Terrasse/Patio

Bewertungen von Ohla Eixample

5 out of 5
Ohla Eixample
Carrer Còrsega, 289, Barcelona

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

569 von insgesamt 742 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
137 von insgesamt 742 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 742 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 742 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 742 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel zentral im Stadtteil Eixample. Check-in sehr freundlich und hilfsbereit. Zimmer sehr schön und sauber..einzig die Dusche sieht in den Fugen nicht toll aus. Frühstück war okay, aber nicht weltbewegend. Es war relativ wenig frisches Brot vorhanden, abgepacktes Gebäck und auf den Service zum Bestellen hat man an manchen Tagen sehr lange gewartet (personenabhängig)
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Yves am 18. März 2024
Dear Yvonne,Thank you once again for your visit and for having taken a moment to share your feedback. We have taken good note of the feedback regarding the shower, this has been resolved. We have also addressed your comments with the Xerta team in order to improve. On a more positive note, it is a pleasure to read you have overall enjoyed you stay with us. We hope to be able to welcome you back, in the meantime we remain at your entire disposal.With kindest regards,YvesHotel Manager

6/10 – Okay

Karsten

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Max. 4-Sterne-Eindruck.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Yves am 14. Feb. 2024
Dear Karsten,Thank you once again for your visit and feedback. We deeply regret we were not able to meet your expectations during your visit. If you could provide us with additional feedback, this would greatly help us in order to correct and improve where needed. Remaining at your entire disposal.With kindest regardsYvesHotel Manager

8/10 – Gut

Safiye

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Schönes Hotel, jedoch keine 5 Sterne eher 4 Sterne
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Yves am 17. Apr. 2023
Dear Safiye,Thank you for your visit and feedback. It is a pleasure to see you have overall enjoyed your stay. We regret however we were not able to fully meet your expectations. It would be a delight if you could contact us with a more detailed feedback that would help us achieve the 5 out of 5. We look forward to hearing from you.With kindest regards,YvesHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes Hotel in bester Lage von Barcelona. Das Zimmer war perfekt: sauber, schön designt, gut isoliert, bequemes Bett. Das Personal ist extrem freundlich und hilfsbereit, insbesondere an der Rezeption, aber auch im Restaurant.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Yves am 7. Feb. 2023
Dear Maria,Thank you once again for your recent visit and for having taken the time to share this rewarding feedback, in particular for the staff. It is a pleasure to read you have enjoyed your stay with us and we hope to be able to welcome you back with us shortly.With kindest regards,YvesHotel Manager

8/10 – Gut

Aysen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Es war alles zu Fuß erreichbar. Das Frühstuck war sehr abwechslungsreich und lecker. Die Fenster lassen sich nicht öffnen. Die Junior Suite war sehr groß und sauber.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Yves am 3. Feb. 2023
Dear Aysen,It is a pleasure to read you have had an overall nice stay with us and that you have enjoyed our location, breakfast service and overall feel of the room. Once again thank you for your visit and for having taken a moment to share your feedback. Hopefully we will be able to welcome you back.With kindest regards,YvesHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Niklas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Yves am 26. Jan. 2023
Dear Niklas,It is a pleasure to see you have had a 10 out of 10 stay with us. Thank you once again for your visit and for having taken a moment to share your feedback. We hope to welcome you back with us shortly.With kindest regards,YvesHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superbe :-)
2nd time in Barcelona, 2nd time in Ohla Eixample Hotel (9 nights), 2nd time absolutely perfect! Thank you to the whole crew, it was fantastic again! And many thanks also for the Cava for New Year's eve. Stylish, clean, delicious breakfast buffet, beautiful rooms etc. - can highly recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Javier Navaza, reception manager. am 7. Jan. 2023
Dear guest,Thank you so much for your amazing rating and your lovely words about your recent stay with us at Ohla Eixample.I really hope to welcome you back soon to your second house here in Barcelona.With kindest regards.

