Außenpool

Bewertungen von Aparthotel República

4 out of 5
Aparthotel República
Pujades, 120, Barcelona

Bewertungen

8,2

Sehr gut

117 von insgesamt 325 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
127 von insgesamt 325 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
57 von insgesamt 325 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 325 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 325 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ahmet

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Overall, the stay was very good. The location is relatively central, making it easy to get to the city center. The fact that towels are changed for a fee personally bothered me. However, you could also wash everything yourself in the available washing machine. The value for the price was really okay and good.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 22. Mai 2024
Dear Ahmet,Thank you for providing us with your feedback.It delights us to know that you appreciated our central location, accessible to the city center, which indeed enhances the convenience for our guests. The condition and cleanliness of our apartments are aspects we take great pride in, and your recognition of these is much appreciated.We understand your concerns regarding the additional fee for towel changes. Please note that our policy is designed to promote environmental consciousness by encouraging guests to reuse towels when possible. This aligns with our commitment to sustainability, but as you mentioned, we also offer washing machines in our apartments for guest convenience.As for the price value, it is rewarding to hear from guests like you who find our offerings to be satisfactory. We strive to maintain a balance between quality and affordability, ensuring a pleasant stay for all our valued guests.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Javier Saldón, General Manager

8/10 – Gut

Jürgen

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der moderne Stil und die Ausstattung haben uns sehr gefallen
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Javier Saldón, Hoteldirektor am 9. Apr. 2024
Sehr geehrter Jürgen,Wir freuen uns sehr über Ihr positives Feedback zu Ihrem Aufenthalt bei uns.Es ist wunderbar zu hören, dass Sie den modernen Stil und die Ausstattung unserer Apartments schätzen. Unser Team gibt täglich sein Bestes, um eine saubere und einladende Umgebung für unsere Gäste zu schaffen, und es ist erfreulich, dass dies in Ihrem Fall erfolgreich war.Wir sind stolz darauf, dass unsere Apartments mit einer Vielzahl von Annehmlichkeiten ausgestattet sind, um den Aufenthalt unserer Gäste so komfortabel wie möglich zu gestalten, und freuen uns, dass Sie dies positiv hervorgehoben haben.Wir hoffen, Sie bald wieder im República Barcelona Apartments begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.Javier Saldón, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and stylish apartment. Not far from the beach and close to an Metro station.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 27. Okt. 2023
Dear Frank,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We're delighted to hear that you appreciated the stylish design of the apartment and its convenient location near the beach and Llacuna metro station.We look forward to your next visit, Best regards,Javier Saldón, General Manager

8/10 – Gut

Maria Antoinette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöner hoher Raum. Sehr gute Ausstattung. Bad nicht ganz so sauber. Keine Reinigung während der 6 Tage. Dafür kann man selbst Wäsche waschen. Sehr ruhige Umgebung, nur anderen Gäste waren zu hören.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Manager am 9. Sept. 2023
Sehr geehrte Maria,vielen Dank für Ihre Bewertung!Es freut uns zu hören, dass Ihnen der hohe Raum und die sehr gute Ausstattung gefallen haben. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein angenehmes Ambiente zu bieten. Wir entschuldigen uns, wenn das Badezimmer nicht Ihren Erwartungen entsprach. Die Reinigung der Apartments erfolgt vor der Ankunft und dann alle 6 Tage für längere Aufenthalte, wie in unseren Richtlinien festgelegt. Für zusätzliche Reinigung oder Handtuchwechsel können Gäste dies gegen eine Gebühr anfordern. Wir werden Ihr Feedback an unser Reinigungsteam weitergeben, um sicherzustellen, dass solche Probleme in Zukunft vermieden werden. Es ist schön zu wissen, dass Sie die ruhige Umgebung und die Möglichkeit, selbst Wäsche zu waschen, geschätzt haben.Es wäre schön, Sie eines Tages wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Linus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles Super
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 28. Aug. 2023
Beste Linus,Hartelijk dank voor uw feedback.Geweldig dat u zo'n prettige tijd heeft gehad bij ons.Hartelijke groet,Javier Saldón, General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Andy, Sarnen

