Außenbereich

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Fort Myers-Estero/FGCU

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Fort Myers-Estero/FGCU
10611 Chevrolet Way, Estero, FL

Bewertungen

9,2

Wunderbar

719 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
204 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
43 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 2. Feb. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Thank you for a 5 out of 5 rating. Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of the team. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent guest services to every guest.

8/10 – Gut

Jan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sauberes Hotel an der Interstate mit sehr nettem Personal und sogar einem durchaus essbaren Frühstück.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jalyn Brott -AGM am 4. Dez. 2023
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns. Wir haben es genossen, Sie hier zu haben!Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wird mit dem Rest des Teams geteilt. Vielen Dank für Ihr Kompliment. Es motiviert uns, jedem Gast eine hervorragende Gastfreundschaft zu bieten.Sichere Reisen.

2/10 – Ungenügend

Claudia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
DieFenster Rollos im Zimmer waren defekt. Verdunkelung neben Bett war nicht möglich. Parklatz Laternen Licht die ganze Nacht! Jeder konnte ins Zimmer sehen. Zweites Fenster im Wohnbereich konnten Verdunkelungs Rollos nicht hochgezogen werden, also immer dunkel! Feuchter Teppich; es miefte im Zimmer. So ein Zimmer sollte nicht am Gäste vermietet werden… Das war mein letztes mal Hampton Inn.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Jalyn Brott am 26. Apr. 2023
Ich entschuldige mich sehr für alle Unannehmlichkeiten, die Sie während Ihres Aufenthalts bei uns erlitten haben. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Ich wünschte, dieses Problem würde unseren freundlichen Mitarbeitern während Ihres Aufenthalts gemeldet, damit wir die Möglichkeit hätten, die Situation zu korrigieren. Unser Ziel ist es, dass sich unsere Gäste stets sicher und wohl fühlen. Vielen Dank, dass Sie bei uns bleiben.Sichere Reisen,Mit freundlichen Grüßen Jalyn Brott - stellvertretende Geschäftsführerin

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gepflegtes Hotel mit guter Anbindung
gepflegtes Hotel mit guter Anbindung. Alles sauber sehr freundliches Personal. Zum Frühstück gab es auch frischen Fruchtsalat ;-)
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sabine am 17. März 2020
Vielen Dank!!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von msilva am 31. Jan. 2020
Thank you for your feedback, we hope to see you back if your travels take you back to the Estero area. Best wishes Mary Silva, General Manager

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft ist sehr saubet, das Personal super freundlich und Frühstück absolut ausreichend. Das Hotel kann ich ausnahmslos Empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Assistant General Manager, Jason Taliaferro am 22. Okt. 2019
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to hosting your travels in the future.

10/10 – Hervorragend

Daniele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP
alles top, super gewesen. gerne wieder
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von mary s am 5. Sept. 2019
Thank you for staying with us, we hope to see you again in the near future. Best Wishes Mary Silva, General Manager

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in Nähe der US 75/ Miromar Outlet, sauber und modern eingerichtet
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wir nutzen das hotel w/der nähe zum outlet miromar. wir waren in den letzten jahren schon mehrmals im hotel für eine nacht und waren immer zufrieden. p.n.mau
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

Michael, Vaals

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unser erstes Hotel nach der Ankunft am Flughafen.
Gutes Hotel mit reichlich typisch amerikanischem Frühstück. Zimmer waren sauber. Sehr freundliches Personal. Wir waren nun das dritte Mal für 1 bis 2 Tage da. Würden auch wieder von hier unsere Rundreise durch Florida starten. Vom Flughafen RSW sind es ca. 15 Minuten über die 75. Miromar Outlett ist direkt Nebenan.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Sehr gutes Hotel in sehr günstiger Lage zum Miromar Outlet.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Habe mit meiner Tochter 2 Nächte in diesem Hotel übernachtet. Das Zimmer und das Bad sind gut ausgestattet und sauber. Die Betten sind bequem, die Kissen sind gemütlich. Das Miromar und ein Publix sind nur wenige Minuten mit dem Auto entfernt. Frühstück ist inklusive. Die Mitarbeiter an der Rezeption, insbesondere Cathy, sind spitze...ich würde dieses Hotel wieder buchen.