10/10 – Hervorragend

Oliver

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Yves am 27. Dez. 2022
Dear Oliver,It is a true pleasure to read you have had a 10 out of 10 stay with us. Thank you once again for your visit and for sharing your feedback. We hope to be able to welcome you back with us shorlty.With kindest regards,YvesHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen sehr angenehmen Aufenthalt . Am meisten schätzten wir die schöne Dachterrasse zur Entspannung mit Pool und Bar, Aussicht über die Stadt und auf die Sagrada Famiglia in der Ferne.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Yves am 7. Okt. 2022
Dear Stefanie,It is a real pleasure to read you have enjoyed your stay with us, in particular our rooftop terrace. Thank you once again for your visit and for having shared this rewarding feedback. Hopefully we will be able to welcome you back with us shortly.With kindest regards,YvesHotel Manager

4/10 – Schlecht

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir waren wirklich mehr als nur enttäuscht! Wir hatte das Penthouse Atic gebucht, letzter Stock unter der Dachterrasse. die Aussicht war toll, aber durch das Pool am Dach wurden wir öfters von einer Wasserwelle getroffen, als wir auf unserer Terrasse saßen! Außerdem hört man am Zimmer durchgehend Poolgeräusche. Die Zimmer sind nicht gut isoliert! Von der Sauberkeit her, waren wir entsetzt - fremde Haare in der Dusche, Fenster mit Fingerabdrücken, Bettwäsche mit Flecken, schmutziger Boden, auf dem Balkon splittert sich bereits der Putz von der Fassade,… wir hatten einen Kieselstein in der Größe eines Knopfes auf dem Zimmerboden, der war von Anfang bis zum Schluss da. Einmal haben wir uns eine Bolognese und eine Nachspeise auf das Zimmer bestellen lassen - angekommen ist es ohne Servierhaube = kalt und offenbar wurde über das fertige Essen nochmal ordentlich grobes Meersalz darüber gestreut, den man hat mit jedem Bissen auf Salzkristall gebissen. Positiv: das kleine Nachspeisenglas war sehr gut! Auch wenn man im Urlaub nicht oft den Fernseher eingeschalten hat, aber zumindest am Abend zum Ausklingen lassen, wäre es doch ganz nett, wenigstens einen normalen deutschsprachigen Sender (ausgenommen ZDF-Info) anzubieten. Ansonsten war das Personal sehr nett und zuvorkommend und haben wirklich versucht einem den Aufenthalt, so angenehm wie nur möglich zu gestalten.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Yves am 23. Sept. 2022
Dear Nicole,Thank you once again for your recent visit and for sharing your feedback. We deeply regret and apologies for not having been able to offer you a great experience. The points you have indicated in the feedback have been addresses and corrected or solved where possible. I have contacted you privately and I look forward to hearing from you.With renewed apologies,YvesHotel Manager

6/10 – Okay

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Im Zimmer hat man die Geräusche aus dem Gang sehr laut wahrgenommen. Das Personal im Frühstücksraum war sehr unkoordiniert und schien nicht besonders motiviert zu sein. Das Personal an der Rezeption war sehr freundlich und entgegenkommend.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022
Antwort von Yves am 17. Apr. 2022
Dear Martin, Thank you for your recent visit and feedback. We regret we were unable to meet your expectations, we have taken good note of your comments and have addressed them where needed. Hopefully we will be able to welcome you back and offer you a true Ohla Experience, in the meantime we remain at your entire disposal. With kindest regards, Yves Manager

10/10 – Hervorragend

Hermann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our suite was beautifully designed. The staff marvelous. Reception staff knowledgeable and helpful. Hotel has a great location for restaurants and shopping. We would recommend this hotel.
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Yves am 3. Jan. 2022
Dear Hermann, Thank you once again for your recent stay with us at Ohla Eixample and for having taken a moment to share this kind feedback. It is a delight to read you have had a great stay and that you have enjoyed our location and above all the service offered to you by our staff. Hopefully we will be able to welcome you back with us in a not too distant future. With kindest regards, Yves Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2021

