Außenpool

Bewertungen von Nobility Grand Hotel

3.5 out of 5
Nobility Grand Hotel
AV. ANGAMOS OESTE 700 MIRAFLORES, Lima, Lima

Bewertungen

8,8

Hervorragend

105 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut
Alles gut bis auf die Klimaanlage. Der Behälter ist nachts übergelaufen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nobility team am 26. Feb. 2019
Dear client, Thank you for take part of your time to comment about our hotel. We will consider your comment about air conditioning faults and will correct it as soon as possible.

8/10 – Gut

Gita

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel for the price with nice staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 13. Mai 2024
Thank you for visit us Gita!

8/10 – Gut

lilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 17. Mai 2024
Thank you for your vist Lilian!

10/10 – Hervorragend

Jose Favio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El desayuno buffet es súper bueno, la habitación súper cómoda y limpia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 7. Mai 2024
Gracias por el review dejado Favio.Fue un placer para nosotros tenerte como nuestro huésped!

10/10 – Hervorragend

Joselita

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Big and clean rooms, comfortable beds and very good breakfast! Very worth the price we paid.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 26. Apr. 2024
¡Thanks for your comment! It's been a pleasure having you as a guest! Come back soon!

8/10 – Gut

Shiralle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 26. Apr. 2024
It was a pleasure having you as our guest

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean and comfortable. Area was calm and quiet. Staff were friendly. We had forgotten some personal belongings including AirPods. The cleaning staff did report finding them and they were kind enough to store them for ours for a few days. We were already at the airport on our way to Cusco. We really appreciate the staff doing this for us. Kudos to Denis and Cesi. Thank you!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 22. Apr. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your visit to Peru. We are glad you liked the attention of our team. We look forward to welcoming you on your next visit to Lima. Best regards,

10/10 – Hervorragend

MV

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente lugar y servicio en el hotel y el desayuno estilo buffet (incluido) delicioso. pero no puedo recomendar el restaurante ni nos miraron tuvimos que ordenar por delivery por que pedimos mesa una noche y nos ignoraron.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 22. Apr. 2024
Gracias por compartir su experiencia.Todo feedback es vital para saber en qué aspectos podemos mejorar. Ya nos encontramos revisando las observaciones respecto a la falta de atención oportuna en nuestro restaurante, para rectificarlos a la brevedad y no vuela a ocurrir en el futuro.

10/10 – Hervorragend

Tai cheng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in simple, fast special front desk help thanks , will back again
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 21. Apr. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

10/10 – Hervorragend

Ariben

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Loved it!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 21. Apr. 2024
Thank you so much for evaluating our hotel.It's been a pleasure having you as a guest! Come back soon!

10/10 – Hervorragend

Imelda, Marysville

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I arrived from a long flight to the property, I do not recall her name, but the lady who checked us in was nice and fast, I mentioned that it was my 4-year-old son's bday and the following morning he received a very nice chocolate with his name saying Happy Birthday! this made his day and he loved it! so we truly appreciate this kind gesture. We also traveled with our 2 kids including a newborn baby, The front desk was kind enough to provide complimentary late checkout out so we were able to finish packing to go back home. So thank you, front desk team. We recommend this hotel, is also near restaurants, a gas station, and Larcomar. We will come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 21. Apr. 2024
Thank you so much for evaluating our hotel. Is a special for us know our guest are confortable and grateful about our service, be assured your message will be forwarded to our front desk staff and the person attended you will be so excited.

8/10 – Gut

Alice, East Meadow

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dated but clean and friendly staff. Comfortable stay. The WIFI didn’t work very well in the room.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 6. März 2024
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve. We are already reviewing the issue with the wifi.

10/10 – Hervorragend

Diana

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand hotel am 21. Apr. 2024
It was a pleasure having you as our guest

8/10 – Gut

AGUSTIN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the stay was very comfortable and we got good service in general. we enjoyed the breakfast provided
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 19. Feb. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

8/10 – Gut

Gustavo Adolf

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 19. Feb. 2024
Gracias por tomarse el tiempo de brindarnos su valiosa experiencia.

