Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Majestic Hotel & Spa Barcelona

5 out of 5
Majestic Hotel & Spa Barcelona
Passeig De Gracia, 68, Barcelona

Bewertungen

9,2

Wunderbar

753 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
157 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
25 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pascal Billard, Director General am 29. Jan. 2024
Estimado Sr. Daniel,Desde Majestic Hotel & Spa, valoramos mucho su reciente visita a nuestras instalaciones y agradecemos que nos recomiende en Hoteles.com.Nos complace leer que la impresión causada sobre nuestro hotel y equipo ha sido muy positiva. Esperamos tener el placer de poder recibirle de nuevo en un futuro muy cercano.

8/10 – Gut

Guenther

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 23. Jan. 2024
Dear Mr. Guenther,From Majestic Hotel & Spa, we greatly appreciate and value your comment.Moreover, we would like you to tell us what else we could have done or improved, so that your experience would have been excellent, and you would have been able to give us your highest rating.It will be a pleasure to welcome you back to the hotel for your next stay in Barcelona.Kind regards,

4/10 – Schlecht

Hubertus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unprofessionelles und unfreundliches Personal an der Rezeption, was den Aufenthalt unangenehm machte, auch wenn sonst alles sehr gut war.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 12. Dez. 2023
Dear Mr. Hubertus, Thank you for having taken your time to share your feedback after your visit at Majestic Hotel & Spa.I am very sorry to hear that the service provided at the Reception was not convenient for you. This is not indicative of our standards, so we would really appreciate if you could provide some more information about what happened in order to investigate the situation.Rest assured that I will personally share your words with the entire team, to make sure the necessary actions will be taken.I sincerely hope to have the chance to welcome you back again and offer you the spotless experience you deserve.Kind regards,

8/10 – Gut

Wei, Kronberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toplage, sehr ansehnliche Umgebung. Insbesondere die Rooftop-Terasse war sensationell; angenehme und lockere Atmosphäre und erstklassige Weine.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 14. Juni 2022
Dear Mr. Wei, We appreciate your feedback about Majestic Hotel & Spa. I am pleased to know that your stay with us met your expectations. I am also glad to read that our location was convenient for you and that you enjoyed our roof top terrace La Dolce Vitae. However, I would really appreciate if you could let us know of anything in particular that we could improve in order to give us your maximum score. I hope to have the opportunity to welcome you back some time soon. Kind regards, Pascal Billard General Manager

10/10 – Hervorragend

Simone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent location
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 14. Juni 2022
Dear Mrs. Simone, Thank you for sharing your comment about your recent visit at Majestic Hotel & Spa on Expedia. I am glad to know that you have enjoyed your stay. I am also happy to read that our location was convenient for you. It would absolutely be my pleasure to welcome you back. Kind regards, Pascal Billard General Manager

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Pascal BIllard General Manager. am 16. Nov. 2021
Dear Guest, I regret that your last stay with us did not meet your expectations. being not possible to identify your reservation, we would appreciate if you could provide some more details about your experience in order to investigate what happened and take the necessary corrective actions. Thank you very much and best regards,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Pascal BIllard General Manager. am 25. Aug. 2021
Apreciado Sr. Daniel, Muchas gracias por otorgarnos la máxima puntuación en Hoteles.com. Espero poder volver a recibirle de nuevo muy pronto con nosotros. Gracias y saludos,

10/10 – Hervorragend

georg

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 23. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback about Majestic Hotel & Spa on Ebookers. It is my pleasure to know how highly you enjoyed all our services and facilitates. I hope to have the opportunity of welcoming you back in the nearest future. Kind regards, Pascal Billard General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr edles Hotel im Zentrum der Stadt mit sehr führsorglichem Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 28. März 2019
Dear Guest, Thank you so much for reviewing Majestic Hotle & Spa on Expedia. Our guest’s opinion is very important for us. I am pleased to see that your stay with us met your expectations and that you appreciated very much the service of our team, who will be delighted to hear your words, as well. I hope to have the opportunity of welcoming you back some time soon. Kind regards, Pascal Billard General Manager