10/10 – Hervorragend

Kai, Kaiserslautern

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage, Personal, Ausstattung, Upgrade, Bar, Aussicht, Dachterasse mit Pool (Herrlich morgens bei Sonnenaufgang)
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Javier Navaza am 27. März 2020
Thank you very much for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Dave Lumbreras - Experience Team am 7. Okt. 2019
Dear Andreas, Thank you so much for taking the time to share with us such an outstanding score ! At Ohla Eixample we continuously work to improve and provide the best service for each and every guest. It is our goal to reach excellence and our pride to enjoy your kindest feedback. Thank you. We will be looking forward to welcome you back on your future visits to Barcelona. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Dave Lumbreras - Experience Team am 29. Aug. 2019
Dear guest, Thank you so much for taking the time to share with us such a magnificent review. At Ohla Eixample we are continuously working to improve and deliver the best experiences always. It is our goal to reach excellence and our pride to enjoy your kindest score. We will be very much looking forward to welcome you back on your future visits to Barcelona. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage und eine sehr guter Standard. Zimmer und Service waren top. Einzig das Frühstück könnte etwas internationaler sein.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Isabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, sauber, freundlich, kleiner Pool
Ein schönes Boutiquehotel, das in Fussnähe zu einigen Touristenpunkten liegt. Wer sehr viel Wert auf einen Pool legt, sollte sich schnell einen Platz ergattern, da nur wenige Liegen auf der kleinen, aber feinen Terrasse sind. Ich habe für eine Juniorsuite etwas mehr erwartet, aber bin im Ganzen zufrieden. Ich hätte das Zimmer für den regulären Preis vermutlich nicht gebucht. Alle waren sehr freundlich, es wirkt manchmal noch etwas unprofessionell, gibt dem ganzen aber seinen Charme. Der Pool war sauber und wird an kühlen Tagen gewärmt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 12. Juni 2018
Dear Ms. Isabel, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. We are happy knowing that, overall, you have had a great experience with us. I also would like to inform you that I have passed trough your comments to your manager that will take the actions needed to solve it. Please Ms. Isabel do not hesitate to choose us if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

konrad, wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erstklassiges Hotel in zentraler Lage!
Moderne Zimmer, hochwertiges Boxspringbett und eine unglaubliche Auswahl an Polster. Das Frühstückbuffet ist vielfältig und bis 11.00 Uhr geöffnet. Viel Sehenswürdigkeiten sind in ca. 30 Gehminuten erreichbar. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und werden sicher wieder kommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 18. Mai 2018
Dear M. Konrad, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. We are extremelly happy knowing that you have enjoyed our rooms, breakfast service and location. Dear M. Konrad do not hesitate to choose Ohla Eixample if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
City Trip Top
Barcelona ist immer eine Reise wert!
Antwort von Dave Lumbreras - Experience Department am 9. Mai 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a review regarding you recent stay at Ohla Eixample. We are constantly eworking to improve and deliver memorable experiences. We believe our customer's feedback is key to hold on to success. We will be looking forward to welcome you back for your future visits to Barcelona. Kindest regards,

8/10 – Gut

Michael, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal! Gerne wieder! Wir waren für drei Nächte dort.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 21. Apr. 2018
Dear Mr. Michael, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. It is a truly pleasure to know that you have enjoyed a great time with us and that our staff was a friendly and kind. Do not hesitate to choose us if you visit this beautiful city in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Jodok77, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First choice in Barcelona
I stayed at the Ohla Eixample again two weeks ago. For me it’s the best hotel in the city. The staff is friendly and especially Mr. Sanchez and Mr. Rodriguez took great care of all my request and made all happen to perfection. Thank you. The corner junior suite was very cosy and with its shape even more special than the others I’ve had the pleasure to stay in.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 2. Apr. 2018
Dear Mr. Jodok77, We are speechless ! 5/5 ! What an amazing feedback. We do not have words enough to thank you for such wonderful words. I have passed trouhg your comments to Eduardo Sánchez and to all the team. Please Mr. Jodok77 do not hesitate to come back to "the best hotel in the city" we would like to welcome you once again. Kind regards.

