Japanische Küche

Bewertungen von Nobu Hotel Barcelona

5 out of 5
Nobu Hotel Barcelona
Avenida de Roma 2-4, Barcelona, Barcelona

Bewertungen

8,8

Hervorragend

361 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
92 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Megumi

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 2. Apr. 2024
Dear Megumi, We would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us and give us your feedback. We look forward to give you a warm welcome back to Nobu hotel Barcelona during your next trip to the city. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes 5-Sterne-Hotel mit Rooftop-Bar und Pool im 24.Stock. Metro ist 2 Minuten zu Fuß entfernt und 10 Minuten zum Plaza Espania. Sehr guter Service - besonders hervorzuheben ist Sebastian an der Rezeption und Nuria im Restaurant. Schöne große moderne Zimmer mit großem Bad und toller Aussicht. Frühstücksbuffet ist sehr gut: Sekt, Lachs, warme Speisen, Wurst, Käse, Müsli etc. Eierspeisen und Pancakes können bestellt werden. Kaffeespezialitäten können auch bestellt werden.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Soledad Ferini Guest Experience Supervisor am 20. März 2024
Dear Sylvia,Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona and for taking the time to share your review with us.We are delighted to read you enjoyed the Nobu facilities and our staff service. We look forward to welcome you back in Nobu hotel during your next visit in Barcelona.Sincerely,

8/10 – Gut

Philipp

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im Großen und Ganzen alles in Ordnung
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerard Sala, Coordinador de Operaciones y Calidad am 25. Feb. 2024
Dear Mr. Phillip,Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay in the city. We are very gratified to read that you had an unforgettable experience. We will pass your comment to the team to value their great work. We look forward to welcoming you again at Nobu hotel on your next visit to Barcelona. Best regards.

8/10 – Gut

Adrian

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality am 7. Nov. 2023
Dear Adrian, we would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us. It would be a privilege to welcome you back in Nobu Barcelona during your next trip to the city.Warm regards

10/10 – Hervorragend

Reinhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff! Nice, modern and clean rooms with nice view. delicious breakfast with spectacular view. Metro and railroad station near to the hotel! It was a pleasure for me and my family.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 13. Okt. 2023
Dear Rienhard, Thank you very much for you review and for choosing Nobu hotel Barcelona during your trip to the city. We are extremely pleased with your words and so proud to listen that we reached our goal to create a unique experience for you and your family. We would be delighted to welcome you all once again at Nobu Barcelona during your next trip to the city. Warm regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator. am 13. Okt. 2023
Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona and taking the time to leave the review. Warm regards

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöner Aufenthalt
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 16. Okt. 2023
Dear Percy. we would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for you stay. We are very glad you have enjoyed your stay with us. It would be a privilege to have you at any other Nobu Restaurant or welcome you back in Nobu Barcelona during your next trip to the city.Warm regards

8/10 – Gut

Michel, Zürich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück nur bis 10.00 Uhr, was wir sehr schade fanden.
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 16. Okt. 2023
Dear Michel. we would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for you stay. We are very glad you have enjoyed your stay with us. It would be a privilege to have you at any other Nobu Restaurant or welcome you back in Nobu Barcelona during your next trip to the city.Warm regards

