Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von The Westin Las Vegas Hotel & Spa

4 out of 5
The Westin Las Vegas Hotel & Spa
160 E Flamingo Rd, Las Vegas, NV

Bewertungen

8,4

Sehr gut

517 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
285 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
106 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
48 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
45 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Irina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Westin Las Vegas Hotel & Spa am 12. Dez. 2023
Dear Valued Guest, thank you for staying with us at The Westin Las Vergas Resort & Spa

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Keith am 22. Okt. 2020
Thank you for this perfect 5 star review!! Hope to welcome you back again in the near future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren sehr zufrieden mit dem Hotel. Es ist ruhig ohne Casinos bzw. viel trubel, sodass man auch mal abschalten kann. Hotel liegt nicht direkt auf dem Strip, dieser ist aber zu Fuß in ca. 5 Minuten zu erreichen. Einziges Manko: Pool ist nicht so groß wie in anderen Hotels. Zum Teil kann man die Pools von anderen Hotels aber auch mitbenutzen. Sollten wir mal wieder nach Las Vegas fliegen, würden wir wieder dieses Hotel buchen.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von Nina D. am 1. Aug. 2019
Thank you for your 5 out of 5 Rating! We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Peter, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, saubere Zimmer, der Las Vegas Blvd ist schnell zu Fuß erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Julia

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer/Badezimmer war sehr geräumig und sauber. Allerdings hatten wir in der ersten Nacht ein unglaublich lautes Geräusch, das aus der Wand kam (Lüftung/Klimaanlage?). Da das Geräusch in der zweiten Nacht nicht mehr da war, hatten wir auch nichts weiter reklamiert. Die erste Nacht war trotzdem hin und wären wir nicht so kaputt gewesen, hätten wir wahrscheinlich kein Auge zubekommen. Die Aussicht war auf einen riesigen Parkplatz und Rückseite des Riesenrads - alles in allem okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Reto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Marcel, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit komfortablen Zimmern. Sehr erholsames Ambiente ohne Casino-Lärm und man ist nur ein paar Gehminuten vom Strip entfernt. Kaffeemaschine und Parkplatz inklusive - wunderbar!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, schöner Pool
Guter Ausgangspunkt zum Strip, Parkplatz direkt beim Hotel, Flughafen gut erreichbar
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Stefan

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
in die Jahre gekommen
alter Kasten, Einrichtung outdated
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

6/10 – Okay

Stephan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Top Lage, Sauberkeit könnte besser sein.
Wir haben das Westin gewählt, weil es in der Mitte am Rande des Strips liegt. Wir hatten ein sehr großes Zimmer mit Blick auf da Riesenrad. Das Bett war super. Die Sauberkeit ließ aber zu wünschen übrig. Um mein Handy zu laden, musste ich an die Steckdose hinter dem Nachttisch gelangen. Der Staub/Dreck dahinter ließ tief blicken uns zeigte deutlich, dass hier nur oberflächlich gereinigt wird. Im Bad fehlten Handtuchstangen. Im Hotel selbst erscheinen die Aufzüge unterdimensioniert. Einen Abend müssten wir 15 (!!!) Minuten warten bis der Aufzug frei würde. Wenn man eine günstige Raten schießen kann, ist es ok. Bitte immer die obligatorische resort-fee (die bei diesem Hotel Sowas von ungerechtfertigt ist im Vergleich zu den bekannten Strip-Hotels) beachten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tiptop. Super Lage und nicht so ein riesen Bunker.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Nina D am 17. Mai 2018
Thank you for your 5 out of 5 Review! We hope to have you back the next time you are in Vegas.

8/10 – Gut

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel ohne Casino
Das Hotel war soweit gut, sowohl von der Lage und dem Personal. Da es kein Casino im Haus hat (und auch kein Einkaufszentrum) wie bei den grossen Hotels, hat man aber auch den Vorteil, dass es nicht nach Rauch riecht (in Casinos wird geraucht). Wir hatten ein Zimmer mit zwei Doppelbetten, diese sind eher schmal für zwei Personen und im Starbucks habe die keinen Ofen, heisst es gibt keine warmen Schokodaden-Croissons am morgen. Für das Essen gingen wir jeweils ausserhalb.
Antwort von Nina D am 4. Mai 2018
Thank you for sharing your feedback! We hope to have the opportunity to serve you again in the future

2/10 – Ungenügend

Kelley

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at this property was horrible unfriendly and tried to nickle and dime every little thing. Making up charges that were outlandish. I came with my husband and children. Not the Vegas experience that you would expect. I have never in all the years that I have been coming to Vegas had a hotel be this unprofessional and rude. Would not recommend this place to anyone under any circumstances.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Westin Las Vegas Hotel & Spa am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey!Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. The hotel team is committed to delivering an exceptional experience and are always brainstorming creative ways to exceed the expectations of our Guests, such as yourself. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel leaders as we strive to improve the overall guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back sometime in the future and restore your confidence in our property.

10/10 – Hervorragend

Quinn

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von The Westin Hotel & Spa Las Vegas am 8. Mai 2024
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued Guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is lovely a calm oasis in noisy loud Las Vegas. The walk from the hotel to the Strip is a little rough. Still I’m pleased with my hotel choice.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Westin Las Vegas Hotel & Spa Team am 2. Apr. 2024
Thank you very much for sharing here. We are pleased to hear the stay was satisfied; we hope to see you again soon!