10/10 – Hervorragend

DonMaserati, Vorderpfalz, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mein erster Aufenthalt im Majestic Hotel & SPA in Barcelona. Bei meiner Ankunft - noch stark humpelnd - aufgrund eines vorangegangenen Reise - Unfalls ( in Budapest ) und eines darausresultiernden Handicaps am Knie - wurde mir von der Front Desk Dame und einem Pagen des Majestic Hotels umgehend Unterstützung offeriert. Ich erhielt ein Hotelzimmer - der kurzen Wege - kein interneres Treppensteigen notwendig - um mein gebuchtes Hotelzimmer zu Erreichen, der Page unterstütze mich beim „Einrichten“ im Hotelzimmer - like a Butler - Er bot mir an Schmerzsalbe - Medizin für mein schmerzendes Bein in der Apotheke zu besorgen ! Unmittelbar nachdem ich mein Hotelzimmer betreten hatte - bekam ich von der Hausdame einen Eisbeutel für die Kühlung meines schmerzenden Knies gebracht und sonstige weitere Unterstützung angeboten: „Take care“ und persönliche Betreuung des Gastes werden in diesem Hotel wirklich noch „ernst genommen“ und auch zelebriert. Ein Hotelzimmer ( Deluxe Room with View ) in dem „A l l e s“ ( technische Einrichtungen ) funktioniert, auch in einem tadellosen optischen Zustand ist und durch die tägliche - zeitlich individuelle Reinigung durch das Cleaning Service Team - die Sauberkeit auch zu 100% gewährleistet wird. Ich konnte mich in der Ersten Woche meines Aufenthaltes - mit Unterstützung des gesamten - freundlichen und kompetenten - Hotelpersonals wirklich -„Rekonvaleszieren“ und entschloss mich daher für einen längeren Aufenthalt in diesem außergewöhnlichen Hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 28. Nov. 2018
Dear DonMaserati, Thank you so much for sharing your review of Majestic Hotel & Spa on Expedia, it is a pleasure to read such comments as yours! I am happy to know, that our team made your visit at Majestic extra special, and that you got better during your stay. It is our goal to provide the personalized customer service, as in your case, to offer you the most suitably allocated room, and to offer you the ice pack for your knee. I am also glad, that you appreciated the cleaning service, and that your overall impression of the hotel was absolutely excellent. I will share your lovely words with the entire hotel team, as I am sure, they will be glad to hear them. I hope you will recover well, and I am looking forward to welcome you back in the nearest future. Kind regards, Pascal Billard General Manager

8/10 – Gut

Gyung-Sun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sehr klein. Als 5 Sterne Hotel gaben es vieles im Badzimmer nicht dabei. Z.B, keine kopfhaube für unter der Dusche und kein Bidet. In dem Zimmer hört man alles, was im Flur gesprochen wird und die Geräusche von dem neben Zimmern. Ich hatte zwei Zimmer gebucht, weil ich noch weitere zwei Freundinnen eingeladen hatte und sie hatten viel größeres Zimmer und ich selbst wesentlich kleines Zimmer bekommen. Zimmer Nr150. Es kamen mir sehr komisch vor, als ob ich Herkunft, aussehen nicht als Europäischen eine Rolle gespielt hätte. !!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 29. Okt. 2018
Dear Gyung-Sun, First of all, thank you for taking your time to write us a feedback about Majestic Hotel & Spa. I regret that your stay was not entirely perfect, and I am concerned about the fact that you experienced various noises in your room. Regarding the room size, we also have a wide range of room categories, more spacious and with lovely views, so I would recommend you to book a higher room category next time and fully enjoy your stay with us. I would like to welcome you back again in the nearest future. Kind regars, Pascal Billard General Manager

