Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Hotel Largo/Washington DC

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Largo/Washington DC
9100 Basil Court, Upper Marlboro, MD

Bewertungen

8,0

Sehr gut

456 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
282 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
105 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
81 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von BB am 30. Dez. 2019
Thank you so much for taking the time to share your feedback. We know you have many choices when traveling to Largo, MD, so we thank you so much for choosing to stay with us.If there is anything else we could have done to improve your experience, please let us know. We can't wait to see you again, soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Die Zimmer waren altmodisch und nicht übermäßig sauber
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Andrea

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nahe Washington
Das Hotel ist in Largo, nahe von Washington. Das Zimmer war in Ordnung und Frühstück gab es für einen Aufpreis. Insgesamt ein gutes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2017
Antwort von James am 29. Juni 2017
Andrea, I am delighted you loved some aspects of our hotel and that overall you had a nice stay. Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Hotel Largo/Washington DC. We look forward to welcoming you back. With warm regards, Brian Riemann, General Manager

8/10 – Gut

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Khamir

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shaquana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The fresh cookies were great. The pool area needs to be maintained better.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 8. Mai 2024
Dear Shaquana,We loved that you gave us the opportunity to serve you. We are happy to share with you that as of today our pool is no Salt swimming pool, which meant it will nicer, cleared, and safer going forward.We hope to have another opportunity to serve you better real soon.

4/10 – Schlecht

Monica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty pool. Was not cleaned at all
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 8. Mai 2024
Dear Monica,Thank you for being our guest, our sincerest apologies for any disappointment caused by the swimming pool condition. We are happy to share that all equipment has been replaced and as of this morning it is now a Salt based pool No more chlorine! YaaY!!!We know you are going to love it on your next stay, which we hope will be soon.Stay safe and positive.

6/10 – Okay

Jun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Wi-Fi is unstable, constantly disconnected.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 8. Mai 2024
Dear Jun,We are truly grateful that you gave us the opportunity to serve you. Our sincerest apologies for letting you down with the weak internet access.We are happy to share with you that a complete new system is being installed in the next two months which is supposed to improve our Wi-Fi connectivity by 100%.We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you better real soon.

10/10 – Hervorragend

Anisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice pool and pool area (big and spacious). Friendly staff. Comfortable beds. Nice bathrooms. Very clean!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 8. Mai 2024
Hi Anisha,Thank you for making our day! and for the opportunity to serve you.We hope to see you again real soon. Stay safe and motivated.

6/10 – Okay

Jun

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 8. Mai 2024
Hi Jun,We just want to say "Thank you" again for the opportunity to serve you.

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very many ce and clean
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 8. Mai 2024
Hi Cynthia,Thanks a million! for the nice comments. We told all the other team members that it was all due to the Front desk team! (just kidding)We really appreciate the opportunity to serve you and we hope to see you again real soon.Stay safe and positive.

10/10 – Hervorragend

Uyi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Zamar

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Nicole

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Bathroom (particularly the shower walls) looked dirty….splash marks from sort of fluid could be seen on the shower wall tiles. Thankfully I could use the shower without having to rely on the walls for balance.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

vanessa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
staff was good
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alicia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast was great! Chef was amazing :)
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Raymond

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 8. Mai 2024
Hi Raymond,First and foremost, thank you! for the opportunity to serve you.You can count on us to continue improving our facilities, service, and personal attention.We hope to have another opportunity to serve you better real soon.

2/10 – Ungenügend

Shakiera

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff rude
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Miranda

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff were extremely friendly and helpful. Major, and only downside, was our room wreaked of marijuana the entire time we were there. Regardless of what the staff tried to spray.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Bryan

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Katherine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checkin customer service agent was friendly room was clean and fully equipped to handle a family of 4.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Francine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The TV had 6 white dots on the screen .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Taniya

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Staff Was Very Pleasant At The Front Desk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Takara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Olivia

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Prince

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would rate a 3.5 star hotel. Very good, affordable. Stayed for a one night trip. Worked out perfectly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Byron

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

David

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Checked in at 11:00 pm and the heat in my room was not working (38 degrees outside). 64 degrees in my room. Called the front desk and was told someone would be coming to check my thermostat. 1 hour later no one has showed up so I got dressed and went down to the from desk. Finally found someone to help. Heat came on and when I woke up them next morning it was 85 degrees in my room. When checking out front desk gave my a number and name of a manager to call about a discount for my issues. Called her 4 times and left messages with no return call. I was told 3 times by other employees that she was in her office when I called. Terrible customer service !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

DAMEKA

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Light bulbs missing in lamp, no ice on each floor and curtains messed up couldn’t close it
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Charnita am 5. Feb. 2024
I want to start with an apology as our goal is to have every guest have a stay that is comfortable, enjoyable and filled with the Spirit of Hospitality that Hilton is known for worldwide. Thank you again for your honest feedback as we do want to get better.

10/10 – Hervorragend

Donna, Raleigh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property was well maintained and clean. The wait staff in the bar area was okay but not very attentive. there was NO staff at the breakfast hour. Finally, someone walked in and checked the trays and serving dishes, but the coffee urn was empty and was never replenished. Had I chosen I could have walked out and never paid, because no one came by and checked.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Tyrone

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Josh

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Cierra

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Jessica, Virginia Beach

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Aurelio

Geschäftlich gereist
Restaurant
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

BJ

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Carrie

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Joe

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Shane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Orlando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not walkable
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

James

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Could be better at this price point
Stayed here due to proximity to the stadium. Some of the staff were very friendly, some not. The room needed some help. First, there was no smoke detector in the room. It had been removed and wires were poking out of the hole. The shower/tub plumbing fixture would only allow a small percentage of water out of the shower head, no matter how hard you pulled the lever up, leaving the rest to run down the drain. Additionally, every time we flushed the toilet, we had to lift the lid on the water tank to push the flapper valve down so the tank could fill up. The AC didn't seem to work well, either so it was hot at night. I would not stay at this hotel again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von T am 4. Jan. 2024
Dear James, I want to start with an apology as our goal is to have every guest have a stay that is comfortable, enjoyable and filled with the Spirit of Hospitality that Hilton is known for worldwide. We wish that we could turn back time so that we could have addressed the issues that you mentioned in the moment as the impression that you left with is certainly not one we would have wanted you to leave with. However, we do value your feedback so that we can address those areas in which we fall short. Your concerns have been shared with our team to address them so that we do not have future occurrences. As a way to Make it Right I have taken the liberty of purchasing Hilton Honors points which will be credited into your account for you to use at your discretion. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Melvin

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

january E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was very clean. Employees were very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Malena

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ashley

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

NaTonna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft