Verdunkelungsvorhänge, Bügeleisen/Bügelbrett, kostenloses WLAN

Bewertungen von Vagabond Inn Ventura

2 out of 5
Vagabond Inn Ventura
756 E Thompson Blvd, Ventura, CA

Bewertungen

7,2

Gut

244 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
362 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
227 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
97 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
70 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Uwe, GELNHAUSEN

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Großer Raum mit gutem Bett. Es war sauber und der Preis dafür geht in Ordnung.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Randi Brown am 12. März 2020
Lieber Uwe, Vielen Dank für Ihre Bewertung und Bewertung. Wir freuen uns zu hören, dass Ihr Zimmer sauber war.

6/10 – Okay

Benda

Mit einer Gruppe gereist
Preis Leistung ok für Californien
Das Frühstück besteht nur aus abgepackten wenigen Dingen, darauf sollte man besser hingewiesen werden, es gibt auch kein Zimmer dafür, man holt das Zeug in Plastik ab, geht aufs Zimmer oder man isst es im stehen 1Meter neben der Rezeption.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Randi Brown am 27. Nov. 2019
Dear Benda, Thank you for your review and rating. We apologize that you felt the continental breakfast was subpar. We hope to see you in the future.

8/10 – Gut

Ron

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Andrea Cavazos General Manager am 11. Nov. 2019
Dear Ron, Thank you for your scores! We hope to see you again!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-Leistungsverhältnis. Gute Lage, fussläufig zum Strand. Netter Pool mit Whirlpool. Sehr freundliches Personal, sowohl Reception als auch Housekeeping. Frühstück ist nicht besonders aufregend und es gibt keinen Frühstücksraum. Zu Fuss in die Stadtmitte ist auch leicht machbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel nicht weit entfernt von Pier und Strand
Es liegt fußläufig ca 10 Minuten vom Pier und Strand entfernt. Zimmer mit Kühlschrank und Mikrowelle sowie Kaffeemaschine. Super für unsere Reise.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Randi Brown, Front Desk Manager am 20. Sept. 2018
Sehr geehrter Gast, Wir freuen uns, dass Sie die Lage unseres Hotels sowie Ihre Zimmerausstattung genossen haben.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and clean accommodation. For my taste the breakfast was not really a breakfast, it was just a little snack. Recommend this hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Randi Brown. Front Desk Manager am 15. Juni 2018
Dear Valued Guest, We are pleased to hear that you had an awesome stay at our motel. We look forward to serving you again. We apologize for the late response.

6/10 – Okay

Stefan

Gut: Personal & Service
Nettes Motel
Das Motel an sich war ganz gut. Nettes Personal, das Zimmer war in einem guten Zustand, Sauberkeit war auch mehr gut. Ich wurde nur nachts einmal vom vorbeifahrenden Zug geweckt. Meine Freundin hat nichts gehört... wer also einen tiefen Schlaf hat, kann dort beruhigt buchen. Ich würde für diesen Preis wieder dort buchen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

6/10 – Okay

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The rooms should be clean, or not?
Checkin dauerte 1 Stunde. Müssten selbst nachschauen, welche Zimmer sauber waren.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

6/10 – Okay

Jan , NRW

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Preis-Leistungs-Verhältnis
Im Rahmen unser Rundreise sind wir in diesem Hotel oder eher Motel für eine Nacht geblieben. Das Bett ist halbwegs in Ordnung für eine Nacht ausreichend. Zur Lage kann ich nicht viel sagen, da wir hier nur übernachtet haben. Das Frühstück ist sehr spartanisch und besteht nur aus Kaffe und süßem Gebäck. Das einzige was mich wirklich gestört hat war die hellhörigkeit der Zimmer. Der in dee Nähe vorbeifahrende Zug war ziemlich laut zu hören. Bei 97€/Nacht für 2 Personen kann ich das Hotel für eine Nacht weiterempfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

