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Bewertungen von Hotel Condes de Barcelona

4 out of 5
Hotel Condes de Barcelona
Passeig de Gracia, 73-75, Barcelona

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

710 von insgesamt 959 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
188 von insgesamt 959 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
42 von insgesamt 959 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 959 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 959 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage, große saubere Zimmer, freundlicher Service, kostenloser late check-out, tolle roof-top bar. Alles in allem eine echte Empfehlung!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 13. März 2024
Sehr geehrter Thomas,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung unseres Condes de Barcelona.Es freut uns zu hören, dass Sie die zentrale Lage unseres Hotels genossen haben, die es unseren Gästen ermöglicht, die Hauptsehenswürdigkeiten Barcelonas zu Fuß zu erkunden. Wir sind ebenso erfreut über Ihr Lob bezüglich der Sauberkeit unserer Zimmer, die mit größter Sorgfalt täglich gepflegt werden. Dass unser Servicepersonal positiv hervorgehoben wurde, bestärkt uns in unserem Bestreben, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten. Ihr Kompliment an unsere Dachterrassen-Bar, von der aus man einen herrlichen Blick über die Stadt hat, ist für uns eine besondere Ehre.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Arnela

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 26. Dez. 2023
Querido huésped,Su puntuación nos da la idea de que su estancia en nuestras instalaciones fue positiva. Centramos nuestros esfuerzos en hacer que la experiencia de quienes nos visitan sea agradable y nos alegra haberlo conseguido en su caso.Esperamos tener la ocasión de volver a darle la bienvenida nuevamente. Un saludo,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Paulo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Manager am 4. Sept. 2023
Dear Paulo,Thank you for sharing your positive review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel in sehr guter zentraler Lage. Wir komme gerne wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Raimon Senpau, Hoteldirektor am 10. Juni 2022
Sehr geehrter Christian, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie uns mit einer Höchstbewertung belohnt haben und dass Ihnen unsere zentrale Lage zugesagt hat. Schön, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers zufrieden waren und sich wohlgefühlt haben. Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal. Mit freundlichen Grüßen, Raimon Senpau, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein toller Ausgangspunkt um Barcelona zu entdecken
Super gelegenes Hotel im Herzen Barcelonas. Service sehr gut, höflich, zuvorkommend. Auch die Dachterrasse kann überzeugen, auch wenn die Preise hoch sind. Sollte aber keine Überraschung sein, wenn man in dieser Lage in einem 4*-Hotel schöne Stunden verbringen möchte. Einkaufsmöglichkeiten, sowie Sehenswürdigkeiten sind fußläufig erreichbar. Auch die ÖPNV-Verbindungen in der Nähe des Hotels sind hervorragend und zu Fuß in kurzer Zeit erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Raimon Senpau, Hoteldirektor am 26. Feb. 2022
Sehr geehrter Martín, vielen Dank für Ihr Feedback! In Anbetracht Ihrer anerkennenden Worte zu unserer hervorragenden Lage mitten im pulsierenden Großstadtleben von Barcelona und der Hilfsbereitschaft unseres freundlichen Personals, haben wir uns über Ihre freundliche Resonanz zu unserem Hotel sehr gefreut. Des Weiteren wissen wir es sehr schätzen, dass Sie unsere schöne Dachterasse genossen haben und bedanken uns hiermit recht herzlich für Ihren Besuch. Gerne würden wir Sie eines Tages wieder bei uns begrüssen. Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen, Raimon Senpau, Hoteldirektor