8/10 – Gut

Oliver, Möhrendorf, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit gutem und freundlichem Service
Lage für uns sehr angenehm, da wir viel in dem Bezirk Gracia unterwegs waren. Wir hatten ein Upgrade zur Junior Suite, die uns gut gefallen hat. Unsere Rate beinhaltete das Frühstück, extra bezahlt hätte ich es nicht. Die Qualität und vor allem die Vielfalt war für ein 5 Sterne Hotel absolut enttäuschend! Im Frühstücksraum hörte man zudem die U-bahn ständig. Nicht optimal!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von Dave Lumbreras - Experience team am 30. März 2018
Lieber Herr Oliver, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr wertvolles Feedback mitzuteilen. Wir arbeiten ständig daran, unvergessliche Erfahrungen zu verbessern und zu liefern. Daher glauben wir, dass die Gedanken unserer Kunden der Schlüssel zur Exzellenz sind. Es tut uns sehr leid, über das Frühstück Erfahrung zu lesen. Wir haben Ihnen eine Nachricht an unseren F & B-Manager geschickt, um Korrekturmaßnahmen zu ergreifen. Wir würden uns freuen, Sie wieder bei Ihren zukünftigen Besuchen in Barcelona begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Hotel. modernes Design, sehr sauber, freundliches Personal - alles bestens
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 20. Feb. 2018
Dear Guest, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. It is a truly pleasure for us to receive such a wonderful feedback. We are happy knowing that our property location, staff and service were up to your expectations. Please do not hesitate to choose Ohla Eixample if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regars.

10/10 – Hervorragend

R, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weekend Trip
Wir waren für ein verlängertes Wochenende in Barcelona. Das Hotel ist sehr zentral gelegen und vieles ist zu Fuss erreichbar. U-Bahn Stationen hat es in unmittelbarer Nähe. Viele gute Restaurants in der Umgebung. Das Frühstück war sehr reichhaltig und schmackhaft! Das Personal war sehr nett und zuvorkommend! Check in und check out waren sehr schnell und effizient. Ich kann das Hotel ohne Probleme weiterempfehlen. Gerne wieder!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 11. Feb. 2018
Dear R. First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barelona. We are extremelly happy knowing that you have found our location up to your needs and that you have enjoyed our staff and breakfast service. Please do not hesitate to choose our property if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit super freundlichem Personal. Im Zimmer im 6. Stock war es sehr ruhig. Top Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Dave Lumbreras - Experience team am 2. Nov. 2017
Dear Guest, Thank you very much for choosing Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. We are constantly working to improve and we really appreciate all feedback. It is very important to us. I will hand you kindest words to our team, I am sure they will be very happy to read about your stay. We will be looking forward to welcome you back for your future stays in Barcelona. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Laura, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes außergewöhnliches zentrales Hotel
Sehr nettes zuvorkommendes Personal, leckeres Frühstücks-Buffet, gemütliches Ambiente, hochwertige Ausstattung, kleiner aber schöner Dachpool, gute Lage inmitten der Altstadt :-)
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 25. Okt. 2017
Dear Ms. Laura, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. We are extremelly pleased with your review and rating 5/5 wow! It looks like you really enjoy our property, facilities, staff and gastronomy. We cannot ask for more, just thank you. Please Ms. Laura do not hesitate to choose our property if you visit this beautiful city in the future, we would like to welcome you once again. Kindest regards.

10/10 – Hervorragend

mario, münchen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes 5 Sterne Hotel i
5 Nächte Barcelona.... neues modernes 5 Sterne Hitel in toller Lage mit sehr netten Personal / gründlichstem Houskeeping sehr guten Frühstück und traumhaft kuschligen Betten Jeder Zeit wieder - 100% empfehlenswert
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Dave Lumbreras - Experience team am 22. Okt. 2017
Dear Mr. Mariano, Thank you very much for taking the time to write us about your stay in Ohla Eixample. We are constantly working to improve and deliver memorable experiences. We will hand your kindest words to our team, I am sure they will be delighted to hear from you. We will be looking forward to welcome you back for your future stays in Barcelona. Kindest regards,

