Innendetails

Bewertungen von Hotel Sapphire

Hotel Sapphire
ibnikemal Caddesi No:14 Sirkeci, Fatih, Istanbul

Bewertungen

8,4

Sehr gut

147 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
116 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 316 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Ibrahim

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine Renovierung des Hotels ist definitiv erforderlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 4. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your email.We just received your lovely email, and it made all of us very happy. You are very kind and polite . I want to thank you and your family once again from the bottom of our heart. On behalf of myself and all my colleagues, I express our gratitude once again. I wish you and your family, as well as all your loved ones, a happy and healthy life years. Warm regards,

2/10 – Ungenügend

Jun Kyung

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 25. Juni 2023
Dear Valued Guest Thank you very much for your lovely ideas and advice about our hotel .Our reception open 7/24 for all our guest .when we checked our reception notes we cannot find any negative feed back from your room .if you contact with us ,Maybe we can hav a chance to show you alternative room and try to make you happy .Kindly Regards

10/10 – Hervorragend

Hakan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Sehr zentral. Immer wieder gerne
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 13. Apr. 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

6/10 – Okay

Osmancevic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 4. Mai 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

6/10 – Okay

Aynur

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 21. Nov. 2022
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

6/10 – Okay

Osman

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 23. Juni 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

4/10 – Schlecht

Ayse

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal und Umgebung top alles bestens. Aber die Zimmer müssen dringend erneuert werden überall war es dreckig, im Bad war der Silikon schon überall ab, Schimmel war vorhanden, Matratzen hatten Blut spüren…
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 21. Nov. 2022
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Wissam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Insgesamt gut
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 28. Sept. 2022
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

10/10 – Hervorragend

Sibel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 23. Juni 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

10/10 – Hervorragend

Ayhan

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 23. Juni 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

10/10 – Hervorragend

Stephan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 19. Okt. 2021
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail. I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy . You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more . time for me and all my colleague one by one . I wish to you a happy and healty life. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Ilyas

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 23. Juni 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Die Ausstattung und die Sauberkeit ist mangelhaft bis ausreichend.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 16. Juli 2021
Dear Valued Guest , Thank you very much for your lovely ideas and advice about our hotel .We are really unhappy that you are not satisfied your stay .We try to makes all our guest stay good.After your feed back we check guest daily feed back list but we cannot get any negative feed back from your room .if you share your ideas with us on your stay ,Maybe we have a chance to make your stay good. You can be sure that ,we will be much careful and get an action . Thank you very much for share your lovely ideas with us Kindly Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Sapphire Customer Service am 23. Juli 2021
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail. I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy . You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more . time for me and all my colleague one by one . I wish to you a happy and healty life. Kindly Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 19. Aug. 2020
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail. I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy . You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more . time for me and all my colleague one by one . I wish to you a happy and healty life. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 2. Feb. 2020
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail. I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy . You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more . time for me and all my colleague one by one . I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Dimitri

Gut: Personal & Service
Sehr gute Lage. Freundliches Personal. Gutes Frühstück. Das Hotel ist ein bisschen heruntergekommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 7. Jan. 2020
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail. I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy . You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more . time for me and all my colleague one by one . I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Restaurants vor dem Hotel sind bis morgens um 2 Uhr geöffnet. Es ist sehr laut. Wir sind in ein Zimmer nach hinten umgezogen, und es war schön ruhig. Das Personal war hilfsbereit und freundlich.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 5. Jan. 2020
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail. I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy . You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more . time for me and all my colleague one by one . I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

6/10 – Okay

Yilmaz

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nicht empfehlenswert!!!
Ich würde nicht ein zweites mal dahin.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 27. Sept. 2019
Dear Valued Guest , Thank you very much for share your lovely ideas with us .We are so sorry and you can be sure that we will check your room with deeply again up to your feed back. Kindly Regards

