Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Sonesta Select Boca Raton Town Center

3 out of 5
Sonesta Select Boca Raton Town Center
2000 NW Executive Center Circle, Boca Raton, FL

Bewertungen

8,0

Sehr gut

472 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
242 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
143 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
71 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
79 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Thilo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Saubere und ordentliche Unterkunft. Die Zimmer sind feräumig und schön eingerichtet. Alles ist in einem sehr guten Zustand. Die Anlage wirkt gepflegt. Die Lage ist zentral, deshalb hört man draußen halt den Straßenlärm.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Front Desk Supervisor am 14. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 – Okay

Verena

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

LaCheryl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was nice and friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Nadege

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 26. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

ANDERSON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 26. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The beds and coffee were amazing. I wished the dining experience was better suited for the guests. Too high priced for so little. It was cheaper to eat out .
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 26. Mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 24. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

kim, jacksonville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love staying at this hotel when it's for pleasure and business
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 21. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Marilag, Paramus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 20. Mai 2024
Thank you for staying with

10/10 – Hervorragend

Tomasz

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 16. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Joscheb

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome stay for me and my wife. It was really nice and comfortable. A few cosmetic things that were a little off but it wasn’t anything that would make a person not enjoy where they are. Would definitely recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 16. Mai 2024
thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Bernerham

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El AC ESTABA MAL Y EL AGUA DEL AIRE ESTABA EN LA ALFOMBRA
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 14. Mai 2024
Sorry for issues

8/10 – Gut

Lee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 14. Mai 2024
Sorry for issues

6/10 – Okay

Jeffrey D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
No hot water for two days. Ugh
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 13. Mai 2024
Sorry of the issues while you were here

10/10 – Hervorragend

Alessandra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurant next.door was.amazing and affordable hotel well.very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 12. Mai 2024
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

Manpreet Singh

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 12. Mai 2024
Thank you for staying with us

2/10 – Ungenügend

Javier

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
La señorita de recepción (de tez blanca y de lentes) del turno nocturno de ayer martes 7 de Mayo del 2024 aproximadamente a las 9 pm, ante mi reclamo de como no se había hecho un refresh de mi habitación la 335, procedió a decirme que yo no tenia la razón de solicitarlo pese a que mi pedido estaba registrado en la bitácora del hotel ese dia, ante esa situación decidí alejarme de la recepción, no sin antes dejar sentado de palabra mi reclamo, en ese instante la señorita procedió a gritarme desde la recepción y luego corrió hacia el pasillo donde yo estaba caminando hacia el ascensor para dirigirme a mi habitación y me grito que debo LARGARME EN ESE INSTANTE DE SU HOTEL y QUE IBA A LLAMAR A LA POLICÍA PARA QUE ME SAQUEN LA CALLE, como si yo fuera un delincuente, luego de eso ni mi esposa ni yo pudimos dormir ya que no sabíamos en que instante llegaria la policía a sacarnos de nuestra habitación. La verdad es que un momento muy TERRIBLE y por eso no recomiendo se hospeden en este hotel a menos que corrijan esos errores y para eso deberían empezar despidiendo a la recepcionista que me faltó al respeto, me agredió verbalmente y me amenazó. Cabe indicar que soy un socio PLATINUM de EXPEDIA y jamás antes había tenido una experiencia tan FEA.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 9. Mai 2024
First and foremost I would like to take this opportunity to sincerely apologize for the issues you encountered! It's our priority to exceed each guest's expectations with overall quality and service and we are very sorry that we fell short on your most recent stay. I personally would like to take this opportunity to apologize for your experience we are taking this opportunity to review your comments and look into additional service opportunities to better serve our guests. I can ensure you I will use it as the necessary re-training opportunity for my team to ensure they are used to improve our guest's experience.Again, I am very sorry again for any inconvenience this has caused you with your recent stay and hope you will give us another opportunity in the future. Once again thank you for your feedback, as it is guests such as yourself that help us improve each day. And it saddens me to hear we missed the mark with your visit. I will be sure to share your experience with our entire team so we may make the necessary adjustments to improve our service standards. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.

6/10 – Okay

Arianna

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 9. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Juliet, Kissimmee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like that it is close several restaurants and the highway.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 9. Mai 2024
Thank you for staying with us

6/10 – Okay

Rita

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
The location is great in terms of shopping and dining. It's right in the heart of Boca Raton. We're from the area and stayed because of construction in our home. However, it's close to the highway, the train AND the executive airport--so it's NOISY. Be prepared. Unfortunately, the only good thing about this hotel for us was that it's pet friendly. Other than that, it was disappointing. Little or no hot water, tiny fridge, annoying room keys/readers that had to constantly be remade, HARD bed, pool not working--the list goes on. I would not recommend this hotel if you're staying in the BR area.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Molly am 7. Mai 2024
Good Afternoon, thank you so much for your feedback

10/10 – Hervorragend

Tze yu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to a event center I attended
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Avivit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value for the price and good location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 5. Mai 2024
Good Morning,We are so excited to see that you had such a wonderful stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this exceptional review. We hope and look forward to seeing you again very soon when you are in the Boca Raton area!

