay

Carl

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Have stayed at the Leonardo Liverpool multiple times and have had a great stay. I’m sad to say that we were left disappointed this time. The price of breakfast has been raised, which is fine, however the choice of items and standard of the food was very disappointing. Less choice of hot food, undercooked items and food serving dishes left empty for long periods. Definitely not worth the £31 price tag.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 14. Apr. 2024
Hi Carl,Thank you for taking the time to submit us a review, we hope to welcome you back soon! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Early check-in was good jack was a pleasant young man
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 2. Apr. 2024
Hi Michael,Thank you for leaving us a 5/5 review!We trust you had an enjoyable stay with us and everything met the Leonardo standards.I'm pleased to see Jack made a great first impression and gave of great customer service, we've passed this feedback onto the Front Office Manager who will be sure to pass on this feedback to Jack.Many Thanks

10/10 – Hervorragend

LAI MAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convince and nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 31. März 2024
Thanks for the 5/5 review

8/10 – Gut

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice light, bright and cheerful hotel. Breakfast was delicious and offered a great and vast choice. Was a bit disappointed at the limited menu though in the lunch/evening restaurant, although the chicken burger was tasty! Had expected the restaurant to be a bit more 'intimate' and cosy but I guess that's one of the things about being one of a chain of establishments; they tend to be a bit impersonal. IMO the best thing was the location of the hotel. Absolutely perfect, Dockside, easy walking distance of the Mersey, museums, shops, railway station and plenty of great eateries. And I could almost reach out of the room window and touch the Liverpool Wheel!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 14. Apr. 2024
Hi Louise, Thank you for taking the time to submit us a review, we hope to welcome you back soon! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Carter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location- wonderful room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 26. März 2024
Dear Carter,Thank you for leaving us a review after your recent stay!Thanks for the 5/5 rating, we hope to welcome you back soon.

6/10 – Okay

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is excellent for the Arena, the bar staff and the room service team were helpful and friendly. The room was seriously dated and nowhere near 4 star (no extractor fan, fridge, fronts to wardrobe, pillows, space…). One morning the water was tepid as the boiler had broken. The reception staff were varied with one bordering on just rude. The breakfast was ok but the ketchup and was so low budget I thought I had put strawberry sauce on my plate and the beans translucent.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 14. Apr. 2024
Hi Mark, Thank you for taking the time to submit us a review, we hope to welcome you back soon! Kind Regards

4/10 – Schlecht

Joanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff were very friendly but the hotel seemed tired. We stayed here in 2019 and it seems to have gone down hill since then. The bathrooms are tired, we had a cracked sink and rust around the edges of the mirror. The paint was dirty and it didn’t feel very clean. There was no hot water in any of the 3 rooms I’d booked on Saturday morning, and when I mentioned to Reception the reply was it was because everyone was using hot water at that time and it was the same for everyone, but there should be hot water now (1pm).. and cold water is good for your hair! I would usually expect guaranteed hot water any time of day in a hotel?!? No apology or offer of compensation, so it seemed like this wasn’t a one-off issue, but quite normal.. The bed was comfy and the breakfast was good. It was a convenient location for the Arena, but it was £10 more per night than the Premier Inn 2 mins walk away, so I think next time I’ll book that as my daughter stayed there this weekend and had lots of hot water and a great bathroom (and powerful shower - she said her hair had never felt so clean haha) as well as everything else.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 21. März 2024
Dear Joanna,Thank you for leaving us a review after your recent stay.I'm sorry to hear that your recent stay was not up to our usual standards, at Leonardo hotel we thrive on guest satisfaction and aim to have high standards across the board.I've passed this review onto the relevant departments to ensure we can prevent issues like his happening again.

8/10 – Gut

Dian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 21. März 2024
Thank you for leaving us a review upon your recent stay with us, we hope to welcome you back soon!