6/10 – Okay

VANESSA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property does not have casino on site so it isn't as loud as others on the strip. Lobby and restaurant good. Rooms need refurbish.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Westin Hotel & Spa Las Vegas am 18. März 2024
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. The hotel team is committed to delivering an exceptional experience and are always brainstorming creative ways to exceed the expectations of all of our guests, such as yourself. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel leaders as we strive to improve the overall guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back sometime in the future and restore your confidence in our property.

6/10 – Okay

Aimee

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Westin Hotel & Spa Las Vegas am 16. März 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Westin Las Vegas Hotel & SpaYour valuable feedback helps identify areas of opportunity for us to improve the guest experience. While I’m glad to hear you enjoyed your stay, I am curious to know if there were any elements of your visit we could have enhanced. If you would like to share more details about your stay or need any further assistance please feel free to email me at bhair@westinvegas.com

10/10 – Hervorragend

Max

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Westin Hotel & Spa Las Vegas am 23. März 2024
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Las Vegas Hotel & Spa Team am 9. März 2024
Thank you very much for staying with us ! We hope to welcome your visit again soon.

10/10 – Hervorragend

Verónica

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von The Westin Las Vegas Hotel & Spa Team am 9. März 2024
Thank you very much for staying with us ! We hope to welcome your visit again soon.

10/10 – Hervorragend

Jacquelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super comfortable! Staff was awesome. No casino in the lobby and no smoking! Will stay again for sure. Went for U2 at the Sphere was right our window!! Thank you !!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Las Vegas Hotel & Spa Team am 9. März 2024
Thank you very much for staying with us ! We hope to welcome your visit again soon.

10/10 – Hervorragend

Rong

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
The staff who helped with luggage is very nice and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kevin H. The Westin Las Vegas Hotel & Spa am 6. Jan. 2024
Thank you very much for spending time to give us a review. If you have any question or further feedback, feel free to reach out again.

10/10 – Hervorragend

Same as

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect place in Vegas for me
Clean modern spacious feel without the smoke and chaos of Vegas... like a sanctu-ary when you are ready to call it a day. 2 -3 blocks to either cecears or the sphere.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Las Vegas Hotel & Spa am 6. Jan. 2024
Thank you very much for spending time to give us a review. If you have any question or further feedback, feel free to reach out again.

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kevin H. The Westin Las Vegas Hotel & Spa am 6. Jan. 2024
Thank you very much for spending time to give us a review. If you have any question or further feedback, feel free to reach out again.

10/10 – Hervorragend

Theodore

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kevin H. The Westin Las Vegas Hotel & Spa am 6. Jan. 2024
Thank you very much for spending time to give us a review. If you have any question or further feedback, feel free to reach out again.

10/10 – Hervorragend

Edwin C

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kevin H. The Westin Las Vegas Hotel & Spa am 6. Jan. 2024
Thank you very much for spending time to give us a review. If you have any question or further feedback, feel free to reach out again.

6/10 – Okay

David, Miramar Beach

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Westin Las Vegas Hotel & Spa am 6. Jan. 2024
Thank you very much for spending time to give us a review. If you have any question or further feedback, feel free to reach out again.

10/10 – Hervorragend

Qian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great sphere view
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Westin Las Vegas Hotel & Spa am 12. Dez. 2023
Thank You. We are glad you enjoyed your stay!

8/10 – Gut

JOSE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Westin Las Vegas Hotel & Spa am 12. Dez. 2023
Thank you for staying with us. We hope that you choose The Westin Las Vegas on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit der Familie gereist
Great greeting, and informative. Got us into our room early which was very nice. Close to everything we wanted to see —perfect for us.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

4/10 – Schlecht

Laurice Anne

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Westin Las Vegas Hotel & Spa am 12. Dez. 2023
Thank you for your continued support of our property here at The Westin Las Vegas Hotel & Spa

10/10 – Hervorragend

Colleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great non-casino hotel
Nice location. Nice clean and calm escape from casino/strip but close to where I wanted to be.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

8/10 – Gut

Frank

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel leaders as we strive to improve the overall guest experience. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Cris

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
We had a quiet clean room with a big view of the Sphere!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

2/10 – Ungenügend

Phllip

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel leaders as we strive to improve the overall guest experience. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

rosario

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Jacob

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Clean. NO game machines, NO smoking, great service, a full service Starbucks, bar and restaurant. Walking distance to The Sphere. Right off The Vegas Strip rush and traffic. Thoroughly enjoyed my stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

4/10 – Schlecht

Gerardo

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel was decent but the system was slow because of high capacity. Check in took a bit but not awful. What was awful though is that when I got to my room, they gave me the wrong room. I booked a room with 2 beds and they gave me a room with only 1. When i went downstairs to get swapped into the correct room, there were no staff at the counter. I waited 5 minutes but no one ever came. I decided to stick with the inconvenience because I was on a time crunch. Slow, no staff to help, wrong room, bleh.
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel leaders as we strive to improve the overall guest experience. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Maureen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Hilda

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice quiet clean Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Mariel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
GREAT SERVICE
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Nov. 2023
Thank you for sharing your experience at the Westin Las Vegas Hotel & Spa through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Westin Las Vegas Hotel & Spa and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Scott

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Shade

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Greeted at the door, easy checking in and out
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Shelly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would have given The Venetian a perfect score, but for its not having a coffee maker in the suite. Extremely comfortable bed and eye appealing suite, though.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Martin

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Edward, Iqaluit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

HALIMA

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. Pleasant atmosphere. The Good Plate restaurant had great food. I was unaware of the resort fees that I would be charged when I checked out. Maybe I overlooked it somewhere when I made the reservation.

10/10 – Hervorragend

Michael, Baldock

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Negative - dog in room next to us yapping for hours
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023