10/10 – Hervorragend

Anirban

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stay was good. Lobby was filled with rose smell.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 5. Mai 2024
Good Morning, We are so excited to see that you had such a wonderful stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this exceptional review. We hope and look forward to seeing you again very soon when you are in the Boca Raton area!

10/10 – Hervorragend

ANDERSON

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There is something always going on like his time one of the elevators was not working
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 5. Mai 2024
Good Morning, We see that you had less than an enjoyable stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this review. As its guests like yourself that allow us the opportunity to learn of service improvements that we may not be aware of. We are sorry to hear that the ekevators were not function correctly I will be sure to share these concerns with our engineering department so we may rectify the issue. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything about this place make me want to come back and visit .. thank u for everything.. 🙏😊💖
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 5. Mai 2024
Good Morning,We are so excited to see that you had such a wonderful stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this exceptional review. We hope and look forward to seeing you again very soon when you are in the Boca Raton area!

6/10 – Okay

HollyJane

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 5. Mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here multiple times and will stay again. Arrival night water was not hot but had hot water next morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 5. Mai 2024
Good Morning,We see that you had less than an enjoyable stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this review. As its guests like yourself that allow us the opportunity to learn of service improvements that we may not be aware of. We are sorry to hear that the water was not hot in the morning. I will be sure to share these concerns with our engineering department so we may rectify the issue. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.

10/10 – Hervorragend

Melissa

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 21. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Wilberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Molly am 2. Mai 2024
Thanks for your feedback

10/10 – Hervorragend

edwin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Algo antigua, pero cumplió con lo requerido
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 1. Mai 2024
thank you

10/10 – Hervorragend

Michael, Delray Beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So convenient and comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Wilfredo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 1. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms, safe location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 29. Apr. 2024
Thank you

8/10 – Gut

jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 29. Apr. 2024
thank you

4/10 – Schlecht

Rosanna

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First day we arrived room was clean. The second and third day room was not cleaned nor was the bed made. There was a problem with the hot water with was brought up to the front desk and they informed us by the end of the day it would be fixed. It wasn't and staff were not worried if you took a warm shower. Im a little disappointed and don't think I could go back.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 28. Apr. 2024
First and foremost I would like to take this opportunity to sincerely apologize for the issues you encountered! It's our priority to exceed each guest's expectations with overall quality and service and we are very sorry that we fell short on your most recent stay. I personally would like to take this opportunity to apologize for your experience we are taking this opportunity to review your comments and look into additional service opportunities to better serve our guests. I can ensure you I will use it as the necessary re-training opportunity for my team to ensure they are used to improve our guest's experience.Again, I am very sorry again for any inconvenience this has caused you with your recent stay and hope you will give us another opportunity in the future. Once again thank you for your feedback, as it is guests such as yourself that help us improve each day. And it saddens me to hear we missed the mark with your visit. I will be sure to share your experience with our entire team so we may make the necessary adjustments to improve our service standards. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.

8/10 – Gut

Marjorie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfortunately, the pool was closed for repairs as was the deck area. It would have been nice to still have access to the lounge chairs for sun bathing.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 28. Apr. 2024
Sorry for the issues you encounter.

10/10 – Hervorragend

Marielisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Molly am 2. Mai 2024
Thanks for your feedback

10/10 – Hervorragend

Chanda

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 17. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Godfrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 28. Apr. 2024
Thank you

8/10 – Gut

Renald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and smell good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 26. Apr. 2024
Thank you

4/10 – Schlecht

Ronallie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This property used to be a courtyard Marriot and I loved it there so I stayed there twice . On both occasions l had problems with the room. This time the toilet overflowed, the refrigerator didn’t work and despite changing it out 3 times it still didn’t work and so all my items had to be thrown out. I was very disappointed with the casual response from the one of the front desk manager Robert . He seemed to have grown fed up with my complaints but they were real issues! The owners should consider upgrading this property . Am still waiting on my final invoice since I check out out on Sunday.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 1. Mai 2024
Credit was issues after check out. Response to guest wasn't casual just wanted to resolve issues as quickly as possible.

10/10 – Hervorragend

Ezai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
i love it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hector Martinez - Hotel Manager am 25. Apr. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Jaray

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very quiet and nice. The staff were very friendly and respectful. I would definitely recommend and enjoyed the stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 23. Apr. 2024
Thank you

2/10 – Ungenügend

Nadia

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
?
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. Please know that your feedback is extremely important for us to continue to improve our service. We strive to offer a smooth and comfortable stay for our guests and it seems we fell short

4/10 – Schlecht

Anthony

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The pool was closed and the main elevator didn't work
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 23. Apr. 2024
We are sorry for the issues.

10/10 – Hervorragend

Billy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff, helped me with an early check-in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 23. Apr. 2024
Thank you

8/10 – Gut

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Over all great property to stay at
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 23. Apr. 2024
thank you

10/10 – Hervorragend

JANE

Geschäftlich gereist
Nice spot good restaurants near by .. good pool nice staff Is being updated which is positive
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 21. Apr. 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Mark, Ham Lake

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 21. Apr. 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Only one elevator was working. We had to walk with our bags all the way down the first floor corridor to get to the working elevator. Then walk all the way back down the second floor corridor to get to our room. Of course, exercize is good for you, lol.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Roberto Hernandez Operations Manager am 21. Apr. 2024
thank you for staying we us