8/10 – Gut

Paar, 50 plus, Nähe München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stylisches Hotel , zentral gelegen
Sehr schönes Hotel, sehr freundliches Personal, Frühstück gut, alles sehr sauber, günstige Lage für Sightseeing und Shopping!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017
Antwort von Dave Lumbreras - Experience Dept. am 3. Okt. 2017
Dear Mr. Paar, Thank you very much for your kindest feedback. We constantly work to improve and we are more than sure our team will be delighted to read your words. We are looking forward to welcome you back at Ohla Eixample for your future stays in Barcelona. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Individuelles Hotel mit Superservice
Hier findet man die nötige Ruhe nach trubeligen Besichtigungstagen! Das Personal war außerordentlich nett und hilfsbereit!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2017
Antwort von Dave Lumbreras - Experience Dept. am 3. Okt. 2017
To whom it may concern, Thank you very much for your kindest words. We are constantly working to improve and I am sure our team will be very happy to read about your stay. We are looking forward to welcome you back at Ohla Eixample. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel an guter Lage!
Das Hotel hat uns zu 100% überzeugt. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Vielen Dank nochmals für die Geburtstagsüberraschung für meinen Mann (1 Flasche Sekt).
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
Antwort von Dave Lumbreras - Experience Dept. am 4. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you very much for writing us regarding your stay. At Ohla Eixample we constantly work to improve and it is very important our customer's feedback. We are very happy to read you enjoyed a wonderful birthday with us. We are looking forward to welcome you back for your future visits to Barcelona. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Jürgen, vienna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wirklich tolles Hotel in einer coole Umgebung - perfekt gelegen um auch zu Fuß Barcelona und die Einkaufsstraßen zu erkunden. Es halt allerdings seinen Preis!!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017
Antwort von David Rodríguez - Experience Department. am 25. Aug. 2017
Dear M. Jürgen, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. I also would like to thank you for sharing your experience in our property and adding thouse beautiful pictures on your review, and what about the rating 5/5* wow! Please M. Jürgen do not hesitate to choose Ohla Eixample if you visit Barcelona in the future, we would like to have the chance to give you a warm welcome once again. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles super gelaufen und nur zu empfehlen. Personal super freundlich und sichtlich bemüht um das Wohl der Gäste.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017
Antwort von David Rodríguez - Experience Department. am 10. Aug. 2017
Dear Guest, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. We are impressed with your review and rating 5/5! I do not have words enough to thank you for that, specially for the kind words to our staff. Please do not hesitate to choose our property if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

thomas, rosenheim, bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel in schönem Stadtviertel
Das Hotel ist absolut empfehlenswert. Vom Check-In, über die allgemeine Freundlichkeit der Angestellten, die offene Küche im Restaurant oder der Sky-Lounge im 9. Stock.
Antwort von David Rodriguez - Experience Department am 15. Mai 2017
Dear Mr. Thomas, First of all I would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. Thank you for such a wonderful review and rating 5/5! I also would like to inform you that I have passed through your comments to our management and that our Skybar will open until 01:00am for high season starting 1st of June. Do not hesitate to choose our property if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards

