Lobby

Bewertungen von Leonardo Hotel Vinkeveen

4 out of 5
Leonardo Hotel Vinkeveen
Groenlandsekade 1, Vinkeveen

Bewertungen

8,4

Sehr gut

71 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
82 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Lukasz

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Anastasiia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice hotel. There is a bus stop in front of hotel und it is convinient and simple to reach Amsterdam by public transport. Especially we would like to say thank you the staff of this hotel. Very kind and helpful. Only 4/5 because we had a little bit more expectations from 4* hotel in small things, like slippers in room
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Leonardo hotel Vinkeveen am 3. Jan. 2024
Dear Anastasiia,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Thorben

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Liliana am 24. Sept. 2023
Dear ThorbenThank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Henning

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Liliana am 5. Mai 2023
Dear Henning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Ursula

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Amber am 1. Dez. 2022
Dear Ursula,We want to thank you for rating us with an 8!We hope to welcome you again in our hotel. Sincerely, Amber, Leonardo Hotel Vinkeveen

6/10 – Okay

Tommy

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Michael

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Noura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel es war sauber vom Preis her kann man sich auch nicht beschweren kann ich weiter empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Denny

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

4/10 – Schlecht

Martin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Großartiges Frühstücksbuffet; sehr zu empfehlen. Super-nettes Personal. Perfekte Lage zwischen Utrecht und Amsterdam. Gut mit dem Auto zu erreichen. Perfekt für Geschäftsreisen. Für Urlaub eher nicht so gut. Kühlschrank NESPRESSO-Maschine (Classik) im Zimmer. WLAN ist OK aber für Remote Work nicht wirklich geeignet. Hat 4x Typ-2 Ladesäulen @ 11KW für E-Autos auf dem Parkplatz direkt am Gebäude.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam am 27. Dez. 2021
Dear Richard, First of all, we would like to thank you for your stay and for taking the time and effort to write a review about your recent stay with us. We are very happy to read that you had a great stay in our hotel. We are also delighted to read that you liked our breakfast! We strive daily for a freshly prepared breakfast with delicious products. Thanks again for your clear review! It was our pleasure to receive you and we hope to welcome you again in the future at Leonardo Hotel Vinkeveen. With best regards, peggy Team Leonardo Vinkeveen Amsterdam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Stephan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
solid performance for good price. i like.
the hotel is in good shape and location. access to it is easy. breakfast is great in my humble opinion. Design is great. 10€ for Carpark per night is simply too much. this should be not higher than 5€.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Arjan am 11. Nov. 2019
Dear Stephan, Thank you for your wonderful 10/10 review! It is fantastic to read that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Arjan am 5. Juni 2019
Dear Traveler, Thank you for your 3 star review. We hope to excel your expectations upon your next visit. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Arjan de Ridder am 4. Mai 2019
Dear Anonymous, Thank you for your 5 star review. We hope to welcome you back in the near future. With kindest regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Hervorragend

