Zimmer, 1 Doppelbett, barrierefrei | Allergikerbettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von Doubletree by Hilton Bristol

4 out of 5
Doubletree by Hilton Bristol
Redcliffe Way, Bristol, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

438 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
377 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
111 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
52 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

andré

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Mya am 8. Jan. 2020
Thanks Andre, for your review! We hope to see you again soon :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sales am 1. Aug. 2019
Many thanks for taking the time to leave your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sales am 1. Aug. 2019
Many thanks for taking the time to leave your feedback, We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. Regards

8/10 – Gut

Leopold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Sales Team am 2. Mai 2019
Many thanks for taking the time to leave us your feedback, we hope to welcome you back to the hotel again soon.

10/10 – Hervorragend

Philipp Leo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel / Top Qaualität
Wir übernachteten nur eine Nacht in Bristol. Eine Top-Adresse ist das Doubletree by Hilton Redcliffe. Schönes Zimmer, gross, sauber,komfortabel (Superior Room). Betten eher straff. Restaurant mit gutem Abgebot. Freundlicher Service... Frühstücksbuffet mit allem was man sich wünscht... sehr zu empfehlert.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, nettes Personal, Haus in die Jahre
Die Lage des Hotels ist super, quasi direkt beim Bahnhof, die Altstadt ist fußläufig erreichbar. Das Personal ist freundlich und bemüht, dem Haus sieht man die Jahre an, auch wenn oberflächliche Schönheitsreperaturen gemacht wurden. Ich hatte ein Zimmer mit Verbindungstür, da hörte man aus dem anderen Raum sehr gut normal laute Gespräche durch. Bettzeug sehr gut, Betten aber schmal und auf Rollen, sprich wenn man sich dreht rollt das Bett dabei unter Umständen zur Seite. Der Frühstücksraum ist vom architektonischen Aspekt her sehr spannend, aber das Frühstück sehr enttäuschend! Abgesehen von Gebäck und Toastbrot eine Sorte Brot, eine kleine Auswahl an Obst und Müsli/Joghurt, eine kleine heiße Ecke mit Spiegelei, Bohnen und Würstchen etc aber sehr sehr wenig Auswahl an pikanter Rohkost! Eine Sorte Aufschnitt nach Salamiart, eine Sorte Käse (ziemlich geschmacklos) und Oliven, Gurken, Paprika, Tomaten. Das wars. Für das angekündigte sehr gute super tolle Frühstück hat mir jedenfalls gefehlt: Besetzte Station mit Omlette/Ei nach meinen Wünschen a la Minute, Waffeln, eine Auwahl an Käse, eine Auswahl an Schinken/Wurst, Lachs, frisch gepressten Orangensaft etc ... Das Personal war sehr nett, der Raum sauber und architektonisch toll. Das Frühstück an sich aber das Geld nicht wert!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
centrally located, large room, friendly staff
first time in this hotel, and definitely will come back. only a few minutes walk from the railway station, you get offered large rooms at fair prices and get serviced by really friendly staff. They offer all it needs to be comfortable. I enjoyed it
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in einer hippen Stadt
Wir haben unseren Sohn in Bristol zum ersten Mal besucht,er macht dort ein Praktikum an einer internationalen Sprachschule im Rahmen seines Masterstudiums.Die Stadt ist für Erkundigungen aller Art sehr zu empfehlen,es ist immer was los und die Leute sind einfach gut drauf.Die Stadt lebt 24 Stunden,an jeder Ecke gibt es Pubs oder Lokale,welche nie leer sind.
Antwort von John Dowling, General Manager am 3. Juni 2017
Vielen Dank für die Entscheidung, bei uns zu bleiben und eine Bewertung zu schreiben. Es ist toll zu hören, dass Sie mit Ihrer Wahl des Hotels sehr zufrieden waren, während Sie Ihren Sohn besuchen. Ich hoffe, dass sein Praktikum eine positive Erfahrung ist. Bristol ist wirklich eine gute Wahl für Kommen und verbringen einige Zeit in.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage des Hotels, alles zu Fuß erreichbar
Sehr nettes Personal, sehr teure Bar im eigenen Hause.

8/10 – Gut

Carla, M.