8/10 – Gut

Menga

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

6/10 – Okay

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Leider etwas unter der Erwartung
Das Hotel und die Straße vor ihr sind leider nicht sehr leise. Wir mussten während des Aufenthalts sogar das Zimmer wechseln, da die Lärmdämmung zur Straße hin gefühlt nicht existent ist. Wir konnten bei geschlossenen Fenstern Gespräche auf der Straße sowie JEDES vorbeifahrende Fahrzeug hören. Leider war das Haus ausgebucht, weswegen ein Wechsel in der ersten Nacht nicht möglich war. Das zweite Zimmer ging zum Innenhof heraus und war wesentlich ruhiger. Der Whirlpool ist zugunster zwei weiterer Liegen verschwunden. Der Service ist höflich und etwas distanziert. Man wirkt professionell aber nicht herzlich. Die Lage ist sehr gut und hervorragend an den öffentlichen Nahverkehr angebunden. Alles in allem ist das Haus OK aber nicht überragend. Ich denke man findet für das gleiche Geld etwas besseres in Barcelona. Ich werde nicht erneut buchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Raimon Senpau, Hoteldirektor am 17. Aug. 2021
Lieber Oliver, angesichts unserer eigenen hohen Standards bedauern wir, dass wir nicht ganz Ihren Erwartungen entsprochen haben. Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass wir den Geräuschpegel durch den erfolgten Zimmerwechsel für Sie senken konnten und Sie unsere gute Lage hervor gehoben haben. Dass Sie unser Personal als distanziert wahrgenommen haben, tut uns sehr leid und war ganz sicher keine Absicht, denn das Wohlergehen unserer Gäste ist uns sehr wichtig und hat höchste Priorität. Gerne würden wir Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in unserem Haus vollständig von unserem Service überzeugen. Freundliche Grüße und alles Gute, Raimon Senpau, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von Raimon Senpau, General Manager am 25. Juni 2021
Dear Guest Many thanks for this high rating. We are glad we were able to meet all your requirements Thank you again. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Raimon Senpau, General Manager

10/10 – Hervorragend

Philipp

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Raimon Senpau, General Manager am 4. Juni 2021
Dear Philipp, Thanks for taking the time to send us a great rating. We're happy to hear we hit the mark for you. Thank you again. We hope to welcome you back for a return visit, Best regards, Raimon Senpau, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel an sich ist sehr gut. Trotz Fenster zur Hauptstraße sehr ruhig. Alles sehr sauber. Frühstück mit viel Auswahl. Leider muss ich sagen, daß das Personal an der Rezeption seine Arbeit zwar sachlich abarbeitet, aber wenn ich beim auschecken nicht gefragt werde, wie ich zufrieden war und nicht mal richtig verabschiedet werde, ist das kein guter letzter Eindruck. Noch eine Kleinigkeit am Rande: Wenn ein Hotelgast während des Aufenthaltes Geburtstag hat, wäre es vielleicht angebracht, den Gast durch eine kleine Geste zu erfreuen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war mit einer Person dort, die in ihrer Mobilität eingeschränkt ist. Das Personal ist sehr zuvorkommend, freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer ist modern eingerichtet mit einem grossen Bad, grosse Dusche mit Himmelbrause und normaler Brause. Das Frühstück sehr üppig mit einheimischen Spezialitäten, frischen Früchten und alles, was das Herz begehrt. Bei meiner nächsten Barcelona-Reise gehe ich wieder dorthin.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Celine, Hessen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr zentral am Passeig de Gracia inzwischen von zahlreichen noblen Geschäften. Man ist in wenigen Gehminuten am Placa Catalunya, der zentralste Punkt in Barcelona. Wir hatten ein Familienzimmer, dies war sehr groß und geräumig. De Betten als auch das Sofa waren sehr hart. Bei dem Doppelbett, gab es nur eine gemeinsame Decke, welche wir aber problemlos durch zwei einzelne Decken haben tauschen lassen. Die Sauberkeit lies hier und da mal zu wünschen übrig aber im Grunde genommen, war es sehr ordentlich. Das Frühstück war auch sehr lecker, jedoch waren die eigentlich "warmen" Speisen wie Rühreier, Reispfanne sowie das Gemüse ständig kalt. Dies war nicht so toll. Die Bar auf der Dachterrasse war absolut überteuert!! Vielleicht auch deswegen, da auch hier Nicht-Hotelgäste verkehren dürfen, dann bitte gesonderte Karten auslegen, denn die Preise waren nicht gerechtfertigt.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Raimon Senpau, Gerente Geral am 7. Dez. 2019
Sehr geehrte Celine, vielen Dank für Ihr Feedback! Mit Freude lesen wir, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns insgesamt zufrieden waren und dass unsere zentrale Lage, sowie die gute Erreichbarkeit vieler Einkaufsstraßen, perfekt für Sie gepasst hat. Es freut uns, dass wir zu einem schönen Aufenthalt in Barcelona beitragen konnten. Wir bedauern, dass das Bett etwas hart war, es ist leider etwas schwierig diesbezüglich alle unsere Gäste gleichermaßen zufriedenzustellen. Es tut uns leid, wenn der Preis unserer Getränke nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Unsere Preise sind vergleichbar mit anderen 4-Sterne-Hotels in Barcelona. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten ein Executive Zimmer mit einer grossen Terrasse und genügend Platz im Zimmer. Etwas mehr Tageslicht im Zimmer wäre grossartig gewesen - ansonsten gibt es keine Beanstandungen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Raimon Senpau, Hoteldirektor am 19. Juni 2019
Sehr geehrte Gäste, wir danken Ihnen für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren. Es tut uns leid, dass die Tageslichtverhältnisse Ihres Zimmers nicht optimal für Sie waren.. Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen. Raimon Senpau, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Würde jederzeit wieder buchen. Perfekter Ausgangspunkt um die Stadt zu besuchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Raimon Senpau, Hoteldirektor am 18. Juni 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sehr zufrieden mit unserem Hotel waren und unsere Lage optimal für Sie gepasst hat. Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen. Raimon Senpau, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegen Grosse Zimmer für ein altes Hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Raimon Senpau, General Manager am 6. Juni 2019
Dear guest, Thanks for this high rating. We are delighted you had an excellent experience at our hotel. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Zentrale Lage, gute Anbindungen, gute Ausstattung!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage / sehr grosse Zimmer / super Ausstattung (Haarföhn/Ritual Protudkte ect)
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Selman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gracias Condes de Barcelona !
Wunderbar ! Sauber ! Elegant ! Das Personal sehr nett und hilfreich ! Kann ich nur weiterempfehlen !
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das wunderschöne, gepflegte Hotel liegt sehr zentral um Barcelona kennenzulernen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Susanne, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage am Passier de Gracia, schöne Zimmer, klasse roof-top bar. empfehlenswert
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr zuvorkommendes Personal das Hotel ist sehr gut gelegen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Gerhard, Niederösterreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stylisch und gut gelegen
Sehr schönes Hotel mit aufmerksamen Personal in sehr guter Lage. Haben viel zu Fuß erkundet und da ist dieses Hotel perfekt. Gute Anbindung zu allem, was Barcelona o sehenswert macht.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Ingrid, Vienna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Very good location
When we first arrived, we got a room with windows to the inside of the hotel, even though I had booked a room with balcony. Luckily we could change the room. Hotel staff was friendly but didn’t offer much information, like how to use the elevator. Comfortable room with very good beds. The hotel has a roof terrace which doesn’t open until 12 am, so morning coffee on the roof is not possible. The hotel restaurant is on the ground floor. We didn’t try it, since breakfast wasn’t included in our rate and we found it too expensive to pay separately. Location of the hotel is very good and central.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Marius