8/10 – Gut

Razzouzi, Barcelona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Apartement. Guter Standort um alles zu erkunden. Top Geschäfte. Alle Markengeschäfte vor Ort.. sehr viele Restaurants.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 15. Okt. 2018
Dear Razzouzi, It is a pleasure to know that you enjoyed your stay at Majestic Residence and that you loved our property location. I would like to welcome you back during your next visit to Barcelona. Kind regards, Pascal Billard General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war ein sehr angenehmer Aufenthalt. Wir haben uns sehr wohlgefühlt und kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 22. Juni 2018
Dear Sir or Madame, I would like to thank you for your wonderful review. I am so pleased to see that your stay with us here in Majestic Hotel & Spa met your expectations. I would like to thank you for your beautiful words, I will send your review to the whole team. Comments like yours are what drive us to keep improving. It is such an honor to have made your stay at Majestic Hotel & Spa a memorable experience. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Pascal Billard General manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage , tolle Rooftop Bar
Check-in durch Praktikantin - hat leider sehr lange gedauert. Trotzdem: tolles Hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 22. Mai 2018
Dear Sir or Madam, Thank you very much for having taken your time to send us your feedback, following your recent visit. I take note of your inconvenience with the check in and I will talk to my team so this does not happen again. We always appreciate hearing from our guests because your comments are vital for us to continue improving our accommodation and general services. We are delighted to know that your overall impression of the hotel is a positive one. I sincerely hope to have the chance to welcome you back again to give an entirely spotless experience. Pascal Billard General manager

10/10 – Hervorragend

brigitte , kempten, bayerm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nobles Hotel in sehr guter Lage -
Empfang u Service perfekt Zimmer großzügig u äußerst sauber -frühstück phantastisch- kommen gerne wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 13. Apr. 2018
Dear Brigitte, I would like to thank you for your wonderful review. I am so pleased to see that your stay with us here in Majestic Hotel & Spa met your expectations. I would like to thank you for your beautiful words. Comments like yours are what drive us to keep improving. It is such an honor to have made your stay at Majestic Hotel & Spa a memorable experience. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Pascal Billard General manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbar, perfekt gelägen und der Ausblick vom Dach ist einfach traumhaft!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 4. Apr. 2018
Dear Sir or Madam, I would like to thank you for your wonderful review. I am so pleased to see that your stay with us here in Majestic Hotel & Spa met your expectations. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Pascal Billard General manager

10/10 – Hervorragend

R., NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Appartment
Wir hatten ein Appartement des Hotels gebucht. Die Appartments befinden sich in einem komplett separatem Gebäude schräg gegenüber vom Hotel. Es gibt ein Wohn-/Esszimmer, zwei Schlafzimmer mit gemütlichen Betten und eine komplette Küche mit Spülmaschine und Waschmaschine. Einziger Kritikpunkt: Die Badewanne hatte eine Whirlpool-Funktion, sah allerdings deutlich „in die Jahre gekommenen“ aus, weshalb wir sie auch nicht benutzt haben. Sonst wären wir wirklich sehr angetan vom Appartment. Das Hotel ist mitten in einer der Einkaufsstraßen, also sehr zentral, gelegen. Die Metrostation ist ca 400m entfernt. Zum Flughafen kostet ein Taxi 30€, die Fahrt dauert ca 15 Minuten.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 26. März 2018
Dear R., Thank you very much for having taken your time to send us your feedback, following your recent visit. I take note of your inconvenience with the bath and I will talk to my team so this does not happen again. We always appreciate hearing from our guests because your comments are vital for us to continue improving our accommodation and general services. We are delighted to know that your overall impression of the hotel and staff is a positive one. I sincerely hope to have the chance to welcome you back again to give an entirely spotless experience. Kind regards, Pascal Billard General manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit sehr netten Mitarbeitern! Es war sehr modern ubd klassisch eingerichtet. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich und haben einem immer weitergeholfen und Empfehlungen für die Stadt gegeben. Ich würde das Hotel auf jeden Fall weiterempfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 26. März 2018
Dear Sir or Madam, I would like to thank you for your wonderful review. I am so pleased to see that your stay with us here in Majestic Hotel & Spa met your expectations. I would like to thank you for your beautiful words. Comments like yours are what drive us to keep improving. It is such an honor to have made your stay at Majestic Hotel & Spa a memorable experience. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Pascal Billard General manager