Wasily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Arjan am 14. Juni 2018
Dear Wasily, Thank you for your fantastic 5 star review! We hope to welcome you again soon at the Apollo Hotel Vinkeveen. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Perfekte Lage aber nicht für dieses Hotel!
Sauberkeit im Zimmer ist auf sehr niedrigem Niveau. Die „STAY“ Zimmer wurden nicht mal gesaugt oder im Bad geputzt . Nur das Bett und Müll. Für das Geld pro Nacht kann man schon ein bisschen mehr erwarten. Service war gut. Der Manager hat uns ein paar mal kostenloses Frühstück angeboten und ein Drink. Aber das Problem mit der Sauberkeit könnte der auch nicht lösen, es waren leider weiterhin die Tage wo es nicht fast gar nicht geputzt wurde. Nach dem Hinweis für das housekeeping dass die Dusche verstopft ist, haben die auch nichts gemacht, nur schön den Deckel wieder zu gemacht damit man die Haare und den dreck nicht sieht. Das Wasser in der Dusche ist nicht durchgegangen. Die Lage ist perfekt! Die Zimmer sind auch ok und das Bett war bequem. Aber es gibt LEIDER keine Organisation in dem gesamten Konzept! Das Restaurant ist teuer aber lecker. Bedienung langsam und gelangweilt. Wir haben 10 Minuten nach dem begrüßen auf die Karte gewartet die wir am Ende uns selbst geholt haben. Die Restaurantleiterin ,oder was auch immer sie war ,ist sehr arrogant, man kümmert sich sehr schlecht um die Gäste für das Geld was man am Ende zahlen muss. Schade! Ihr habt alles dafür! Auf der andere Seite ,Service bei dem Frühstück war sehr gut. Leider gibt es kein frischen o-Saft inkl. Aber die Jungs und Mädels sind sehr fleißig! Auch die Mitarbeiter an der Rezeption waren immer sehr nett und hilfreich.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2018
Antwort von Arjan am 19. Juni 2018
Dear Anonymous, Thank you for your extended review. It is fantastic that we receive feedback from our guests. First I would like to thank you for that. I have made a note for my colleagues from the housekeeping department and our restaurant manager to discuss this matter. Because this is not the service that I am used to from my team. We hope to welcome you in the future to show that we have made improvements in our service. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Entfernung zu Amsterdam. Super entspannend
Sehr schön, auch der Ser neben dem Hotel lädt zum Ensoannen nach einer Amsterdamtour ein.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Arjan am 23. Mai 2018
Dear Anonymous, Thank you for your fantastic review! We hope to welcome you again soon. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel vor den Toren Amsterdams
Das Haus ist noch recht neu, daher ist alles noch recht unverbraucht. Das Design mit Anlehnung an den Hafen und die Schiffahrt ist sehr gut gemacht und verleiht dem Haus eine besondere Note. Der Check in verlief prima und sehr freundlich. Der check out war sehr unpersönlich und die Mitarbeiterin recht unterkühlt. Aber das lag vielleicht einfach an der Tagesform. Das Essen im Harbour Club war sehr gut. Der Service leider eher mäßig. Das Design des Restaurants ist gut, führt aber leider auch dazu das es sehr laut ist. Für einen kurzes Stop over auf jeden Fall geeignet und empfehlenswert. Gern wieder. Ein Tip an das Hotel: ein Fitnessraum mit den gängigsten Geräten wäre schön.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Arjan am 11. Dez. 2017
Dear Traveler, Thank you for your 4 star review! We are more than happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you once again about the feedback you have given during the check out. We hope to welcome you in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Gut

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amsterdam von hier aus erkunden
Insgesamt ein angenehmer Aufenthat mit vorzüglichem Essen im Restaurant. Das Haus ist hellhörig. Sehr gut sind die Ladestationen für E-Mobile. Sehr gute Zugverbindungen nach Amsterdam.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Dear Matthias, Thank you for sharing your feedback with us and for awarding us 4 out of 5 stars! With kind regards, Apollo hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Nicolaas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Praktisch. Zentral gelegen
Neues Hotel mit im Service noch ein paar Kinderkrankheiten. Check in, abrechnen schwierig. Aber hat alles geklappt. Zentral gelegen. Restaurant so wie Niki Beach. Muss man lieben .... aber super Essen. Sushi!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
Dear Nicolaas, Thank you for your 4 star review! It is wonderful to read that you enjoyed your dinner at our restaurant The Harbour Club. Your feedback about the check-in I will discuss with the relevant department to improve for the near future. We hope to see you soon and give you the 10/10 experience! With hospitable regards, Herman van der Poel General Manager

6/10 – Okay

Romain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Matraze sehr stark, aber das Probleme liegt mehr für die Kissen die wären zu hoch und zu Gross. sonst alles OK.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
Dear Romain, First of all we would like to thank you for your feedback. Thank you for your comments about the beds. We are happy that everything else was ok during your stay. With hospitable regards, Herman van der Poel General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Pit-Stop o.k.
Hotel erst vor 4 Wochen in Betrieb gegangen. Personal sehr freundlich und hilfsbereit, auf Bitte nach Zimmerwechsel wurde reagiert. Kein Frühstücksbuffet, dafür nur 9,90€ (Brötchen, Butter, Ei, 1 kl. Glas Marmelade, O-Saft, kl. fertiges Müsli), Fahrradausleihe, Parkplatz am Haus, Restaurant wurde von uns nicht besucht. Hotel eignet sich eher für Geschäftsreisende und sehr kurze Aufenthalte (Wir verbrachten 4 Nächte) und nicht für Familien(permanente Loungemusik). Kein Anzeichen von Kinderfreundlichkeit bemerkt. Unmittelbare Umgebung wenig reizvoll. Viel Verkehrslärm durch 6 streifige Autobahn A2 und Schnellstraße direkt am Hotel. Zutritt zum Wasser des Vinkeveener Sees nicht möglich, da alles von Privatgrundstücken umgeben. Entfernung nach Amsterdam reichlich 20 km.