10/10 – Hervorragend

Ariana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in der nähe!!!! Alles zu fuß erreichbar!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von hotel sapphire am 10. Juli 2019
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail. I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy . You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more time for me and all my colleague one by one . I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles, gemütliches Hotel an super Lage in einer verkehrsfreien Strasse mit vielen Restaurants. Auf der Strasse geht es abends sehr lebhaft zu und dadurch ist es etwas laut, aber nicht wirklich störend und nicht bis tief in die Nacht. Ab Mitternacht wird es ruhig. Weit besser als an einer Strasse mit Autoverkehr da dieser in Istanbul zwar in der Nacht abnimmt, aber niemals aufhört.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von hotel sapphire am 20. Apr. 2019
Thank you very much for your lovely ideas about our hotel . Kindly Regards Hotel Sapphire

10/10 – Hervorragend

Endredy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Jörg, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
super Lage, super Frühstück, Zimmer etwas zu klein, Bad gross aber ( wie so oft) zu wenig Haken für Handtücher etc. im Bad
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Fahri , NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Urlaub in İstanbul
Zentral gelegen sehr gute Verbindungen zur Sehenswürdigkeiten. Freundliche Personal und hilfsbereit. Nur die Zimmer die hinterhof befinden hört man Straßenbahn bei vorbeifahren.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr zufrieden
Das Hotel ist völlig ausreichend, wenn man nur zum Schlafen dorthin geht. Denn die Lager ist unschlagbar und das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt einfach!
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Reisender, NRW

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Für den Preis und die Lage TOP !
Für den Preis und die Lage TOP ! Ist zwar etwas in die Jahre gekommen, aber preislich ok und die Lage ist optimal.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Angenehmes Hotel in bester Lage.
Angenehmes Hotel in super schöner Lage. Das Frühstück war sehr ausreichend und vielfältig nur leider der Kaffee nicht. Das Hotel kann ich weiter empfehlen wenn man nicht so hohe Ansprüche bezüglich der Zimmer hat. Das Personal war sehr hilfsbereit und höflich.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel. Helpful staff. Very clean and good location.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

bülent, duisburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches hotel sehr zentral alles erreichbar
Einkaufen sehr leicht Dank sehr zentral.super Preise. StraßenBahn Schiff Metro Marmaray alles ein paar Meter von Hotel entfernt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentral, hilfsbereites Personal, klein aber fein

10/10 – Hervorragend

Felix, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent value for money
Amazing staff, clean and tidy rooms. This hotel has an excellent value for money.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel sehr empfehlenswert
Super Lage Service top Frühstück sehr gut Zentrale Lage Preis- und Leistungspreis top

10/10 – Hervorragend

bici, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top hotel süper service
Ich kann nur weiter empfehlen super hotel super Service sauber

10/10 – Hervorragend

Leen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our stay there was amazing. The staff are well prepared and amazing in both this hotel (Sapphire )and the May Wood hotel.I definitely recommend these two hotels.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 14. Mai 2024
Dear Guest, Thank you very much for your email.We just received your lovely email, and it made all of us very happy. You are very kind and polite . I want to thank you and your family once again from the bottom of our heart. On behalf of myself and all my colleagues, I express our gratitude once again. I wish you and your family, as well as all your loved ones, a happy and healthy life years. Warm regards,

8/10 – Gut

Gajanana Kini, Stockport

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 27. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your email.We just received your lovely email, and it made all of us very happy. You are very kind and polite . I want to thank you and your family once again from the bottom of our heart. On behalf of myself and all my colleagues, I express our gratitude once again. I wish you and your family, as well as all your loved ones, a happy and healthy life years. Warm regards,

8/10 – Gut

Mehmet

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 13. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your email.We just received your lovely email, and it made all of us very happy. You are very kind and polite . I want to thank you and your family once again from the bottom of our heart. On behalf of myself and all my colleagues, I express our gratitude once again. I wish you and your family, as well as all your loved ones, a happy and healthy life years. Warm regards,