10/10 – Hervorragend

Julie, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel
der Service war hervorragend, die Angestellten sehr zuvorkommend,der Ausblick von der Dachterrasse atemberaubend, die Lage des Hotels ist sehr zentral
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 15. Feb. 2018
Dear Julie, I would like to thank you for your wonderful review. I am so pleased to see that your stay with us here in Majestic Hotel & Spa met your expectations. I would like to thank you for your beautiful words, I will send your review to the whole team. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Pascal Billard General manager

10/10 – Hervorragend

Frank, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit Bar auf Dachterasse!
Immer wieder! Super Hotel, tolle Lage, sehr gutes Frühstück!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 6. Jan. 2018
Sehr Frank, Gerne möchte ich mich bei Ihnen bedanken, dass Sie das Majestic Hotel & Spa für Ihren Aufenthalt in Barcelona gewählt haben, sowie dafür dass Sie Ihre Erfahrung auf Expedia mitgeteilt haben. Es hat mich gefreut zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und dass der Service, den wir unseren Gästen bieten, Ihren Erwartungen entsprochen hat. Ich möchte Ihnen nochmals für Ihr Feedback danken, und freue mich darauf, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Pascal Billard General Manager

8/10 – Gut

heinz, schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
alles war rundherum sehr gut - super mitarbeiter - nachteilig ist, das es nachts recht kalt wurde, undichte fenster ........ bettdecken daher zu wenig
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 15. Nov. 2017
Sehr geehrter Herr Heinz, Gerne möchte ich mich bei Ihnen bedanken, dass Sie das Majestic Hotel & Spa für Ihren Aufenthalt in Barcelona gewählt haben, sowie dafür dass Sie Ihre Erfahrung auf Booking mitgeteilt haben. Es ist mir eine Freude zu lesen, wie sehr Sie die meisten unserer Hotelbereiche hoch bewertet haben. Ich bedauere jedoch zu erfahren, dass Sie nicht 100% zufrieden sind und ich würde mich gerne bei Ihnen dafür entschuldigen. Sollten wir die Erwartungen unserer Gäste nicht erfüllen, sind wir dankbar wenn es uns mitgeteilt wird um daraus zu lernen und künftig unseren Service zu verbessern. Ich möchte Ihnen nochmals für Ihr Feedback danken, und freue mich darauf, Sie wieder in nicht allzu ferner Zukunft zu begrüßen. Mit freundlichen Grüßen, Pascal Billard General Manager