6/10 – Okay

Lineu

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Kreshnik

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Das Zimmer war sehr schön. Die Lage ist direkt an einem grossen Bahnhof und etwas laut jedoch hatte das den Vorteil, dass man mit den öffentlichen Verkehrsmitteln das Zentrum sehr schnell und einfach erreichen konnte. Für ein 5 Sterne Hotel habe ich beim Thema Sauberkeit sehr viel mehr erwartet. Es war immer nur das Bett gemacht und alles andere wurde so belassen. Wenn ein Fussel auf dem Boden lag, dann lag der auch noch der Reinigung dort. Handtücher wurden nicht täglich ausgetauscht. Von einem Hotel dieser Klasse, kann man erwarten, dass auch der Staubsauger täglich genutzt wird und Handtücher täglich ausgetauscht werden. Das Personal schenkte einen kaum Beachtung. Man wurde nicht gegrüsst und auch sonst war der Empfang sehr bescheiden. Allen Gästen vor uns wurde beim Check-In Wasser angeboten nur uns nicht. Muss wohl daran gelegen haben, dass wir mit einem Kind angereist sind. Im Grossen und ganzen kann man sagen, dass das Zimmer schön eingerichtet war und die Lage relativ zentral liegt aber sonst habe ich wesentlich mehr erwartet. Wenn man 5 Sterne bucht, kann Man auch 5 Sterne erwarten aber das war hier nicht der Fall - Leider!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Dragana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Zimmer, mordernes Hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

4/10 – Schlecht

Tilo

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Teures Hotel in Barcelona, nur die Leistungen fehlen. Das Zimmer war staubig und das Bad schlecht geputzt. Das Frühstück war sehr gut und mit einer reichhaltigen Auswahl versehen. Die Karte des Restaurants hat mich nicht angesprochen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Carlos de la Barra am 7. Nov. 2022
Dear Tilo, thank you for taking the time to share your experience on Expedia. We certainly seem to have missed our goal to make your experience special. Know that we take your feedback very seriously and we value your comments and thank you for being so direct and detailed about your stay. We hope that you will give us a chance to redeem your faith in Nobu hotels by trying out another property on your future travels. Kind regards, Carlos de la Barra General Manager

8/10 – Gut

Klaudija

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bei Buchung war Depotzahlung nicht erwähnt worden. 150 -200 EUR pro Tag. Wenn man ws im Voraus wüsste, kein Problem. So aber ein unangenehmer Moment. Bei Annehmlichkeiten vor Buchung wurde Spa mit Saunas als inhalt angepriesen. Niergends stand dass dies zusätzlich bezahlt werden muss.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Ann-Kathrin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schönes, sauberes und neues Hotel. Zimmer sehr schön gemacht & Personal sehr aufmerksam und freundlich. Ausstattung des Fitnessstudios mit besten den besten Geräten. Leider ist die Lage nicht so gut. Etwas zu weit vom Zentrum & Umgebung ist nicht so schön.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Laurence Dubey am 2. Aug. 2022
Dear Ann-Kathrin, we are so thankful you took the time to give us your opinion regarding your recent stay. d. So happy to hear you had a relaxing weekend at our hotel. On your next trip back, you will hopefully get to try one of our special massages at the Spa where we partner with Natura bisse. Thank you again for staying with us and we hope to see you again soon. Kind regards, Laurence Dubey General Manager

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Laurence Dubey am 18. Juli 2022
Dear Michael, Thank you for your time posting a review in Expedia. We hope to see you soon in the property. Best regards, Laurence Dubey General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben uns sehr wohl gefühlt als Familie. Sehr kinderfreundliches Personal. Leckeres und gesundes Frühstück im 23. Stock mit Blick über die Stadt. Schönes großes Badeszimmer und sauber.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal kompetent und sehr freundlich Top Lage Eindrucksvoller Ausblick von den Zimmern in den oberen Etagen und vom Restaurant Exzellenter Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was wonderful. Super helpful and accommodating when I accidentally booked the wrong dates. The hotel was great! Very clean. The rooftop area was amazing. Food and drinks were top notch!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 22. Mai 2024
Dear Alexandra, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We work hard to provide the best service and experiences to all our guests and we are pleased to know we did so. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

8/10 – Gut

rebecca

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service was poor; room and food were great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 22. Mai 2024
Dear Rebecca, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We work hard to provide the best services to all out guests during all their stay. We will transmit your opinion to all the team to lean and improve to become a better hotel. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 22. Mai 2024
Dear Sina, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carmela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, especially Jesus, who helped with room, luggage and orientation. Extremely personable and knowledgeable. All staff friendly and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 22. Mai 2024
Dear Camela, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We will forward your comment to the team and specially to Jesus and the team to promote their amazing work. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice rooms, convenient location, excellent service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 18. Mai 2024
Dear Daniel, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We are charmed to read you enjoyed the hotel and the facilities. We look forward to give you a warm welcome back very soon at Nobu hotel Barcelona. Best regards