8/10 – Gut

Niwton

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 16. Feb. 2024
¡Thanks for your comment! Its been a pleasure having you as a guest! Come back soon!

10/10 – Hervorragend

Domenico

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maravilhosa
Excelente localização e aptos amplos. Café diverso.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 16. Feb. 2024
¡De parte de todo el equipo, gracias por tus buenos comentarios!Esperamos recibirte nuevamente.

10/10 – Hervorragend

christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cela vaut la peine.. 5 etoiles pour nous
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 12. Feb. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

6/10 – Okay

Flavio

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smells on the hallway of the rooms due to the carpet Room good size but running down shower head clogged
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 2. Feb. 2024
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

6/10 – Okay

Mads

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Udemærket hotel - men heller ikke mere end det
Fint hotel, central beliggende i Miraflores tæt på Kennedy Park. Værelset var fint og rent, men det store problem var egentlig at lyset gik samt det varme vand - og det manglede begge dage jeg boede der. Da jeg var på flere udflugter i løbet af dagene og kom sent hjem, så orkede jeg ikke at skifte værelse. Men jeg nævnte det to gange i receptionen uden der blev kigget på det. Morgenmaden var medium, og de ville have S25 for en breakfastbox med en trist sandwich og frugt udover den morgenmad jeg allerede havde betalt for. Så kan kun sige et middelmådigt ophold, men sikkert fint nok til pengene.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 2. Feb. 2024
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

6/10 – Okay

thierry

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Halte
Hôtel central peu attractif mais un personnel sympathique…
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 17. Jan. 2024
Gracias por su visita!

6/10 – Okay

Rebeca

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nobility Grand Hotel am 15. Jan. 2024
Gracias por su visita!

10/10 – Hervorragend

Sasikaran

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good, clean room. The safe locker is not fixed but can be carried away. Very quiet room and nice breakfast.
Antwort von Nobility Grand Hotel am 22. Dez. 2023
Thank you for your visit!

10/10 – Hervorragend

atchaiah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 18. Dez. 2023
Thank you for sharing your experience!It was a pleasure having you as our guest

10/10 – Hervorragend

Bradley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 18. Dez. 2023
Thank you so much for evaluating our hotel.Come back soon!

8/10 – Gut

Yulisa

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 15. Jan. 2024
Gracias por su visita!

10/10 – Hervorragend

Kimberle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay at Nobility Grand Hotel! The staff, breakfast, neighborhood, and room were great! Everyone was very helpful and attentive to our needs. The shopping and restaurants were very close to the hotel. We will be back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 18. Dez. 2023
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

8/10 – Gut

Hector

Gut: Ausstattung
We showed up for breakfast at 9:00 am and there was not a lot of food left , and they don’t refill , although breakfast it's until 10:00 am that happened every day we were there , they need to improve in that department.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 30. Nov. 2023
Thank you so much for evaluating our hotelWe have also forwarded your suggestions regarding the buffet to our food and beverage team.

10/10 – Hervorragend

Kimberle

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very clean. The breakfast was excellent. The staff is extremely helpful. The neighborhood is safe. The street is a bit noisy but I think that is characteristics of a hotel in the city. We will be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 30. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience!It was a pleasure having you as our guest

10/10 – Hervorragend

Siew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in Miraflores
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 24. Nov. 2023
Thank you for your time on leave as a comment, we look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

jefferson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muito bom
Perfeito
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 21. Nov. 2023
Muchas gracias por su visita, nos quedamos felices de haberlos servido!

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 22. Nov. 2023
De parte de todo el equipo, gracias por su buena evaluación!Esperamos recibirlos nuevamente con nosotros.

10/10 – Hervorragend

nestor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The door key no working well
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 21. Nov. 2023
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

6/10 – Okay

Margarita

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 6. Nov. 2023
Gracias por su visita Margarita, esperamos vuelva pronto!