6/10 – Okay

Seema

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location, good parking, clean hotel, rooms very dated, bathroom also super dated, would not rate it as 4 star.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 11. März 2024
Dear Seema,Thanks for taking the time to leave us a review upon a recent stay with us.I happy to see you enjoyed the hotel central location and the hotels cleanliness.We hope to welcome you back soonThanks

8/10 – Gut

Dipti

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 21. März 2024
Thank you for leaving us a review upon your recent stay with us, we hope to welcome you back soon!

4/10 – Schlecht

Nicola

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff were welcoming. The room was not great at all, next to the bed there was a large stain on the carpet that was very questionable, shelf missing in bathroom. Upon checking in at 3pm there was groups of people in close rooms making lots of noise getting ready for a night out, which I do not have an issue with at all however better room could have been selected for a couple. We asked to move rooms because of this and the room was much better however I wouldn’t have rated it as a 4 star hotel. Would not recommend for a couple staying the night in Liverpool
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 27. Feb. 2024
Dear Nicola,Thank you for submitting a review upon your recent stay.I'm sorry to hear the usual Leonardo standards were not met in your first room this will be addressed with our accommodations manager to prevent further events happening like this.I'm happy to hear your second room was much better and the reception team were welcoming this has been passed onto the Front Office Manager who can share with their team.We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking is nearby. Check-in was very easy. Staff friendly and helpful. Enjoyed the breakfast and overnight stay. Would definitely book again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 24. Feb. 2024
Hi Paul,Thank you for choosing to stay with us at The Leonardo Hotel Liverpool! We really appreciate you're feedback and look forward to welcoming you back with us soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Hilary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely stay, great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 24. Feb. 2024
Dear Hilary,Thank you for choosing to stay with us at The Leonardo Hotel Liverpool! We really appreciate you're feedback and look forward to welcoming you back with us soon.Best Regards,

8/10 – Gut

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 24. Feb. 2024
Dear Christine,Thank you for choosing to stay with us at The Leonardo Hotel Liverpool! We really appreciate you're feedback and look forward to welcoming you back with us soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 24. Feb. 2024
Dear Thomas,Thank you for choosing to stay with us at The Leonardo Hotel Liverpool! We really appreciate you're feedback and look forward to welcoming you back with us soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great time. Thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 24. Feb. 2024
Hi Erin,Thank you for choosing to stay with us at The Leonardo Hotel Liverpool! We really appreciate you're feedback and look forward to welcoming you back with us soon.Best Regards,

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 24. Feb. 2024
Dear Michael,Thank you for choosing to stay with us at The Leonardo Hotel Liverpool! We really appreciate you're feedback and look forward to welcoming you back with us soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Rachel

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 21. März 2024
Thank you for leaving us a review upon your recent stay with us, we hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Clare

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 24. Feb. 2024
Dear Clare,Thank you for choosing to stay with us at The Leonardo Hotel Liverpool! We really appreciate you're feedback and look forward to welcoming you back with us soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, friendly staff, good rooms
We had two rooms for a night & the location of the hotel is perfect right on Albert Docks & our room had a view for the Liver building & Albert Docks. The staff were friendly & efficient, the hotel & rooms very pleasant, will definitely be back
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 15. Feb. 2024
Thanks for submitting a review.

8/10 – Gut

Katrina

Mit der Familie gereist
Warm and clean close to Albert Dock
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 15. Feb. 2024
Thanks for submitting a review.

8/10 – Gut

Iorwerth

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 15. Feb. 2024
Thanks for submitting a review.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 15. Feb. 2024
Thanks for submitting a review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 12. Feb. 2024
Thanks for leaving us a review

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 10. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate the feedback!

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were amazing, couldn’t do more to help, room clean and bright. It’s a shame the there was not parking at the hotel It was only 5 mins away though. £12 a day parking and £12.50 /£14.50 breakfast I thought one or the other could’ve been included. But I would definitely recommend staying as it was a great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 10. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate the feedback!

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 10. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate the feedback!

10/10 – Hervorragend

Ana Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 10. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate the feedback!

10/10 – Hervorragend

Cathriona

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Leonardo Hotel Liverpool am 10. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate the feedback!