8/10 – Gut

Andreas, Waldbronn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hampton Inn Nähe Miromar Outlet
Richtig gutes Hampton Inn jederzeit zu empfehlen. Frühstück für amerikanische Verhältnisse absolut in Ordnung. Zimmer sauber und geräumig. Lage in der Nähe des schönen Miromar Outlets in Estero. Jederzeit wieder.

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Aufenthalt im Grossraum Fort Myers- Naples
Äusserst ansprechendes Hotel mit sehr nettem Personal. Reichhaltiges Frühstücksbuffet mit frischen Früchten. Geräumige, sehr saubere Zimmer. Fitnessgeräte modern. Sehr gut gelegen, in der Nähe Miromar und Coconut Point Einkaufszentren.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Das beste Hotel was wir auf unserer Rundreise durch Florida hatten, kommen gerne wieder

8/10 – Gut

Holger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhige Nächte in Estero
Tolles Hotel, Super Service, leckeres Frühstück, Pool ist leider ungemütlich und laut, durch laut laufendes Aggregat -ist kein Urlaubshotel, sondern eher ein Geschäftshotel. Auch bei voller Belegung war das Hotel sehr ruhig.

10/10 – Hervorragend

michael, berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war gut wie immer!!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top!!
Alles super! Sehr sauber und gepflegt. Gerne wieder!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

SF, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Haben spät eingecheckt. Dame am Empfang war sehr nett. Zimmer war groß und geräumig. Kostenlose Internett. Zum einkaufen im Miroamr Outlet oder für die Durchreise ideal an der I 75 gelegen.

8/10 – Gut

Barbara S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Übernachtung vor Rückflug nach Deutschland
Hotel liegt in unmittelbarer Nähe der Miromar Outlets und des Design-Centers in der Nähe der Autobahnauffahrt. Gegenüber vom Hotel ist ein Applebee's Restaurant, wir waren allerdings in Ford's Garage, das nur ein paar Autominuten in der Miromar-Outlet-Anlage ist. Sehr freundliches Personal, Frühstück war inbegriffen. Dieses war ordentlich angerichtet und für amerikanische Verhältnisse reichlich. Spaß hat das Waffeleisen gemacht. Saubere großzügiges Zimmer, großes Badezimmer. Haben nur eine Übernachtung gebucht, sind am nächsten Tag zum Flughafen gefahren. Pool ebenfalls vorhanden. Hotel wird auch von Handwerkern als Zwischenübernachtung genutzt. Kein reines Urlauberhotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Florida Trip vom 1.Sept.bis17.Sept.2015
Wir 3 Personen waren 2 Nächte im Hamton. September 2015 Zum Flughafen 15 Minuten. Große sehr schöne Outlet Mall 5 Minuten. Gute Verbindung nach Naples oder Richtung Clearwater,Tampa Orlando Frühstück könnte besser sein.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
solid gute Nähe zum Outlet
Einwandfrei, super Nähe zum Outlet. Wuerde ich wieder buchen.

8/10 – Gut

Stefan, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Motel auf dem Tamiami-Trail
Liegt Ca in der Mitte zwischen Miami und Tampa und ist somit gut für einen Stopp geeignet. Optimale Lage an der US 41 und dem HWY 75. Sehr ordentliche Zimmer, gutes Frühstück. Für ein Hamton preisgünstig.

10/10 – Hervorragend

Lazaro M, Hialeah

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena experiencia todo muy limpio y el personal muy amable
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Patricia, WILLIAMSVILLE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very very clean! The staff is Amamzing!! This will definitely be our first pick from now on.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Thank you for your 5 out of 5 rating. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay. we hope to have the honor of taking care of you and your traveling needs in the future. Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to strive for excellence and to ensure excellent hospitality to every guest every stay.Safe travels.