8/10 – Gut

Petra, coronou

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes modernes Hotel in bester Stadtlage
Schönes modernes Hotel in zentraler Lage, wir hatten eine Junior Suite mit vielPlatz und angenehmer Atmosphäre.
Antwort von David Rodriguez - Experience Department am 8. Mai 2017
Dear M. Petra el Ebookers, First of all let me thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. We are pleased knowing that you have found our location and Junior Suite up to your expectations. Please do not hesitate to choose our property if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes zentrales Hotel
Man hört leider die U-Bahn, und das restaurant ist etwas zu teuer für das was es bietet! Aber das Hotel selbst ist sehr schön
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 28. Apr. 2017
Dear Guest, First of all let me thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. Thank you for warm words regarding our hotel. I would like to inform you that we have different room categories in different levels and areas which are much more quiet. Please do not hesitate to choose Ohla Eixample if you visit Barcelona in the future. We would like to allocate you in the room that better suits you. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in zentraler Lage, mit einem extrem bemühten Team. Der Pool und die Bar am Dach sind perfekt zur Erholung. Wir haben den Aufenthalt sehr genossen. Der Style des Hotels ist cool und die Drinks gut. Geheimtipp: wenn man aus dem Hotel geht, rechts über die Strasse an der Ecke hat die kleine Bäckerei exzellente Donuts.
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 28. Apr. 2017
Dear Guest, First of all let me thank you for having chosen us for your recent stay in Barcelona and for such a wonderful review and rating 5/5!! That is amazing. We have truly loved your words regarding our location, staff, roof top pool and design, and we have taken your tip and we will try the donuts nearby!!! Please do not hesitate to choose Ohla Eixample if you visit Barcelona in the future, we would like to welcome you once again. Kind regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in Toplage
Für 4 Nächte waren wir im Hotel Ohla Eixample und hatten eine Juniorsuite, die Top war. Frühstück ebenso, Personal sehr freundlich und entgegenkommend. Es gab eigentlich nichts auszusetzen. Allerdrings merkt man das Ruckeln der Metro selbst im 6. Stock, aber man gewöhnt sich daran. Je höher man im Ohla Eixample wohnt, desto besser! Unter dem Strich eine absolut richtige Entscheidung -- das Hotel ist sehr empfehlenswert.
Antwort von Alba Muñiz - Front Desk Department am 30. März 2017
Dear Guest, First of all, thank you very much for this amazing review. It is always a pleasure for us to find the happinest in your stay with us and, for sure, to enjoy the magic Barcelona. We hope to welcome you back in your next trip to Barcelona. Thank you very much. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 ÜN bei einer Städtetour- für uns 5* berechtigt
Empfang und Service von der Rezeption hervorragend. Von Infos über Sightseeing/ Buchung in Restaurants und Taxiservice . Frühstück sein Geld wert- hier wird aus einer * Küche alles frisch zubereitet und präsentiert.Personal auch hier sehr freundlich, schnell und hilfsbereit Wenn auch die Entfernung zur Rambla etwas weiter (oberhalb des Zentrums) so doch als Städtehotel sehr empfehlenswert.
Antwort von David Rodríguez - Experience am 8. Feb. 2017
Dear Guest, We are speachless... thank you very much for such a wonderful feedback, rating and words. We are so proud knowing that you have enjoyed our property, location, service, staff... Do not hesitate to choose Ohla Eixample if you visit Barcelona in the future. As you mentioned our pool area is a beautiful place to chill and relax, so maybe next time? with kindest regards.

8/10 – Gut

Mark, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location for exploring Barcelona
New hotel with good service some teething problems in the hotel which comes with a new build
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 18. Nov. 2016
Dear Mr. Mark, Thank you very much for having chosen our Hotel for your recent stay in Barcelona. It is great to know that you have enjoyed our services. As mentioned we are a new brand hotel what means that sometimes we need to polish some small details. Please do not hesitate to contact us if you visit this wonderful city in the future. We would love to welcome you once again and show to you that we have a truly 5* standard. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Pia Marina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmes Hotel
Sehr freundliches Oersonal sehr sauber spitze Lage
Antwort von General Manager am 18. Nov. 2016
Dear Guest, We only can say Thank you!!! for your warm words, for having chosen us for your recent stay in Barcelona and for giving us a 5/5!! We are so happy knowing that you have enjoyed our property, staff and location. Please do not hesitate to contact us for future visits to Barcelona, we would like to welcome you once again. Kind regards. David Rodríguez - Experience Department.

