Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Plaza Hotel & Casino

4 out of 5
Plaza Hotel & Casino
1 Main Street, Las Vegas, NV

Bewertungen

8,0

Sehr gut

1276 von insgesamt 2955 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
830 von insgesamt 2955 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
442 von insgesamt 2955 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
214 von insgesamt 2955 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
193 von insgesamt 2955 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Eray

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Marcus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotelgäste dürfen kostenlos Laden! Fremontstreet ist direkt gegenüber. Abends ein bisschen laut.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Mangement am 6. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon!

4/10 – Schlecht

Manuela

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nie wieder. Unfreundliches Personal, dreckige und klebrige Böden. Viel zu lautes Zimmer, ein Zimmertausch angeblich nicht möglich. Die Zimmer sehr in die Jahre gekommen und zum Waschbecken gibt es keine Tür. Das Bad war dreckig und die Klimaanlage viel zu laut. Haben den Aufenthalt nach einer Nacht abgebrochen und sind in ein besseres Hotel gezogen
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel am 24. Okt. 2023
Thank you for taking the time to include your post stay review, we welcome and appreciate all feedback. We look forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Management am 23. Sept. 2023
Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, and hope to host you again in the near future.

4/10 – Schlecht

Mark Oliver

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Northtower vermeiden,wer Nachts zumindest etwas schlafen will.Stadium Swim vom Circa ist extrem laut.Ich habe ein Deluxe Zimmer gebucht und habe ein Basic Zimmer bekommen,angeblich gab es kein anderes,absolutes No Go vom Hotel,keine Erstattung erhalten.Zimmer alt und abgewohnt,Badezimmer ist extrem klein,viel Spass beim Toiletten Gang.Nicht mehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel am 16. Juni 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Jörg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Wir waren nun schon sechsten Mal im Plaza und würden dort immer wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Arby am 8. Juli 2022
We appreciate your loyalty. We can not wait to welcome you back

8/10 – Gut

Jörg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles sauber und freundlich. War schon zum 6ten Mal hier und kann es sehr empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Arby am 27. Juni 2022
Thank you so much for the trust and support!

8/10 – Gut

Thorsten

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
wie immer klasse hatte leider noch ein altes zimmer erwischt! die renovierten zimmer sind sehr viel besser
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Arby am 29. Apr. 2022
Glad to hear you enjoyed your stay! The renovated Luxe rooms are an extra fee, you can always request to see if they are available. If they are we can upgrade you with an upgrade fee.

10/10 – Hervorragend

Antonio Ruiz

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Judy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Location was good for downtown. Room was not cleaned daily.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Charlie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

phyllis

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great time
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Linda, Winona

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel shows it's age, and I hate that there's smoking in the casinos. My eyes burned the whole time I was there.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Harper

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Candida

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jerry Mack

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are lacking no coffee maker or microwave, soiled couches south tower is soooo loud but it’s close to the pool? Bathroom has s so small you can’t shut the door and hole is n the toilet
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Danika

Gut: Zustand der Unterkunft
I absolutely love staying at the Plaza! Direct access to Fremont street and the breakfast restaurant has the best food around
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Roger, Kimberly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Rooms were very clean but the air conditioner rattled and made noises all night, making it difficult to get any sleep. Never had a room air conditioner make that much noise.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Ubaldo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed there for 3 days on day one we got stuck on the elevator for a good 10 minutes. We then told the staff and they said “oh yea that one doesn’t work” 😑 but there were no signs on it or anything, they didn’t put one after we told them either. Also when checking in the staff was very rude didn’t really care for any questions we had. In my opinion it’s an overly absurd amount of extra charges that they do when you get there that you are no aware of. Disappointing
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I wish I could access the outside easier from the room without having to go all the way down and out.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Naomi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Randy at registration was very helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

KAMOL

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desk receptionist needs training for how to treat customers nicely
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Briana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Josue