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage & Hotelzimmer gross und komfortabel
Die Lage des Hotels ist sehr gut, direkt neben der schönen Kirche, wenige Gehminuten vom Bahnhof und Fluss/Altstadt. Zimmer gross und komfortabel. Das Frühstück war okay, hätte mir etwas mehr Auswahl gewünscht und mehr Service. Dinner im Hotelrestaurant kann ich leider nicht empfehlen (obeohl der Raum sehr schön ist) - es ging alles viel zu lange, und mein Fleisch wurde statt rare welldone gebraten. Während wir am Essen waren, hat das Personal überall bereits für das Frühstück aufgetischt, was etwas unangenehm war.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
it was very nice! people that working there were so kind and ready to help with anything! this was my second time in this hotel, would love to go in Bristol and spend some more days there!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Maria, Brasilien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great neighborhood ,Great Hotel Service&Personal
GREAT SERVICE!!! Personal deserves a gold medal!

8/10 – Gut

G., Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poshes Hotel in Bahnhofsnähe
Das Hotel war an sich sehr gut, sehr komfortables Zimmer mit allem, was man braucht. Die Lage war allerdings nicht ideal, es ist in Gehweite zum Bahnhof, etwas weiter entfernt vom Zentrum, aber auch gut erreichbar. Nur ist die Straße, in der es liegt, keine sehr vertrauenerweckende (nicht die Art, wo man nachts gern allein herumläuft) und es gab in unmittelbarer Nähe keine Restaurants, dafür war das Hotelrestaurant sehr ansprechend. Das Badezimmer wurde zwar geputzt, aber unter dem Namen Hilton erwarte ich mir perfekte Sauberkeit, die gab es nicht.

6/10 – Okay

Allan

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’ve stayed here about five times over the last couple of years. A very reliable hotel, nice breakfast, comfortable rooms and everything seems to work.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Rebecca

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Firstly the hotel itself is very clean, and the staff are friendly and welcoming.Unfortunately I didn’t have a very good sleep on both nights I stayed at the hotel ,as the walls are very thin and I was woken both nights with people coimg back from nights out.I appreciate that the hotel can’t control what time time people come back or how much noise they make,but would suggest that some sort of installation be put in,as this was the thing that ruined the experience of staying here.Other than that,I would’ve easily given a 4,but with no sleep I can’t recommend to stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von A am 30. Apr. 2024
Dear Rebecca,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Lucy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect place to stay if coming for an event at Hippadrome as only a short 10/15 minute walk. Far enough away to not hear lots of people late at night.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von A am 22. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Christopher

Mit dem Partner gereist
Very good stay. My only critic is that the lounge area could be brightened up and made more comfortable by having more armchairs and settees rather than the table and chairs currently.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von A am 18. Apr. 2024
Dear Chris,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Rohan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff were friendly and helpful, our room was very hot despite the air conditioning and the staff quickly made some adjustments. Bathroom tub was chipped and the water would suddenly run hot or cold but this was manageable.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von A am 16. Apr. 2024
Dear Rohan,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von A am 3. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Shinya

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
10日間滞在しました。毎日、ベットメーキングはされますが、シーツは一度も交換されませんでした。
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von A am 23. März 2024
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Hannah, Aylesbury

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was very easy to get to , close to temple meads train station . Also walkable to the city centre which was very convenient , staff were very friendly and helpful .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von A am 6. März 2024
Dear Hannah,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Beau

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful room
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von A am 3. März 2024
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind regards,Reception team

6/10 – Okay

Tom

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von A am 28. Feb. 2024
Dear Tom,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von A am 28. Feb. 2024
Dear David,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Alan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, staff, and breakfast. Even eat parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A am 24. Feb. 2024
Dear Alan,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

4/10 – Schlecht

Darren

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Heater
Nice hotel but room cold told they would help put heater in room no help warmer outside poor
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A am 28. Feb. 2024
Dear Darren,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

6/10 – Okay

Greg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room decent enough. No hot water in the room in the morning tho so couldn’t shower
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A am 13. Feb. 2024
Dear Greg,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. Kind Regards,Reception team