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although it was not due to any fault of the hotel, there was so much construction going on around the property that it made it unattractive and inconvenient to be in that area. We only stayed one night so it really did not affect our visit, but anyone staying for a lengthy time might feel differently.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 18. Mai 2024
Dear Patricia, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We are charmed to read you enjoyed the hotel event though the outside construction may have bothered a bit, even if the construction is part of an external company and we cannot do much to solve the issue, we apologize. We look forward to give you a warm welcome back very soon at Nobu hotel Barcelona. Best regards

10/10 – Hervorragend

David, Flowery Branch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 18. Mai 2024
Dear David, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Over all amazing hotel
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 12. Mai 2024
Dear Anne,Thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and to get the time to share your feedback with us. We are very glad you enjoyed and we hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location to main train station and metro to get to other areas of the city
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 9. Mai 2024
Dear Amanda, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alex, Hazel Park

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful property. Will absolutely stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 9. Mai 2024
Dear Alex, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 9. Mai 2024
Dear Anna, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,

8/10 – Gut

Adrian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Modern and stylish.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Patricia Osio am 2. Mai 2024
Dear Adrian,We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

paul, East Greenwich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great Staff is wonderful
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Department am 1. Mai 2024
Dear Mr. Paul, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to Nobu Hotel Barcelona, we are delighted to read that we were able to match your expectations and had a wonderful stay with us.

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property. Great staff. Will stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Patricia Osio am 1. Mai 2024
Dear Kenneth,We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

harjinder

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Views from restaurant was stunning
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 30. Apr. 2024
Dear Harjinder, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ricki Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic service, great spa, great food
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 30. Apr. 2024
Dear Ricki, We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Jordan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff & clean. Slightly out from the centre but metro station 2 min walk from the hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Patricia Osio am 28. Apr. 2024
Dear Jordan,We sincerely thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon.Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Gut

sophie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel très bien sauf la chambre chambre familial lits très petits et vue sur la gare pas top ! Petit déjeuner hors de prix 35 euros pour pas grand chose .un peu sur fait .Ci non hôtel très propre
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Patricia Osio am 27. Apr. 2024
Dear Sophie,Thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your review with us. We deeply regret any inconvenience caused during your stay and we assure you that we will address the points you have raised with the utmost seriousness.We look forward to welcome you back in Nobu hotel during your next visit in Barcelona. Sincerely,Patricia OsioQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Gut

JENHSIAN, Chestnut Hill

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 18. Mai 2024
Dear Jenhsian, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

2/10 – Ungenügend

Yasmine

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 14. Mai 2024
Dear Yasmine, First of all, we would like to thank your for stay in Nobu hotel Barcelona and we truly apologize for not meeting your expectations. For this reason, we will speak with all the team to know about your situation and what happened internally, to then improve from it and become better from now on. Even if you do not decide to do so, we would like to ask you to give Nobu hotel Barcelona a second chance and live a truly Nobu experience how it's disserved and redeem your experience. Warm regards.

8/10 – Gut

Autry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very nice and the hotel is definitely 5 star, albeit in a 2/3 star location. Room sizes reflected standard European room sizes. Breakfast was great if included, not worth 35Euro if paying separately.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 23. Apr. 2024
Dear Autry, Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona and for writing your amazing review. We are charmed to read you enjoyed your stay and have met your expectations, we will forward your comment to ensure an improvement in the future. We will be delighted to give you a warm welcome back at Nobu hotel during your next visit to Barcelona. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Autumn Skye

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 12. Mai 2024
Dear Autumn Skye, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location , clean hotel. Staff were very accommodating
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 23. Apr. 2024
Dear Jane, We would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us and give us your feedback. We are delighted to hear you enjoyed the hotel and our location. We look forward to give you a warm welcome back to Nobu hotel Barcelona during your next trip to the city. Best regards