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Et flott hotel med god plassering. Fine rom, hyggelig takterrasse og tak basseng. Veldig god service på alle som jobbet der.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 27. Mai 2024
Kjære gjest,vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding.Vi er begeistret for å høre at vårt hotell, med sin ideelle beliggenhet og komfortable rom, bidro til en hyggelig opplevelse. Takk for at du fremhevet takterrassen og bassenget, samt den serviceinnstilte holdningen til vårt team. Det er vår høyeste prioritet å sørge for at hver gjest føler seg velkommen og godt ivaretatt.Vi ser frem til muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til Condes de Barcelona.Med vennlig hilsen,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

ALEJANDRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellente ubicación, el personal fue demasiado atento
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 27. Mai 2024
Estimado Alejandro,Comentarios de este tipo nos animan a seguir adelante y mejorar día a día.Nos complace enormemente que nuestra ubicación privilegiada en el Paseo de Gracia haya sido de su agrado y que el trato recibido por nuestro personal haya cumplido con sus expectativas. Es un honor saber que la limpieza de nuestras habitaciones, la condición de nuestro hotel y la calidad de nuestro servicio han sido valorados tan positivamente. Nos enorgullece que las comodidades de la habitación hayan contribuido a una experiencia tan satisfactoria en el Condes de Barcelona.Esperamos seguir siendo su elección de preferencia en futuras visitas a la ciudad y continuar brindándole un servicio excepcional.Aprovechamos la ocasión para hacerle llegar un afectuoso saludo, al tiempo que confiamos en volver a darle muy pronto la bienvenida. Atentamente,Josep Corominas, Rooms Division Manager