6/10 – Okay

Adrian

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Had to change rooms twice - musty smell in first two we were offered. Next morning we encountered a cockroach in the room - not impressed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. Providing a comfortable and clean environment for our guests is of utmost importance to us, and it is disheartening to learn that we fell short of meeting your expectations on this occasion. Pest control has been notified to investigate your room for any pests. Our executive housekeeper has been notified of any odors in our rooms and we will be trying a new air purifier. We understand the impact such incidents can have on your overall experience, and we truly appreciate your patience and understanding throughout this matter. Your feedback serves as a valuable tool for us to continually improve our services and facilities.We hope to have the opportunity to take care of you and your traveling needs in the future, where we can exceed your expectations based on your review. Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Kimberley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 21. Mai 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. Thank you for the 5 out 5 rating. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay. We hope to care of you and your future travel needs.

10/10 – Hervorragend

imane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice i will be back soon
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 19. Mai 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. Thank you for the 5 out of 5 rating! It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay. We look forward to taking care of you and you future traveling needs.Safe travels.

6/10 – Okay

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
First, I am a hilton honors member and I seek out their properties first when I travel. I have stayed with this hampton inn before and was pleased so we returned to stay. My unsatisfactory rating is for our room only. It felt uncleaned even when we had housekeeping. The rug or room smelled musty. A tiny piece of rug was missing. I think the rug needs to either be deep cleaned or replaced. On day 2 of stay, I ended buying air fresheners to help with the musty smell. I didn’t change the room as I didn’t have patience and time to do it and we were out of the room most of the time. Other than the room issue, the location is safe and convenient. The staff were friendly and welcoming especially the ladies at breakfast. It was super clean and always stocked. Always with a smile each morning…thank you for your hospitality ladies! We loved the grab and go breakfast bags! Hampton inn please attend to the king suite on the third floor 312~#~ with the tiny piece of rug missing. I love your hotel brands and I would want others to feel the same. Thank you.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jay Frias am 11. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience with us. We are happy to hear that you are a loyal Hilton Honors member and that you enjoyed the safe and convenient location of our Hampton Inn. Your compliments regarding our friendly staff, especially the breakfast team, are greatly appreciated. However, we sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered in your room. Please know that this does not reflect our usual standards, and we have taken immediate action to address the musty smell and the missing piece of rug in room 312. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to ensuring that all our guests have a comfortable and pleasant stay.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience you deserve.Warm regards,Jay Frias

4/10 – Schlecht

Meredith

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 1. Mai 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!We appreciate your feedback and it will be shared with the rest of our team. Thank you for your 5 out of 5 rating. We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay.We hope to take of you and your traveling needs in the future; where your warm Hampton bed and hot breakfast will be waiting for you.Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Raul, Miami

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 19. Mai 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. Thank you for the 5 out of 5 rating! It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay. We look forward to taking care of you and you future traveling needs.Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Cheryl A.

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was extraordinarily nice and polite!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jalyn Brott-AGM am 29. Apr. 2024
Greetings guest, thank you for staying with us, we loved having you here!We appreciate your feedback and it will be shared with the rest of our team.Thank you for such a great rating! It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay.We hope to have the honor of taking care of you and your traveling needs in the future, where your warm Hampton bed and hot breakfast will be waiting for you.Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Kathleen, Summerfield

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My room is quite large and clean. Large bathroom, comfortable bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us, most valued guest, we loved having you here!We appreciate your feedback and it will be shared with the rest of our team.Thank you for such a great rating! It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay.We hope to have the honor of taking care of you and your traveling needs in the future, where your warm Hampton bed and hot breakfast will be waiting for you.Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. Thank you for the 10 out of 10 score. Our team really works hard to ensure excellent hospitality to every guest, every stay. It is because of great guests like you that give such positive feedback that motivates our team to strive for excellence. We hope to have the honor of taking care of you and your future traveling needs, where your warm Hampton bed and hot breakfast will be waiting for you.