6/10 – Okay

lexx, schweiz

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ganz okay 1 nacht
Ganz gut jedoch vom zug sehr laut. Liegt gleich neben dem gleisen..5min zu fuss gibt es ein super steakhouse am beach.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
5 Gehminuten zum Strand / Für eine Nacht OK
Haben für eine Nacht gebucht, nach einem langen Fahrtag. Kamen kurz vor Sonnenuntergang an und konnten nach einem kurzen Fussweg einen tollen Sonnenuntergang am Strand geniessen. Das Zimmer war ok. Es war sauber und hatte alles was wir brauchten (Kühlschrank, Fön, Klimaanlage). Bad hatte ein Fenster. Der Pool war sauber und gepflegt. Das Frühstück entsprach eher einem Snack. Es gab nur abgepackte Croissants (bzw. andere süße Teilchen) und Toasties mit Marmelade. Dazu noch Müsliriegel und Oatmeal mit Wasser. Das ganze neben der Rezeption ohne Sitzmöglichkeiten. Das Frühstück musste dann ins Zimmer getragen werden. Um einigermaßen satt zu werden mussten wir den Weg 3 mal gehen. Im Hotel nächtigen scheinbar häufiger einheimische Arbeiter, wodurch es Abends vielleicht ein bisschen lauter werden könnte, da sich diese im Innenhof unterhielten und auch scheinbar Gäste empfangen. Dadurch fühlten wir uns aber nicht gestört. Am nächsten Morgen kam uns im Innenhof auf dem Weg zum "Frühstück" eine offensichtlich unter Drogen stehende Frau entgegen, was uns etwas unangenehm war. Für eine Nacht ist das Hotel okay. Die Fußnähe zum schönen Strand war für uns der größte Pluspunkt. Auf dem Pier gabs eine kleine Surferbar, in der man wunderbar mexikanisch mit Blick aufs Meer essen konnte.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tolles Motel für die Durchreise
Nettes Personal, saubere Zimmer mit Kühlschrank und Mikrowelle zu einem sehr guten Preis. Von den Zügen die wohl nachts fahren und Lärm machen, haben wir nichts mitbekommen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Motel direkt am Highway
Sauberes einfaches Motel Downtown Ventura, für Zwischenstop auf Highway 1 gut geeignet. Nicht für längeren Aufenthalt. Freundliches Team, einfaches Standardfrühstück wie in Motels in USA üblich: Kaffee, abgepackte Teilchen, Toast. Zimmer einfach und sauber, 5 Minuten bis zur Altstadt.
Antwort von mventura am 5. Apr. 2016
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Tori, San Diego

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

4/10 – Schlecht

EDUARDO, CHIAPAS

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
No me gusto que al parecer el hotel lo habita en su mayoria gente sin hogar y al parecer con problemas emocionales y de drogas.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2020

8/10 – Gut

Christine, Ventura

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I liked the size of the room. Plenty of room for two queen beds. I didn’t like that there are zero amenities. I miss the restaurant that used to be on property. It was good dood and so convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

Jewel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I was pleased with my stay and shall return.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

6/10 – Okay

Annelise, Ventura California

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff was extremely friendly but room was in a horrible condition. Wall paper was rolling up in large sections . Bathroom Mirror was broken , Door to the room was broken and hard to open . Bed was comfortable though .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

2/10 – Ungenügend

Patti, Santa Cruz

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We just left and found another place to stay. I will say the sheets looked crisp and clean. There was no air conditioning that worked. It smelled of stale cigarette smoke. It was poorly maintained. We just ate the cost of the room and left.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

michael

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had A Blast. Close The The ocean & Pier. Lots Of Dining Close By.
Ventura Pier
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 12. Okt. 2020
I am glad you enjoyed your stay, we had some great weather. We hope you will be back.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 12. Okt. 2020
Thank you for taking the time to leave your review. We hope to see u back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good for distance to town and Fido
Within walking distance of Main Street. Not fancy but a comfortable bed and pet friendly. Being able to bring our dog was the main focus for staying here. We’ll be back in a few weeks and we’ll be staying here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Ruben , General Manager am 12. Okt. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I am glad you are able to enjoy Ventura with your pet, there are so many great restaurants and shops that are pet friendly in the area. We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Renee L.