6/10 – Okay

Gordon, Berlin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super gelegen aber Verbesserungswürdig!
Das Hotel an sich ist schön von der Ausstattung her, es ist prachtvoll, es liegt mitten im Zentrum an der Passeig de Gracia, die Straße Nummer Eins in Barcelona, da gibt es alles an Boutiquen was das Herz begehrt. Aber das Hotel war trotzdem für mich persönlich nicht mein Fall, es ist zwar einer der ältesten und berühmtesten Hotels in Barcelona, aber für diesen Ruf sollte es auch auf Modernität achten und setzen. Also was mich am meisten gestört hatte, war das Zimmer, für das Geld war es leider nur ein OK, die Zimmer sehen etwas abgenutzt aus, sowie auch das Badezimmer, die Zimmer haben an Technik einen Samsung Fernseher und überwiegend nur mit arabischen Fernsehen, weil dort viele gut betuchte Gäste aus dem Orient verkehren. Es gibt noch nicht mal eine Musikbox für einen Ipod/Ipad im Zimmer, das sollte man eigentlich erwarten können für ca. 430euro die Nacht. Es gibt auch kein Pay TV Sender, die man extra buchen kann. Das Bett an sich war vom komfort gut, fande ich oKay. Das Zimmer war ein Deluxzimmer Ausblick Passeig de Gracia im 6Stock! Für den Preis, kann man auch ins Monument Hotel gehen auf der Passeig de Gracia, da kriegt man mehr für sein Geld, es ist ein kleines aber sehr feines 5sterne Haus was jedem Wunsch erfüllt und technisch mit dem neuesten ausgestattet ist.Oder man kann ins W-Hotel gehen und den Ausblick aufs mehr genießen, oder ins Mandarin Oriental Hotel gehen, die Preise wären alle gleich, jedoch sind die Hotels moderner vom Ambiente...
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 6. Nov. 2017
Sehr geehrter Herr Gordon, Gerne möchte ich mich bei Ihnen bedanken, dass Sie das Majestic Hotel & Spa für Ihren Aufenthalt in Barcelona gewählt haben, sowie dafür dass Sie Ihre Erfahrung auf Expedia mitgeteilt haben. Es ist mir eine Freude zu lesen, wie sehr Sie die meisten unserer Hotelbereiche hoch bewertet haben. Ich bedauere jedoch zu erfahren, dass Sie nicht 100% zufrieden sind und ich würde mich gerne bei Ihnen dafür entschuldigen. Sollten wir die Erwartungen unserer Gäste nicht erfüllen, sind wir dankbar wenn es uns mitgeteilt wird um daraus zu lernen und künftig unseren Service zu verbessern. Ich möchte Ihnen nochmals für Ihr Feedback danken, und freue mich darauf, Sie wieder in nicht allzu ferner Zukunft zu begrüßen. Mit freundlichen Grüßen, Pascal Billard General Manager

10/10 – Hervorragend

Hector, Calexico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Segura y tranquila, además
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 23. Mai 2024
Dear Mr. Hector,Me gustaría agradecerle que haya elegido hospedarse en Majestic Hotel & Spa durante su visita a Barcelona.Es un placer leer que nuestras instalaciones y servicios han superado sus expectativas y que ha tenido una estancia cómoda.Le esperamos para poder darle la bienvenida nuevamente en una futura visita.

10/10 – Hervorragend

suresh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 23. Mai 2024
Dear Mr. Suresh,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us online.It is a pleasure to know that you have found excellence in all our services and facilities.I hope to have the immense pleasure to welcome you back.

8/10 – Gut

Antonino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff inconsiderate slamming doors all day long going in and out of staff areas and hallways …
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 13. Mai 2024
Dear Mr. Antonino,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Majestic Hotel & Spa on Expedia.It is very important for us to know the impression we make on our guests in order to improve the service offered. However, I deeply regret the inconvenience you experienced with the noise in the assigned room. Please note I have personally checked this with the involved departments, and rest assured that the necessary actions to reduce noise will be taken as a matter of urgency.I am looking forward to welcome you back again and offer you the spotless experience you deserve.

10/10 – Hervorragend

THIERRY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel Magnifique ! Personnel incroyablement serviable. Tout était parfait sauf le double vitrage pas très efficace quand on est côté rue
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 9. Mai 2024
Cher M. Thierry,Je voudrais vous remercier pour votre commentaire.Je suis heureux de savoir que vous avez apprécié votre récente visite, et que le professionnalisme de notre service et nos installations aient répondu à vos attentes.J’ai pris bonne note de votre remarque concernant l’insonorisation. Je regrette que vous ayez pu être importuné par sur ce point et vous remercie de nous avoir signalé cette lacune.Je suis impatient de pouvoir vous accueillir dans un proche avenir.

10/10 – Hervorragend

Tara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful iconic. Rooftop deck the best.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 6. Mai 2024
Dear Ms. Tara,Thank you for sharing your comment about your recent stay at Majestic Hotel & Spa on Expedia.Our goal is to exceed our clients expectations, and it makes me very proud to read ratings like yours.It is a pleasure for us to know how highly you have enjoyed your recent experience with us, especially our roof top terrace La Dolce Vitae with its stunning views of Barcelona.I look forward to welcoming you back in the nearest future for your next stay in Barcelona.