6/10 – Okay

Nile

Mit der Familie gereist
When they found out we had a wheelchair person with us even though we had notified them way in advance they charged us an extra $760 and acted surprised. They made us pay it in advance before we could move in.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 22. Apr. 2024
Dear Nile, Firstly, we would like to thank you for choosing Nobu hotel. We would like to apologize for the situation, as we have adapted rooms for this stays. We will look into the reservation and with the team what happened and we will take the consequent actions. We would be delighted to give you a warm welcome back at Nobu hotel Barcelona to redeem your experience and make it memorable. Warm regards.

10/10 – Hervorragend

Oli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional! From the hotel to the amazing staff, they made us feel so comfortable! They detailed the room so lovely with a bottle of cava and a cake for my partners birthday! Thanks will be staying here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 22. Apr. 2024
Dear Oli, Thank you for choosing Nobu hotel Barcelona. We are delighted to read you enjoyed your stay with us and we met our goals to create a memorable experience. We look forward to give you a warm welcome back at Nobu hotel during your next visit to Barcelona. Best regards.

8/10 – Gut

Monique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 18. Apr. 2024
Dear Monique, We would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us and give us your feedback. We look forward to give you a warm welcome back to Nobu hotel Barcelona during your next trip to the city. Best regards.

6/10 – Okay

Juan

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Duty Manager am 9. Mai 2024
Dear Juan, We sincerely thank you for choosing Nobu Barcelona and for taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

2/10 – Ungenügend

Marais

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Room was outstanding had the best views of town from the 20th floor. Sadly the staff was not great, waiting hour and a half for simple cocktails and food just never arrived. Breakfast was basic and would expected more from a hotel like Nobu. While the views were great the area the hotel is in was not great and felt very dirty and not in standing of what I would expect of the hotel chain. Overall exceptionally poor experience and best avoided.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 14. Apr. 2024
Dear Mr. Marais, Thank you for choosing Nobu Hotel Barcelona and for taking the time to share your review with us. We deeply regret any inconvenience caused during your stay and we assure you that we will address the points you have raised with the utmost seriousness, to avoid repeating these errors in the future.We sincerely apologize once again and sincerely hope for the opportunity to regain your trust. Should you choose to revisit Nobu Barcelona, please feel free to contact us directly. We are committed to ensuring your next experience exceeds your expectations.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Barrie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gerard helped us with restaurant reservations and captured exactly what we wanted.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 8. Apr. 2024
Dear Barrie, Thank you for writing the review. It is a pleasure for us helping and going beyond your needs to provide an amazing experience. I wish to personally welcome you back at Nobu hotel Barcelona in the future again. Best regards.

4/10 – Schlecht

Edgar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Front desk has no customer service. There was 4 people working the front desk and only one helping out with check in/outs. I felt like I was in a cheap hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 8. Apr. 2024
Dear Edgar, We would like to extend our most sincere apologies on behalf of the entire team at Nobu Barcelona. We deeply regret any inconvenience caused during your check in and assure you that all our team works very hard to maintaining high-quality standards and providing unforgettable experiences for our guests. We will look into theh situation to understand why happened and learn for the future. We would be pleased if you could give Nobu Barcelona a second chance to redeem your stay and make it memorable. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 8. Apr. 2024
Dear Mario, We would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us and give us your feedback. We look forward to give you a warm welcome back to Nobu hotel Barcelona during your next trip to the city. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Milan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice vibe and smells very good, clean, gentle calm w. special kind of esprit. Thx
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gerard Sala, Operations and Quality Coordinator am 25. März 2024
Dear Milan, We would like to thank you for choosing Nobu hotel Barcelona for your stay and for taking the time to rate us and give us your feedback. We are charmed to read you enjoyed the hotel and our atmosphere. We look forward to give you a warm welcome back to Nobu hotel Barcelona during your next trip to the city. Best regards.