Don’t judge a book by its cover!
We weren’t too impressed when we first drove up, the grounds could def use some sprucing up. We were greeted by a super friendly clerk who was able to get us an early check in (for a small fee). That was a great start! We went to the room and were pleasantly surprised. It was comfortable and clean, the AC worked phenomenally, the shower had great water pressure. We had no idea that right out back was the walkway that took us straight to the beach/pier. We also had no idea that we were a couple blocks walking distance to all the great restaurants on Main St. All this in one spot...a great package! We didn’t even need to use our car all weekend. We definitely will stay here again....we even made note of the room number so we can rebook it! Thanks Vagabond!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

8/10 – Gut

George, Glendora, CA

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location easy access to beach via pedestrian overpass and short walk to downtown.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von GM am 9. Sept. 2020
Thank you for your comments. We have been having some great weather, I hope you can come back soon and enjoy it Ruben, General Manager

10/10 – Hervorragend

Carmen, San Fernando, CA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check-in in was very quick, and nice. The room was clean and loved the AC. I definitely would stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von GM am 9. Sept. 2020
Thank you for your comments. We have been having some great weather, I hope you can come back soon and enjoy it Ruben, General Manager

8/10 – Gut

Oscar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 12. Okt. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We hope to see you back again soon.

8/10 – Gut

A_Schooner, Los Angeles

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like this location , Maria and the first woman I met who helped book the room were very friendly and welcoming ...George seemed annoyed with me, and the woman who came on after Maria was extremely hostile and extremely stern, without cause. Unfriendly in tone, her offer to answer my question, in place of Maria, seemed disingenuous, and made me apprehensive to continue communicating with her. The place is great for the price and quieter than I expected.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 12. Okt. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We hope to see you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 12. Okt. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We hope to see you back again soon.

8/10 – Gut

jesus, Los Angeles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to main street where there are a lot of places to eat, drink and shop. 1 block of walking distance and a 6 min walk to the beach. Nice clean roo.s. rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von GM am 9. Sept. 2020
Thank you for your comments. We have been having some great weather, I hope you can come back soon and enjoy it Ruben, General Manager

8/10 – Gut

Lily, Palmdale

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall it is extremely convenient and just a short walk to the beach!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 12. Okt. 2020
I am glad you were able to take the time and enjoy the ocean. We hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

2/10 – Ungenügend

Tanya, Ventura ca

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So they changed me a $100. Deposit when I got there my tv didn’t work it was black and white or purple I went to office to let them know and was told maintenance was not available until Monday. Our key wouldn’t open our room so disappointing we have stayed here many times and we feel this time they have gone down hill not happy with the extra $10. Dollars that we didn’t plan on and the rooms were not up to par
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 23. Aug. 2020
Thank you so much for the review. Please if you need anything in the future, do not hesitate to call.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ruben General Manager am 23. Aug. 2020
Thank you so much for the review. Please if you need anything in the future, do not hesitate to call.

10/10 – Hervorragend

Sherry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Management was awsome in got me in early die to my having health issues . Rooms are updated and property is well kept
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 23. Aug. 2020
Thank you so much for the review and for appreciating the hard work of my staff. Please if you need anything in the future, do not hesitate to call.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 23. Aug. 2020
Thank you so much for the review. Please if you need anything in the future, do not hesitate to call.

8/10 – Gut

-K, OC CA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Vintage 60s, simple well-cared for room. Low cost room. Enough parking
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 23. Aug. 2020
Thank you so much for the review. Please if you need anything in the future, do not hesitate to call.

