Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
301 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
301
281 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
281
181 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
181
109 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
109
134 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
134
7,4/10
Sauberkeit
7,8/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
7,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
Good value. Close to NASA Space Center.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
Good value. Very clean.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
2/10 – Ungenügend
Kale
24. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Kale
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Reeree
17. Mai 2024
Reeree
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Leslie
Geschäftlich gereist
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The stay was good ,The noise from the side street wasn't . The room could have a refrigerator.
Leslie
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Rose
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Rose
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Rose,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Chantel
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property and the employees are very nice and go out there way to make your stay comfortable. I love staying here.
-chantel
Chantel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Rachel
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rachel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Rachel,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Joshua
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very quiet
Joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Kailyn
30. Apr. 2024
It’s great
Kailyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Kailyn,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Ronda
Mit dem Partner gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the way the property is lit up at night. It's safe and comfortable to walk my dog at night. This is the best motel 6 I've stayed at. The staff members that I have interacted with have been nice and helpful. I really appreciate that. I would definitely recommend this motel to anybody.
Ronda
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Ronda,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 – Hervorragend
Damian, Houston
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good management
Damian
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Damian,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Dixie
Mit dem Partner gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
What I liked was the quiet nice environment the building being separated and I didn't like the vending machines and ice machine up office
Dixie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Dixie,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Maz K. #Team6
10/10 – Hervorragend
Alexis, Magnolia
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The whole entire motel experience was great
Alexis
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Alexis, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Karen
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was very clean and comfortable.
Karen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Karen, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Christina
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
fast check in quiet convient
Christina
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Christina, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Nathaniel
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
So, my room was clean, and staff was nice. The problem is that the people in the room next to me were fighting all night, and it kept waking me up.
Nathaniel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Nathaniel, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Kailyn
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Great
Kailyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Kailyn,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Kailyn
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay
Kailyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Kailyn, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Luis, McAllen
20. Apr. 2024
Luis
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Shankea
18. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Not what I expected but it okay
Shankea
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Shankea, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Kailyn
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Kailyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Kailyn,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Amyn
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
15. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Didn’t change bedsheets no soap for shower dirty bathroom old towel
Amyn
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Amyn,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
LaTasha
15. Apr. 2024
It wasn't bad for the price...
Staff was ok...
LaTasha
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi LaTasha,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Tina
14. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Roaches.
Tina
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Tina,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Mutasim
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Mutasim
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Mutasim,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Christopher
Geschäftlich gereist
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value for the money. Wouldn't hurt to provide some hygiene products. Older facility but well maintained.
Christopher
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Christopher, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Robin
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
They leave their lights on. People hang out in the parking lot that may not rent there. They don't have small ice boxes or microwaves in most of their rooms and most hotels around here do.
Robin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Robin, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Kailyn
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a nice little spot to crash
Kailyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Kailyn,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Demeka
Mit dem Partner gereist
10. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The bathroom vent was hanging from the ceiling and the blanket for the bed was like a full size blanket for a king size bed.
Demeka
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Demeka,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Rashelle
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Construction was the only issue
Rashelle
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jaida
3. Apr. 2024
Jaida
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Chad
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Chad
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi ChadThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Brandy
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient
Brandy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Brandy,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 – Okay
Robin
31. März 2024
Robin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
6/10 – Okay
lorgi
Mit dem Partner gereist
28. März 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I found small roaches, arguing outside but its a motel 6 so I don't expect much. The room was clean though
lorgi
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Lorgi,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 – Okay
Catherine, Bulverde
Mit der Familie gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bathroom sink was clogged. It drained way too slowly. Bath towels were small, thin & scratchy. We asked for room with refrigerator and was switched to handicapped room very easily. Location to 45 was perfect. Price was right.
Catherine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Catherine, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Sherry
24. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sherry
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Sherry,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
8/10 – Gut
Jasmine
24. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Everything was great especially for the price. However, I tried to turn the heat on and it set of the smoke detector at 2am.
Jasmine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Jasmine, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Benjamin
Mit dem Partner gereist
21. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room was dirty and there were dead roaches in the shower. The bed had stains and just overall smelled disgusting
Benjamin
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Benjamin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Anita
16. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Clerk was warm, friendly. Room was small, cheap, stinky from cigarettes. Clerk offered to trade room. But it was on 2nd floor. Stairs--no elevator. We left, lost money but slept in a better place
Anita
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Anita,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Pouy
15. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rude service. No Cable and no wifi and no internet service. AC was broken - moved to another room and the next door people were screaming all night
Pouy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Pouy,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Eli
14. März 2024
Gut: Ausstattung
It’s close to great restaurants!
Eli
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Eli, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
RYAN ANDREW
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great for the price. Staff very friendly and helpful. Close to stores and restaurants if walking.
RYAN ANDREW
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
AndreW
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
AndreW
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. März 2024
Hi Andrew, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
6/10 – Okay
Regina
Geschäftlich gereist
6. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The second floor balcony looks like it can fall any moment, floors feel like rolling hills due to settling, no bath soap, shampoo anything like that, door has gap at bottom and top due to settling... Unfortunately I will never be staying at this site again
Regina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Regina, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Luis
1. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
M
Luis
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Luis,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Nathaniel
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Service was good and my room was clean. However, my bed did not have a comforter on it, and it got a little cold during the night.
Nathaniel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Nathaniel, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Robert
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was pleasant and helpful. Especially Chuck (I believe) he scheduled the first stay for me and Liana, she helped get a bus ticket to my husband . I am in New Mexico and he needed help, they were very courteous and helpful.
Leinani Walton
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Robert, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
8/10 – Gut
Nathaniel
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very clean.
Nathaniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Nathaniel, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6