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Die Lage ist top. Das Konzept auch. Schade ist, dass die Möbel etwas billig sind. Das Bettsofa ist grenzwertig und die Betten sind wirklich etwas gar einfach.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Sarah R, Hoteldirektorin am 30. Okt. 2018
Sehr geehrter Andy, vielen Dank dafür, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben! Es freut uns, dass Sie mit der Lage Ihres Apartments zufrieden waren. Es tut uns leid, dass Ihre Erwartungen bezüglich der Ausstattung und unserer Betten nicht erfüllt wurden und Sie insbesondere mit dem Bettsofa, nicht zufrieden waren. Wir hoffen. dass Sie eine schöne Zeit in Barcelona hatten und würden uns freuen Sie eines Tages wieder zu empfangen. Sarah R, Hoteldirektorin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Moderne Appartments in Strandnähe, wenig touristisch
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017
Antwort von Sarah R, Geschäftsführerin am 19. Juli 2017
Sehr geehrter Gast, danke für die positiven Worte zu unserem Hotel República Barcelona apartments in Barcelona! Wie Sie schon erfreulicherweise erwähnen, liegt unser Hotel in Strandnähe; nur 15 Gehminuten vom Bogatell Strand entfernt. Sie haben hier einen der saubersten Strandabschnitte und sind gleichzeitig fern von der extremen Massentouristik. Wir hoffen, dass Ihnen Barcelona gefallen hat und heissen Sie bei uns jederzeit wieder willkommen!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Aparthotel in toller Lage
Das Aparthotel ist schön gelegen, fünf Gehminuten zur Metro, 15 min. zum schönen Strand. Beste Eisdiele und leckere Restaurants; Cafes in unmittelbarer Nähe. Das Zimmer ist mit allem ausgestattet, was man benötigt. Die Küche und das Badezimmer sind sauber. Das einzige Manko ist das sehr quitschende und durchgelegene Schlafsofa. Das Doppelbett besteht aus zwei zusammengeschobenen Einzelbetten. Das Personal ist super! Sehr freundlich und bei Problemen oder Fragen etc., wird sofort Hilfe angeboten oder eine Lösung gesucht. Tolles Preis Leistungsverhältnis. Sehr kinderfreundlich. Unsere Kinder durften im Hof mit ihren Fußbällen spielen und gegen die Wand schießen.... da hat keiner gemeckert. Top !! Wir kommen bestimmt wieder.
Antwort von Sarah R., Director am 11. Juni 2017
Dear Guest, Many thanks for taking the time to write your kind words following your recent stay with us. We are happy to see that you had a great time with us. It would be an honor to welcome you again soon in Barcelona Apartment in the near future. Please do not hesitate to contact me I would be delighted to help you.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Appartement in Strand- und Stadtnähe
leider war unser Eindruck sehr negativ geprägt. Da wir in der Nacht ankamen, hatten wir im Vorfeld schon den Online check-in gemacht, der aber scheinbar leider nicht funktioniert hat. Der Mailkontakt im Voraus war sehr schleppend. So mussten wir in der Nacht (2 Uhr) noch zu dem "Mutterhotel", um den Check-in zu machen. Es war nicht möglich, dies am nächsten Tag zu erledigen. Dieses ist allerdings eine halbe Stunde entfernt und es entstehen zusätzliche Kosten von 15€ pro Fahrt für das Taxi. Letztendlich hatten wir dann endlich um 3 Uhr ein Zimmer. Leider kam von Seiten des Hotels keine Entschuldigung dafür, dass der Online check- in nicht funktioniert hatte, obwohl wir im Vorfeld alles ausgefüllt und Ihnen zugemailt hatten. Das Appartement selbst ist sehr modern und neu gestaltet und ist von der Anbindung her gut gelegen. Es ist allerdings ein großer langgezogener Raum ohne Tür (Schlafzimmer mit Doppelbett) und Küche/Wohnraum mit Schlafcouch. Die Ausstattung ist gut. Wenn man den check in zeitlich so schafft, dass man noch direkt vor Ort einchecken kann, sicherlich eine gute Unterkunft.