8/10 – Gut

Birdster, Prescott AZ

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The Vagabond is a great roadside attraction from the glory days of highway 101 (non-freeway), it has suffered the last few years with the loss of the restaurant and the fact that many rooms are vouchered to the homeless. Yet, that is a good thing- and were my circumstances ever so dire, I'd suggest this to be an honorable effort by the hotel's BOD (Board of Directors) I never felt unsafe, and it is perfectly located for visiting downtown Ventura. Indeed, as a result of COVID19, the City has closed four blocks of Main St. providing for outdoor eating, etc. The facility is also directly adjacent to the walkable freeway overpass to the beach and pier. All in all, given my business reason for being in VTA and the price with DOGS ALLOWED, I've no complaints. Little things, e.g. noise from adjoining rooms, poor lighting in room, limited cable have to be factored against the under $100 price for my visit. Besides- it's a part of Ventura. Everyone was friendly, I didn't see much of the staff because I didn't have the room done every day, but bed and shower were great.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 23. Aug. 2020
Thank you so much for the review. I am glad you enjoyed your stay in Ventura. With all the changes around town, it is still enjoyable. We hope to see you again soon, Please if you need anything in the future, do not hesitate to call.

10/10 – Hervorragend

Wendy, Ventura ca

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The customer service is amazing! Friendly and curtious staff
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Ruben, General Manager am 23. Aug. 2020
Thank you so much for the review. I appreciate your kind words and will share them with my staff. Please if you need anything in the future, do not hesitate to call.

4/10 – Schlecht

Edward

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Hotel Is A Scam for Exhausted Travelers
Terribly disappointed. The room was not as advertised on Hotels.com we reserved a non-smoking room with a Queen Size Bed. The room we were given had food trash left in room, no bed covers, smelled of heavy cigarette smoke, ugly front door area, homeless people parked in trailers, RVs right next to back side of hotel that wander on to the hotel parking lot. When re-assigned to another room, the only available room was upstairs with a full size bed; the stairs were difficult with two senior dogs that have a hard time doing stairs. The other room was stuffy with a broken air conditioner and a TV that did not work. Plus you could hear all the foot traffic when people walked by the room. Our only relieve from the stuffy room was to open the front window and have to listen to the outdoor noise in the parking lot. We were exhausted from our travels to have to go back to the front desk downstairs to complain again about another item that did not work in the room. The place is a scam! Totally not worth the money we paid for a room that was not what we reserved. I originally booked two nights, but after seeing the first room I called Hotels.com and demanded they contact the hotel to demand our money back for the next night. We would have left all together but were physically exhausted from our travels to find another room at the last minute. The only good thing about the hotel was the walking distance to the pier.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

4/10 – Schlecht

Sergio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

4/10 – Schlecht

Luis

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would not stay again. Not recommended
The hotel offers long-term stay options through assistance programs which has resulted in an increase of loitering in the area. Every night homeless people were wandering the area asking for money, looking at cars, or fighting with one another. I did not feel safe.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

6/10 – Okay

Daryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Older hotel. Clean and nice staff.
Older hotel but nice. When doors from other rooms close, you hear it slam. Water from sink smelled bad. Front desk is friendly and helpful. Continental breakfast is at the front desk. Packaged danish and coffee/hot water for tea. No place to sit in lobby. Must take back to room. Great fish taco place half a block away.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Tamara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von . am 16. März 2020
Thank you for your review!

6/10 – Okay

Darrel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
March Stay
We have stayed here on many occasions when visiting the area. Now that we live in Ojai we like to come down and stay for a couple of days for a break. The quality of this hotel has significantly dropped off. Jacuzzi was dirty filled with dirt, Jacuzzi was yellow for the three day stay and needed to be shocked - very gross and embarrassing, floors in the room needed to be mopped - very dirty, no desk in the room anymore, reservation said breakfast included in my nightly price and there is no breakfast - person at the front desk said it was cancelled - I asked for a refund since there is no breakfast and was refused. Free Coffee in the lobby was good. Employees very friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von . am 16. März 2020
Darrel, I am very saddened to hear that we did not meet your expectations. I assure you we work vigilantly to ensure that our rooms are clean and up to standards. The breakfast has been eliminated as an complimentary service we offer, and we do apologise for this. Thank you for you stay and your review.