10/10 – Hervorragend

Dan

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 12. Mai 2024
Greetings guest! Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. Thank you for the 5 out of 5 rating. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay. We hope to have the privilege to take care of you and your traveling needs in the future, where your warm Hampton bed and hot breakfast will be waiting for you.

10/10 – Hervorragend

Diana

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 10. Mai 2024
Greetings guest. Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and it will be shared with the rest of our team. Thank you for the 5 out 5 rating. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to strive for excellent hospitality, to every guest, every stay. We hope to have the pleasure of taking care of you and your traveling needs in the future. Your warm bed and hot Hampton breakfast will be waiting for you.

10/10 – Hervorragend

joseph p

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast. Friendly staff.
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 20. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!We appreciate your feedback and it will be shared with the rest of our team. We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us, and for your kind words regarding our staff. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay. We hope to take care of you in your future travel plans, where your warm Hampton bed and hot breakfast will be waiting for you.Safe travels.

6/10 – Okay

Ralph

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 19. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. We appreciate you taking the time to fill out a survey. The survey's we use as a learning tool to enhance our performance. Please let us know in the future how we can earn a 5 out of 5 rating. Thank you. Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Peter Alan, Ajax

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and lots of eating spots nearby
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 17. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us and got to check out some great places. We appreciate your generous score. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest.Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Tammy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 15. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest. We strive to continue to earn great scores like the one you gave us. Thank you so much. Your warm bed and hot Hampton breakfast will be waiting for you in your future travels.

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is close to the airport, shopping, and food. Early check in was not a problem. Our room was clean and breakfast area was well stocked. We would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 12. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!You are a most valued guest. We appreciate your feedback. The biggest compliment in hospitality is when a guest says they want to come back and stay with you again. Your warm bed and hot breakfast will be waiting for you Ms. Rebecca. Your kind words and great review will be shared with the rest of our team. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent hospitality to every guest, every stay.Safe travels.

10/10 – Hervorragend

charlene

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 10. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us and will be shared with the rest of our team. It is because of great guests like you that keeps our team motivated to ensure excellent guest satisfaction to every guest.Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Tanya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 9. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we loved having you here!Your feedback is very important to us, we appreciate you taking the time to let us know we are doing. Your input will be shared with the rest of our team. Your score is what keeps us motivated to ensure excellent guest services to every guest. We are so glad you enjoyed your stay, thank you.Safe travels.

2/10 – Ungenügend

Douglas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We got to the property and received our room key. I had to sign a document that said I had 15 MINUTES TO RETURN TO THE LOBBY IF I WAS UNHAPPY WITH THE ROOM TO RECEIVE A REFUND. That should have been an indicator that there would be an issue. We went immediately upstairs to our room and open the door. It was evident that the room hadn’t been cleaned in a while. There was dirt and pollen all over the floor. The bathroom had trash in it. And there was a foul oder. so I went to call the lobby and the phones were disconnected. We immediately left the room and went back to the lobby. We told him that we would like a refund and we did not want the room. The young girl working there talked to older gentleman and what I believe was speaking Hindu, and then looked at me and said abruptly NO REFUNDS. I kindly said, we just checked in less than 10 minutes ago. The room is a mess. It is not clean and there is an odor. We would like a refund now. And they said the best I could do is to come back at 9 AM. Then they repeated, “NO REFUNDS!”. They acted like they didn’t understand me…which is ridiculous since they had no issues with communicating 10 minutes earlier. I will be contacting Expedia and my bank about this hotel. It comes with a strong warning to anyone considering staying here. Look elsewhere.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jalyn Brott- AGM am 1. Apr. 2024
Greetings Mr. Douglas. That sounds like a terrible experience and one I am sorry you had to go through, but you have the wrong hotel property. We do not have a protocol, that requires guests to sign anything upon check in, especially not one that describes a 15 minute window to return to the lobby if dissatisfied with their room. We also do not currently have any employees that speak Hindu or a description of an older man working at the front desk. Please verify the property in which you stayed and refer your comments and concerns to them. Safe travels.