8/10 – Gut

Audrone

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We supost to have a bottle wine .We didn't have , they gave coupon for free coffe or beer. I ordered a drink in the bar , they told my coupon can't cover drink price:(((
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 27. Mai 2024
Dear Audrone,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to know that the condition of our hotel, the service provided by our team and the amenities offered in our rooms met your high standards and contributed positively to your experience with us.However, we regret any oversights during your visit. We strive to ensure our guests' expectations are met, and we apologize for any inconvenience caused. While our coupons typically cover a selection of beverages, we understand the importance of clear communication about the benefits we offer and will take your feedback into consideration to improve our guests' satisfaction.We hope we have the pleasure of welcoming you back again on a future visit. With kind regards,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Mahipal, Brampton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 27. Mai 2024
Estimado Mahipal,Es con gran satisfacción que le agradecemos por su valoración, en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Con el deseo de que algún día repita experiencia con nosotros, aprovechamos para hacerle llegar nuestros cordiales saludos,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Cathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 27. Mai 2024
Dear Cathy,Thank you for taking the time to share this feedback with us.We are thrilled to learn that the cleanliness of our rooms met your expectations and contributed to a comfortable experience. It's also rewarding to know the condition of our hotel was to your satisfaction, reflecting our commitment to excellence. Moreover, we take pride in our service, and your acknowledgment of our dedicated team's efforts truly warms our hearts.We continuously strive to uphold the high standards that Condes de Barcelona is known for, and it is gratifying to see these efforts resonate with our guests.We eagerly await the chance to serve you on your next visit to Barcelona.Warm regards,Josep Corominas, Rooms division manager

8/10 – Gut

Behzad

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 22. Mai 2024
Querido huésped,Nos alegra mucho que haya depositado su confianza en el Condes de Barcelona eligiéndonos como su hotel de confianza durante estos días que ha pasado en Barcelona. Confiamos en que se lleve un maravilloso recuerdo de su visita a nuestra hermosa ciudad y le agradecemos de corazón su magnífica valoración.Reciba un cordial saludo,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Fadi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 21. Mai 2024
Dear Fadi,Thank you for taking the time to share this review.Our team takes great pride in upholding our hotel's standards and ensuring that every guest feels well taken care of. The positive feedback you've shared affirms the dedication we have to the comfort and satisfaction of our guests. We believe it is the little details that help create a truly special stay.We eagerly await the opportunity to welcome you back to Condes de Barcelona.Warm regards,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Sunshine, Goodyear

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at Hotel Condes de Barcelona after an 11-day cruise and had a great time exploring Barcelona for 2 days. It is located in a busy part of town, lots of shopping and dining options, and just down the street from Casa Mila la Pedrera and Casa Batllo (which we toured and enjoyed). We are walkers and enjoyed the ~25min walk to Sagrada Familia the next morning for early entry (get your tickets a month in advance on the official website! Do the tour and tower climb!) and the walk to to La Rambla is about 20 mins. The roof-top restaurant & bar has great views of the city, Sagrada Familia and Casa Mila up the way. The rooms were comfortable and modern. Any travel items you may need are there ready for you in the room, even a comb, razor, toothbrush/paste. Breakfast wasn't included but considering many restaurants don't even open for breakfast until 9 or later, we are early risers and needed to get on the way to Sagrada Familia by 8am. Good food choices and good coffee. We greatly enjoyed our stay and would stay again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 15. Mai 2024
Dear Guest,Thanks for your review about our hotel.We are thrilled to learn that our prime location provided a convenient base for your explorations around Barcelona, including the easy access to iconic sites like Casa Mila La Pedrera and Casa Batllo. It's fantastic to hear that the walks to Sagrada Familia and La Rambla were enjoyable highlights of your visit.Your kind words about the comfort and modernity of our rooms truly resonate with our commitment to providing exceptional living spaces. We are also glad that the room amenities met all your travel needs, adding convenience and ease to your stay.We're also delighted that our rooftop restaurant and bar enhanced your experience with us, offering splendid views of the city alongside a variety of dining choices. It’s always our aim to provide not just a stay, but a memorable experience through our culinary offerings and ambiance.We look forward to seeing you again on a future occasion.Best regards,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Linda, Charlotte