6/10 – Okay

Aileen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
The property was clean and felt safe. I was traveling as a solo female and it was my first trip to Lima. The hotel arranged a shuttle from the airport, the communication through the Expedia app was easy. Then I tried to arrange an airport shuttle for my friend coming to Lima a couple days later and it was difficult to communicate with the front desk staff what I needed. I don’t speak Spanish and the staff didn’t understand what I was asking through “Google Translate”. Uber is great in Lima. The hotel advertises a bilingual staff, not a fluent staff. The staff was very friendly and helpful. The location was great. It was a 16 minute walk to the coast. I didn’t go outside by myself after dark. When my friend got to town we walked around by the hotel and the ruins and we felt safe walking there. I would recommend the hotel. It was a great hotel for the price.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 21. Nov. 2023
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

8/10 – Gut

Alireza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 19. Okt. 2023
Gracias por su visita!

8/10 – Gut

Rabii

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bueno hotel
Buen hotel y bien situado. El desayuno esta ricissimo y variado. Única molestia, el checkout esta lento. Tienen que llamar y tu esperar...tardan 5 min pero hay que tenerlo en cuenta.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 19. Okt. 2023
¡De parte de todo el equipo, gracias por tus buenos comentarios acerca de nuestra ubicación y desayuno! Tomamos en cuenta el tiempo de demora del check out para mejorarlo.Esperamos recibirte nuevamente con nosotros.

8/10 – Gut

Rod

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Handy location
Arriving from the Uk this was a good place to get over the flight and see a bit of Lima 25 mins walk to Kennedy park Miraflores and 20 mins to the cliff top walk. Rooms have very small windows so not the pleasant to sit around in but reception areas we’re comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 11. Okt. 2023
Thank you for your time, we look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Rod

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 9. Okt. 2023
It was a pleasure having you as our guest

10/10 – Hervorragend

kiran

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 8. Okt. 2023
Gracias por su visita!

8/10 – Gut

Ana custódia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 2. Okt. 2023
Gracias por su grata visita!

10/10 – Hervorragend

Facundo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 13. Okt. 2023
Gracias por su grata visita, espero vuelvan pronto!

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La ubicación excelente , el personal muy profesional
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 2. Okt. 2023
Muchas gracias por sus buenos comentarios.Fue un honor haberlo como huesped!

10/10 – Hervorragend

Talia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, on the higher end. Breakfast was good and the restaurant is good for dinner as well. Rooms were clean, quiet area, safe to walk around. Super close to Huaca Puccliana. A little ways away from the busy area around parque Kennedy, and not as much to do in this area, but super quick to grab a cab or bus to get anywhere.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 25. Sept. 2023
Thank you, it was a pleasure to having you as our guest

8/10 – Gut

Maria, New York

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
To do Little but better with furniture in the room it should be 2 chair because 2 people is in and 2 table next to the beds only one bed stand. Also in the bathroom no place to put some used towels.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 25. Sept. 2023
Thank you for your visit and your comments for service improvement

8/10 – Gut

Francisco, Woodstock

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff was professional and courteous. The upgraded room was large and roomy, the bed and pillows were confortable. The water pressure in the shower, was low. The entire building smelled like food due to a restaurant on the 2nd floor. The hallway on the 8th floor had a rundown carpet, and the walls could use a fresh coat of paint. But the worst experience, was the noise coming from the street. The hotel is located on a busy street, and there is no sound insultaion on the windows.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 23. Sept. 2023
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

8/10 – Gut

Willy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty nice hotel. Def will come back
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 21. Sept. 2023
Thank you for sharing your experience

8/10 – Gut

Rodrigo

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 11. Okt. 2023
Gracias por su visita!

10/10 – Hervorragend

SAID

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenience
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 21. Sept. 2023
Thank you for let us know your feedback.

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Nobility Grand Hotel am 18. Sept. 2023
Gracias por su visita. Los esperamos pronto!