6/10 – Okay

suzana, schweiz

Gut: Komfort des Zimmers
Könnte besser sein
durch Wände kann man alles hören. Dusche, reden im nachbarziemmer,die Schublade in der Küche... U-Bahn fährt unter dem Hotel,man fühlt jedes mal wen er durchfährt

2/10 – Ungenügend

Marcel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schlecht
Schlecht haben ein anderes Appartement gebucht, welches trotz Buchungsbestätigung voll war, mussten dann Stundenlang durch die Stadt fahren Zeit verloren und am Schluss in ein schlechtes 3* Appartement. Als Entschuldigung bekamen wir einen billigen Wein! Absolute Frechheit!

10/10 – Hervorragend

Bigi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Cool eingerichtetes Apartment
Sehr freundlicher Empfang, leider ist die Reception nicht immer besetzt. Ansonsten sehr empfehlenswert!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Appartements liegen in unmittelbarer Nähe des Metro. Wenige Meter von Strand entfernt. Moderne Architektur und sehr nette Leute. Auf dem Dach Swimmingpool .wunderschönen Blick. Alles war perfekt.

8/10 – Gut

Mario, Österreich

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Kurztrip in Barcelona
4 Tage/3 Nächte, Städtebesichtigung; 2Erwaschsene und 2 Kinder

8/10 – Gut

Chrummi, CH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
angenehmer Urlaub
Wir waren mit zwei Kleinkindern in diesem Hotel. Zu Beginn hatten wir Zweifel an der Sicherheit dieses Distriktes, ist im Nachhinein unberechtigt. (Da Geschäfts-/ Studienviertel und am Wochenende ein wenig leer) Gute Verbindung mit der Metro. Hotel mit den hohen Räumen ein spezielles Erlebnis

8/10 – Gut

Uwe, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klasse Loft. Alle waren begeistert.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Anlage für mal eben so
Etwas hellhörig, tolle Anbindung zur Innenstadt, Taxi besser als Bahn

8/10 – Gut

Familie, Schweiz

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Kurzurlaub
Das Hotel liegt etwas ausserhalb, für "Lauffaule" oder Fam. mit Kindern in der Nähe einer Metro Station. Strand innerhalb von 5 Min. zu Fuss erreichbar. Moderne Zimmer. Bettsofa dürfte weniger knarren. Fazit: Ein schöner Kurzurlaub!

8/10 – Gut

Kristian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Decent location. Checking in was quite difficult. Only provide one towel per person, there is a washing machine but you need to buy your own washing machine tablets. You’re on a limited hot water meter. One pillow per person.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 14. Mai 2024
Dear Kristian,Thank you for your review.We are delighted to hear that you appreciated the convenient location of our property.However, we regret to hear that the check-in process did not meet the standard of ease we strive for, and we apologize for any inconvenience experienced. Furthermore, we have noted your comments regarding the amenities provided. Please know that our team is always on hand to address any such issues to ensure the comfort of our guests. For future visits, we encourage you to reach out to our 24-hour reception for additional pillows or any other requirements. Once again, thank you for choosing República Barcelona apartments. We are committed to providing a pleasant stay for all our guests and your comments are invaluable in our continuous efforts to improve our services.We hope to see you again on a future occasion.Kind regards,Javier Saldón, General Manager

10/10 – Hervorragend

Andrea, Vancouver

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was beautiful! Our family of 4 felt very comfortable there.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Andrea,Thank you for taking a moment to review your experience.We are thrilled to hear that your family of 4 found comfort and beauty in our accommodations. Our team takes great pride in maintaining the highest standards of cleanliness and ensuring that our rooms are well-appointed for our guests' enjoyment. The dedication to providing a welcoming and well-conditioned environment is at the heart of what we strive for at República Barcelona apartments.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Javier Saldón, General Manager

6/10 – Okay

Sandra

Mit einer Gruppe gereist
Too noisy, there are no rules. Don’t respect the sleeping time of orhers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share your review.We're sorry to hear that your experience was disrupted by noise. We strive to provide a peaceful environment for all our guests, and as part of our commitment to comfort, we have strict policies in place to prohibit parties and noise disturbances during nighttime. While the apartments are not soundproofed, we do our utmost to ensure that our guests can enjoy a restful stay. If noise issues arise, we always encourage guests to inform our 24-hour reception team so that we can address the situation promptly.We hope to be able to welcome you back in the future. All the best,Javier Saldón, General Manager