10/10 – Hervorragend

Hirokazu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This time we stayed in an apartment. The building is independent from the main building, but it is spacious, beautiful, quiet and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La atención del personal sobre todo en recepción y concierge muy buena atentos y amables, asi como la habitación muy funcional y limpia. Todo excelente! Muchas gracias por su servicio y hospitalidad.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 6. Mai 2024
Estimado Sr. Jose,Me gustaría agradecerle que haya elegido hospedarse en Majestic Hotel & Spa durante su visita a Barcelona.Nos complace leer que la impresión causada sobre nuestro hotel y equipo ha sido muy positiva. Gracias por mencionar nuestro personal de Recepción y Concierge. Compartiré sus palabras con ellos, pues seguro estarán encantados de saber que disfrutó de su experiencia.Espero poder darle de nuevo la bienvenida nuevamente en un futuro muy cercano.

6/10 – Okay

bernardo

Mit der Familie gereist
Shower
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Mr. Bernado,Thank you very much for sending your feedback after your stay with us.I would really appreciate if you could explain to us what else we could have done or improved, so that your experience would have been memorable, and you would have given us your maximum score.I sincerely hope to have the chance to welcome you back again to give you a different experience and hopefully change your perception of our hotel.

8/10 – Gut

bernardo

Mit der Familie gereist
The shower dosent work correct
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 24. Apr. 2024
Dear Mr. Bernardo,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.It is a pleasure having you here with us.However, we would like to apologise for the inconvenience you experienced with the shower and thank you for notifying it to us, we will pass on the message to Maintenance to get this matter resolved at the earliest convenience.I hope to have the opportunity to welcome you back some time soon.

10/10 – Hervorragend

stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An excellent 3 night stay. The room was beautiful, comfortable and the bathroom luxurious. An outstanding breakfast buffet. The staff are very friendly and helpful. Location perfect for exploring adjacent high end shops. My only petty complaint is the too soft pillows. Otherwise a flawless stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 19. Apr. 2024
Dear Mr. Stephen,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us online. Comments like yours encourage us to keep improving and creating unique experiences for each guest. We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.Moreover, I am glad that our location was convenient for you, and that you enjoyed our breakfast buffet, which has been awarded as the “Best Hotel Breakfast in Europe” at the Prix Villégiature.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travellers.

10/10 – Hervorragend

FREDDY MAURICIO

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 6. Mai 2024
Dear Mr. Mauricio,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us online. We are delighted to know that your experience met your expectations.I hope to have the immense pleasure to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

Marianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 11. Apr. 2024
Dear Ms. Marianne,At the Majestic Hotel & Spa, we are pleased to know that your experience at the hotel has been memorable.Our goal is to exceed the expectations of our clients, and it makes me very proud to read ratings like yours.It would absolutely be my pleasure to welcome you back to Barcelona.

10/10 – Hervorragend

Shivani Rajeev

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel and location ….. it’s the little attention to details that was amazing. Would recommend highly and definitely go back. The staff were lovely and went out of their way for you.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Ms. Rajeev,Thank you for sharing your opinion about your recent visit to the Majestic Hotel & Spa on Expedia.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.Moreover, I am delighted to know that every single member of our staff made you feel at home. We work every day to maintain our level of service and exceed our customers expectations.The entire team joins me to hope to have the immense pleasure to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