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything at this property is impressive. From the beautiful roof top bar with a view of Sagrada Familia to the breakfast buffet in the morning. The very handsome men at the front desk were helpful with restaurant suggestions, directions and ideas for the day. We stayed 7 nights and were very pleased with the location, close to 2 metro stations and a lot of attractions withing walking distance.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 13. Mai 2024
Dear Linda,Thank you for this great feedback about your recent stay.It is truly heartening to hear that our rooftop bar with its panoramic views of the Sagrada Familia left a lasting impression on you. Our commitment to providing a diverse and delectable breakfast buffet is also something we take great pride in.We are particularly grateful for your kind words regarding our front desk team. Their dedication to offering excellent service is part of our endeavor to ensure an unforgettable stay for our guests. The strategic location of Condes de Barcelona, nestled within easy reach of the metro and a stone's throw from many of Barcelona's renowned attractions, is one of our most cherished features.Your satisfaction is our greatest reward, and it is feedback like yours that inspires us to continue providing exceptional service day after day.We look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future. Warm regards,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

marika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I absolutely recommend this hotel very clean . Staff is super friendly esp Carlos who went out of his way with dining options .Close to the best shopping and all places to see. The restaurant upstairs is excellent food ! We ate there three times in a week ! I would stay again ! The only thing I would recommend is the hallway to rooms have more light it was a little too dark .
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 13. Mai 2024
Dear Marika,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.It is heartwarming to know that our commitment to cleanliness met your expectations and contributed to your enjoyable stay. Our team, especially Carlos, is overjoyed to receive your compliments.We are also thrilled that our prime location, nestled in the heart of Barcelona's shopping district and close to iconic sightseeing spots, added convenience to your visit. Moreover, it's a pleasure to learn that our rooftop restaurant not only offered you delectable meals but also became a favourite spot during your stay.Regarding your observation about the hallway lighting, we appreciate you bringing this to our attention. While we strive to create a cozy and welcoming atmosphere, we will certainly review our lighting to enhance our guests' comfort. Condes de Barcelona is always evolving, and guest feedback is instrumental in our continual improvement.We hope to welcome you again in the future. Best wishes.Josep Corominas, Rooms Division Manager

6/10 – Okay

tali

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Not very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 7. Mai 2024
Dear Tali,Thank you for taking the time to share this feedback.We are very sorry that you felt our high standards were not met and regret you did not inform our team members at the time so we could have taken action.It would be a pleasure to welcome you for another enjoyable stay.Best wishes,Josep Corominas, Rooms division manager

8/10 – Gut

NEDA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very nice location and beautiful rooftop bar and great balcony , the rooms could definitely have some renovations to newer and level up the breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 13. Mai 2024
Dear Neda,We appreciate your feedback.We are thrilled that our prime location and the ambiance of our rooftop bar met your expectations, and we are glad that the balcony provided a great addition to your stay.We regret to hear that some aspects did not meet your standards. We do recognize that a few of our rooms are in need of refurbishment, and we are happy to let you know that we have a planned renovation due to start in the near future. As for the breakfast, we are constantly refining our selection to ensure a variety of high-quality options for all our guests. Regarding room amenities, we strive to provide the utmost comfort and will take your feedback into consideration for future improvements.Your kind rating of our service is much appreciated, and we are delighted to know that the cleanliness of your room contributed positively to your overall experience.We hope to welcome you back for an improved experience next time.Kind regards,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Ljupco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Centre of the city providing accessibikity to major atractions
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 5. Mai 2024
Dear Ljupco,Thank you for taking the time to review your stay.Your remarks on our central location, providing easy access to Barcelona's major attractions, are much appreciated. We are glad to hear that our commitment to cleanliness and the condition of our hotel met your expectations.We are also pleased to know that our service and the amenities provided in your room contributed to a memorable experience. Our staff strives to maintain the highest standards of hospitality.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Josep Corominas, Rooms Division Manager