10/10 – Hervorragend

Kamille

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Javier Saldón, Director general am 22. Feb. 2024
Apreciada Kamille,Mil gracias por elegirnos para hospedarse en su reciente visita.Nos alegra que se lleven tan magnífica impresión sobre nuestras instalaciones en general y que el apartamento donde se alojaron les haya resultado tan cómodo. Como han podido comprobar, por otra parte, en el momento de la entrega de llaves nuestros apartamentos se encuentran minuciosamente limpios y en perfecto estado. Este es un aspecto en el que nos gusta hacer mucho hincapié.Nos encantará recibirle nuevamente muy pronto. Cordiales saludos,Javier Saldón, Director general

10/10 – Hervorragend

Cristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Javier Saldón, Director general am 14. Jan. 2024
Apreciada Cristina,Mil gracias por elegirnos para hospedarse en su reciente visita.Nos alegra que se lleven tan magnífica impresión sobre nuestras instalaciones en general y que el apartamento donde se alojaron les haya resultado tan cómodo. Como han podido comprobar, por otra parte, en el momento de la entrega de llaves nuestros apartamentos se encuentran minuciosamente limpios y en perfecto estado. Este es un aspecto en el que nos gusta hacer mucho hincapié.Un cordial saludo,Javier Saldón, Director general

8/10 – Gut

Andrew

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Spacious
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 5. Jan. 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are happy to hear that you appreciated your stay and our spacious apartments.It would be a pleasure to welcome you again.Best wishes for 2024,Javier Saldón, General Manager

10/10 – Hervorragend

NOra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Will go again lovely and comfort great location
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 18. Dez. 2023
Dear Nora,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to know that everything about your stay met your expectations and that our strategic location along with our rooms were perfect for you.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Javier Saldón, General Manager

8/10 – Gut

Aitor

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Javier Saldón, Director general am 18. Dez. 2023
Estimado Aitor,Muchas gracias por su magnífica valoración tras su paso por nuestro República Barcelona apartments.Nos alegra que se lleven tan magnífica impresión sobre nuestras instalaciones en general y que el apartamento donde se alojaron les haya resultado tan cómodo. Como han podido comprobar, por otra parte, en el momento de la entrega de llaves nuestros apartamentos se encuentran minuciosamente limpios y en perfecto estado. Este es un aspecto en el que nos gusta hacer mucho hincapié.Nos despedimos muy cordialmente y a la espera de volver a darle la bienvenida muy pronto.Atentamente,Javier Saldón, Director general

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice to have in room laundry but it would be nice to have a set of instructions for use as the make and model was foreign to us
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 8. Nov. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your review.We are glad to hear that you appreciated the in-room laundry facilities in our apartment. We understand that the make and model of the washing machine might have been unfamiliar, and we will take your suggestion into consideration to provide instructions for future guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards,Javier Saldón, General Manager

10/10 – Hervorragend

yolanda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Muy recomendable, cerca de muchos lugares
Antwort von Javier Saldón, Director general am 30. Okt. 2023
Estimada Yolanda,Muchísimas gracias por su inmejorable valoración acerca de su experiencia en República Barcelona apartments.Nos alegra saber de su deseo de recomendarnos a otros viajeros y que haya disfrutado de la cercanía a muchos lugares. Nuestra ubicación en el distrito de Poblenou es ideal para aquellos que desean estar cerca de la playa y del transporte público, como la estación de metro Llacuna.Estaremos encantados de recibirle nuevamente en su próxima visita a Barcelona. ¡Hasta pronto!Javier Saldón, Director general