8/10 – Gut

Sandy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel zentral gelegen.
Modern, stylisch, top Lage, schönes Hotel. Sehr leckeres Frühstück. Schöner Rooftop Pool mit ein paar Liegen und schöner Aussicht. Einzige Kritikpunkte, die U-Bahn hört man in den unteren Etagen sehr, was uns nachts gestört hat und das Personal könnte etwas freundlicher sein. Die persönliche Note fehlt, bei einem kleinen Boutiquehotel wünschenswert. Alles in allem aber ein schöner Aufenthalt.
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 18. Nov. 2016
Dear M. Sandy, First of all we would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your recent stay in Barcelona. We are happy knowing that you have found our location, breakfast and style suitable for your needs. I would like to apologize for the noise in your room. We would love to have a second chance and being able to allocate you in the hightes floor possible in a really quiet side of our property. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Jürgen, Münster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel im besten Viertel Barcelonas
Als Ausgangspunkt für einen Städtetrip uneingeschränkt zu empfehlen. Die nächste Metrostation ist fussläufig gut zu erreichen; man kann aber auch die Besichtigungen direkt vor Ort beginnen; das Hotel ist umgeben von Gründerzeithäusern und das erste Gaudi-Haus ist quasi um die Ecke. Tolle Lokale und Restaurants ebenfalls in unmittelbarer Nähe. Sehr empfehlenswert - auch wenn das Frühstück eher etwas bescheidener ausfällt (trotzdem ganz gut).
Antwort von David Rodríguez - Experience Department am 18. Nov. 2016
Dear M. Jügen, First of all we would like to thank you for having chosen Ohla Eixample for your stay in Barcelona. For us is such a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and that you have found our location convenient for your needs. I also would like to inform you that we have re-design our breakfast service so it will be a pleasure to welcome you once agan at Ohla Eixample and show to you we are up to your expectations. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr neues Hotel mit sehr zuvorkommendem Personal
Unser Aufenthalt war super, das Personal immer zuvorkommend und hilfsbereit! Kann es wärmstens empfehlen. Bei Problemen wird einem sofort weitergeholfen.
Antwort von Javier Navaza, Jefe de Recepción. am 11. Sept. 2016
Dear guest, first of all I would like to thank you for choosing Ohla Eixample Hotel for your recent stay in Barcelona. We will give this information about us to all the staff, we always try our best to make our costumers happy. Thank you once again for you amazing rating and we hope to welcome you soon. With kindest regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Hotel. wir würden immer wieder gerne hinfahren
Antwort von yves am 14. Juli 2016
Dear Guest, We thank you once again for your recent stay wtih us and for your kind words. It is a real pleasure to read you had a great stay wtih us , that you have enjoyed the hotel and hopefully we will be able to welcome you back with us in a not too distant future. With kindest regards. Yves Vandekerckhove Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
moderne Oase des Komforts und Erholung
das was hotel ausmacht ist die perfekte moderne einrichtung, kompetentes, immer lächeldes personal, jeder wunsch und alle anliegen wurden mir sofort erfüllt, personal ist sehr jung und trotzdem offensichtlich gut geschult. frühstück ist absolut grosszügig und ich als sportler, habe absolut nichts vermisst was sonst so in meinem frühstückprogramm nicht fehlen darf.... zimmer werden sogar 2 mal am tag geputzt. danke für alles
Antwort von yves am 6. Juli 2016
Dear Guest, First of all we would like to thank you for having taken a moment to share your kind feedback. It is a true pleasure reading your comments. We are really happy to see you have enjoyed our location, our breakfast service, the design of the hotel and above all our staff. We thank you once again for your recent stay and hope we will be able to welcome you back with us in a not too distant future. With kindest regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in Stadt- und Strandnähe
Tolles Hotel in Stadt- und Strandnähe. MitarbeiterInnen hilfsbereit und sehr freundlich.
Antwort von yves am 29. Mai 2016
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay with us and for having taken a moment to share your feedback with all of us. We are happy to read you had an overall nice experience and hope we will be able to welcome you back with us in a not too distant future. With kindest regards, Yves Vandekerckhove Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a wonderful stay. Staff was very friendly and went out of their way to help us.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location for walking to many sites.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ohla Eixample am 19. Mai 2024
Dear Mr. Mather,Thank you for your fantastic 5-star rating! We’re thrilled you enjoyed your stay with us at [Hotel Name]. Your positive feedback means the world to our team.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Joel AlmeydaReceptionOhla Eixample