6/10 – Okay

Mehmet

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 12. Jan. 2024
Thank you very much for your kindly feed back.We just received your lovely email, and it made all of us very happy. You are very kind and polite . I want to thank you and your family once again from the bottom of our heart. On behalf of myself and all my colleagues, I express our gratitude once again. I wish you and your family, as well as all your loved ones, a happy and healthy life years. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service very good, staff very friendly and helpful
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Sapphire Customer Service am 12. Jan. 2024
Thank you very much for your kindly feed back.We just received your lovely email, and it made all of us very happy. You are very kind and polite . I want to thank you and your family once again from the bottom of our heart. On behalf of myself and all my colleagues, I express our gratitude once again. I wish you and your family, as well as all your loved ones, a happy and healthy life years. Warm regards,

4/10 – Schlecht

Elizabeth, Buxton

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Really pretty bad. We had reasonable expectations but this was disgusting. I don't know for sure but I think they may have been overbooked and put us in a room under construction. The bathroom was repulsive. Black mold everywhere. We slept there the first night and when we went to shower the water was pouring directly out on the floor. We called the front desk and they said they would give us a new room later. But we wanted to shower before heading out. They found a room someone had checked out of and we stayed there for the next night. It was an updated room but far from luxury. A little cleaner but I would NOT stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Ersin

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 12. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your email.We just received your lovely email, and it made all of us very happy. You are very kind and polite . I want to thank you and your family once again from the bottom of our heart. On behalf of myself and all my colleagues, I express our gratitude once again. I wish you and your family, as well as all your loved ones, a happy and healthy life years. Warm regards,

4/10 – Schlecht

shuhelah

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is great - walking distance to main attractions. The hotel itself is incredibly dated and is in serious need of being renovated. Anyone with asthma or a dust allergy would struggle. The hotel staff are nice and helpful- no complaints there. It's a shame, as location and staff were great. However based on the hotel itself i would not recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 12. Sept. 2023
Dear Valued Guest Thank you very much for your lovely ideas and advice about our hotel .We will check ourself very carefully up to your feed back Kindly Regards

10/10 – Hervorragend

Kenneth if

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 1. Sept. 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards

10/10 – Hervorragend

Philippe Andre

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 16. Aug. 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

6/10 – Okay

Amjad

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 24. Juli 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

8/10 – Gut

MURAT

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 22. Juli 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Mayte

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Me gustó en general mi estancia el hotel, todo el personal fue super amable, atento y amigable. Excelente servicio. El desayuno estaba bien, bastante variado para diferentes gustos, agradezco que tenían bastantes opciones de verdura. La ubicación no podría ser mejor, en una zona que queda a pie de los lugares imperdibles de Estambul, así como del transporte público, además de muchas tiendas y restaurantes, llegué una vez en la madrugada y se sentía bien iluminado y seguro. Los cons serían que las instalaciones del hotel son viejas, el aire acondicionado, lo muebles, las paredes, las alfombras, a todo le falta una renovadita, pero a mí no me molestó ese aspecto. También, por lo mismo que hay muchos restaurantes es una zona un poco ruidosa, yo personalmente tengo el sueño muy pesado y pude dormir perfecto, aunque podría ser un problema para otras personas.
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 24. Juni 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

10/10 – Hervorragend

Ejaz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I thin every think ok for a turist
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 19. Juni 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,

8/10 – Gut

Anastasiya

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Pros- nice location, room was clean, breakfast was decent, stuff helpful. Cons- hotel itself is very outdated. Big part of the Lobby room is dark and filled with stuff. Hotel has an access to the roof with an incredible view, but it is not in use for anything. Needed an iron, got it only on the second day. Water in the shower was not draining. And it is on the street with restaurants, so every night it was very laud from outside till 1-2am. I probably won’t stay here again unless there will be some renovations.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sapphire Hotel Customer Service am 12. Juni 2023
Dear Valued Guest , Thank you very much for your e-mail.I just received your lovely e-mail and it makes all of us very happy .You are so kind .i want a deeply thank to you and your family once more .time for me and all my colleague one by one .I wish to you a happy and healty life.. Kindly Regards,