10/10 – Hervorragend

Wanda

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
A surprisingly wonderful apartment!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 30. Okt. 2023
Dear Wanda,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at our apartments!We are truly delighted to know that we were able to meet all of your expectations.We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Best regards,Javier Saldón, General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Gradually declining experience
The living experience here is gradually declining… and staff is rude. That was a good starting at the very beginning, greeted by a very nice lady and explained everything clearly. The room was in good condition and big with all the facilities. However, there are a few things that we felt the apartment needs massive improvements. 1. Supplies of personal hygiene products We in a group of three are staying for 3 nights. 2 bottles of shampoo and shower gel are barely enough for us. We then asked for one extra shower gel, but the receptionist said we usually provide just 2 for each room. If you need extra, you will be charged… To be honest, as a 4-star apartment which the room price is not that cheap shouldn’t propose this restriction to the tenants. This should be a low cost for the hotel but they can in turn get a better reputation. This is what the management should consider. 2. Handling of trash and rubbish As a 4-star apartment, we didn’t expect to handle our trash on the checkout date. This doesn’t sound to be a very good living experience. 3. Passive aggressive manner from the staff We have stored our luggage on the checkout date. When we tried to get our luggage, there was no one at the reception and there was a sign saying “Back in 5 minutes”. Eventually, when the staff came back, he gave us an attitude by blaming us disturbing his lunch hour.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 23. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.We are glad to hear that you found our apartment spacious and well-equipped with all the necessary facilities. Our location in the trendy Poblenou district, close to the beach and metro station, is indeed one of our top positive points.We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Regarding the personal hygiene products, we provide an initial supply for our guests, and additional items can be requested at a small charge. As for the trash handling, we kindly ask our guests to dispose of their trash upon departure to maintain a clean and pleasant environment for everyone. We understand that this might not be the most convenient for some guests, and we appreciate your understanding.We are sorry to hear about your experience with our staff. We strive to provide excellent service to all our guests, and we will address this issue with our team to ensure a better experience in the future.We hope to have the opportunity to welcome you again.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Ole

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 13. Okt. 2023
Dear Ole,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are truly delighted to know that we were able to meet all of your expectations.The entire team look forward to welcoming you back on a future trip.Kind regards,Javier Saldón, General Manager

10/10 – Hervorragend

Pamela Joan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Great, Great, Great!
Great building, great location, great staff!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 26. Sept. 2023
Dear Pamela Joan,Thank you for taking a moment to review your experience.We are thrilled to hear that you enjoyed our lovely building and location. Our prime location in the trendy Poblenou district, close to the beach and Llacuna metro station, makes it convenient for our guests to explore Barcelona.It's also fantastic to know that our staff made a positive impression on you. We always strive to provide excellent service to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay.We look forward to seeing you again.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Byungchul

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So many things were bad during the stay, but the most disgusting thing is this. I saw small flies here and there, and wandering where it comes from, and found out that it was from the open ceiling of the open loft. I checked it by standing on the counter top, and found a lot of garbage on the loft ceiling including used paper plate with food stain on. As result, I stayed jail cell with garbage next to my bed. Very disappointed and disgusting. I chose this property because I had very good experience with DerbyHotels Collection, and trusted their management, but this property proved me wrong. It was totally unwanted experience in Derby Hotels.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 5. Sept. 2023
Dear Byungchul,Thank you for taking the time to share your candid feedback.We appreciate your kind words about DerbyHotels Collection and we are glad that you chose our apartment for your stay. However, we are deeply concerned about the issues you encountered during your stay, especially regarding the cleanliness of the loft ceiling. Please be assured that we this matter very seriously, our apartments are thoroughly cleaned and supervised before each guest's arrival. We apologize for any inconvenience this may have caused and will address this issue with our housekeeping team.Our team is always available to assist with any requests or concerns, and we would have been more than happy to help you find a more suitable apartment if we had been informed during your stay. We hope that you will give us another opportunity to provide you with a better experience in the future.We look forward to welcoming you back to our apartments in the future. Kind regards,Javier Saldón, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mehrad

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 1. Sept. 2023
Kära Gäst,tack för att ni recenserade er vistelse.Vi är glada att läsa att ni uppskattade våra stora och fullt utrustade lägenheter.På återseende!Med vänliga hälsningar,Javier Saldón, General Manager