6/10 – Okay

Jorge

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 21. Mai 2024
Dear Jorge. We thank you for your comments about your stay at our hotel.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to welcome you back in the future for an improved stay.Kind regards,Josep Corominas, Rooms division manager

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is excellent, but the bed was hard not very comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 22. Apr. 2024
Dear Marco,Thank you for your review.We are delighted to hear that you found our location to be excellent and appreciated the high standards of room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities. These are aspects we take great pride in and are glad they contributed to your experience.However, we regret to hear that the bed did not meet your comfort expectations. We strive to provide a restful sleep experience and are sorry that this aspect impacted your stay. We are attentive to our guests' feedback and are continually evaluating improvements for their comfort.We look forward to welcoming you back for another visit. Best wishes,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

??

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
위치가 일단 좋았고 객실이나 리셉션 모두 훌륭했습니다
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 22. Apr. 2024
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.지내시는 동안 저희 호텔에 대해 전체적으로 만족하신 것 같아 다행입니다. 그중에서도, 저희 호텔의 위치에 대해 좋게 평가해주신 점 대단히 감사드립니다. 저희 호텔은 바르셀로나 중심부에 위치하고 있으며, 카사 밀라와 카탈루냐 광장 등 유명 관광지를 가까운 거리에서 방문하실 수 있습니다. 또한 객실과 리셉션도 훌륭하게 느껴지셨다니 저희도 기쁘네요. 소중한 의견 감사합니다. 부디 호텔에서 머무시는 동안 바르셀로나에서 즐거운 여행 되셨길 바랍니다.다음에 기회가 된다면, 언제든 다시 찾아주세요. 감사합니다.Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Churchill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 22. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for positively reviewing your visit.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to welcome you back to Condes de Barcelona in the future. Best regards,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Jayne Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was in a perfect location and had a great roof top bar. Road noise could be heard from our outer room but it didn’t disturb us too much.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 22. Apr. 2024
Dear Jayne Elizabeth,Thank you for taking the time to share this feedback.It's wonderful to know that our prime location contributed positively to your experience, allowing you to easily explore the beauty of Barcelona. Our rooftop bar's ambiance is something we take great pride in, and we're thrilled you enjoyed it.While we understand that some guests might be sensitive to the vibrancy of our city, we're glad to hear that the road noise was not significantly disruptive to your stay. Our commitment to providing immaculate accommodations is reflected in your satisfaction with the room's cleanliness, and we're elated that the hotel's condition met your expectations. We're also pleased to know that our service lived up to the high standards we strive for every day.Regarding the room amenities, we hope that they met most of your needs and that any concerns were swiftly addressed by our attentive staff. At Condes de Barcelona, our guest's comfort is our top priority, and we continuously work to ensure every aspect of your stay is exceptional.We hope we may have the chance to welcome you back in the future. Kindest regards,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good hotel close to dining places and shopping
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 22. Apr. 2024
Dear Alexandra,Thank you for taking the time to share your review with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We are eagerly awaiting your next visit.Warm regards,Josep Corominas, Rooms Division Manager

8/10 – Gut

Sean

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 7. Mai 2024
Dear Sean,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regards,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Kari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 9. Apr. 2024
Dear Kari,Thank you for such a positive review of your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another excellent experience with us. Kind regards,Josep Corominas, Rooms division manager

10/10 – Hervorragend

Bea Krizza, Shippensburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love that it is close to alot of shopping and dining areas.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms Division Manager am 8. Apr. 2024
Dear Bea,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to know that you had such a nice time with us and our prime location enhanced your stay, providing convenient access to the finest shopping and dining options. Your highlight of the high standards of cleanliness of our rooms is greatly appreciated. Our team takes great pride in maintaining the hotel's condition and offering exceptional service, and your recognition of their efforts is truly motivating. We are also pleased to hear that the amenities within your room contributed to a comfortable and enjoyable visit.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Josep Corominas, Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Prince Nasr, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing place to stay and best Burget in the city
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 26. März 2024
Dear Nasr,Thank you for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Josep Corominas, Rooms division manager

4/10 – Schlecht

Joseph

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Josep Corominas, Rooms division manager am 25. Apr. 2024
Dear Joseph,Thank you very much for your kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Josep Corominas, Rooms division manager