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is pretty good, just make sure to get a room that reflects on their pictures. Seems like we got a room that wasnt renovated with a super small bathroom. Otherwise would definitely stay here again.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
No remote for the TV. Asked for towels and was told to call housekeeping but phone was not even hooked up in the room. Pool area was nice but the pool water very cold
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Kaley

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bathroom had items from the previos guest still in there. The shower was squealing every time you turn it on. Only a few of the elevators worked had to wait almost 20 minutes to get an elevator down to the lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

LINDA

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Beds were uncomfortable and so were the pillows.. ordinary room and ac wasn’t the best.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
Feedback like yours is valuable to us. It helps us continue to improve and provide the best possible experience. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Nora

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service! Totally recommend it
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review. It’s so encouraging to hear back from happy clients!

10/10 – Hervorragend

Agustin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location to meet people
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
We're thrilled that you enjoyed your time with us at The Plaza. We appreciate your patronage and look forward to having you back again soon.

10/10 – Hervorragend

James

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fast friendly service! Room was comfortable and very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
Thank you so much for giving us a 5-star review. We can not wait to welcome you back.

2/10 – Ungenügend

Jeannette, Novato

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
At check in we were offered a King smoking room. All other rooms were taken because of a festival in town. The front desk agent was rude and not willing to try for a solution other than us upgrading to a more expensive junior suite. We were already paying a premium for the room we had booked and paid for in advance. We eventually had to do the upgrade because the smoking room was disgusting. Our upgraded junior suite is a tired, outdated, beat up room with major noise issues due to Fremont Street. We offered to split the difference on the upgrade and were told that someone else will pay. WOW. Excellent customer service. We could have stayed at the Mandalay Bay for what we have now invested in this shabby room. The rest of the property is old and tired too. Stay away, better places to spend your money. The front desk person should find a different job where she doesn’t deal with people. She has very poor customer service skills.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

William, Mount Vernon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No problem, just an overnight stay. The hotel is right at the end of Fremont Street, so lots to see as soon as you walk out the front doors.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon!

6/10 – Okay

Valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Room was not very clean. Could not eat in restaurants due to smell of cigarettes from the casino. Complementary products were low quality and mislabeled.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephany

Mit dem Partner gereist
Great trip both property have been great!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Gary

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stayed at the plaza many times, Love it convenient location to Fremont Street like the pool need to be able to get coffee easier I don’t know if they have them at the bars where they have the slot machines maybe they do, but I have to walk all the way from the tower to Subway if I wanted to coffee and they don’t have Coffee maker in the room really the only time I want coffee is in the morning or right after I come in from drinking and it seems like when you want a cup of coffee you’ve got to go along way to get it and coffee should be easy at any property anytime of the day or night, but I do like the plaza would stay there again And probably will.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love this place so much fun and excitement
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon!

10/10 – Hervorragend

Janet, Henderson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
Thank you so much! I am glad you enjoyed your stay.

2/10 – Ungenügend

Gerson

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
Thank you for your recent review of the Plaza. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

sanjay

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was awesome
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Mangement am 14. Mai 2024
Thank you for the great feedback!

10/10 – Hervorragend

Cindy lou lou, SOUTH SAINT PAUL

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would come back 😎
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Mangement am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again in the future!

8/10 – Gut

Brett

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Overall had a great stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel am 21. Mai 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve guest like you. Have a wonderful day

8/10 – Gut

Chase

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
*Thumbs up*
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Mangement am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again in the future!

2/10 – Ungenügend

Heecheon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I could hear noises from outside, similar to a generator or turbine running. Additionally, I could hear everything from the neighboring room, including conversations and even the sound of using the bathroom. Moreover, there were trash item scattered on the floor of the room. It was a terrible experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Mangement am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again in the future!

4/10 – Schlecht

Tina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfortunately the hotel and casino was smelly linen towels tattered most definitely needed updates we did appreciate Fremont Experience so close
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Mangement am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Anthony Earl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Hospitality
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Mangement am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again in the future!