6/10 – Okay

Cesar

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The empathy of the staff is poor
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam am 21. Mai 2024
Dear Cesar,We appreciate you taking the time to provide feedback about your experience at our hotel. We're truly sorry to hear that you felt the empathy of our staff was poor. Please be assured that we take your comments seriously and will address this internally to ensure that all our guests receive the warm and welcoming hospitality that we strive for.We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with a more positive experience.Warm regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

8/10 – Gut

Ellen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam am 21. Apr. 2024
Dear Ellen,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your thoughts and experiences with us. If you have any specific comments or suggestions you'd like to share, please feel free to let us know so we can continue to improve our services.Warm regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

8/10 – Gut

Lasse

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Team Leonardo Hotel Vinkeveen am 7. Apr. 2024
Dear Lasse, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 8 out of 10. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon! Kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

monique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Front office am 25. Dez. 2023
Beste Monique, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

evelien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Team Leonardo Hotel Vinkeveen am 1. Jan. 2024
Dear Evelien, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon! With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Callista

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Team Leonardo Hotel Vinkeveen am 1. Jan. 2024
Dear Callista, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Vinkeveen am 4. Feb. 2024
Dear Maria, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Hervorragend

Anmette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganske godt
Rigtigt fint hotel, venlig service, restaurant, der hørte til spillede dog så højt musik at man ikke kunne tale sammen og tjenerne ikke kunne høre/misforstod hvad der blev sagt. En skam. Men ellers et fint hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Tonaor, Team Leonardo Hotel Vinkeveen am 11. Nov. 2023
Dear Ganske godt, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 10! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Henk

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Milan am 5. Okt. 2023
Dear Henk,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Hervorragend

Luc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Liliana am 22. Sept. 2023
Dear Luc,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Océane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Belle surprise à l’arrivée, nous avons été surclassé. Hôtel bien décoré, propre, personnel aimable. Petit déjeuné, sacré salé avec de délicieux jus de fruits. Par contre pas de piscine comme décrit dans l’annonce Seul petit point négatif, pas très bien insonorisé on entend un peu la musique du bar.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Leonardo Hotel Vinkeveen am 27. Aug. 2023
Dear Océane, Many thanks for rating our hotel with an 8!We are glad that you have liked the upgrade, hotel decor, breakfast and our staff. We hope to welcome you again!With warm regards, Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

ELIZABETH G

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Leonardo Hotel Vinkeveen am 27. Aug. 2023
Dear Elizabeth G, Many thanks for rating our hotel with an 8!We hope to welcome you again in Vinkeveen. With warm regards, Team Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Hervorragend

Marian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Liliana am 11. Juli 2023
Dear Marian,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Marc

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Conveniently situated at short driving distance from Amsterdam city center (using P&R RAI is optimal and cheap). Big parking lot and nice amenities. We had a small air conditioning issue (bad luck) but will definitely go back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von puck am 28. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are sorry to hear that you experienced problems with our airco system we will inform our staff about the problem to make sure this won't happen again, our apologies. We are glad to hear that you enjoyed your stay, and we hope we can welcome you back any time soon! With kind regards,PuckTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Liliana am 5. Mai 2023
Dear Henning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Hervorragend

Lucka

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam am 19. Feb. 2023
Dear Lucka,Thankyou for your review.We hope that you enjoyed your stay with us.Hopefully we will welcome you back in the near future.With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Heidi

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Liliana am 30. Dez. 2022
Dear Heidi,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Liliana am 26. Dez. 2022
Dear Guest, Thank you for your 5 star review. Kind regards, Liliana Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Gut

Moa

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Carly am 28. Okt. 2022
Good day Moa, Thank you very much for your 8 out of 10!We hope to see you soon in the near future. Kind regards,Carly

10/10 – Hervorragend

Julien

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tip top
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Carly am 25. Okt. 2022
Dear Julien, Thank you very much for you 5 out of 5 review. It was a pleasure having you and we are looking forward to welcome you again. Kind regards, Carly

10/10 – Hervorragend

Antonio

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Carly am 25. Okt. 2022
Dear Antonio, Thank you very much for you 10 out of 10 review. It was a pleasure having you and we are looking forward to welcome you again. Kind regards, Carly

8/10 – Gut

john

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Carl, Escazu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Being next to the Harbour Club makes it perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Cipto, Rosmalen

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Elise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top verblijf!
Heerlijk zorgeloos verbleven! De kamer was modern, ruim en netjes. De vloer van het restaurant was wel vrij vies.. maar over het ontbijt zelf: TOP!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Helena am 20. Mai 2022
Beste gast, Dank u wel voor uw review. Het doet ons een plezier te lezen dat u verblijf bij ons zo naar wens is geweest. Fijn dat de kamer modern, ruim en netjes was. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Helena