2/10 – Ungenügend

Carne

No hot water
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A am 13. Feb. 2024
Dear Carne,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. .Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Vvv
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A am 31. Jan. 2024
Dear John,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
I had a great stay at Doubletree Bristol. Perfect location only 5 minute walk from Temple Meads and the bus stop to go to the airport is literally outside the hotel entrance. I really enjoyed the service in the bar and the food was absolutely delicious. The only negative was my room on the top floor could be an interconnecting room so I didnt feel very safe on my own and when the neighbours came back at 1am I could hear them as if they were in my room! If someone mentions at reception, like I did, that they have to get up very early for a flight, it might be worth giving a quieter room :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A am 30. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Rhodri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cookie welcome
Reception desk at first did not think they could book us in early but with prompting found a room. And the welcome cookies were a, literal, warm welcome The hotel is well designed and kept and most convenient for rail travellers, but also for pick up by family in our beyond the city. Moreover it stands adjacent to the most beautiful parish church in Britain.!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von A am 24. Jan. 2024
Dear Rhodri,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A am 24. Jan. 2024
Dear GuestThank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

4/10 – Schlecht

Jane

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von a am 18. Jan. 2024
Dear Jane,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Ellie

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A am 13. Jan. 2024
Dear Ellie,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A am 8. Jan. 2024
Dear Karen,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Rachel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von A am 24. Dez. 2023
Dear Rachel,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

6/10 – Okay

Harriet

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
When I saw my work event was being hosted at a Hilton, I had certain expectations of a nice, clean, modern hotel. However, this particular Hilton did not meet those expectations. The main issues were trays from other people's room service being left out in the corridor for extended periods of time, which just looked messy, spelling mistakes on posters (e.g. in the lift regarding the restaurant), and being bothered by staff early morning. On the latter point, this happened twice - the first time was due to reception not linking two bookings properly (despite telling me it was fine) and confused cleaning staff arriving to change over the room (made more difficult by the limited English skills of the cleaners), and the second time, it was 08:15 on the day of checkout (the checkout time is 12 noon) and a woman was going round knocking on doors to check occupancy. I really didn't appreciate an early morning wakeup for no good reason when I was having a rare lie in. Overall, it's fine but nothing to write home about.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von A am 24. Dez. 2023
Dear Harriet,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

10/10 – Hervorragend

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von a am 24. Dez. 2023
Dear Helen,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overall good but housekeeping just walked in at 10
Overall good. Had housekeeping walk into my room at 10am in the morning to clean when check out ain’t until 12. Wasn’t happy about that.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von A am 13. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I enjoyed my stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Reception am 5. Dez. 2023
Hello Christina, We are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope you will consider staying with us again in future. Kind regards, Reception Team

10/10 – Hervorragend

Stuart

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were super friendly, efficient and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Reception am 5. Dez. 2023
Hello Stuart, Thank you so much for your review. We are gratified to hear that you enjoyed your stay and we hope to welcome you here real soon. Kind regards, Reception Team

4/10 – Schlecht

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The toilet in the room didnt flush ,the hotel was freezing cold and the sounding between rooms is terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von A am 30. Nov. 2023
Dear David,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Shaun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von A am 24. Dez. 2023
Dear Shaun,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

8/10 – Gut

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel for exploring the city
Great staff, really friendly & couldn't have been more helpful. Lovely breakfast with excellent choice. Brilliant location for getting around Bristol. We met friends there and my only negative is that the bar area is cold & the furnishing doesn't help as it is drab. Twice we headed for the bar & left after 1 drink & went elsewhere as it was so chilly in there.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von a am 18. Nov. 2023
Dear Jane,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to our hotel soon.Kind Regards,Reception team

6/10 – Okay

Keith

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Remarkably average
We ended up at the DoubleTree due to a right fiasco at the Bristol Mercure around the corner. As it's a Hilton hotel, we were expecting great things. However, it was nothing more than an expensive Premier Inn. The room was virtually identical to a Premier Inn. My wife went for a shower and there was no hot water - neither in the shower nor the bathroom sink. We spoke with reception and they moved us to the room next door and as a gesture of good will, cancelled our parking fees. The shower wasn't to our taste - we don't like rainfall showers. There was a normal shower head on a flexi-hose, but only a fixed fitting that aimed the water just above your bellybutton. On a positive note, the all-you-can-eat breakfast buffet was excellent and the staff were very attentive. Overall, a remarkably average hotel at a premium price...
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Reception am 16. Nov. 2023
Hello Keith, We are sorry to hear that your stay with us was not entirely satisfactory. We will endeavour to improve what we can and hope you will consider staying with us again in future. Kind Regards, Reception Team

8/10 – Gut

Desmond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von reception am 14. Nov. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback. Kind regards, Reception Team

10/10 – Hervorragend

Sylvain

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Reception am 14. Nov. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback. Kind regards, Reception Team