6/10 – Okay

Veronica

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 28. Aug. 2023
Hei Veronica,tusen takk for den flotte anmeldelsen av leiligheten vår!Vi er glade for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss. Det er flott å vite at du satte pris på det lyse og romslige designerloftet, samt de mange fasilitetene vi tilbyr, som parkering, terrasse, solarium og svømmebasseng. Vi beklager eventuelle ulemper du måtte ha opplevd under oppholdet ditt. Vennligst ikke nøl med å kontakte vår døgnåpne resepsjon hvis du trenger hjelp eller har spørsmål om leiligheten. Vi er alltid her for å hjelpe og forbedre opplevelsen for våre gjester.Vi håper å ønske deg velkommen tilbake i fremtiden. Med vennlig hilsen,Javier Saldón, General Manager

8/10 – Gut

Gudmundur

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 31. Juli 2023
Góðan dag Gudmundur,þakka þér fyrir umsögnina þína um dvölina hjá okkur.Við erum glaðir að heyra að þú hafir verið ánægður með hreinlæti herbergisins. Við leggjum stund á að halda íbúðunum okkar hreinum og þægilegum fyrir gesti okkar.Við vonumst til að sjá þig aftur á næstunni. Með kveðju,Javier Saldón, General Manager

4/10 – Schlecht

Meadow

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
I want my money and time back
I am not a picky person but I was so disappointed with this place and it negatively impacted our time in Barcelona. Check in was very inconvenient, as we arrived when no one was on site and had to pay for an expensive taxi to pick up the keys. The room was not as described and sleeping arrangements were uncomfortable. More generally, the place had the feel of a prison. The rooftop pool hours were very limited. Once we were able to access it, we saw it was seriously neglected. My child swam anyway and got terribly sick. When I reported the issue I got a brush off twice, with staff insisting that no one else had complained. I paid three times less at other places in Spain and had a far more pleasant experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Manager am 19. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your candid feedback.We are sorry to hear about the inconveniences you faced during your stay. Regarding the check-in process, we do offer an auto-check-in option to avoid the need for picking up keys at a separate location. We encourage our guests to contact us prior to arrival to arrange this service. We apologize if this was not clear during your booking process.We understand your concerns about the sleeping arrangements and room description. Our apartments are designed as lofts, and we offer a variety of options to accommodate different group sizes and preferences which can clearly be seen on booking sites. We are continuously working on improving our apartments, and your feedback is valuable to us. Concerning the rooftop pool, it is open from 10:30 am - 6:30 pm daily and we assure you that it is cleaned regularly, and we take any reported issues seriously. We apologize for any discomfort your child experienced and will investigate further to ensure the safety and well-being of our guests. Lastly, we are sorry if our team's response did not meet your expectations. We strive to provide excellent customer service and will use your feedback to improve our communication and assistance.We would like to welcome you back for an improved visit in the future.Best regards,

8/10 – Gut

Junior

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
muy lindo el lugar en una zona segura, fácil acceso al transporte publico.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Javier Saldón, Director general am 9. Juni 2023
Apreciado Huésped,Muchas gracias por tomarse el tiempo de escribir esta reseña sobre su estancia en nuestro establecimiento.La satisfacción de los huéspedes es nuestro objetivo principal y ha sido muy grato comprobar que la logramos en su caso. Nos complace que nuestra ubicación haya sido de su agrado; no en vano, se trata de uno de los aspectos más valorados por quienes nos visitan debido a sus buenas comunicaciones con la red de transporte público.Será un placer brindarle otra agradable experiencia tan pronto como guste.Quedamos a su entera disposición.Atentamente,Javier Saldón, Director general