maria

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an excellent stay. The entire staff is so helpful and kind.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pascal Billard General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Ms. Maria,Thank you for providing us your maximum score on Expedia.I am pleased to read that your stay with us met your expectations and we look forward to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Livia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
exceptional service, rooftop and location
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 4. Apr. 2024
Dear Ms. Livia,At the Majestic Hotel & Spa, we are pleased to know that your experience at the hotel has been perfect.It is a pleasure to read that you have found excellence in all our services and facilities.Moreover, I am pleased to hear that you have enjoyed our rooftop terrace "La Dolce Vitae", which has been awarded "Best City Hotel Terrace in Europe" at the Prix Villégiature, and that our location was convenient for you.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travelers.It would absolutely be my pleasure to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
What a great spot. Staff was beyond courteous and helpful. Rooftop terrace has an eyeball to eyeball view of Sagrada in addition to a great view of Barcelona. The bar/lounge area on the first floor has a wonderful vibe for a quick bite or drink. Our room was small but so beautifully designed that we spent the normal amount of time there. And location was perfect. Close to Gothic Quarter. In a really nice neighborhood. Good stuff.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 25. März 2024
Dear Mr Vincent,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.It is always nice to read that the service provided made a real difference and we will certainly share your praise with the entire team.Thank you for mentioning our rooftop bar “La Dolce Vitae”, the Majestic bar, and our convenient location.The entire team joins me to hope to have the immense pleasure to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Gilbert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff in lounge bar and restaurant are particularly attentive to hotel guests.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 18. März 2024
Dear Mr. Gilbert,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.It is a pleasure to know that your experience was excellent from the beginning to the end.It is always nice to read that the service provided made a real difference and we will certainly share your praise with the entire team.It would absolutely be my pleasure to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

Lianie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 12. März 2024
Dear Mrs. Lianie,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.It is a pleasure to know that you have found excellence in all our services and facilities.It would absolutely be my pleasure to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Veronique

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel très bien situé et superbe terrasse sur le tout
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 12. März 2024
Cher client,Je voudrais vous remercier pour votre commentaire.Je suis heureux de savoir que vous avez apprécié votre récente visite et que votre expérience a répondu à vos attentes.Je suis impatient de pouvoir vous accueillir dans un proche avenir.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Boubacar

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 12. März 2024
Dear Mrs. Cherif, We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.It is a pleasure to read that you have found excellence in all our services and facilities. Moreover, I am very happy to read that you enjoyed yourself so thoroughly on your days in Barcelona and the service provided exceeded your expectations.We work hard to maintain our level of service and quality in excellence and ensure the satisfaction of our guests.I hope to have the immense pleasure to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Strikovsky

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 21. März 2024
Dear Mr. Strikovsky,At the Majestic Hotel & Spa, we are pleased to know that your experience at the hotel has been excellent.It is a pleasure to see that your entire experience was excellent from the beginning to the end. It would absolutely be my pleasure to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

ana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Mrs. Ana,Thank you for sharing your opinion about your recent stay at Majestic Hotel & Spa on Expedia.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.It would absolutely be my pleasure to welcome you back in the nearest future.

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente option
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Mr. William,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.I am very happy to read that you have enjoyed yourself so thoroughly on your days in Barcelona and that our offerings have been so to your liking, helpful and pleasant.I hope to have the opportunity to welcome you back sometime soon.

10/10 – Hervorragend

John Paul Jam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Mr. Jam,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us online.I am very happy to know that your experience met your expectations and you found excellence in all our services and facilities.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travellers.

10/10 – Hervorragend

John Paul Jam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome
My stay was excellent and the services were 5 star
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Mr Paul,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.It is a pleasure to read that you have found excellence in all our services and facilities.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travellers.

8/10 – Gut

Takuya

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
メインストーリートに面し観光エリアにも近接した格式高いホテル。 朝食の美味しさも含めインテリア、バルコニーからのまちの景観など素晴らしく、よい体験をさせていただきました
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Pascal Billard, General Manager am 12. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your opinion about your recent stay at Majestic Hotel & Spa online.I am very happy to know that your experience met your expectations, both in terms of comfort and cleanliness, and that our location was convenient for you.Moreover, I am glad to know that you have enjoyed our breakfast buffet, which has been awarded as the “Best Hotel Breakfast in Europe” at the Prix Villégiature.I hope to have the immense pleasure to welcome you back soon.