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Unhelpful and like a prison cell
Hotel was a nightmare from arriving after the flight was delayed. Refused to check us into the hotel even though there was a person on the desk looking at u through the glass at 19:00. Instead said we had to come back 4 hours later, or go to the other side of the city to collect the keys. Called 3.5 hrs later to say we were going to collect the keys and they said that option is not available anymore, need to come back at 1am or go to another location to get the keys. By this time it is 23:30 at night with 2 children in tow. Left with no choice, we then travel back and forth to an alternate location, costing us 30EUR in taxis and 1hr of time before we can then get into the apartment. They then refused to pay any compensation for this arrangement we were never told about, instead saying we could have self checked-in!! Which was never mentioned in any paperwork or on any of the phone calls. Once you get in the place is like mini prison cell blocks, where I was told call off if I hear of any parties going on. I understand for the price what I was getting, but add another 30EUR on top and no one that seemed to care, it’s one I won’t be visiting again. Also spoke to hotels.com for the refund and they too washed their hands of the issue on several occasions, even though they were told of the alternative checkin situation and never passed that information on. Took 3 conversations with hotels.com of 20-40 minutes to get any decent feedback. Not great service all for 30 EUR.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 3. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.While we are pleased you chose to stay with us, we are sorry to hear about the difficulties you faced during your check-in process. Our team is available 24 hours a day and our reception service on-site is available from 10:30 to 18:30 and 23:00 to 07:00. We do offer and highly recommend our auto-check-in procedure to avoid any such inconveniences and regret you did not read about this in the email we sent you 7 days prior to your arrival giving you all of the check-in information, this information is also on our website.We regret that your apartment did not meet your expectations, however, we do offer a variety of apartments with different sizes and styles to cater to our guests' needs. Our team is always available to assist with any requests or concerns, and we would have been more than happy to help you find a more suitable apartment had one been available, if you had reached out to us during your stay. Please don't hesitate to let us know of your preferences ahead of your next visit.We continuously strive to improve our services and facilities, and your feedback is valuable in helping us achieve that goal.We hope you will give us another opportunity to provide you with a better experience in the future.Kind regards,Javier Saldón, General Manager

6/10 – Okay

Luis M

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No me gusto la propiedad ni la área donde se encuentra .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Javier Saldón, Director general am 20. März 2023
Estimado Luis,Ante todo, le agradecemos que nos transmita sus impresiones.Fue un placer recibirle, siempre estamos atentos a los testimonios de los huéspedes.Sin embargo, lamentamos que su estancia no resultase todo lo positivia que hubiésemos deseado.Si bien echamos en falta algunos detalles en su testimonio que nos ayuden a identificar el origen de su malestar, nos gustaría recordarle que nuestro personal está a su entera disposición para que, en el momento, comunique cualquier tipo de incomodidad y proporcionarle una solución inmediata.Su bienestar es nuestra máxima prioridad.Esperamos tener la oportunidad de volver a darle la bienvenida para ofrecerle una experiencia más favorable. Reciba nuestros más cordiales saludos,Javier Saldón, Director general

8/10 – Gut

alessandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La struttura e' moderna e ben tenuta. Gli ambienti sono ampi e vivibili,la pulizia discreta. Il riscaldamento e' con pompa di calore,ma l'impianto e' un po' rumoroso. Il ceckin non e' 24h su 24h come indicato sul sito,ci sono degli orari prestabiliti altrimenti va fatto in altra struttura distante 4 km o on line (ma tassativamente entro 48 ore dall'arrivo). La metro e' molto vicina, pero' in zona ci sono pochissimi negozi o ristoranti.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Javier Saldón, Direttore generale am 17. Feb. 2023
Gentile Alessandra,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo felici che il suo soggiorno sia stato complessivamente piacevole e che abbia apprezzato la comodità e la pulizia dell'appartamento assegnatole. Ci dispiace, invece, che l'impianto di riscaldamento abbia fatto del rumore. Andremo subito a fare dei controlli. Quanto all'orario del check-in, ci sorprende quanto da lei riportato, poiché sia sul nostro sito che sulle varie piattaforme OTA è specificato che è possibile effettuarlo non prima delle due di pomeriggio. Ci rincuora, comunque, che questo malinteso non abbia influito troppo negativamente sul suo giudizio e che il resto della sua permanenza sia andato bene.Speriamo di poterla accogliere di nuovo in futuro. Distinti saluti, Javier Saldón, Direttore generale

6/10 – Okay

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
They charge $8 “tourist” fee per person. Make sure you get there at the times they ask, other wise, like they said, you will have to wait OR go to another location to check in. There was rat poop on one of the mattresses, one of the tv’s didnt work, one of the showers didnt have a closing door so the water wouldn’t come out, the place took over two hours to warm up, and you have to take out the trash. The only positive I found was the location. Close to La Sagrada Familia and other must sees… didn’t have to pay for parking bc i was lucky both nights and found free parking… other wise, it would have been an additional $20 euros
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 24. Jan. 2023
Dear Laura,Thank you for taking the time to share your feedback.While we are glad you appreciated our location, we feel it important to point our that we are not located close to La Sagrada Familia but in the district of Poblenou, nevertheless, our team are very happy to advise our guests on the best way to visit the city and any important tourist sites.We are very sorry to hear of the issues you had, however, we have never had any issues with what you believe to be rat poo, and were not informed of this during your stay otherwise we would have been happy to have had this addressed and changed the mattress if necessary.The local tourist tax is paid directly at the residence as is mentioned online and on all booking platforms. As mentioned we do charge a fee if the trash is not removed from the apartment, however, the rubbish bins are just opposite our apartment building.We hope to see you again.Best wishes,Javier Saldón, General Manager

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Great hotel, convenient and comfortable
We loved both stays here. Hotel is convenient and comfortable, breakfast is amazing, gym is nice, and the people who work there are wonderful. Special shout-out to Jordi at the front desk who provided us great service.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 13. Jan. 2023
Dear Julie,Thank you for taking a moment to review your experience.It is rewarding to know that you enjoyed your time with us. We take pride in the high level of personal service we offer so it's really rewarding to receive your positive feedback about our team members.We look forward to seeing you again in the future. Best wishes,Javier Saldón, General Manager

8/10 – Gut

Sachi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The exterior looks baroque but the interior is very modern - our unit had a 2- 3 story high ceiling! large space (more lighting would have been useful)
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 11. Jan. 2023
Dear Sachi,Thank you for your review.We are very happy to hear that you appreciated your stay and our spacious apartments.Your remarks regarding the lighting have been noted and will be taken into consideration. Thank you for your insight.We look forward to seeing you again.Our best wishes for the New Year,Javier Saldón, General Manager

6/10 – Okay

Olatz

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El wifi no funciona adecuadamente La ducha filtra agua abundante por la pared a la habitación Algunos tiradores de los stores y cortinas se encuentran rotos
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Javier Saldón, Director general am 14. Dez. 2022
Estimada Olatz,Apreciamos su visita.Siempre estamos atentos a las reseñas de los clientes y tomamos nota de sus comentarios. Si bien, nos disculpamos y revisaremos esos aspectos, no dude comunicarlos en el momento a nuestro personal para poder asistirle. La satisfacción de los huéspedes es nuestro principal objetivo y sus opiniones son muy valiosas para nosotros.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión para ofrecerle una mejor experiencia. Cordiales saludos,Javier Saldón, Director general

8/10 – Gut

Alessandro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Molto ben collegata con la metro e di conseguenza ottima per muoversi in tutta la città.
Antwort von Javier Saldón, Direttore generale am 14. Dez. 2022
Gentile Alessandro,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Ci fa molto piacere che il suo soggiorno sia stato al livello delle sue aspettative.In particolare apprezziamo la menzione riguardo la posizione in cui si trovano gli appartamenti, in una zona ottimamente servita dai mezzi pubblici, dunque una location ideale per andare alla scoperta delle bellezze della città.Rinnoviamo il nostro augurio di poterla ospitare di nuovo molto presto. Cordiali saluti,Javier Saldón, Direttore generale

10/10 – Hervorragend

Joseph B

Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a pretty cool place. The vibes chill and it's close to the beach. My dog definitely enjoyed it as well, very comfortable and lots of really nice people.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 6. Juli 2022
Dear Josep, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are always delighted to welcome our guests and their pets, we are glad you enjoyed your stay. The satisfaction of our guests during their stay among us is very gratifying for our team. It's great to know that you appreciated the high standards and quality services we offer. We look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit. Best wishes, Javier Saldón, General Manager

6/10 – Okay

Goran

Mit der Familie gereist
Not great
Ok but not great. I wouldn’t stay here again. For what I paid I could have stayed in some really nice hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Javier Saldón, General Manager am 3. Juli 2022
Dear Goran, Thank you for sharing your feedback. We are very sorry your experience wasn't completely satisfying and ask you to please accept our apologies. We would appreciate receiving more detailed information so that we can address any shortcomings. We hope to be able to welcome you back on a future occasion. Kind regards, Javier Saldón, General Manager